Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

miina otetaanko kompromissi ja testataan torstaina??koita nyt olla rauhassa huomisen kanssa!! nyt vasta dpo 8 niin torstaina oliskin 11!!mä tilaan kans netistä niin ei tuu liian kalliiks, torstaina niitten pitäs olla täälä :D
 
Tervehdys kaikille! ja :hug: Julille toivottavasti saatte sovittua, kuin myös miinalle jaksamisia parisuhteeseen! On se aina välillä semmosta taistelemista, mutta niitä pitää olla että taas ne hyvät ja normi päivät tuntuu ihanilta :heart:

Täälähän oli todella positiivinen uutinen Novellelta Onnea oikein paljon ja rutkasti vauvaliimaa ja tarrasukkia :heart:

Viikonloppu meni mukavasti ja tammikuun tipaton tuli todellakin päätökseensä! Toisin sanoen tuli oltua turpa täys :LOL: Nyt on töissä |O -olo ja kaiken lisäksi lentu iski tai parhaillaan iskee :snotty: Kurkku karhee ja yskittää ja nokka on kutisevä etc. :headwall:
miina ja jj teillä on näköjään menossa testaus maratoni, enkä tahdo kans uskoo et noi 10kpl kestää sulla jj kovin pitkälle :LOL:
 
Hohhoijaa, on se vaan kumma homma, että kun itse yrittää vauvaa ja odottaa ku kuuta nousevaa + testiin, mut ei. Sit meet minne meet, joka puolella tulee vastaan raskaana olevia naisia, ja niiiiin ihanan pyöreitä vatsoja... :ashamed:
Mut ihana asia heidän kannaltaan =) Onnea plussanneille ja totisesti toivotaan, et pysyvät loppuun asti mukana :hug:
 
En tainnut kertoa vielä, että testailin taas tänään negan.. En kehdannu edes miehelle kertoa, kun olen julistanut niin, että raskaana ei olla.. :LOL: No olen sitten etsinyt netistä tänään tietoa noista Teroluteista ja päättänyt, että ensi kierrossa rupean syömään niitä. Eiköhän täältä saa niitä ilman reseptiä. Suomessa gyne sanoi, että voin huoletta syödä niitä, jos kierto on kovin pitkä ja antoi ohjeetkin. Ei mua niin haittaa, jos ne estää oviksen (tuskinpa ovuloin nytkään). Voin odotella kyllä pari kuukautta, jos ei tarvi kärsiä näistä pitkistä kierroista..

(No ihan salaa kävin myös lukemassa kokemuksia myöhäisistä plussista.. :whistle: Eilen ja tänään olen nimittäin kärsinyt aika inhottavasta pahoinvoinnista. Olen siitä tosin kärsinyt silloin tällöin ennenkin, mutta en tämä vauvaprojektin aikana.. Ja tehän kaikki tiedätte, mitä sellainen olo tuo mieleen, vaikka kuinka puhuu järkeä itselleen.. :LOL: )
 
Novellelle paljon onnea! Ja vauvaliimaa paljon!

Itsellä näköjään tänään kp1. elikkä tää kierto olikin vähän lyhkösempää mallia `:) no mut tänää tuli uus vauvalehti ja mammaksin ovistestit niin uuteen kiertoon niitä testailemaan :D
 
Moikka kaikille! Onnea Novellelle plussasta :)

Mulla nyt kp33 ja maha on ollu hiukan kipee... varmaa täti tulossa...toivottavast ei :| tekis mieli testata nyt mut en jaksais pettyy niihi negoihin... testasin perjantaina negan... meen torstaina laivalle ja olis kiva tietää ennen sitä ni tietää voinko juoda... pari testii polttais kaapissa :)
 
Onnittelut Novelle!

Soittelin tänään papa-kokeen tulosta ja olikin luokka kakkonen, mitä ikinä tarkottaakaan. Yleensähän sillon suositellaan vaan uusintakoetta puolen vuoden päästä, mutkun kysyin, voiko liittyä lokakuiseen keskenmenoon, niin sain huomiseks puhelinajan lääkärille. Saapa nähdä, onko tuosta nyt paljon iloa, kun lääkäri on semmonen ulkomaalainen nuor tyttö, jonka kokemukseen en ihan hirveesti luota.. Mut toivotaan, että osais jotain viisasta sanoa.
 
Siniapila se kakkosluokkahan voi olla jokin muukin harmiton tulehdus, esim hiiva voi laukaista kai sen et saa sen tuloksen tms.. eli et semmoset pienemmätkin vaivat jotka ei oo vaarallisia ni voi tulla kakkosluokaks toi tulos.. mut voi toki olla km:n vuoksikin.
 
