Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

jäiks!! Kierto olikin jo 7 :D jei :D mähä alan oppia tähä et ennee en kyttäilekään omaa kiertoani vaiks nytki se menee kyl noide pvämäärienki mukaan :D

mä ny napsin listalt pois noit joil tosi pitkä kierto enkä muista et mitää ois ilmoitettukaan.. saahan sit takaskin.. mut kummiskii, aiemminki ko päivitin ni meinasin poistel jo sillon mut kahtelin viel et onks jostai kuulunu toises pinos tms.. Elppu ainaski o kirjautunu sisäänki viimeks marraskuus.. toivot. mittään ei oo sattunu!
 
testasin ja negahan se siellä jöllötti, vähän niinku pelkäsinkin.
elikkä pitää mainita gynellä että epäilen mulla taas olevan kystia... p*skanmarjat!! |O

ja mieskin parka rassukka kun se sano että hänestä tuntuu kun mä en haluis harrastella sen kanssa ollenkaan, vaan että mä haluan vaan siks että voisin raskautua.
osa tuostahan on totta, mutta ei kai se nyt niin kuupo voi olla että ei tajua miten paljon mä sitä rakastan ja haluan näyttää sen fyysiselläkin tasolla!
daiju!

no, ei muuta kun sitä sille todistelemaan viikonloppuna. sopivasti sillon oviskin... hetkinen... ehkä se mies onkin hitusen oikeassa :ashamed:
voi juma, eihä siinä niin pitäny käyä....
mä oon tosi huono avovaimo :'(
 
Kopsasin tuolta toisesta ketjusta tämän tänne. Sori, en vaan jaksa niin pitkää tekstiä toistamiseen kirjoittaa. :ashamed:

Nyt tulee sitten omanapaista tilitystä, joten varoitus jo etukäteen. Nyt ei mahdu päähän juuri mitään muuta, olen pahoillani. :ashamed:

Eli gyneltä tulin ja diagnoosikin on ihan selvä: lievä pco. Vähän sitä pelkäsinkin. :( Se ei ollut mikään aivan oppikirjatapaus, sillä rakkuloita oli vähän, eivätkä ne olleet aivan niin helminauhamaisesti. Kuitenkin niin siinä rajoilla ollaan ja pitkät kierrot puhuvat puolestaan, joten gyne päätyi kuitenkin tähän lievään pco:hon. Lisäksi yhtään kypsää munarakkulaa ei näkynyt (nyt kp12) eli tämäkin kierto on luultavasti "tyhjä". :( Sain terolutit ja clomit. Terot aloitan varmaan vasta parin viikon päästä, sillä en halua menkkoja pilaamaan meidän Lontoon reissua. :/

Onneksi nyt on sentään joku syy, ja asialle tosiaan voidaan tehdä jotain. Vähän kuitenkin harmittaa, ettei luultavasti onnistuta "luomusti". Tiedän, tyhmäähän se on niin ajatella, kun on monia oikeasti lapsettomuudesta kärsiviä ja kyllä vähän hävettää. :ashamed: Meillä on kuitenkin vielä ihan hyvät mahdollisuudet onnistua. Silti, en voi sille mitään, että vähän harmittaa. :(

Mies otti aika tyynesti asian ja oli vaan, että hyvä kun löytyi joku syy. Tiedän kuitenkin, että kyllä sitäkin harmittaa ja vähän pelottaakin ajatus, että joudun lääkkeitä syömään ja käymään ultrassa ja sitten vielä "täsmäiskut" päälle. :| Kun ei kuitenkaan ole takeita, että tämä clomiannostus tehoaisi tai että heti ekalla tärppäisi, vaikka munasolu irtoaisi.

