Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

Miracle: Niinpä! Jospa ne vinkeät viivat saisi ilmestymään niin aiaiaia :D

Hittolainen kun soitin sinne gynelle niin meni tuonne meidän toimistotarvikevarastoon puhumaan jottei kukaan kuule. Niin eikös tuo meidän sihteeri tullut juuri siihen viereen jotain touhuamaan. Siis oven toisellee puolelle, mutta kuitenkin. Hemmetti jos se kuuli, niin kohta tästä meitin yrityksestä tietää kaikki. No ei se varmaan kuullu... kai..
 
nice one :D :D no toivotaan et ei kuullu :p

mä just eilen ko mies (heräs vartin yli kolme töihin) nukku ni menin vast unelle enkä het saanu unta. Ni siin mietin kovastikin et ai ai ku ny saa vaa olla ja pian nukkuakin makeasti et ny pitäs nauttia ko jos vauvan sais ni hei hei niillekin unille :p siis toki voi saadakin nukuttua mut todennäk. ei sit ku on vauva..
 
Tiistai 5.2.2008

Plussatuulia!!! ++++++++++++++++++++++++++++++++++++:whistle: :whistle:
(tos tul plussapuhuri jokkaiselle :D)

Elppu.......................kp 93/30...............................yk 6
Sarah85..................kp 70/28-36...........................yk 17
rina82.....................kp 63/30..............................yk 30
MemmuLiina............kp 54/28.................................yk 2
Narcisscus...............kp 54/20-28...........................yk 1
Linna......................kp 42/35................................yk 3
Tiwii........................kp 38/28-30..........................yk 2
rapu83....................kp 36/29...............................yk 5
Zande......................kp 34/30...............................yk 2
kiharapää................kp 33/32-35 (-43)....................yk 6
JJ-t...........................kp 27/??.............................yk 1
miina-......................kp 27/33................................yk 2
Diodium...................kp 25/30.................................yk 5
miisa84...................kp 24/21?................................yk 1
memmy...................kp 19/30?................................yk 3
xAnnax....................kp 19/29..................................yk 2
vauvahaaveissa......kp 19/28...................................yk 1
minttulii86 ..............kp 19/34..................................alk. 04/05
Jouskari-82.............kp 18/28....................................yk 6
PikkuMyy-82...........kp 18/27-29................................yk 3
Veena......................kp 17/24-28............................yk 8
haidi84....................kp 16/28-29..............................yk4
tiger75.....................kp 16/28.................................yk 7
toiveilija82..............kp 16/34-42............................. yk 7
Siniapila...................kp 13/25.................................yk 3
LEP..........................kp 13/27-30(31)......................yk 2
Peppi1981..................kp 12/28-30..........................yk.32
Sanni30..................kp 12/29................................yk 4
Kaa..........................kp 12/31...............................yk 2
Pantalaimon...............kp 10/42 ...............................yk4
nibbler......................kp 9/28-30............................yk 7
Emili........................kp 5/31-32.............................yk 5
miracle......................kp 5/31................................yk 3
arabel.......................kp 4/26................................yk 9
Sirpula.....................kp 4/34-71.............................yk 9
Kuumeilija87............kp 2/n.30..................................yk2

Emppa.................... odotamme pikaista paluuta
Juli05.......................odotamme pikaista paluuta
Santtulii..................odotamme pikaista paluuta

Plussanneet: :heart: :heart:

Marimint81...................yk 1
mouku80.....................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine.....................yk 6
Puliina.........................yk 5
Sydänkäpynen..............yk 3
ronja78.......................yk 3
EAK ...........................yk 2
salamanteri85 ..............yk 1
syksyinen haave ..........yk 3
henni82 .....................yk ?
Fairytale84.................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1
Nauruprinsessa.........yk 1
Mayah........................yk 1
Cora85.......................yk 2
Cristiina.....................yk 7
Novelle78..................yk 14
kesk. 3,94 kiertoa
 
Veena: Toivottavasti ei tarvitse palata asiaan, vaan saat plussan ennen sitä! :heart:

nibbler: Mä olen töissä yhdessä tutkimusprojektissa täällä yliopistolla. Lähinnä tällä hetkellä puran kesän koetta ja siirrän dataa koneelle. Hyvin tylsää hommaa siis. :)

ON: Mulla on suuri ahdistuskohtaus meneillään. Huomenna on kypsyysnäytteen anto kandintutkielmasta ja gradupaikkaakin pitäisi hakea. :kieh: Valmistuminen ahdistaa, en ole vielä valmis siihen... Tulisinpa pian raskaaksi, niin voisin jäädä äitiyslomalle pohtimaan. :ashamed:
 
pantalaimon. se oli muuten hyvä elokuva vaikka fantasiasta en tykkää muuten ollenkaan.oli vähän sama kun hitchikerssi ja päättymätön tarina :)

tylsää hommaa mullakin. päivät on joko hirveen hektisiä tai sitten ylimääräsen rauhallisia. tänään ei oo rauhaa nähtykkää :)
 
nibbler: Minä oon opettaja peruskoulussa. Opetan sekä ylä- että alakoulun puolella.

