Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

JJ-t: Tosi tymmää ku tuli nega. Mut siltikään toivoa ei heitetä vielä minnekkään, ennen ku menkat alkaa. Oon aatellu niin, että testaan sillon maanantaina ku menkkojen pitäis alkaa, ja sitte jos tulee nega, ni sittehän se on varmaa aika varma ettei oo tärpänny..eli ainakin sinne menkkojen alkamisajankohtaan odottelen.. Jos pystyn! :kieh:

nibbler: Juu buranan voi puolittaa.. :) Vaikka oot varmaan nyt jo kerinny käymään siellä apoteekissa..

Tinttara84: Pahoittelut ku se täti sitte päätti taas kurvata sinne.. :hug:
 
Tinttara: jos ok, niin listan vois pittää tommosena et ei suotta tulis liikoja niit numeroit sinne? vai vaihetaanks väliks 16-25? ja eikös se sit ole kp1 ny menos ja onks yk oikein eli 62? Oikeen piti sun aloitusviestistä tähä pinoon tarkistaa et huh, ootko nii pitkään yrittänä ko epäilin jo et oin iha vääri laittana..

JJ-t pahoitteluja negasta! :hug:

Toisaalt jos mä tos vaihees testaan erittäin herkällä negan ni sit mua ei saa tsempata et ei oo viel toivo menetetty ko sit herkästi alan miettii et no entä jos ja sit kummiski se täti aina tulee koska ne testit kummiski on erittäin tarkkoja ja ennemmin valmistaudun tätiin kuin pettysin taas suotta..
 
Täällä havaittu muutama ihan pieni piste tuhruvuotoa pyyhittäessä.. Ja aina alkaa menkat näin.. vähän ensin tuhrua muutama päivä, sitte se lisääntyy ja sit alkaaki kunnon vuoto. :( Nooh, mut plussaa on se, että kierto ei siis veny pitkäksi! Kun tänään vasta kp30. Kummaa ku ei ollu yhtää sellanen menkkaolo...
 
JJ :hug: mites se nega sieltä nyt tuli! :/ On niin oireet sellaset sulla, että ehkä se plussa vielä sieltä tulee, se vain tahtoo kiusaa ja odotuttaa sua :heart:
miina- :hug: mutta onneksi ei kierto venynyt :heart:

Jee tänään eräs firman alihankkija maksaa meille naisille illallisen ravintolassa juomineen, onkos vähän hieno jutska! :D Meitsi on aina menossa mukana, kun on firman kekkereistä kyse :wave: Ilmaseks saa syödä ja juoda :p
 
Voimia ja plussasateita neganneille ja tädin uhreille! :hug:

Pantalaimonille: Tietysti se harmittaa että miksi ei voinut olla yksi niistä onnekkaista joilla ei ole mitään vaivaa ja jotka raskautuvat heti ensimmäisistä kierroista. On se kumminkin hyvä että asia tuli ilmi ja että on sellainen "vaiva" mihin on saatavilla apuja. Toivotaan notta clomit tepsivät ja sieltä se plussa pian pärähtää!

Ja tervetuloa uusille! :wave:

Täällä pohdin josko sitä uskaltaisi huomenna testata. Kun ois vähän iltamenoa ja menojalka vipattaisi. Mutta jos plussa tulee niin sitten kyllä loppuu vipatukset siihen paikkaan :D Voisikohan se vielä edes näyttää? Olisi siis huomenna kait dpo10 tai siis ainakin 10 pv siitä ovisplussasta..
 
Yhteislohtuhali JJ-t:lle ja miinalle! :hug: Tinttaraa lohdutin jo aiemmin, mutta tänne myös :hug: .

ON: Minäkin pääsen tänään tuulettumaan. Olin unohtanut koko jutun, vasta kun ystävä kyseli, että lähdenkö, niin muistin! Pääsemme ainejärjestön hallituksen kanssa viettämään iltaa erääseen yökerhoon VIP-puolelle. Ilmaiset tarjoilut! :D Aion tälläytyä oikein kunnolla, kihartaa hiukset, meikata ja laittaa hameen päälle. =)

Hauskaa viikonloppua kaikille ja plussatuulia niitä tarvitseville! :wave: :whistle:
 
Pantalaimon dodii! Hauskaa iltaa sinulle myös, kuulostaa tosi hyvältä! Kivä välillä mennä illanviettoon, mihin tälläytyä kunnolla. Mäkin tällään, mut en vimpan pälle, kun ei kuitenkaan ole mikään VIP-tilaisuus, mutta tänään juhlitaan JEE ;) :p :D :LOL: :xmas: B) =) :) :whistle:

*muoks* tosiaan, muillekin hyvää viikonloppua ja ne jotka ei juhlimaan lähde, niin oikein rentouttavaa viikonloppua. Ja jotka töissä joutuu pakertaa, niin lohdutus sananen, että tilipäivänä voi sitten naatiskella :D
 
