Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

Hui! Oltiin tiputtu oikein seuraavalle sivulle. Piti tulla nostelemaan!

).( Ei mitään uutta. Tylsistelen ja odotan että aika kuluisi niin pääsisi taas tikuttaan. Niin ja huomasin että mulla on se gyne aika sitten ihan päin honkia. Kun varasin sen sitten pidemmän kierron mukaan. Eli + ovistikkuun tulee tod.näk. kp 12 ja aika on vasta kp 19. Ei se varmaan enää silloin mitään näe vai..? Pitäisiköhän koittaa siirtää tota aikaa lähemmäksi ovista?
 
Veena Kun mä kävi gynellä niin, mulla ovis ois pitänyt olla torstaina ja seuraavan viikon tiistaina oli gyne, sanoi, että voi olla että se näkee onko ovis tapahtunut, eli mielummin olis vähän tolleen myöhemmin siitä oviksen ajankohdasta, kun se näkee sitten, että onko sinne kehittynyt keltarauhasta, jos on, niin ovis on tapahtunut...
 
Tein tänään testin kp 23.Oletettavasti näytti negaa.Tosin ajoissa kyllä nyt oon liikkeilläkin.Aamut on ollut tosi vaikeita nyt.Väsyttää ihan hirveesti on huonoa oloa.Lisäks kunnon täti oireet on poissa. :eek:
 
Oliko herkkäkin testi Juli05? Ei välttämättä vielä tuossa vaiheessa näytä, vaikka raskaana olisitkin. Ite ootin ekalla kerralla, että menkat oli viikon tai vähän ylikin myöhässä ja sillon tuli kyllä ihan selvä plussa (keskeyty siis myöhemmin). Viime kierrossa testasin jo pari päivää ennenkun menkkojen piti alkaa ja alko sit heti kaks tuntia negan jälkeen! Nyt olen taas vakaasti päättäny, etten turhan aikasin testaile. Viimeks kun tuli hankittua testi valmiiks, niin ei malttanu olla tekemättä, mut nyt aattelin, että en edes osta testiä ennenkun alkaa tosissaan olla menkat myöhässä. Turhaan vaan kiusaa itteään ja sit harmittaa, kun tulee negaa. Nyt siis kp 24/25.
 
Enpäs löytäny tuota herkkyyttä.Prismasta ostettu liuskatesti tuo oli.Mäkin olin vannonu etten testaa ennen kun täti on kunnolla myöhässä.Jotenkin tuo testi kuitenkin tuolla kaapissa poltteli :ashamed:
 
Tänään tein vikan testin ja ollaanhan sitä aika selvästi raskaana. Alavatsa nippailee jännästi, nännit aika kipeät ja väsyttää... Huomenna varaan äitiysneuvolan. Kiitos kaikille onnitteluista! Mä luultavasti siirryn odotuspuolellee ja palaan tänne, jos joku menee vikaan...
Paljon jaksamista ja plussia kaikille! :heart: :heart:
 
tiger75
Olen seuraillut keskusteluanne muutaman viikon ajan ja nyt rohkaistuin itsekin kirjoittamaan - ihanan positiivinen henki täällä :heart: Täti tuli taas maanantaina, joten listalle jos pääsen kp 3/28 ja yk 7... Tää on aika loistavaa vertaistukea yritykseen, josta ei viitsi ihan joka kaverille toitottaa. Kuulumisiin!
 
Tiger Tervetuloa joukkoon!

Juli, pahoittelut negasta mutta ei se tosiaan välttämättä näytä vielä. Eikös se ole niin että pitää olla kulunut tietyn aikaa oviksesta jolloin vasta voi saada plussan. Ja jos sulla on myöhäinen ovis niin sehän voi hyvinkin olla. Joten jospa se plussa tulee tuossa muutaman päivän päästä..!

muoks. onpas täällä tänään hiljaista..
 
cora :hug: paljon onnea ja ihanaa raskausaikaa!!!

juli toivotaan että se siitä tummuu kunhan vaan maltat odottaa, niin ei tuu uusia pettymyksiä!! :hug: (hyvä mun sanoo kun oon testien suurkuluttaja itekkin :LOL: )

tiger tervetuloa mukaan!!! vertaistukea tämä todellakin on, ja varoitus: tähän jää koukkuun!!! :LOL:
 
Joo toivotaan et tummuu,nimittäin mulla ei oo yhtään täti oireita,kun yleensä niitä on viikko tolkulla.Lauantaina ollaan menossa juhlimaan et sitä ennen olis kiva tietää oonko vai en.Vaikka ei kyllä muutenkaan huvittais juoda mitään.
 


