Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

Hihhii! ai oikein perhepakkauksen kerralla hait röökiä!? Mä oon siirtyny punasest LM:stä sinisen kautta harmaaseen (jossa siis puolet siitä mitä sinisessä) ja laskenu tupakkien määrän 20+ siihen et nykyää menee 0-10 päivässä. Oon siis jo oikeilla jäljillä :)
 
kyllähän sitä pitää perhepakkaus ostaa jos on perheenlisäystä tulossa :LOL: ei vaan oikeesti toi oli tosi huono!!! :headwall: kyllä nyt jo pissattais mutta se ei oo ehtiny viä kauaa oleen rakossa, mutta kai mä tästä meen testaan, apuva!!!
 
ei tässä pahotella tarvii!!! jos olis nyt plussa tullut niin olisin ihan paniikissa enkä pystyis rentoutuun ja ajatteleen että kaikki menis hyvin..nauruprinsessa oli kyllä kivaa jännäillä yhdessä!!ei varmaan samaa asiaa enää päästä yhdessä jännäileen, kun vaikuttaa siltä että sulla olis oikeesti plussa!!!tuu heti kertoon kun testaat uudestaan, jookos!!!

jouskari no tiedät että parempi näin.. mites sun fiilikset siitä eilisestä gynekäynnistä??
 
JJ-t kiitos kysymästä, hyvillä fiiliksillä täällä ollaan ja odotellen myös niitä mensuja, että pääsis seuraavaan kiertoon innolla tikutteleen ovista :D
).( ei minkään näköisiä oireita! Noh onhan tässä vielä 8päivää tädin tuloon... odotellaan, mielellään en ottain mitään oireita, se ois kaikkein paras!
 
Rupesin tässä tänään katsomaan kalenteria ja laskeskelemaan ja huomasin että oon laskenut tuon oman kierron ihan päin pyllyä..
Eli siis 21/32 on mulla ne oikeat tiedot.. en tiedä mistä mä tuon 28 oon repäissyt?!
 
Nauruprinsessa: Sulla on vielä hyvinkin toivoa, kun virtsa oli niin laimeaa! Saattaa olla, että pidemmän pidätyksen jälkeen näkyisi jo! Tuon neljän tunnin säännön mulle antoi kätilö.

JJ-t: Tsemppiä uuteen kiertoon!
 
Nyt kyllä helpottaa! Gyne ei löytänyt mitään vikaa musta.Ultras paikatkin.Sain myös kuulla ettei mulla mitään endometrioosia oo (oon ollut siinä uskossa 2 vuotta).Edellisen kerran,kun kävin gynellä niin se sano et mulla olis tuo endo.Tää gyne heti totes ettei sitä voi ees todeta sisätutkimuksella.Painotti kovasti et vuoden päästä yrittämisestä pääsee tutkimuksiin.
 
kiitos kaikille. Kiva liittyä mukaan joukkoon :). Hienoa oikeesti lukea, että on muitakin jotka on samanlaisissa tilanteissa! Osasta teistä näkee nimimerkillä ikää, mutta minkälaisella ikähaarukalla täällä on esikoista yritteleviä? Ite oon -84 ja mies tossa sohvalla -82. Naimisissa ei olla, eikä varmaan tulla meneenkään ainakaan ennen lapsen syntymää..riippuen tietysti kuinka monta vuotta sen saamisessa kestää :). Ens viikolla mulle selviää kans tarviiko mennä testikaupoille.. Tsemppiä kaikille yritykseen!! B)
 
Hieno homma Juli! Hyvältä kuulostaa!
Mites Juli ja Jouskari se ultraus niin sattuuko se? Pahoittelen omituista kysymystä, mutta mulla on yksi erittäin huono kokemus gynestä jonka jälkeen olen ollut TODELLA gynekammoinen. Yritän päästä pelkojen yli ja varata ajan ensi kiertoon mikäli taaskaan ei tärppää. Ei ainakaan ole yhtään tärpäänyt olo..

Niin ja tosiaan tervetuloa xAnnax!
 
xannax sulle piti sanoa että yervetuloa mukaan vaan!!täälä joa sanallakin mainitset että saattaisit testata niin semmonen painostus tulee että sitä tulee heti testattua!! :D ei vaiskaan eniten täältä tukea saa ja ymmärrystä!! mun mielestä tänne on kivempi kertoa kun miehelle kun se ei tunnu oikeen ymmärtävän mistään mitään :headwall: :LOL: .(me ollaan molemmat -86 syntyneitä)
 
JJ-t tottakai tulen heti informoimaan kävi niin tai näin :) Ajattelin tohon perjantaihin oottaa ni jos oliskin tärpänny ni luulis sitä hormonia olevan sillon jo enemmän pissassa. Saas nährä! Kyllä tässä itteesäki jännittää ku ei yhtään oo osannu odottaa. Muita oireita ei oo ku se et ei oo menkkaoireita. Se joka ne mun PMS:t nyysi ei oo niitä vielä palauttanu, mut pitäköön mun puolesta! :LOL: Nyt vaan jalat maahan ettei putoo korkeelta.
 
Nii joo sori JJ-T et veny tää paluu tänään :) Mä "hieman" torkahdin kun oli niin jännää. Piti ottaa pikkaset nokoset ni just nousin sohvalta. Hirvee nälkä ja himottaa vaan siirtyä suoraan sänkyyn jatkaa unia. Perhanan koiratkin pitäis vielä lenkittää...

Juli05 Onnea hyvistä gyneuutisita!! :flower: :flower: :flower:
 

Yhteistyössä