Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

Linna: Toivotaan että se olisi oikeasti jotain!! millä testillä testasit? ..Mä testasin taas negan. :( Olo on tyhmä. Päätä ja niskaa särkee ja pientä pahoinvointia. Ja kouluun pitäis nyt lähteä..ei kiinnosta pätkääkää, haluis vaa jäädä nukkumaa.
Mites JJ-t? Etkö aio tänääkää testata? ..huominen testaus on vielä voimassa kyllä, mutta tiiä että sama nega siellä komeilee sitte..vaikka oireita kyllä on!!
 
toiveilija82 :hug: Toivottavasti sulla olisi vielä mahdollisuus kuntoutua ja voisit tehdä haluamaasi työtä! :heart:
Linna ei muuta kuin viikonloppuna uusi testi kehiin, niin eiköhän sieltä jo mollukka plussa tule! :D :heart:
miina sinä se olet sitten sitkeä sissi noitten testien teossa ;)

Täällä ollaan tukkosena :snotty: mutta töihin raahauduin kuitenkin, luonne ei anna periksi. Työkaverit kiittää, kun tartutan niihin lentsun :kieh:
 
toiveilija :hug: toivotaan parasta! kyllä kaikki kääntyy vielä hyväksi.

linna peli ei oo menetetty ennenkuin ne menkat sieltä alkaa. toivottavasti seuraava testi antaa jo paremman vastauksen.


on: mä en enää tiiä mihin mä nämä mun ajatukset laittaisin. tuntuu niin typerältä kirjottaa ihan kaikkea tännekkään kun pelkää että kaikki onkin just niinkuin ne on oikeesti eikä niin niinku ne on mun päässä.
kaikki nämä oireet ja siltikin tuli menkat. eikös se ole aika pitävä todiste että viime kierrossa ei tärpännyt ja nyt pitäs keskittyä tähän yritykseen.

muttakun mä oon alkanu tuntemaan kaikenlaista vatsan alueella. nyt aamullakin kun heräsin ja nousin ylös vatsaltaan ja venytin niin tuntu semmonen pistos alavatsalla. ja se ei ollut eka kerta...

samaten mietin yhä mikä ihme se kipu ois voinu olla joka tuli sillon yöllä ja sitten oli päivä välissä ja alko menkat. jotka sitten jatkukin 7 päivää...

äh. ei tästä tuu yhtään viisaammaks :headwall:
 
Kyllä itku pääsi, kun kävelin autolle sieltä lääkäristä, kunnon tunteenpurkaus. Käteen on kuulemma tehty kaikki mitä siihen voidaan tehdä. Kyllä hoiva-ala on se oma ala. Kätilökouluun olisin päässyt vuosi sitten, mutta elämäntilanteen takia jätin sitten sen paikan. Illalla kun aloin nukkumaan, yritin miettiä jotain toista ammattia, mikä voisi olla mahdollinen, mutta ei oikein tullut mieleen. Tosin siinä kyllä pyöri paljon muitakin ajatuksia, kuten: jospa täti ei enää tulisikaan tähän osoitteeseen... Se käy varmasti monella meillä mielessä =) Ovistakohan enteilee, kun nippailee välillä oikealta, välillä vasemmalta puolen. Tikkuja en ole käyttänyt bongaukseen, mutta jos tästä kierrosta ei tärppää, sitten otan ne käyttöön. Se plussa testissä olisi kyllä niiin ihana juttu, varsinkin, kun mieli meinaa olla pikkuisen maassa :(
Linna: Toivon niin puolestasi, että olisit raskaana :hug:
Kiitos teille haleista ja kannustuksesta :hug:
 
Kiitos kaikille toivotuksista! Just tälläisissä tilanteissa te "virtuaaliystävät" =) tuutte tarpeeseen! Kelle muulle minä näitä vuodattaisin..

miina-: Testasin jollain thailaisella. Se oli sellainen pipetti-juttu. Siinä oli käyttöohjeetkin vain thaiksi. Onneksi ei ollut ihan ensimmäinen testi. :whistle: Tiedän tunteen, kun tuntuu ihan tyhmältä, kun testaa sitä negaa. Mies tietää ehkä puolet kerroista, kun testaan. En kehtaa sanoa kaikista.. Mullakin on muuten niska tosi kipee. Se jotenkin vinksahti, enkä oo voinnut kääntää oikein sitä kahteen päivään! :(

toiveilija82
: Toivottavasti voit jäädä kotiäidiksi nyt ainakin joksikin aikaa!! Oisko sosiaalipuolella jotain lapsiin liittyvää työtä tai kerhoissa tai päiväkodeissa, joka kiinnostaisi? Perhepäivähoitaja? Suurperheen äiti? :)

nibbler
: Ootko testanut menkkojen jälkeen? Siitä voisi saada ainakin mielenrauhaa..
 
