Linna: Voi, toivotaan nyt, että saisit vielä myöhäisen plussan! :heart:
toiveilija: Voi kurja! Toivottavasti kätesi tulisi parempaan kuntoon, eikä tarvitsisi harkita luopumista omasta alastasi. Onneksi lasten ja nuorten parissa on muitakin töitä, että ehkä sieltä tosiaan löytyy sulle just sopiva juttu.
ON: Äkkiä kerron kuulumiset lääkäristä. Oli tosi symppis ja mukava naistohtori. Sain papalähetteen, jonka kävinkin sitten otattamassa samalla reissulla. Lääkäri kyseli mun pitkistä kierroista ja sanoi, että jos haluamme miehen kanssa, niin voisin saada Clomeja. Kysyi, että onko meillä kiire?!
Tekin niin mieli sanoa, että MULLA ainakin on, mutta tyydyin vain kohauttelemaan olkiani.
Ehkä lääkäri huomasi mun silmistä jotain, kun totesi, että kannattaa jutella miehen kanssa.
Sain kuitenkin ajan gynelle jo huomiselle, kun sillä oli tullut peruutusaika. Menen sitten sinne juttelemaan ja kuulemma hän voi myös ultrata samalla munasarjat. :heart:
Ai niin, ja allergioihin saan ottaa huoletta lääkkeitä. Nyt kun tuo siitepölykausi on taas alkamassa, niin helpottaa tieto, että lähes kaikki allergialääkkeet ovat turvallisia myös raskausaikana.
Nyt täytyy rientää yliopistolle! Palaillaan illalla. :wave: