Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

nii :) Mut tosissaan kannattaa enempi olla miettimättä noit mahd. oireita (muuta ko ovisaikaan tietty ku oha se sentää hyvä tietää millo ovis ois ;) ) ja sit vast testailla ko oviksest ois se 14 pvää.. siten ei turhaan pety.. täs kummiski voi men mukavan pitkäki aika enne ko tärppäis.. joskus tuntuu hullulta aatella et jos onkin suotta suunnillee syöny 4-5v pillereit ko jos ei ookaan koskaa voinukaan raskautua.. :p kaikkee sitä miettiiki :p
 
arabel :hug: voimia sulle!! onko menkat ihan "normaalit" , ettei olis valemenkat :D einiitä haamuja turhaan tule, paitsi jos kyseessä kemiallinen raskaus. :/

toiveilija tervetuloa joukkoon!! toivotaan sulle pikasta plussaa, kun yk:t on jo noin paljon sulla :hug:

miracle :hug: tädistä!! kopeloitko kn:aa ennen tätiä..? :D jos osaisit sanoa millanen sulla oli kun mulla on nyt ihan outo, ja muutkin oireet viittais raskautumiseen, toisalta vois myös merkitä tädin tuloa :eek:
 
Omaa napaa... Tosi paska fiilis tällä hetkellä. En tiedä onko tähän oikeesti mitään syytä, mut tosi huono olla nyt. Mies on jo jonku aikaa ollu tosi ärsyttävä. Siis ärsyttävä sillä tavalla et se´n kaa on tosi tylsää olla. Se ei naura oikeestaan ikinä ja on tosi apaattinen kokoajan. En enää jaksais sitä et mun pitää oikee väkisin yrittää keksii jotain puheenaihetta ja nauramisenaihetta ku se ei sitä nykyään tee. Tosi inhottavaa. Sil on tällasii kausii usein ja sit tulee taas parempii kausii. Sit alan aina miettimään et onko meijän suhteessa nyt joku että se on tollanen. Muttaku näit kausii on aina ollu näitten vuosien aikana. Oikeest itkettää vaa ku en enää jaksais tätä ku en tiiä mitä tehä. Ois niin helppoo vaa sanoo et mä lähen täst suhteest nyt ku en enää jaksa tota sun ärsyttävää käytöstä. Ku en tiedä et onko se masentunu vai mikä vittu oikee on vialla!!!!!?????? Ku ei voi niinku sanoa!!!!! Ja ku enhän mä siis halua meijän suhdetta lopettaa kyu rakastan tietenki sitä ja haluun niitä lapsia ym.... Ja kai seki niitä haluaa ku ehkäsy on jätetty ym... Oli pakko tulla purkautuu tänne ku oon niin väsyny taas tähän tilanteesee..... :'( :'( :'( :'(
 
miina- mä uskoisin et sun miehes on välil vain masentunu... siis ei sinänsä mitään vain et vakava asiahan se on mut et en usko et se sitä tahallaan tekee et on ärsyttävä.. masennus o kummiski semmosta et mikään ei jaksa kiinnostaa eikä innostaa ja jos se o tosi paha ni sillo ihminen ei jaksa muuta ku nukkua tai sitä ei innostais ees tehdä mitäään vaan olla vain.. ja sillon sitä just on tosi iloton.. et voisko sun miehes olla sit masentunut?

JJ-t, kylhää mä sitä koetin mut sillo ko ovis oli ni se oli huulimainen, seur. pvänä het nous iha korkeelle ja oli kova ja tosi pieni. Sit nyttemmin enne menkkoja se tuli alemmaks ja semmoseks vähä niinko putkimaiseks et siin tuns sen "kanavan" et ei ollu pelkkä napukka enää. Ja mul se tuntuis olevan aina auki jollai tapaa eli siit tuntee sen reiän jotenki ees, ovikse aikaa vaa o erilaine et se on täysin auki. Ja ja.. sit se tul vähä pehmeemmäks menkkoja kohden mut ei silti ollu kauheen pehmee sillonkaa.. mut suht korkeel oli silti vaiks menkat tuli et ei hirmusen alas sillonkaa laskeutunu vaiks laskeutuki sen verta et yletty paremmin..

voiks joku viel olla huonompi selittäjä ko meikäläinen :LOL: ?
 
miracle oli toi sun selitys vähän selitystä :LOL: :LOL: ei se mitään! hyvin silti ymmärsin! :D mulla kun on kn oviksen jälkeen jäänyt tosi alhaalle ja on aikas pehmeä, ei kuiteskaan niin pehmee kun oviksen aikaan tai ennen menkkoja..
 
JJ-t ahaa, ok.. vaikee sit sanoo.. hmm.. ko jokkaisella taitaa muuteski kn mennä omia reittejään.. eli ko just sanotaan et ois kova ja ylhääl jos o raskautunu ni joillain sit just on pehmee ja suht alhaallakin.. tiiä sit :p mitkä sun kp:t olikaan ja millo oli ovis?
 
Nega kierto:
kn alhaalla ja pehmee ennen ovista. Heti sen jlkeen ampaisi ylös ja kovettui. Laski alemmas ennen tätiä, mutta ei kovin pehmeä. Tädin jälkeen vasta pehmeni.

Plussa:
alhaalla ja pehmeä ennen ovista. Oviksen jälkeen jäi alas ja oli edelleen pehmeä. Viikko oviksesta nousi hieman ylemmäs ja oli sellainen korkkimainen patukka suustaan pehmeä. Päivä ennen oletetun tädin tuloa kovettui ja nousi ylös. Muutaman päivän jälkeen laski takas keskivaiheille ja on siinä edelleen sellaisena puolikovana/pehmeänä ja mitä milloinin. En enää edes tutki sitä.

tällänen löyty, ja mulla olis just noin kun plussakierrossa tällä henkilöllä :D
 
Plussatuulia!!! ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++:whistle: :whistle:
(tos piti tul plussapuhuri jokkaiselle :D)

Elppu.......................kp 90/30.............................yk 6
Sarah85..................kp 67/28-36........................yk 17
rina82.....................kp 60/30..............................yk 30
Sirpula.....................kp 54/34-71........................yk 7
MemmuLiina............kp 51/28..............................yk 2
Narcisscus...............kp 51/20-28.........................yk 1
Linna......................kp 39/35..............................yk 3
Tiwii........................kp 35/28-30........................yk 2
rapu83....................kp 33/29.............................yk 5
Zande......................kp 31/30.............................yk 2
kiharapää................kp 30/32-35 (-43)...............yk 6
Novelle78................kp 30/27-28.......................alk 01/07
Kuumeilija87............kp 26/n.30.........................yk1
JJ-t...........................kp 24/??.............................yk 1
miina-......................kp 24/33............................yk 2
Diodium...................kp 22/30............................yk 5
miisa84...................kp 21/21?...........................yk 1
memmy...................kp 16/30?...........................yk 3
xAnnax....................kp 16/29............................yk 2
PikkuMyy-82..........kp 15/27-29.........................yk 3
vauvahaaveissa......kp 16/28.............................yk 1
minttulii86 ..............kp 16/34...........................alk. 04/05
Jouskari-82.............kp 15/28.............................yk 6
Veena......................kp 14/24-28.......................yk 8
haidi84....................kp 13/28-29........................yk4
tiger75.....................kp 13/28............................yk 7
toiveilija82..............kp 13/34-42......................... yk 7
Siniapila...................kp 10/25...............................yk 3
LEP..........................kp 10/27-30(31)...................yk 2
Peppi1981..................kp 9/28-30........................yk.32
Sanni30..................kp 9/29................................yk 4
Kaa..........................kp 9/31...............................yk 2
Juli05........................kp 8/25-28...........................yk 8
Pantalaimon...............kp 7/42 ...............................yk4
nibbler......................kp 6/28-30...........................yk 7
Emili........................kp 2/31-32..........................yk 5
miracle......................kp 2/31................................yk 3
arabel.......................kp 1/26................................yk 9

Emppa.................... odotamme paluuta
Santtulii..................odotamme paluuta

Plussanneet: :heart: :heart:

Marimint81.................yk 1
mouku80...................yk 4
Jonsku83...................yk 1
Sunshine...................yk 6
Puliina.......................yk 5
Sydänkäpynen..........yk 3
ronja78.....................yk 3
EAK ..........................yk 2
salamanteri85 ..........yk 1
syksyinen haave ......yk 3
henni82 ....................yk ?
Fairytale84................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1
Nauruprinsessa.........yk 1
Mayah........................yk 1
Cora85.......................yk 2
Cristiina.....................yk7

kesk. 3,4 kiertoa
 
toivot meni oikein tuo lista, pittää viel kahtoo olikis päivitettävää.. mut eiks sul JJ-t oo aika vähäiset kp:t? et näkyiskö ees testissä ja huomasikko kunnol oviksen sit millo? Jospa sie sit oisit raskautunu ;) mulla meinaa kans meni noin tos negakierros just eli viimeks et ampas het ylös ja pieneks..
 