On: Mulla sama tilanne jatkuu. On pahoinvointia ja ei kuukautisia. Ei myöskään plussaa ainakaan eilen (kp 40). Ensi kierrossa sitten hormoonit käyttöön, jos sais kierron tasattua.
 
Täytyypä tulla tänne tunnustamaan, että testasin taas tänä aamuna.. :ashamed: Ja ei oo kiva sitä negaa kattella.. Jos tästä kierrosta ois käyny tärppi niin kyllä se viimeistään torstaina pitäis kai näkyä!
Oon kyllä niin testien suurkuluttaja..siis sillon ennen ku meillä oli ehkäsynä keskeytetty yhdyntä ni sillonki joka ikinen kuukaus tein ainaki parit testit! :LOL:

Aika moni tosta plussanneet-pinosta on plussanu ekalla yk:lla! :)
 
Linna: Mites jos kävisit verikokeessa tarkistuttamassa, ettei siellä ole sitä raskaushormonia kuitenkin..? Olisko se mahollista? Vai tuntuuko ihan tyhmältä ku kotitesti kuitenki näyttää negaa..? Tiiätkö yhtää millon hedelmöittyminen ois tapahtunu? Jos se ois joku myöhään tapahtunu hedelmöitys..?! :)
 
miina-: Luulen, että on vaan pitkä kierto.. Verikokeita mietin sitten ehkä myöhemmin, jos ei kierto ala. Minä kun asun täällä Thaimaassa ja täällä ei neuvolaa ole, niin täytyis vähän miettiä, minne sitä menis. Ja missä osattais englantia. Jaksan kyllä odotella, pakkohan sieltä on jompi kumpi joko plussa tai menkat tulla.. :) Epäilen, että minulla ei ollut ovista ollenkaan. Joka tapauksessa tuli sen verran seksitaukoa mahdollisen ovisajankohdan jälkeen, että luulisin hedelmöitykseen tapahtuneen jo kaks puol viikkoa sitten, jos olisi tapahtunut. Tsemppiä muuten testailuun!! Toivottavasti plussa pärähtää!
 
Galluppiin; Teen myös nibblerin tavoin töitä puhelimen päässä, Service Center hienolta nimeltään. Otan vikailmoituksia vastaan ja pyrin jopa siinä puhelun aikana korjaa ongelmaa, mutta jos ei onnistu, lähtee keikka siitä sitten etiäppäin... enempää en viitsi paljastaa. Yv:nä voin kertoa enempi jos jotain jostain syystä kiinostaa ;)
Aargh mä oon täällä kipeänä :snotty: Taidan kotio jäädä huomenna jos ei illalla olo helpota :headwall: Ihan veto pois vaik ei oo ku 37 tienoolla asteet |O
 
miina mä jotenki arvasin että oot testannu tänään!! :LOL: ei siinä mitään jos postisetä olis mulle paketin tuonut niin varmaan mäkin olisin testannu :headwall:

uusia oireita: ihmeellistä jomotusta nivusissa ja reisissä. kn on pompanny ylös lähes ulottumattomiin ja on sellanen tosi pitkulainen, kuiteski suht pehmee..mitäköhän sekin meinaa :headwall: finnejä vaan tulee lisää ja tissit kasvaa silmissä :D
 
Saman ohjeen sain lääkäriltä kun hoitajaltakin, että puolen vuoden päästä uus papa. Ei kuulemma ollu mitään tulehdusta, vaan jotain lieviä solumuutoksia vaan. Arveli, että voi johtua myös siitä, kun km:sta on niin vähän aikaa. Yritystä saa onneks jatkaa entiseen malliin!

