Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

novelle hurjasti paljon onnea!!! :hug: :flower: :flower:

täälä testattu nega, liian aikasta mutta sellanen oon r-testien suurkuluttaja :D sellasia oireita kyllä on että täti kurvaa varmasti pian paikalle, tai sitten se toinen :saint:
 
Mitä sontaa. Nega toi järjen mukaan on, mutta vähän kallistettaessa siinä näkyy viivanpaikka. Mutta tulkitsen ton kyllä negaks. :(
Mut siis hei en oo kai ikinä kuullu et joku ois saanu plussan näin aikasin?! Tai ainakin kun lueskelee noita juttuja kun joku on olle siinä hoidossa jonka jälkee testaa ja kirjottaa esim. näin "pp10 nega, pp11 haamu." Ni mikäs se toi homma olikaa?
 
mikä toi pp on? vai dpo:tako tarkoitat? Kyllähän testi havaitsee sen 7-15 pvää ovulaatiosta, riippuen testin herkkyydestä ja siitä kuin nopeasti ja paljon sitä raskaushormonia erittyy..

mua harmittaa ko ei viimekskään tärpänny ni tuntuu et entäs jos ny ei sit nähä just oviksen aikoihin (ku asutaa viel eri paikkakunnilla pari kk mut käytännös oon asuna miehen luona jo pitkään mut pitäs sitä opparia tehä ja voi olla et sit pitää usein olla myös omilla kämpillä) ni sit jos ei tärppää nyt näide kahden kk aikanakaan :(
 
miina anteeks kun sut houkuttelin mukaan tähän liian ajoissa testaamiseen!! :hug: mä olin viime kierrossakin jossain vaiheessa niin varma, tissit on samanlaiset kun sillon! turvonnu ihan sairaasti, muttei kipeet. Raskaana ollessa oli turvonnu, mutta kipeet..

viikonloppuna sitten seuraava testaus, jossei täti tuu aiemmin.. :headwall:
 
Kiitos kaikille onnitteluista. Tämä mun onnen yk oli muuten 14, ei 13, mutta eipä sillä niin kovasti ole väliä. Miracle voi korjata listaan jos tykkää.

Aikaisille testaajille lohdutukseksi...testasin viime keskiviikkona ihan puhtaan negan. En edes täällä kehdannu tunnustaa, että menin jo niin aikasin testailemaan. Ja sitten tuli vaan paha mieli siitä negasta, mutta ainahan se voi vielä muuttua myöhemmin.
 
onnea novelle!!! :flower: =)
kyllä antoi toivoa mullekkin tuo sinun plussaamisesi, vaikka ittellä vasta yk7 menossa. totuushan on että 90% ensi yrittäjistä raskautuu ekan vuoden aikana.
toivon oikein paljon vauvaliimaa lapsellenne ja helppoa nautinnollista raskausaikaa sinulle!
tuuthan kertomaan kuulumisia jatkossakin.

ja me muut muistetaan olla positiivisia! :wave:
 
niin no kyl mäkin tääl varmaan sit viel oon ja keikun mukana :D et ei sillai mut onha se silti erilaista olla sit ite raskaana ku tuntuu et ei vois iloita niin paljoa ku toiset ei plussia ole saanu.. iha hölmöö, tiedän mut nii vaa jotenki joskus tuntuu et jos plussan sais ni osaisko sitä tääl olla.. tosin, en usko et mua saa täält pois kirveelläkään :D :D ainaskaa ennen lasta eli sit ko ois lapsi ja koko ajan kiire ni sit vois palstailuki vähentyä mut sitä ennen, tuskin! :LOL:
 
Toi on muuten tosi hyvä ketju toi plussaneiden raskausoireet..oon ihan hullunlailla käyny jo pitkään lueskelemassa siellä helistimen sivuilla sitä... :D Mut se on vaan sellanen et sitte alkaa kehkeytymään entistä enemmän oireita itellekki! Kävin alottamassa tonne odotuspuolelle ketjun että kuinka aikasin on odottajat saaneet plussan tikkuun.. :)
 
Novelle: Onneksi olkoon! :flower: =)

ON:Ihanaa.. sain tänään papa-kokeen tuloksen ja siinä samassa oli pieni maininta, että labrakokeetkin olivat ihan normaalit.. eli se vissiin tarkoittaa, että hormoonien puolelta ei ole mitään häikkää.. :D kumpa minun miehenikin sais nyt käytyä siellä labrassa, niin pääsisimme eteenpäin.. se vähän ihmetytti, että kun luin ton kirjeen ja sit innostuin hyppimään tasajalkaa onnessani, :ashamed: niin alavatsassa oikeallapuolen kävi viiltävä kipu.. toivottavasti ei ole mitään vakavaa, vaan elimistö ei tykännyt hyppimisestä..pitää näemmä ottaa tästä lähin rauhallisemmin noi hyvät uutisen.. :whistle:
 
Novellelle PALJON onnea ja PALJON tarrasukkia :flower: :flower: :flower: Antaa kyllä todella toivoa että kyllä se oma vuorokin sieltä vielä tulee.

Juli :hug: Toivottavasti se ukko tulee järkiinsä. Voi myös olla että miehesi on ahdistunut/peloissaan tästä vauva-asiasta. Ja pelkää että hänessä on vikaa. Meillä kävi siis juurikin niin että olin omalla ressamisellani luonut miehelle paineet, tajuamatta sitä. Ja sillä että koko elämä pyörii vauvojen samisen/saamattomuuden ympärillä. Toivottavasti saatte asiat puhuttua auki.

Miina ja JJ-t: Voi olla vaan että olette tosiaa liian aikaisessa. Jospa se sittenkin...:D

Peppi: Hienoa että hyviä uutisia!! Miraclea peesaan että voisko olla oviskipuja?

).( Olen koittanut vähän harvemmin käydä täällä hengaileen jotta ajattelisin muutakin kuin vaan lapsia. Mikä tuntuu olevan aika pitkälti mahdotonta ;)
 

Yhteistyössä