Kiitos lohdutuksesta miracle. Oon kyllä itekki epäilly tota masennusta sillä jo pitkään.. Sillä on jotenki niin selvät merkit. Ja ku oon itekki ollu masentunu ni tiiän sillee suunnillee mitä se on..
Testasin tänä aamulla negan herkällä. Mut kp:t niin vähän vasta että en vielä tietenkään lannistu... :) Niis siis JJ-t ootko säki testaillu jo??
 
miina- juu mullakin on kokemusta masennuksesta parin ihmisen kautta, eli ite en oo ollu mut mun yks läheinen on ollu jo 6 vuotta masentunu (välil hyviäki päiviä) ja toinen on myös suht lähipiiris ni tiiän mitä se on.. ei oo hääviä olla sellaisen kumppani.. mut minkäs sille tekee kun rakastaa ja toivois vain et toinen paranis.. kinkkisiä juttuja.. onneks ite oon saanu tosi hyvin pidettyy masennuksen loitolla vaiks mul o ollu vaiks mitä juttui elämäs et heikompi ehk ois masentunukin.. tai ei heikompi mut sillai negatiivisemmin elämään suhtautuva.. mä ku ain mietin nii posit. ettei se masennus just iskis muhun :) vaiks välil aika vaikeelta o tuntunuki mut onneks neki ajat o takanapäin :) Toivottavasti sunki miehel pian tulis se hyvä aika eteen :)
 
mulla on teoria, että kaikissa suhteissa tulee semmonen ajanjaksko kun toine ärsyttää.
siis ihan sama mitä ne sanoo tai tekee niin se on väärin ja ärsyttävää, ja varsinkin nyt kun molemmilla voi tulla paniikki tulevaisuuden suhteen jsut nyt näin yritys vaiheessa.
tämä on huomattu ihan kantapään kautta, mutta tieteellinen näyttö puuttuu...

tuota numeroitu lista toimintaa oon yrittäny saada tännekkin tohon listaan mut ei toiminu... ei taida toimia ollenkaan...
 
Terves taasen!

Miina- lle :hug: Toivottavasti se ukko siitä piristyis, on varmasti hankalaa! Täytyy toivoa, ettei kestä tämä jakso kauaa ja alkaa näkyä valoa siellä tunnelin päässä :) Ja nibbler aivan oikeessa oot, todellakin kaikissa parisuhteissa mitä oon tiennyt (siis ystävät ja omat) tulee se hetki kyllä kun kumppani näyttää niin idiootilta ja tylsältä, ja lihavalta :)D) ja niiin ärsyttävältä että :) Mutta kyllä se rakkaus yleensä voittaa :)

(.) En oo ees oikein huomannu tän kierron menoa, ja kohta pitäis tätikin jo kurvailla paikalle. Toisaalta hyvä, etten oo kerennyt miettimään mitään kuviteltuja oireita. Tässä kierrossa en kyllä usko tärppiin koska oltiin ehkäisyttä edelliskierron viimesenä päivänä ja sitten vasta kp:ltä 18 eteenpäin, ja luulen oviksen olleen kp 16-17 vatsatuntemuksien perusteella. Taidan kipeekskin olla viel tulossa ku tänää töissä ihan normaalissa puuhissa tuli kauheen hengästynyt ja heikko olo, ja normaalisti kun kipeeks tuun niin voimat menee ihan nollaan :( Noh, mutta se taas omaa napaa :)

Ulkona tosi kurjaa taas.. Kumpparit tarvis varmaan jalkaan kiskoo ja laittaa koiratkin säkkiin etteivät tuo lunta sisään :D
 

Yhteistyössä