Linna: Voi, toivotaan nyt, että saisit vielä myöhäisen plussan! :heart:

toiveilija: Voi kurja! Toivottavasti kätesi tulisi parempaan kuntoon, eikä tarvitsisi harkita luopumista omasta alastasi. Onneksi lasten ja nuorten parissa on muitakin töitä, että ehkä sieltä tosiaan löytyy sulle just sopiva juttu.

ON: Äkkiä kerron kuulumiset lääkäristä. Oli tosi symppis ja mukava naistohtori. Sain papalähetteen, jonka kävinkin sitten otattamassa samalla reissulla. Lääkäri kyseli mun pitkistä kierroista ja sanoi, että jos haluamme miehen kanssa, niin voisin saada Clomeja. Kysyi, että onko meillä kiire?! :D Tekin niin mieli sanoa, että MULLA ainakin on, mutta tyydyin vain kohauttelemaan olkiani. :LOL: Ehkä lääkäri huomasi mun silmistä jotain, kun totesi, että kannattaa jutella miehen kanssa. :) Sain kuitenkin ajan gynelle jo huomiselle, kun sillä oli tullut peruutusaika. Menen sitten sinne juttelemaan ja kuulemma hän voi myös ultrata samalla munasarjat. :heart:

Ai niin, ja allergioihin saan ottaa huoletta lääkkeitä. Nyt kun tuo siitepölykausi on taas alkamassa, niin helpottaa tieto, että lähes kaikki allergialääkkeet ovat turvallisia myös raskausaikana.

Nyt täytyy rientää yliopistolle! Palaillaan illalla. :wave:
 
:hug: Toiveilija, tavallaan tiedän ton tunteen, mä olen kans joutunut luopumaan minulle rakkaasta ammatista ja vaihtamaan toiseen(terveydellisistä syistä). Se on tosi inhottavaa, muuta en voi kyl sanoa :(

ON: Ihmeellisesti pari päivää nippaillut alavatsaa, samallalailla kun ennen menkkoja, tiedä taas että mistä johtuu?! :/
..ja ukon kans ei olla muuta tehty kun tapeltu pari viime päivää, mut jospa se tästä rauhottuisi...

Nyt pitäis lähtee siivoomaan, kiinnostus täys NOLLA :headwall:
 
memmy kyllä siinä tilanteessa, kun lääkäri sitä ehdotteli, meni pasmat täysin sekaisin :headwall:
Lääkäri olikin jatkanut slomaa melkein 2 kk:tta, vaikka puhui kk:sta. Toisaalta se voi olla vain hyvä, ompahan enemmän aikaa toipua, toivottavastti kokonaan kuntoon :)
Kyllä varmasti saatte riidat, tai mitä nyt onkaan, miehesi kanssa sovittua :hug:
se on välillä sellasta parisuhteessa :LOL:
 
Toiveilija82: Toivotaan notta sulle nyt se plussa pärähtäisi niin sitten saisit oikein ajan kanssa miettiä mitä sitä haluaa isona tehdä. Ja tosiaan jos käy niin että ammatti vaihtuu niin koita miettiä jotain muuta hommaa samalta alalta. Eipä muuta osaa sanoa kuin että voimia ja jaksamista. :hug:

Linna, JJ-t ja Miina : Onnea testailuun! Toivotaan parasta!!!

Jouskarille pikaista paranemista. Mikään ei auta flunssaan niin kuin se kun mies passaa ja hemmottelee. Ja kerrankin on hyvä syy vain maata passattavana. Suosittelen! :D

).( Nippailuja on tuntunut olevan vähän väliä. Ja ne on sellaisia menkka tyylisiä nippailuja. Omituista. Muita oireita en ole huomannut tai siis kehitellyt...

Galluppiin vielä että olen yritysmaailmassa projektipäällikkönä.
 
Wau, täällähän on monella tosi lupaavan oloiset oireet! :saint: Ei kun testiä kehiin vaan...Peukut pystyssä ollaan! ;)

Miracle: On se vaan ihana välillä saada jotain pikku ylläriä mieheltä, varmasti piristi saada ruusuja miehen kotiintullessa! =)

Toiveilija: Voi harmin paikka, toivottavasti se ei olis kuitenkaan lopullista. Onko sulla mielessä mitään muuta alaa, jota voisit edes harkita (tavallaan "varasuunnitelmana" )?
 