:heart: ++++++++++++++++++ :whistle:

Elppu.......................kp 81/30........................yk 6
Sarah85..................kp 58/28-36..................yk 17
rina82.....................kp 51/30........................yk 30
Sirpula.....................kp 45/34-71.................yk 7
MemmuLiina............kp 42/28........................yk 2
Narcisscus...............kp 42/20-28..................yk 1
Pantalaimon............kp 40/29?......................yk 3
minttulii86 ..............kp 40/28.......................alk. 04/05
LEP.........................kp 31/27-30...................yk 1
Linna......................kp 30/35.........................yk 3
Kaa.........................kp 29/35.........................yk 1
Sanni30..................kp 28/29.........................yk 3
Cristiina..................kp 28/25-30....................yk 7
Peppi1981..............kp 27/28-30...................yk 31
Tiwii........................kp 26/28-30....................yk 2
Siniapila..................kp 25/25..........................yk 2
Juli05......................kp 24/26-29....................yk 7
Emili........................kp 24/30-33....................yk 4
miracle....................kp 24/29-37....................yk 2
rapu83....................kp 24/29..........................yk 5
Zande......................kp 22/30..........................yk 2
kiharapää................kp 21/32-35 (-43)..........yk 6
Novelle78................kp 21/27-28...................alk 01/07
arabel......................kp 18/25...........................yk 8
JJ-t...........................kp 15/??...........................yk 1
miina-......................kp 15/33...........................yk 2
Diodium...................kp 13/30............................yk 5
miisa84...................kp 12/21?...........................yk 1
memmy...................kp 7/30?...........................yk 3
xAnnax....................kp 7/29............................yk 2
PikkuMyy-82..........kp 7/27-29.......................yk 3
vauvahaaveissa......kp 7/28...........................yk 1
Jouskari-82.............kp 6/28...........................yk 6
Veena......................kp 5/24-28.....................yk 8
tiger75.....................kp 4/28..........................yk 7



Emppa.................... odotamme paluuta
nibbler.................. odotamme paluuta
Santtulii..................odotamme pikaista paluuta

:heart: Plussanneet: :flower:

Marimint81.................yk 1
mouku80...................yk 4
Jonsku83...................yk 1
Sunshine...................yk 6
Puliina.......................yk 5
Sydänkäpynen..........yk 3
ronja78.....................yk 3
EAK ..........................yk 2
salamanteri85 ..........yk 1
syksyinen haave ......yk 3
henni82 ....................yk ?
Fairytale84................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1
Nauruprinsessa.........yk 1
Mayah........................yk 1
Cora85.......................yk 2

kesk. 3,1 kiertoa


Tervetuloa mukaan Tiger :wave:
 
Ihanaa cora että plussa vahvistui! :hug: ja tervetuloa munkin puolesta joukkoon kirjavaan, tiger! :D

juli: sulla on kyllä aikas lupaavia oireita.. =) toivottavasti teit testin vaan aivan liian aikaisin ja kyydissä olisikin pieni salamatkustaja! ;) peliä ei ole vielä menetetty..!

täällä ei oo mitään oireita edelleenkään. Ensviikko on taas eri juttu, ehdin varmaan kehitellä siihen mennessä vaikka mitä! :| *yrittää pitää jalat tukevasti maan pinnalla* mutta kai se nyt on irrottauduttava täältä palstalta ja lähdettävä kohti kaupunkia, ennen kun pahin lumimyräkkä yllättää.. =)

:wave:
 
Ihanaa, coran plussa vahvistunut!! :heart: Antaa taas toivoa meille muillekin... =)

Tervetuloa joukkoon tiger minunki puolesta! :wave:


).:) Täällä hiljaiseloa, terojen kanssa tätiä odotellaan (tulis jo - kerrankin ku sitä oottaa! :headwall: )...tai no nyt otan 7. teron joten su otan viimoisen, jospa ne siitä sitte parin päivän sisällä alkais. Ukon kanssa ollaan taas otettu joka päivä yhteen, masentaa! :/ Kumpiki väsyneitä ja stressiä pukkaa...kummallaki töissä ja lisäks mulla opiskelujen kanssa. Mutta jospa se tästä, pakkohan sitä on välillä paha olo purkaa pois ja keneen muuhunkaan sitä purkais kuin omaan rakkaaseen! :heart:
Onneksi nyt riidellään, niin jospa sitten pysys välit kunnossa kun pitää petipuuhissa olla... :D ;)

Nyt ruoan laittoon ja illalla lenkkeilemään... Heissan! ;)
 
Osaisko jo viisampi vielä neuvoa ton oviksen suhteen..? :/ Kun luulin sen bonganneeni maanantaina, mutta vieläkin ammulämpö pysyttelee samassa 36,5. Eli nouseeko noi lämmöt AINA kun ovis on tapahtunut? Päivisin lämpö on kyllä 37, mutta aamulla taas toi sama. Vai luulinko maanantaina omiani.. :( Sitten taitaa kestää vielä kauan ennen kuin tätiä voi ootella, jollei ovistakaan ollut. Eka kierto ilman pillereitä.. Ja kestääkö se limanen vaihe oviksen jälkeen aina useammankin päivän, kun mulla oli oikeestaan vaan vuorokauden.. Kiitos jos joku viittii :)
 
