Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

Kuumeilija87 hei varmistatko menikö se salasana oikein, vai mikäköhän siinä kerhon sivulla tökkii, kun ei päästänyt sillä sisälle? Ja laittaisiko sitten nibblerille, toiveilijalle, memmylle ja kaikille haluaville salasanan? :attn: Kiitoksiii... :D

JJ-t voi räkä ku tuli nega! :hug: Mut hei, ehkä se sitten on myöhäinen plussa! toivotaan ainakin niin :heart:

memmy testataanko kimpassa sunnuntaina? Tuleeko JJ messiin kimppa testaukeen, onko muita ilmottautujia? :wave: Luulen kyl et en sunnuntaille selviä, mut jos vaik kuiteskii ;)

Nibbler :hug: miks sulla semmonen olo on, mitä sä oot yöllä oikeen tehnyt B)

Zandelle peukut pystyyn, että tulee positiivinen tulos kokeista, siis r-testiin, oireet sulla on niin mahtavat :D
 
jouskari: jaa ei hajuakaan :) itseasiassa...nukkunu vissiin liian vähän ja siks on huono olo ja semmonen roikkunen :) pää ja niskat kipeet!
kaikki on huonosti.
ja joillaki näkyy joku uus palsta mut mulla on tää asma vanha käppänen!
vissiin taas palstauudistuksia tekevät...
 
kuumeilija joo tarkistathan sen salasanan olis kiva päästä sinne kirjotteleen, kun kaikki ei niitä viestejä näe! vois vähän vapaammin kertoo kaikkee kun mua ainakin välillä pelottaa, että joku tuttu tunnistaa mut täältä :/

jouskari mä lähden tuonne keskieurooppaan perjantaina niin en ole sunnuntaina testaamassa :D

voi kakka mä myöhästyn töistä, pitää mennä :wave:
 
Jouskari Joo, sunnuntaina vois testailla, tullaan just silloin reissusta, niin vasta illalla pääsee tänne kertoilee tuloksii.
Huih, kyllä jänskättää, jotenkin on tässä kuussa ollut sellainen tunne, että ehkä nyt tärppäis, mut voi taas olla näitä mun kuvitteluja :D
 
nibbler no voi, ei oo kivaa, kun on kaikki pahasti :headwall: Mut eiköhän sun olo helpotu päivän mittaan! Ei sul olis ketään varteenotettavaa hieroojaa siinä lähellä joka vähän hieroskelis sun hartioita, vois auttaa? :D

JJ mittee, etkä mitään oo puhunnu, et olet lähdössä reissuun? Ihanko viikoksi vai miten pitkäksi aikaa ja minne päin ja onko ihan lomareissu ja kaksitaanko mette vai häh.... :LOL: Kateellisena olen nyt täällä :D
Tahtoo kans reissuun, loma on vast maaliskuussa, eikä vielä mitään suunitelmia!! |O
 
jouskari: työkaveri mut sillä on puhelu :D mitäköhän se sanois jos pyytäisin hieromaan :LOL:
no kipu joka tapauksessa siirtynyt jo alemmas selälle omalle paikalleen.
vaatteiden kiristys vaan jatkuu, millähän sen sais pois? :) venyttämällä housunlahkeita?

no, ehkä tää päivä loppuu joskus...
 
Plussatuulia!!! ++++++++++++++++++++++++++++++++++++:whistle: :whistle:
(tos tul plussapuhuri jokkaiselle :D)

Linna.......................kp 49/35................................yk 3
Tiwii.........................kp 45/28-30...........................yk 2
rapu83....................kp 43/29.................................yk 5
Zande.....................kp 41/30.................................yk 2
JJ-t..........................kp 34/??..................................yk 1
miisa84...................kp 31/21?................................yk 1
memmy...................kp 26/30?................................yk 3
xAnnax....................kp 26/29.................................yk 2
vauvahaaveissa......kp 26/28.................................yk 1
minttulii86 ..............kp 26/34................................alk. 04/05
Jouskari-82..............kp 25/28.................................yk 6
PikkuMyy-82............kp 25/27-29............................yk 3
Veena......................kp 24/24-28.............................yk 8
haidi84.....................kp 24/28-29.............................yk4
tiger75.....................kp 23/28.................................-yk 7
toiveilija82...............kp 23/34-42.............................yk 7
Siniapila...................kp 20/25..................................yk 3
LEP...........................kp 20/27-30(31).....................yk 2
Peppi1981...............kp 19/28-30............................yk.32
Sanni30...................kp 19/29..................................yk 4
Kaa..........................kp 19/31.................................yk 2
Pantalaimon............kp 17/34 .................................yk4
nibbler.....................kp 16/28-30.............................yk 7
Emili.........................kp 12/31-32..............................yk 5
miracle.....................kp 12/31...................................yk 3
arabel......................kp 11/26...................................yk 9
Sirpula.....................kp 11/34-71..............................yk 9
Kuumeilija87............kp 9/n.30................................yk2
kiharapää................kp 6/32-35..............................yk 7
Tinttara84...............kp 5/25...................................yk 62
Diodium...................kp 2/29...................................yk 6
miina-......................kp 3/31.................................yk 3
della........................kp ?/??....................................yk 6
HK86.......................kp?/??.......................................yk1

Alisa84....................kuumeilee, yritys alkaa piakkoin

Emppa.................... odotamme pikaista paluuta
Juli05.......................odotamme pikaista paluuta
Santtulii..................odotamme pikaista paluuta