JJ-t:lle pahoittelut negasta, mut älä vielä ainakaan heitä kirvestä kaivoon vai miten se menee. :hug:
miinalle ja tinttarale lämmittävät halit menkkojen johdosta :hug:

pantalaimon: tuohan kuullostaa kivalta :) ja se on joskus vaan niin ihanaa kun saa kerranki laittautua.

ittekin oon ajatellu tälläytyä tänään ihan vaan siitä hyvästä että mä haluan :)
ja ovis viikonloppuhan ei tähän vaikuta mitenkään :D
 
Tervetuloa Tittara ja Alisa =)

Pantalaimon :hug:

Taas näitä ällö juttuja:
Tänään tutkiskelin tuota kn, niin nyt tuntuu et se on erilainen kuin ennen... kova ja ns. umpinainen... :heart:
Tai sitten se on mielikuvituksen tuotetta :LOL:
Saas nähdä, tädin pitäisi tulla ystävänpäivänä :heart:
 
toiveilija: oli joo hyväkin suunnitelma, mut perseelle meni :( ei tuo yhtään innostunu ja sit mäkään en enää innostunu.
sano että ei jaksais tänään mennä ulos syömään ja että huomenna ei voi kun on ihan älyttömän tärkeet kaverin bileet jotka ehdottomasti on kivemmat kun joku likanen 2 vuotis päivä :(

tekee ihanaa itsetunnolle kun on tollanen mies joka yhellä hetkellä on ihana ja toisella... no ei voi sanoo hirviö kun se ei sitä oikeesti oo. se vaan ei aina ymmärrä että mulle ei voi sanoa ihan kaikkea kun mä väännän ja käännän niitä mielessäni.
ehkä sunnuntaina parempi onni. tuo on ollu ilman nuuskaa tänään niin ehkä siks se on tollanen.
 
Heippati vaan! Juu,siis listaan vois laittaa oikeestaan pelkästään tuon 25 kierroksi,kun se aina on sen.Kerran joskus kauan sitten oli tuon 29 ja joskus tuossa syksyllä tuon 16..Eli siis tänään varmaanki kp 1/25...
Nyt pakko lähtä suihkuun!Tsempit kaikille! :)
 
nibbler: Voi ei :/ Ei varmasti tunnu kivalta. Mut kai yhes meette sinne bileisiin? Vaikka ei se oo sama asia, ku juhlia kahestaan. Mä oon kans sellanen, et vääntelen ja kääntelen asioita suutuksissani, vaiks se on ihan "turhaa", ei sille vain mitään voi :kieh: Toisaalta ois se kyl voinu hieman ajatella, vaikka suunnitella sulle jonkin yllätyksen 2 vuotis päivän kunniaksi. Ja nyt ku sul oli ylläri, ihana suunnitelma, sille tavallaan viitataan kinttaalla, höh :/
Mut sanot sille miltä toi tuntuu jne, ja koittakaa jutella asiat halki, poikki ja pinoon. Kyl asiat järjestyy :hug:
 
toiveilija: juu kyllä me mennään kahestaan sinne kuitenkin. ja varmaan voi olla ihan hauskaakin.
mutta olis se voinu vähän kuitenkin ajatella! jotenki huonosti priorisoitu mun mielestä.

no, joskus käy näin.... yritin kyllä sanoa sille että huomenna pitää olla virkeenä ja ilosena sitten kun kello 9.00 aamulla aletaan kattoo kaikki star warssit läpi :D
 
No olis voinu juu, mut miehillä voi olla joskus hiukka vaikeaa ajatella asioita meidän naisten kannalta :D Se on kyllä nähty! Toivotaan, et teille tulee kuiten hauska ilta =) Ja aamu ;) Mulla mies tossa jo yrittää vetää sikeitä, minä surffailen aikani kuluksi netissä :D
 
Tein taas aamulla yllättäen nega-testin. Nyt vaan toivon, että menkat alkais saapua. No huomenna lähden viikon työmatkalle pohjoiseen ja sitten viikon lomalle Koh Changille. Eipähän tuu miettyä näitä juttuja koko ajan.. En varmaan oikein pääse nettiin, mutta yritän tulla ilmoittamaan, jos pääsen uuteen kiertoon. :wave:
 
halit tädin yllättämille :hug: tääläkin tätiä odotellaan kylään ja oikeestaan toivonkin, että tulis!! mahassa tuntuu koko ajan että olis tulossa, mutta ei mitään merkkiä!! :headwall: samanlaista juilintaa kun viimeksi ennen plussa testiä, mutta eilinen nega tiputti, oli 10 herkkyydellä niin ei sitä parane mennä testaan kun ens viikolla jos ei tätiä tule!!

