Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

Juu no mie oottelen kyl tätiä ku oon suht varma et ei oo tärpänny enkä haluu tippuu korkeelt :D Ja ens kierros sit ElinaMaria jos ny ei osuna yksiin!Tosin on kai niitäkin jotka on raskautunu vaiks on myöhemmin touhunnu.. mut parhaimmat mahikset kai sillo het jo ku on ovislimoja :)
 
juu en mäkää mut en halua sitäkään mikä mul oli eka kierros et oottelin hirmusti plussaa ja sit hermoilin et no jos se ei vaan näy viel testis ja sit kierto pitkitty vain sen vuoks.. sit ku ol uus vuos ni het ko ei aatellu koko juttua ni menkatki alko et onneks ei sentää enempää pitkittyny.. ja kaikenmoiset oireetki sain itelleni kuvittelemalla.. ni iha vaa siks en aattele et no sielt se plussa tulis :D ainoastaa hyödynnän oviksen ja sit sille ei maha mittää jos ei raskaudu :p
 
niin on! täti pannassa. poispoispois :whistle:

ja tottahan se on, vaikkei nyt tärppäiskaan niin joku tuleva kierto sitten :D Mut ei se tarkota et ihan pessimistiks tarvii ruveta, ettei pety. Semmonen realismi/varova optimismi kai ihan ok.. vaikka oonkin uus tällä saralla :D
 
kiitos toiveilija82 ai ko käyki niin kova puhuri et ihan tukka suorana....
:D Eiköhän tämä tästä. Ei onneks kuumetta oo mut nokka tukossa ja päätä särkee.

Miracle, eihän sitä tiiä nii.. kun mulla toi km tuolla taustalla niin sanotaan että kohtu on hyvin vastaanottavainen sellaisten jälkeen. Saas nähdä. Viimeksikin kyllä itse toiminta tapahtui kolme päivää aikasemmin ku mitä sanoivat hedelmöittymispäiväksi... eli on siis sitkeitä uimareita jotka jaksoivat polskutella... :LOL:

No en mä kyllä kovin paljon myöhästyny... et jännätään vaan! Hittolainen ku ei voi viel testailla ja sitä on niin malttamaton. :headwall: onneks on toi reissu tossa välissä niin ehkä se nopeuttaa ajan kulumista. :)
 
se on ihan normaalia :D kun vaan hyväksyy sen ettei vältsisti tärppää, niin on ok ja ihan tervettä :p

miracle, toi on niin totta. itse asennoidun sammalla lailla, menkkoja odotetaan ja mitä pidempään niis menee, sitä korkeammalle toivo nousee :)
 
juu aina voi toivoo parasta ja pelätä pahinta :) Tosin onha mul jo niin upea mieskin et pitäs mun olla onnellinen jo tähän.. mut ko se oma vauva niin kutkuttelis tuol mieles :ashamed: ja sit se kaikki riemu ja suru ja huoli ja ylpeys mikä ois sit ko se kasvaiskin, ois se vaan niin upeaa olla äiti :)
 
Mä oon kans aikasemmin tippunu korkeelta, nyt jos tipun taas, ei muuta ku uusia simppoja liikkeelle, ja tyynyjä pyllyn alle seksin jälkeen, ja greippimehua, ja foli-b:tä, ja ovistikut käyttöön, ja uus osoitteenmuutos tädille, ja mitä vielä muuta... :D
 
hui muutes!! minen oo koskaan puhuna et äiti.. aina oon puhuna muista jos oon sitä sanaa sanona.. mut ikinä en oo ees "äänee sanona" tai kirjottana et josko must tulis äiti... hassua miten se konkretisoituu kunnol vast ku sitä sanaa alkaa mussutteleen ja miettimään :D oonks mä vähä pöpi :LOL:

hei mehä ollaa saatu iha huipusti juttua tääl aikaan! onkoha ikin ollu näi vilkasta :D kiva niide lukea jotka ei vaiks vkoon oo ehtinä tääl käydä :D
 
voin kertoa... mulla siis edellinen raskaus eteni aina puoleen väliin saakka.

Mut siis, se tunne kun se vatsa alkaa kasvaa... ihan uskomaton. Ja kun tuntee liikkeet!!! Aivan mahtavaa. Ja se olo mikä itsellä on: ylpee ja voimakas, seksikäs, kaunis... suosittelen heikosta itsetunnosta kärsiville raskautta.

Ja sitä tunnetta on kyllä ikävä. Mut en mä pelkästään sen takia halua tulla raskaaks. se on kyllä yks syy... mut isoin syy on se kun on niin kova KUUME. ja niin kova halu olla äiti... =)
 
toi on niin totta! sitä on helppo ajatella raskautta, mut äitiyden miettiminen on uusi ja ihana ajatus :D toivottavasti kaikki pääsemme siihen pian :heart:

toiveilija82, kuulostaa hyvältä sotasuunnitelmalta :LOL:
 
Mä nään sieluni silmin ku sä miracle roikut sieltä sängystä seksin jälkeen.... :LOL: voi mahoton. No mäkin kyllä oon mäkoillu ihan rauhassa aina et en heti ryntää ylös... :snotty: heh.

Tehdäänkö sopimus et ens jouluna meillä on joko oma pieni käärö tai ainakin masu hyvässä vaiheessa?! Koska mulla on ainakin tavoitteena se... haluatteko liittyä seuraan? :wave:
 

Yhteistyössä