Plussanneet: :heart: :heart:

Marimint81...................yk 1
mouku80.....................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine.....................yk 6
Puliina.........................yk 5
Sydänkäpynen............yk 3
ronja78.......................yk 3
EAK ............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave ........yk 3
henni82 .....................yk ?
Fairytale84.................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1
Nauruprinsessa.........yk 1
Mayah........................yk 1
Cora85.......................yk 2
Cristiina.....................yk 7
Novelle78..................yk 14

kesk. 3,94 kiertoa
 
nibbler mä kerran kahvitauolla valittelin hartioita, niin ilman mitään kyselyitä alkoi työkaveri hieromaan hartioita ja oli kundi :LOL: mutta se kyllä auttoi, harmi kun kotona ei suostuta hieromaan, täytyy varmaan useemmin turvautuu työpaikka hierontaan :D
 
Tsemppiä kaikille testailuun :) Jännät paikat monilla.

ON: menkkamaiseia kipuja edelleen, kuudetta päivää, mutta tätiä ei näy. Nenä on tukkoinen ja lämmöt pysyneet edelleen 37...tänä aamuna testattuna NEGA :'( Toivo rupee pikkuhiljaa hiipuu, alkais sit edes menkat niin pääsis uuteen yritykseen.
 
jouskari: pitääpä kokeilla! lähen nyt hoiperteleen pitkin käytäviä ja huutelen "mää oon nii kipee!" :LOL: katotaan mitä tapahtuu.

kerran bileissä pienenä joku valitteli hartioita ja minä innostuin niitä hieromaan. ja sit joku halus hieroo mua ja joku sitä ja niin ees päin. tuli niskanhierontagongajono :D

pahoittelut miisa negasta :hug:
 
Mulle voisi melkein vaihtaa tuon kp:n 17/34, sillä tuo viime kierto oli 42, mutta tämä kierto on luultavasti tuon 34, kun alan perjantaina nappailemaan noita teroja.

Olipas tullut juttua! Pahoittelut kaikille tädin yllättämille ja negan saaneille! :hug: :hug:

Ostin eilen sauvakävelysauvat! Nyt olen siirtynyt aikuisten kastiin lopullisesti. :LOL: Kävin jo testikävelylläkin ja oli kyllä tehokasta.

Minäkin voisin ottaa tuon salasanan! :wave:
 
En pääse sil salasanal millään.... Testit tuli tänää ja oli pakko tehdä heti yks ja negaa näytti=(
Jos nyt odottelisin muutaman päivän ja testaisin vast sit jos ei menkkoja kuulu... nyt ollaa saikul tää ja huominen päivä ni kerkeen kirjottelemaanki =)
Onks ketään muita muutaman päivän päästä testaavia? Olis kiva jännätä muitten kans.. miisa jännään sun puolesta.. toivottavast edes joku plussais täl viikol =)
 
Zande ollaan memmyn kans testaamassa sunnuntaina, tuutko meitin kimppa testailuun? :) jos meikä nyt sinne asti ees pääsee...
Joku siinä salasanassa nyt mättää, kun ei päästä sinne krhon sivuille :headwall:
Mites se sun verikokees, milloin saat tulokset?... hitsi piti mennä lukee uudestaan sun kirjotus, mut sähän puhuit niis tikkutesteistä, eli niistä mitkä tilasit :LOL: nibblerkin oli vissiin väärin käsittänyt, kun puhuit ensin lekurista ja sitten testistä.... no ei se mitn! :D
Harmi kun edelleen näyttää negaa, mut kyl se vil sieltä plussaksi muuttuu :p
miisa :hug: oireet kuulostaa sullakin lupaavilta, onhan tuo plussa nyt monella sitkeessä :|
 
Jännät paikat monilla. Hirveästi tullut juttua kun ollut muutaman päivän poissa. Mitähän kaikkea jännää mullon mennyt ohi :kieh:

Täällä ollaan oltu oksennustaudissa niin ei ole saanut edes koneelle raahauduttua.. Oireista ei sitten voi oikeastaa mitään sanoakaan kun on tää ökkötauti sekoitanut kaikki tuntemukset. :(

Onnea matkaan kaikille testailijoille!!

muoks. varmaan jotenkin hermostunut mulle tää palsta kun ei suostu mun viestejä näyttään! prkl!
 
Isot :hug: kaikille pudonneille ja negat testanneille!!! Kauheasti olitte taas saaneet tekstiä aikaiseks kun olin muutaman päivän nettipimennossa..en päässy työmaalla koneen äärelle ollenkaan, nyt onneksi muutama vapaa, joten jospa yrittäisin panostaa vähänparemmin tänne teitien kuulumisiin! =)

).:) Täällä täti vihdoin häipynyt viime viikolla ja treenit aloitettu, tahdilla joka toinen pvä. Tänään pitäis taas ukko kellistää - mutta tuskin tulee olemaan ongelma! :D
 
Zande jännäilen sunkin puolesta ja muittenkin :) Ajattelin torstaina testata ystävänpäivän kunniaksi, jollei sitä ennen ala.. Oliskin ihana ystävänpäivälahja :heart: Ihan varmaan kyllä alkaa...

Kirjottelitko Zande tuolla aiemmin jo oireistasi? En jaksa kauheen pitkälle selailla :D Tää on yllä outoo tää juilinta, koko ajan saa varmistella että alkoko jo.. :kieh: Mun laskujen mukaan oletetusta oviksesta on tänään 14-15 vrk..
 

Yhteistyössä