Mutta, en siis ole toivosta luopunut. :) En ole ainoa, enkä viimeinen, jolla pco todetaan. Näillä eväillä nyt mennään, mitä on annettu tai pikemminkin perintötekijöinä saatu. Gynen kanssa mietittiin yhdessä ja tultiin siihen lopputulokseen, että isänpuolen perintöä voi olla. Isän sisarukset ovat syntyneet tosi pitkillä ikäeroilla, 5 ja 11 vuotta, eikä siihen aikaan ole varmaankaan mitään ehkäisyä ollut käytössä. Joten isää vaan syyttämään. :LOL:
 
Pantalaimon, harmi, mut toisaalt, mieti sitäkin kuin hirmu moni on raskautunu het ekast kierrost ko saanu apuja päälle ja jos sul kerran se on lievä ni sekin on hyvä juttu. Eli ajattele asiaa posit. ku ny sait ees tiedon mikä vialla ja apuja siihen =) :hug:
 
miracle: Kiitos rohkaisusta! :) Juu, kyllä yritän pitää positiivisen mielen. Tosi monilla on kuitenkin nuo Clomit auttaneet, joten se antaa tosi paljon toivoa. Täytyy vaan pitää jäitä hatussa, ettei aivan liikaa innostuisi ensi kierrossa. Mulla on vähän taipumuksia siihen kuitenkin. :D
 
pantalaimon :hug: onneks kuitenkin pysyt positiivisena, ja ihan oikein hyvä että tiedät että toivo ei ole mennyt. hyvä tosiaan että nyt löytyi, että et ainakaan useita vuosia yrittänyt ilman apuja.

pysy yhä positivisenä!
 
pantalaimon: Toivotaan, että clomeilla tärppää! Mulla gyne myös epäili pco:ta. Luulen, että tämä pitkä kiertoni tarkoittaa sitä, että ovista ei tullut. Täytyis varmaan ruveta hankkimaan noita teroja..

Tein siis taas negan..
 
Täällä olis yks joka haluais ilmoittautua teidän joukkoon, jos vain passaa? Toki olen hiukan etuajassa, viimesen pillerin hotkasen napaan tuossa ens viikon la :D Eli sallitteko minun silti liittyä joukkoonne näin etuajassa? :whistle:

Taustaa hieman. Elikkäs, minä ja miekkonen ollaan molemmat 23v. Ite tällä hetkellä opiskelen haaveammattiini ja tarkoitus olisi valmistua vajaan vuoden päästä eli jouluna -08 :). Hirvee vauvakuume ollu molemmilla jo pitkään, jännityksen ja pelonsekaisin tuntein alkaa yritys esikoisesta aivan juuri. Kauheen positiivisin mielin ei yritystä aloteta, koska mulla ennen pillereitä kierto niiiiiiiiin epäsäännöllinen ku voi vain ihmisellä olla. Mut katsotaan kuinka käy. ;)

della
Meinasitko, että ehkäisyn jälkeen ei oo tullu menkkoja vai mitä meinasit sillä, kun kiertoa ei tällä hetkellä ole? Kurjaa.. :(

Toiveilija82
Saako udella, että mistä syystä kätesi on leikattu? Mitä leikkauksessa tehtiin? Saitko kuntoutusta/fysioterapiaa käteesi? Mikä siinä tällä hetkellä estää nykyisen työnteon. Varmaan aika kurja olo tällä hetkellä, kun ammatinvaihtoakin jo väläytelty. :/

Kaikille kovasti plussaisia tuulia ++++++++ :whistle: ;)

Ja jos musta ei kuuluu pitkään aikaan mitään niin tää kaksplussan sivu kettuilee mulle aika ajoin. Eli vaikka kirjaudun sisään, niin tähän sivun alareunaan ei tuu tätä valkosta laatikko mihin voin kirjotella :kieh: Tää varmaan yrittää heittää mua näiltä palstoita pois roikkumasta :LOL:
 
alisa tervetuloa porukkaan :wave:

humenna aamulla sitten testaan taas aconin herkällä, olis jo dpo 12 että pitäs näkyä!! täysin vetämätön olo, kylmä, päätä särkee, paikat puutuu, selkä niin kipee ettei pysty mitään tekeen..voi kun tää olis sitä :saint:
 