Miisa, en oo noita lämpöjä tarkkaillu joten niistä en osaa sanoa mitään. Mulla on myös niin että limat on vain sen yhden päivän (tai viimeksi meni niin että limat tuli pe, ovisplussa la, tosin en tiedä oisko näyttänyt plussa jo perjantainakin limojen jälkeen kun en testannut). Onnea bongaukseen :)
 
mites sen asian laita nyt on, että nouseeko vai laskeeko se lämpö oviksen aikana? ite oon ihan pihalla näistä jutuista ja oviksen laskutapakin mietityttää :ashamed: .ruvettiin kuiteskin yrittämään täs kuussa ja nyt jänskättää miten käy....
 
tervehdys taas! ONNITTELUJA Coralle! :flower: Nyt on helppoa vielä hetki, kun ei tarvi miettiä raskausoireita..ens viikolla alkaa taas se oviksen bongailu..;) Nyt on monella jännät paikat..iik.. Tsemppiä ja jaksamista oireiden kanssa! Niin ja ennenkaikkia plussia tikkuihin!! Tervetuloa tiger! Miisa84: Mulla oli viime kierto eka kierto pillereitten jälkeen ja menkkojen alkamispäivästä laskien, uskoin, että bongasin oviksen kp16-17/29, silloin tuli ne selvästi isommat "limat". Pillereitten jälkeen voi ilmeisesti heitellä miten sattuu, joten saattoi se olla maanantaina jo.. enpäs tiedä. Lämmöistä en tiedä mäkään, en oo niitä seuraillu. Musta tuntuu, että en oikeastaan tiedä yhtään mistään mitään, koska mahaan särkee edelleenkin vasenta alavatsaa, vaikka menkatkin loppu tänään.. heh.. hulluks tässä tulee! :p
 
Onnittelut Coralle!!!! =) Itellä nyt kp 22 ja ei millää jaksais odottaa testausta... kaapis odottais neljä mammaksin erittäin herkkää liuskatestiä... ei oo kyl pahemmi mitää oireita... hiuka joka päivä pistää vasempaa kylkeen mut en sit tiiä mitä se on... jotenki tuntuu ettei nyt tärppäis mut toivotaa et oon vääräs...=)
 
Zande: Se on kyllä kumma miten ne testit polttelee aina siellä kaapissa... ;) :D

Mäkin ostin sillon viime apteekin reissulla kaks kipaletta erittäin herkkiä raskaustestejä kaappiin valmiiksi, samalla kun ne terot kävin hakemassa. Ajattelin niitä ostaessani, että toivottavasti olis viimeinen kerta muutamaan vuoteen kun niitä tarvi/sai ostaa... :heart: ;)
Kävin 3 vanhan opiskelukaverin kanssa huitaisemassa 7 km:n lenkin, kyllä tuli kiva olo ku sai raitista ilmaa roppakaupalla. Ja mikä parasta; ulkona oli satanu paljon lunta!!!!!! =)
 
Huomenta!!!

HipsiJust ennen ovista lämpö laskee ja sit heti kun ovis on tapahtunut niin se nousee korkeemmalle kun oli ennen lämmön putoamista...itelläni oli tässä kierrossa et ennen ovista oli alkuun siinä36.4 sit pari päivää ennen ovista 36.1 ja kun ovis oli tapahtunut niin nousi 36.8 ja siitä pikkuhiljaa ylöspäin ja nyt ollutsiellä 37 ja risat noin viikon verran...Suoranaisesti omia lämpöjä ei kannata noihin verrata mutta saman tyyppisesti ne menee oviksen aikaan :D toivottavasti sait jotain apua :heart:
sirpulamulla on huomenna viimenen kp ja kävin kanssa hakemassa testejä eilen ja ajattelin ihan samaa kun sinä että kumpa näihin testeihin piirtyis se kaks viivaa...saa nähdä pääsenkö testejä tekemään...
Oireita mulla ei tosiaan oo kumpaankaan suuntaan...ei turvota eikä polttele niinkun normaalisti ennen tätiä mutta eipä oo niitä raskaus oireitakaan...ainoastaan lämmöt edelleen korkealla mutta eipä niihin liikaa kannata luottaa :( itsellä mieli melkein kallistuu enemmän tädin suuntaan vaikka se plussa veis jalat alta!!!!
Mua tällähetkellä pelottaa että jos testejä rupeen tekemään kun se nega on niin suuri pettymys :ashamed:
ONko jollain kokemusta Predictorin testeistä?? onko niissä viivanpaikka???
 
Eilen kun hain apteekista noita r-testejä niin myyjä siin kysy et tarvinko apua ja sanoin sit vaan että tiiän mitä haen ja tottuneesti kävelin hyllylle jossa testit on aina ollut...no ne ei siinä enään ollut ja tokasin myyntitädille että ai,teillä on vaihdettu järjestystä :D ja täti siihen että noi r-testit on nykyään tuolla. tuli vähän sellanen r-testien himo shoppaaja olo :LOL:
 

Yhteistyössä