Toiveilija: Se on kyllä tosi, että kun hoiva-alalle saa sen "kipinän", niin sitä ei kans saa pois! Mä oon myös lh aiemmalta koulutukselta ja nyt opiskelen sosiaalialaa, viimeiset opinnot alkaa olla käsillä. En vois kuvitellakaan vaihtavani alaa johonkin kaupan kassalle, never - ei ole mun juttu!

Kovasti tsemppiä sulle, varmasti on tavallaan vaikeita asioita päättää.
 
Hmm..JJ-t taitaa pitää mielenterveyden säilyttämisen takia päivän palstailutaukoa! :LOL:

Ostin tänää mp3:sen.. aatelkaa, vasta nytten. Kaikilla on ollu se jo ainaki 3 vuotta! :LOL: Sain just ladattuu musaaki kaverin auttamana tosin! :D

 
Onnea Novelle :flower: Paljon vauvaliimaa mukaan!!!!!

Jouskari-82 Perjantain ovulaatiosta selvitiin hengissä ja kiva kun löytyi kaveri jolla oli samaan aikaan ovis. Toivottavasti meitä tässä kierrossa lykästää. Mieskin ihmetteli kotiin tullessa miksi olin niin kalpea ja kun kerroin mistä oli kyse niin mies oli jo sängyssä peiton alla ja huuteli "nyt täytyy siis toimia että päästään pinnasänky ostoksille" :LOL: Ihanaa että mieskin on tässä "projektissa" täysillä mukana :p Vaikka eipä se kovin nauttittavaa ole kun niinkin kipeä olin :ashamed:

Nyt tulee ehkä vähän ällöttäviä juttuja kn:stä:
Tässä kierrossa olen kans yrittänyt tutkiskella tuota kn, mutta tuntuu että se on aina samantuntuinen :D Ainut että silloin perjantaina ovispäivänä se oli ns. kita auki :eek: Mutta ennen ovista ja oviksen jälkeen mun mielestä ihan samanlainen. Mulla on muuten kn kääntyneenä vasemmalle... :eek: :eek: Sit kun se on siinä kääntyneenä vasemmalle niin mä tavallaan tunnen sen kn "varren", joka on ihan pehmeää/löllöä "nahkaa". Onko muilla jotka tota kn on tutkinu niin käntyneenä se jonnekkin suuntaan? Ja onko se niin että se kn ns. varsikin pitäisi olla kova jos raskautuu vai vain se kn pää??
 
Iltaa. Voisinkos vaikka liittyä joukon jatkoksi..? Meillä yritetään esikoista, joskin aika laihoin tuloksin. Kiertoa ei tällä erää ole, lääkäriin olis tarkoitus ensi kuulla mennä. En oikein tiedä, miten laskisin nuo yk:t, koska ei kerran kiertoa ole. Mutta siis ollaan me pupuiltu semmoiset 6-7kk, välillä aktiivisemmin, välillä harvemmin. Kauhia vauvelikuume on! Surettaa vaan, kun mitään ei tapahdu, enkä ole varma, tuleeko koskaan tapahtumaankaan...
 
Tervetuloa joukkoon della! :wave:
Varmasti valtaa ajatukset negatiiviset jutut, mutta yritä olla ihan positiivisin mielin lääkärinreissulle asti, siellä saatte varmasti paljon selvyyttä asioihin. Mulla kanssa ollu monet kerrat tosi inhottava olo kun ei vauvaa ole kuulunut, mutta pitää vaan olla sillä asenteella että lopen melko harvoilla tärppää heti ensimmäisen 6kk aikana. Meillä mm. nyt yk 9 ja tällä hetkellä käytössä terolutit ja mahdollisesti myös clomifenit jahka ensin verikokeissa käyn.

Kovasti plussaonnea sullekin, toivottavasti saat tältä (ja miksei muiltakin) palstoilta vertaistukea vauvakuumeiluun ja odotukseen, mä ainakin saanu kvasti apua ja tukea täältä kuumeilun kanssa ja moniin mieltä askarruttaviin kysymyksiin!
 
Täällä monella lähestyy jännät ajat, ainakin miina-, Linna, JJ-t, tsemppiä! :) Kipeänä täälläkin porukkaa, parantumisia kaikille!
Galluppiin, olen sairaanhoitajana HUS:lla.