Alisa84: Siis se tähystämällä leikattiin, kolmiorustorepeämä ja joku, nimeä en muista, oli myös vaurioitunut. Kirurgi oli purijoilla ja sheiverillä siistinyt kolmioruston tasareunaiseksi, jne... Ei ole mitenkään muuten kuntoutettu kuin mitä ohjeita sain leikkauksen jälkeen, eikä fysioterapiaa. Käsi ei oikein kestä minkäänlaista rasitusta, kääntöä, vääntöä, jne :(
Täytyy vain jaksaa toivoa, et se parantuis :headwall:
Kovasti tosiaan kaikille plussatuulia :whistle: :whistle: :whistle:
 
JJ-t: Mua ei oikeestaa edes jännitä se testaus enää. Varmaa lauantai-aamuna tai sunnuntaina testaan seuraavaks koska ainaki huomenna se näyttäis vielä negaa..ainoastaan yks 25herkkyys testi jäljellä. Ihan tyhmää... Jotenki mulla on sellanen fiilis et teil on tärpänny.. :)
 
Alisa: Teretulemast! Me ollaankin jo tuttuja. :D

KP: Voi vitja! Lohtuhalit :hug: :hug: tädin johdosta!

Linna: Lohdutukset myös negasta! :hug: Joo, ehkä kannattaa harkita niitä teroja. Niitä kuitenkin pitää syödä se 10 päivää ja sitten vasta tulee vuoto. Joten on siinäkin taas odottelemista!

ON: Päätin ottaa tämän kierron nyt iisisti. Stressaamatta ja ihan normaalia elämää. Lontoossa siis pubikierrokselle, ehdottomasti! :LOL:
 
Kiitos tervetulotoivotuksista :)

toiveilija82
onpas kurjaa kyllä. Ootko kysyny lääkäriltä, että onko siihen mahdollista saada fysioterapiaa? Sieltä vois saada uusia ohjeita sen kuntouttamiseen ja vahvistamiseen. Kannattaa ainakin kysellä. Onko sulla muuten siinä kädessä liikkuvuus ihan ok? Ettei oo tullu mitään liikevajauksia eli taipuu ihan yhtä hyvin kuin toinenki?

Pantalaimon
Thanks! Joo, mää otin vähän varaslähdön tähän pinoon ;) :whistle: Kiva, et löytyy "tuttuja" :) Millonkas Lontooseen pääset?? :p
 
Alisa84:Ei auta, eikä siihen ole mitään enää kuulemma tehtävissä, kirurgin mukaan. Enää ei auta kuvata eikä oo mitä leikata. Hermoratatutkimuksessa ei ollu kuitenkaan mitään. Käden liikkuvuus on ok. Tiä sit mikä siel viel vaivaa :ashamed:
 
Plussatuulia!!! +++++++++++++++++++++++++++++++++++:whistle: :whistle:
(tos tul plussapuhuri jokkaiselle :D)

Linna.......................kp 45/35................................yk 3
Tiwii.........................kp 41/28-30...........................yk 2
rapu83....................kp 39/29.................................yk 5
Zande.....................kp 37/30.................................yk 2
JJ-t..........................kp 30/??..................................yk 1
miina-......................kp 30/33.................................yk 2
Diodium...................kp 28/30.................................yk 5
miisa84...................kp 27/21?................................yk 1
memmy...................kp 22/30?................................yk 3
xAnnax....................kp 22/29.................................yk 2
vauvahaaveissa......kp 22/28.................................yk 1
minttulii86 ..............kp 22/34................................alk. 04/05
Jouskari-82..............kp 21/28.................................yk 6
PikkuMyy-82............kp 21/27-29............................yk 3
Veena......................kp 20/24-28.............................yk 8
haidi84.....................kp 20/28-29.............................yk4
tiger75.....................kp 19/28.................................-yk 7
toiveilija82...............kp 19/34-42.............................yk 7
Siniapila...................kp 16/25..................................yk 3
LEP...........................kp 16/27-30(31).....................yk 2
Peppi1981...............kp 15/28-30............................yk.32
Sanni30...................kp 15/29..................................yk 4
Kaa..........................kp 15/31.................................yk 2
Pantalaimon............kp 13/42 .................................yk4
nibbler.....................kp 12/28-30.............................yk 7
Emili.........................kp 8/31-32..............................yk 5
miracle.....................kp 8/31...................................yk 3
arabel......................kp 7/26...................................yk 9
Sirpula.....................kp 7/34-71..............................yk 9
Kuumeilija87............kp 5/n.30................................yk2
kiharapää................kp 2/32-35..............................yk 7
Tinttara84...............kp 1/16-29..............................yk 62
della........................kp ?/??....................................yk 6

