Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

JJ-t tuolla joku kerto, että oli ollut oviksesta asti koholla lämmöt ja sit plussa päivänä oli laskenut ja sit taas noussut samoihin mitä oviksen jälkeen... en sit tiedä miten noi lämmöt poukkoilee kun on raskaana. Itellä ne on tasaseen kait pysyny koholla oviksesta ja laskenu menkkojen alkaessa.

Minä taas luulin tuntevani oviksen, mut en tiä onx se sit ollu. Ihme nippailuja vain oli välil vasemmalla, välil oikealla puolen. Mut lämmöt ei oo kyl nousseet. Päivällä ne käy korkeemmal, ja joskus illallakin, mut aamulla yleensä samaa luokkaa :/

en saanu tikkuun plussaa mutta mulla oli tasan se yks päivä kun en tikuttanu kp 17 ja kp 18 oli aikas tumma viiva niin oon laskenu että kp 18 olis ollut ovis, siis juuri sillon kaikki muutkin oireet oli päällä, että aikas varmasti oli sillon..en mä näitä kaikkia tän hetkisiä oireita oo voinut kuvitella!!!! nää on joko tädistä tai plussasta johtuviab :kieh:

Apua ku te kirjotatte paljon :) Enhän mä pysy yhtään perässä :)

Huhhuh, tänne ei mitn erikoista, tulevaa viikonloppua odotellessa jos pääsis pistämään vauvansiemeniä oikein kunnolla liikkeelle :)

JJ-T:lle peukut pystyssä että plussa tulis :) Tääytyy varmaan taas tulle wap:illa aamulla lukeen :D Laskua tulee mut Who cares? :D

Hei muuten, sain idean tuolta vauvakuume mutta ei vielä- sivulta, ja perustin meillekin oman kerhon. http://www.kaksplus.fi/kerho/Esikoista_yrittavia/ ja salasanan pistän nyt täällä viimeks kirjoitelleille :) Pistäkää muut viestiä jos ette oo saaneet :) Siellä vois vähän vapaammin kirjoitella..

pakko oli käydä ostaa testejä valmiik jo viikonloppua ajatellen..hullua tuhlausta kyllä, kun se ois su/ ma ku vasta olis menkat myöhässä, mut ei varmaan jaksa oottaa. No, olo on sellainen kun aina ennen menkkoja, tänään alko jo vähän koskee rintoihin..aina jo viikkoo ennen alkaa.. selkä on kipee mut niin se on aina, kun on mukavia pullistumia ym. selässä... mut toivo elää täällä ja viimeistä viikkoa odotellaan kuluvaks ennen menkkoja. Toivottavasti niitä ei tule, mä olen jo alkanu vihaa koko pirun akkaa!

saisinko miekin salasanan?

Täällä muuten vaan odotellaan. Sunnuntaina vois tehdä testin, jos ei tätiä ala kuuluu. Alamahaa nipistellyt jo viikon verran, tiedä sit mistä johtuu.. Ei vaan malttais millään odottaa... :headwall:

Mä soitin äsken töihin et en tuu ku koko yön on nippaillu mahaa ja se on iha tyhjä ku ei oikee mikää ruoka maistu ku kaikki yököttää.... Täytyy soittaa lääkäriin jossai välis... mahtaakohan mun testit tulla jo tänään? En varmaa silti uskalla tänää testata taas jos ne tulee ku eilen ainaki negaa vielä näytti...=(
Nyt viel nukkumaa hetkeks ja sit soitto lääkäriin...

mun mielestä jos ottaa sen verikokeen aamulla niin voi jo kello 12.00 jälkeen soittaa niistä tuloksista... eiku... no mulla ainakin oli niin mut sit siinä testattiin vähän kaikkee muutakin, mut voi olla että jopa saa tuloksen heti...

jahas....nega se oli tänaamunenkin testi :kieh: tässä sitten taas odotellaan, voi kun se kierto ei nyt liikaa venyis,se vasta on rasittavaa :headwall: sitten kun vielä on ihan konkreettisiakin raskausoireita, niin ei tiedä mitä ajatella :/

Yhteistyössä