"mukavaa" etten ole ainoa jolla on ajattelematon mies, noitten sanavalintojensa suhteen :saint: mun mies ei edes tajua jos se sanoo jotain väärää/loukkaavaa ja sitten mä mökötän siitä mitä se on sanonu eikä se edes tiedä tehneensä mitään väärää :headwall: vika kummassakin, mutta tällästä meillä välillä :/
 
harmittavan laisia miehiä teillä.. :| mä en tykkäis kyl yhtää tommosist.. miehen tulee olla huomaavainen ja ajatel mun mielipiteit ja tunteit ni sillo löytää tien mun sydämeen (yksi piirre monista joita edellytän) ja siks mul hyvä mies onkin :)

Mut hyi, nuuskaa käyttäis... sitä mä en kyl nibbler millään ymmärrä miten jotkut voi sitä käyttää.. käytäks ite? jos et ni mite kestät et mies käyttää? Mul joskus oli yks ex joka sillo tällö käytti ja hyi helvetti se oli oksettavaa.. tosin en mä sitä ois kattellukaan jos ois ollu jokapväistä mut sil se oli vain et harvoin viihteel. Mut jotenki mä en voi sietää sitä..

nii ja mie ny tulinkii turkkusest jo poies ku tul riita kamun kans, en mie jaksana jäädä selvittelee ko suutuin todella.. meil ilmeisesti oli sen kans täysin erilaiset käsitykset siit mite ilta meni, mu mielest se jätti mut yksin sinne baariin vieraaseen kaupunkii ja oli vain et no löydät mut kotoota sit (iha ku mä helvata oisin löytäny missä sen koti on! Ku tosi huono suuntavaisto muutenkin ja varsinki kännis ja pari kertaa vast sinne kävelly ni ei ollu iskostunu mieleen.. tosin humalaisen tuurilla sit jotenki onnistuin sinne löytämään ja hakemaan kamani poies). No sit mä vaan oottelin kahdesta kuuteen et pääsin sit kuudelt asemalle sisään ja sit seiskalt lähti eka juna.. huh huh mikä reissu taas.. meikäläine nukkunu juur nimekskään..
 
miracle varmaan aikas kamala reissu!! en mä mun miestä mitenkään hauku taikka en pitäis siitä,mutta ainahan naisilla on jotain sasnottavaa miehestään ja mikä onkaan parempi paikka pohtimaan niitten ajatusmailmaa/käyttäytymistä kun tää palsta :D täälä löytyy aina kohtalontovereita :D
 
Kyl mullaki ihana mies on, mut eihän se elämä ole vain ruusuilla tanssimista, parisuhteessakaan :D Kovasti haleja teille tädin yllättämille :hug:
Se ei vain kerta kaikkisesti tajua meitä, että ME HALUTAAN LAPSI; PERHANAN TÄTI :kieh:
miracle: kuulostaa tosi kivalta reissulta. Väärin se sun ystävä teki, jos noin vain jätti sut yksin baariin, ja vielä vieraaseen kaupunkiin. Toivottavasti saatte riidan sovittua ja ystäväsi ymmärtää, että ei noin voi tehdä.
 
niin.. siinä riidas on vain se mutta et ku sen mukaan se ois sanona et hän lähtis et tulenko mukaan ja et hänelt lähti fiilis olla baaris ku oli pien riita siin eka. Ja sit sen mukaan myös meni niin, et se ois kysyny et mennää vessaan selvittää se asia ja sit oli ollu et no hän lähtee ja sit viel oli kyselly siis mua mukaan ja tarjonnu avaimiakin tms.

Ja mun versio tapahtumista meni niin, et se sano et mennää vessaa selvittää tms et ku fiilis meni ni koht pitäs men baaristaki pois, sit mä et no en ny voi ku on tää juoma tässä ja sit se vaan miltei katos. Sit tuli viestiä et löydät mut kotoota ja et hän meni sinne, ku en tullu hänen kanssaan yhtä aikaa.. Sit olin viel baaris ko aattelin et no jos se kerra mut yksin jätti ni p**kan v***t ni miehä sit biletän tääl pidempään ja lähen sit kottiin seur. junalla. Tanssin jonku verran mut silt kamult sit tul viestii et no millonha suvaitsen saapua et hän ei välttis sit enää herää mun soittoon tms jos tuun myöhemmin jne..

Jotenki ottaa vaa pattiin tommonen et sit ei voi neuvotella ees et no kui kauan baaris ollaan (yleensä ollaa ain pilkkuu jos ei riitaa, mut ain ko riitaa tulee ni se lähtee ain jotai kahe mais niinko nytki ja tosi reilua ko sit munki pitää lähtee ku se on ainoo makuupaikka siel jonne voin men eli samaa aikaan pitää sit men) vaan aina vaa mennään toisen tahdon mukaan.

*sori purkaus* :D
 

Yhteistyössä