Kuumeilija87: Ei olis mitää ongelmaa ol selvinpäin laival ku ei nii kauheest kiinnosta muutenkaa juod... Lauantainaki olin baaris selvinpäin=) oli ainaki aamust parempi olo ku muilla... ja on helpompi olla ilman tupakkaa ku on selvinpäin...

Tekis niin paljo mieli testat nyt ja uudestaa ke jos näyttää negaa.. en kyl usko et se näyttäis plussaa... en jaksa ajatel niin ku muute se on isompi pettymys ku tulee nega.. mieski on iltavuoros ni oon yksin... en o viittiny kaikkii testauksii sil kertoo ku huolestuis turhaa ku oon nii hullu testailemaa=) niin paljo vaa toivoo sitä plussaa =)
 
Hei! Mistä apu kun ei malta oottaa et tulis se menkkojen/testailun aika... ihan hullua tää on välillä ku ei tosiaan ajatukset muualle kerkiä :/ mieskin ku on yötöissä, niin ei joka ilta oo kultaa kainalossa ja sitten helposti vaan pyörii täällä lukemassa muiden juttuja :whistle: nyt jos ei nappaa tässä kierrossa niin ens kierrossa aloitan kokeilemaan ovulaatiotestejä, mutta toivottavasti nappaa.. on nimittäin henkisesti välillä rankkaa tää toivominen.. :headwall:
 
Oikein paljon onnea Novelle!! :heart: Vauvaliimaa mukaan purkillinen! :)

miinalle halitus negasta. :hug: Toivottavasti olit vaan liian aikaisin liikkeellä. :)

ON: Vielä näitä alkukierron tylsiä päiviä. Tämän kierron aion pitää taukoa ovistikuttelusta ja mennään vaan fiiliksellä. Toivottavasti relaaminen tuottaa tulosta. :heart:
 
Paljon onnea plussa-uutisen johdosta Novelle!! =) :hug: Rutkasti pikaliimoja masuasukille!! :heart:

Ja isot :hug: myös negojen testaajille, jospa se meidänkin vuoro vielä joskus on. Ei auta muu kuin siihen uskoa, toivoa ja luottaa! :heart:
 
Kirjoittelen taas tälleen pikaisesti ennenkuin lähden töihin ja nyt olisikin tarkoitus olla 7-19.. Saa nähdä kuinka kuollut olen, kun pääsen töistä.. Yö meni ihan pipariksi kun kurkku kipeytyi ja nenä meni ihan tukkoon..

Mutta koitan jaksaa tämän ja vielä 2 muuta vuoroa.. Sitten on jopa 1 vapaa..

KP
 
miten sä jaksat olla töissä noin monta tuntia? :eek:
mä kun just ja jsut jaksan olla kolmeen täällä!

mitäs kaikkee te teette työksenne?
mä oon töissä call centerissä jossa lähinnä teen tekstipuhelupalvelu työtä j ajoskus, kuten tänään numeropalvelua.
 
Kiitos kaikille onnitteluista. Toivotaan tosiaan hyvää liimaa matkaan.

miina- taisi kysellä mun käyttämästä testistä. Se oli mammaksin normaali liuska, jolla testailin dpo 11 negan ja sitten samalla testillä dpo 16 plussan. Pitihän se tänäkin aamuna vielä testata, vieläkään ei ole hirmuisen vahva se toinen viiva. Ei siis kovin herkkä taida olla tämä mammaksin normitesti.

Tsemppiä tippuneille ja pettyneille sekä malttamattomille odottajille. Kyllä se teidänkin vuoro vielä tulee.
 
Dodiin, piti tulla kertomaan että peruin sitten sen gynen. Mullahan olisi ollut se nyt torstaina varattuna, mutta kun kierto oli lyhyempi ja oviksenkin bongasin normaaliaaiemmin niin olisi ovisbongauksen ja gynen välillä ollut yli viikko. Soitin sitten sinne kysyin että kannattaako tulla vai pitäisikö siirtää, niin sanoivat että se voi olla liian pitkä väli (tosin tuli vähän semmoinen tunne että sillä kenen kanssa puhuin ei ollut mitään havaintoa tästä asiasta). Sitten piti varata uutta aikaa niin eikös se gyne ole lomalla juuri sen viikon kun mulla seuraavan kerran on ovis. Sanoin sitten notta palaan asiaan. Mutta toivotaan ettei tarvitse palata asiaan :D
 

Yhteistyössä