Täällä alkupäivät matelee, odottaa vain, että pääsisi jo toimiin. Tosin harjoittelukin on ihan mukavaa. :saint:
 
della tervetuloa porukkaan!! :wave:

miracle ihana mies sulla, voi kun joskus itsekkin sais kukkia, kyllä välillä jotain herkkuja mies tuo kotiin, mutta kukkia en ole saanut kun viimeks plussa uutiset kerrottuani ja sitä ennen vuosia sitten :(

jouskari toivottavasto paranet pian, et oo varmaan jumpallakaan päässy käymään..? mäkin oon taas lusmuillu pari päivää.. :ashamed:

linna älä heitä pyyhettä kehään!! mä plussasin viimeks kp 52!! kierto oli sekasin pillerien takia ja en sitten loppujen lopuks enää jaksanu ressata ja selkäkipujen takia ajattelin että voisko olla raskautta ja sitähän se oli!!olin unohtanu koko asian pariks viikoks, niin heti tärppäs..ei siis kannata pupuilujakaan lopettaa jos kierto venyykin!

(.) huimannu koko päivän, selkäkivut yltyy, eilisestä asti janottanu jja syljeneritys jotenki runsasta, testit tuli postissa tänää (10 kpl) :LOL: testaan huomenna aamupissasta, mutta huvin vuoksi saatan testata jo tänään, dpo 10 ja testin herkkyys 25, niin tuskin näkyy jos pissa on vaan pari tuntia rakossa :/

miina pidä rauhassa taukoa palstailusta niin olokin helpottaa, eikä tarvi ressata koko aikaa! tuu kuitenki ilmotteleen jo huomenna testaat niinku mäkin!!
 
Heipat! Jospa mäkin tänne änkeytyisin. Esikkoa niin ikään toivottu ja yritetty pian 5 vuotta. Huomenna taitaa tärähtää yk 61 käyntiin. Tässä oli jo toiveet korkeella,kun huvikseni menin testaan ovistestillä kp 19 ja sieltähän tuli 2 viivaa. Kierto on 16-(25)-29, tuo sulut siks että se aika tavallinen ollu piiitkään ja aikahyvin tuntuu sen mukaan kroppa elävän: ovis jne.. Eli siks ihmettelin tuota ovisviivaa kp 19 kun ovis oli kp 11 niinku nyt jälkikäteen voi päätellä. Nyt siis menossa kp 25/16-29..

Meillä siis yritystä 61 kierron verran. Joskus 2004 sain tod. näk. km kaikista merkeistä päätellen. Eli toisaalta voin tulla raskaaksi,ehkä..
Tuota km epäilen,kun menkat oli 9 pvää myöhässä ja alkoi ihan yhtäkkiä ja vuosin kuin seula. 10 min olin vessassa ja kokoajan vuosi sitkeää melkein mustaa.Kamalat kivut oli ja vuoto sitten kesti yhteensä 7 pvää..Silloin oli homma paussilla,enkä ajatellut vähääkään raskautumista tai vauvoja enkä varsinkaan sitä että olisin testannut..Eli toisaalta,en voi olla varma km,mutta oli sen verran kamala vuoto ja kivut.

Tuossa 2006 kävästiin lapsettomuustutkimuksissa.Minut ehittiin tutkia,ei vikaa. Mies ois ollu vuorossa,mutta silloin elämä oli kaikkea muuta kuin mallillaan,eikä mitää hoitoja saati vauvaa voinut siihen mahduttaa.Nyt kun kaikki on taas paremmin kuin hyvin,vauva antaa edelleen odottaa itseään. Nyt kun tuosta viime käynnistä on ensi kuussa jo 2 vuotta,pitäisi kai kaikki aloittaa alusta,mutta en jotenki vaan kykene siihen.
Mietin tuossa jo että pitäis gynellä käydä muutenkin:kaiken maailman kipuja pitkin kiertoo ja tuhrua kp 20 alkaen.Tosin nyt se pysy poissa,sekin jo nosti toiveita...

Eli tämmönen tausta mulla,kuka ei vielä sitä tunne! :D
 
PikkuMyy-82 onneks pysyitte hyödyntää oviksen. ;) Meillä se jäi aika niukille, kun tuli viikonlopuksi yövieraita, joten täytyy toivoa, että torstai oli toivoa täysi ja se riitti ovikselle asti. :D Nyt sit sun kans jännätään et miten käy :p
Veena ja JJ eiköhän tästä pikku hiljaa parannuta :snotty: Ei kyl ole viittinyt jumppaan mennä, jätän sen suosiolla tältä viikkoo pois. Pitää sit mennä ensi viikolla uudella puhdilla =)
Muakin on huipannut muuten tänään, mut ehkä se johtuu tästä pöpöstä,vaik ei kyl ole ku lämpöö ollu pikkusen yli 37... nii ja alamahaa kummasti välillä kolottanut.

Ja della tervetuloa meitin mukaan kuumeileen, sulle taisin tuolla mainitakin tästä pinosta :wave:
 

Yhteistyössä