Alisa84....................kuumeilee, yritys alkaa piakkoin

Emppa.................... odotamme pikaista paluuta
Juli05.......................odotamme pikaista paluuta
Santtulii..................odotamme pikaista paluuta

Plussanneet: :heart: :heart:

Marimint81...................yk 1
mouku80.....................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine.....................yk 6
Puliina.........................yk 5
Sydänkäpynen............yk 3
ronja78.......................yk 3
EAK ............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave ........yk 3
henni82 .....................yk ?
Fairytale84.................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1
Nauruprinsessa.........yk 1
Mayah........................yk 1
Cora85.......................yk 2
Cristiina.....................yk 7
Novelle78..................yk 14

kesk. 3,94 kiertoa
 
miracle yhtä aamuvirkkuna kun minäkin :)
rasittaa nämä työvuorot välillä kun eilen olin illassa, ja nyt piti kello 6.00 ampasta sängystä ja tulla takasin. ihan niinku ei muuta elämää oiskaan. mies tuli iloisena töistä ja ilmoitti saaneensa pekkasta täks päiväks.
en vissiin oo kade!!!

no pitkästä aikaa taas koko viikonloppu vapaata ja sopivasti oviskin osuu tälle ajankohdalle :D
hammaskin on kipee, mut ei voi ottaa särkylääkettä just sen oviksen takia. tai ei hamams sinäänsä oo kipee vaan jotenki ku´mmasti se kota missä huulista tulee ikenet :LOL: kolmas kerta kun näin on ja aina oviksen aikaan kipeytyy.... mitähän tästä voi päätellä?:)

miks aamusin näyttää siltää kun ois turpiin saanu? ilman mustelmia vaan...?
 
aconin herkällä selvä nega :kieh: kaippa sitä voi odotella tätiä tulevaksi :eek:

nibbler parasetamolia voi ottaa huoletta särkyyn, mutta ibuprofeiini saattaa estää oviksen ja sekin jos käyttää paljon. eihän sitä nyt kärsiä kannata :saint:
 
jj-t pahoittelut negasta :hug:
joo itäs vaan ensin päästä apteekkiin hakemaan kun meillä on vaan buranaa ja sekin on 800mg ja pelkään että on liian tujua :)

eiköhän tää tästä, ei tunnu edes jos mä en liikuta naamaani :LOL:
 
No heipat vaan...Täällä nyt kp 1-2/16-(25)-29,ohoh melkonen hässäkkä numeroita. Niin siis eilen illalla alko vuotaan joskus puol 8 maissa ja jostainhan olen lukenut että jos menkat alkaa illalla klo 18 jälkeen,on vasta seuraava päivä kp 1...
 
nibbler: muistaakseni burana 800 mg:ssa on puolitusviiva, joten voit huoletta puolittaa sen.
JJ-t: minulta myös pahoittelut negasta, tiedän ton tunteen :hug:
Voi pirun täti, et tuli sit teille Tinttara84, se ei näköjään meinaa millään pysyä poissa vaikka sitä ei kaivata, ihan tollo täti :kieh:
 

Yhteistyössä