Työhommista sen verran, että olen töissä päivittäistavarakaupassa hedelmä- ja vihannesosaston vastaavana. Teen myös muitten osastojen vapaapäivien-/lomatuurauksia. Vähän sen puoleen arveluttaakin mahdollinen tuleva raskaus, kun työssä on aika paljon painavien tavaroiden nostelemista, mut ehkä sit pitää vaan siirtyä vaikka kassahommiin, jos ei enää muuhun pysty. Ykskin tuttu joutu jäämään pois töistä yli kuukautta ennen äitiysloman alkua, kun ei enää pystyny nostelemaan mitään, kun supisteli niin kovin. Mut jos nyt ensin tulis edes raskaaks, niin ehkä näitä ehtii vielä miettimään!
 
miracle wohoow en täällä sulle yhtään vihreänä kateudesta ole :D mä sain parina ekana vuotena jotain pikku ylläreit, mut ehei enää, arki on tullunna suhteeseen, toki ollaanhan me jo kohta 8-vuotta tunnettukin, romanttisuus tulee niistä arjen pinistä jutskista :heart: toivottavasti miehes tulee sua muistaan jatkossakin aina silloin tällöin ;)
 
juu toivotaan :D tosin onhan siin sekin et jos ite ossaa pitää sen virkeyden suhtees ja romanttisuuden ni kyl sitä tulee toiseltakin jos se on sen kaltanen et on luonnollista toiselle antaa sit jotain =) Mut pittää vaa koettaa jatkos monen vuojen päästäki sit pitää suhde tämmösenä, tosin lasten tulles mukaan kuvioihin voi olla et romanttisuus uhkaa jäädä mut se pitää sit vain ain välil muistaa et parisuhdettaki pittää hoitaa :) No mut iloitsen sentää täst nyt :heart: ja on tää varmaa kolmas tai neljäs kerta ko ruusuja saan ja iha muuten vain siis :) Olikoha viime kerral ni sainkohan 10 ruusua :heart:
 
nibbler niin onkin =) Olin tosi yllättyny ja iloinen ko kukat toi :) Oli niin kauniita ja hyvän tuoksuisia, joukossa semmosia valkoisia pikkukukkia, köynnöksen tapasta koristetta :) tosi ihania :heart: pittää muistaa ain kuin upeaa tää elämä on ku kaikki hyvin ja upea mies vierellä. Viel jos tulis raskaaks ni oiskoha sitä sit liianki onnellinen, et pelkäis et se kaikki vietäis pois ku eihä itelleen ny nii paljon onnea elämä vois suoda..
kaikkee mäkin mietin :p
 
Täällä ei olekkaan niin kivoja uutisia. Tulin joku aika sitten käsikirurgilta, joka operoi käteni joulukuussa 07. Tässä olen nyt ollut kotona aikas kauan tän käden takia, eikä paranemista näy. Kirurgi meinas uudelleen kouluttautumista ja henkisesti valmistautumista siihen, että käsi ei tästä tokene :'(
Ammatiltani olen lähihoitaja, lapsiin ja nuoriin suuntautunut, enkä kyllä haluaisi vaihtaa toiseen ammattiin :( Voi voi tätä elämää!!!
 
Tivottavasti toiveilija pärjäisit omassa työssäsi, jos pidät siitä. Minä vielä opiskelen yliopistossa ja selkävaivojen takia on jo nyt ennen valmistumista epäily, miten jaksaa tulevassa työssä, että ei ole aina helppoa tämä elämä. Aika hullua, jos mullakin yliopistossa opiskeluvuodet valuis ns. turhaan ja joutuis miettii uuttaa alaa. Toivottavasti kuntoudut! Oon miettiny, et miten mun huono selkä kestäis raskaana oloa, mutta toivon, että voisi hormonaaliset muutokset olla jopa hyväksi.
 
JJ-t: Oireet kuulosta todella lupaavilta!

Toiveilija82: Voi ei! Toivottavasti vielä kuntoudut! Luulisi, että saman tyyppistä työtä lasten ja nuorten parissa löytyisi, jossa koulutuksesi ei menisi hukkaan..

ON: Tein taas aamulla testin. Kp taitaa olla 43. Nyt olin näkevinäni siinä jotain viivan tapaista. Siis niin hailakkaa, että miehelleni en edes kehdannut näyttää. Ei ois varmasti nähnyt yhtään mitään. Tiedän kyllä hyvin, että väritön viiva on nega. Jostain kumman syystä se herättelee silti toiveita. Yritän nyt tsempata itseni vain odottamaan niitä kuukautisia. En kyllä usko, että oisin erityisen pettynyt menkoistakaan. Kuhan nyt jotain tapahtuis! (no ehkä kuitenkin viikonloppuna testaan taas, jos mitään ei kuulu :whistle: )
 

Yhteistyössä