Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

hitsi unohin kahtoo ton meille tuli vauva! Uusinnan kahtoin kyl aamul... Mut niin :D Vähä huvittava kyl tuo jalkojen rotkotus :D mut mitäpä sitä ei tekis et avittais mahdollisuuksiaan :D ja kyllä! Mä meinaan olla sillon vähintäänkin hyvällä mallilla raskaana! :D
 
Juu lopun mie kahtoinkin! :) Hyi kamala tuota ympärileikkausta... minen varmaa koskaa vois semmost antaa tehä.. Mut kai se on nii kiinni siitä millaseen kulttuuriin on kasvana mut en vois antaa tehä lapselleni vaik mu mies vaatis (tosin eipä onneks tuu koskaa vaatimaan :))..

Mitkä piirteet muute on semmosia mitkä aattelette periytyvän lapsiinne? lähinnä ulkonäöllisesti. Meil varmaan suuret ja ruskeet silmät ja miltei musta tukka :)
 
juu meilläki saattaa pientä luonnon kiharaa olla.. tosin en oo varma koska miehel on täysin suora ja paksu mut mul on vähä ohuempi (joidenki mielest silti tosi paksut hiukset mullaki) ja kihartuu jos käyn suihkus ja jää vähän kiharalle kuivuttuaankin :)
 
Meidän lapsella vihreänruskeat silmät niinkun mulla, on niin harvinaiset :) Miehelläkin kun on hiukan ruskeaa sen vihreissä silmissä. Mun silmien väri on ilmeisesti vielä harvinaisempi kuin kokonaan pikimustat silmät maailmassa :D Ja tumma tukka, vaik mies onkin blondi luonnostaan (mustat tuuheat kulmakarvat, mutta värjää elovenatukkaansa mustaksi).. vähän pelkään kun mun suku on amerikkalaisirlantilainen, että isäni puolelta tulee lapselle punainen tukka ja pisamia (kuten mulle, tosin aikuisiällä tukka taittuu enemmän ruskeaan, mutta värjään punaiseksi) :D kunnon maahinen sieltä kuitenkin tupsahtaa:LOL:
 
heh :D onhan pisamat joo ihan sulosia, eihän mullakaan talvisin niitä kauheasti ole (meikillä melkein peittyvät, läheltä näkyy), mut kesäsin kyl paistaa. rusketunkin niin äkkiä kovin tummaksi. Ja jos tytto tulee, niin perii mun järkyttävät hinkit. ei taida olla mun isän eikä äidin puolella yhtäkää naista jolla ois alle D-kupit :|.

toivottavasti saadaan kauniita lapsia :heart:
 
mut eihä se kuppikokokaan kunnol kerro onko isot :) ku voi olla niin pien ympärys ja sit tissit silti pienet vaiks sen vuoks pitää olla iso kuppi ku ympärys pien.. Mut niin, pisamist mä en ite tykkää yhtään ja onneks mul ei niit olekaan.. tosin en rusketu ite yhtään .. tai no vähän mut sekin aika pitkän auringonoton jälkeen ja yhden palamisen. Haluis ruskettua mut minkäs teet :p Muita piirteit en keksi.. ehk nenän vois periä isältään.. ja kasvonpiirteet taitais olla iha sopusuhtaset ja siten nätit :)
 
joo, ainutlaatuisia ja juuri omaperäisellä tavalla kauniita :heart:

munhan kuppikoko on 70D, eli pahin kirous ikinä. jumalattomat hinkit, mut vaikea saada tukevia rintsikoita ja selkään sattuu. pelkään et raskauden jälkeen E:t niinkuin äidille kävi, sillä oli mun kokoluokkaa ennen. Nyt on sentään terhakka ja kiinteä D, et en kyllä kaipaa enempää rintavarustusta :D Tosin se on kyllä sen arvoista, kun vain mies rakastaa ulkomuodosta huolimatta, niinkuin tekee :)
 
:eek: kuppikoko E!!

Mulla oli ennen raskautta 75B. Nyt on vielä käytössä 80C. Et juu. Kyllä kasvoi raskauden aikana. Saas nähä mitä tässä tapahtuu jos en raskaudu pian uudestaan... et tyhjeneeköhän nuo? =)

Meiltä tuleva mukula perii :
Äitinsä värit: tumman tukan mutta isänsä hiuslaadun
Isänsä huulet
äitinsä vihreet silmät
Hoikka tulee olemaan molempien kautta
ei kamalan pitkä
Tummahkon vaalean ihon, eli ei pala
Nokkanenä
Korkeat poskipäät

Luonne:
Isänsä hajamielisyys
äitinsä tehokkuus
isänsä luovuus
äitinsä päättäväisyys
isänsä jääräpäisyys
isänsä huumorintaju
äitinsä positiivisuus ja realismi

Voi laps parkaa.
:LOL:
 
Ench, mul 65E mut ei mul kyl isot ole.. riippuen kyl mallistakin, joskus 70E tai sit 70DD.. mut ei nää kyl isot oo :D eli ookko varmalla tarkistanu kunno liikkeest et on oikeen kokoset? Mä olevinaan joskus luulin kokoni ja pidin semmosia 80C:tä.. mut sit kävin iha ammatti-ihmisten neuvomana ostaan oikeen kokoset.. eli siis sovittelin kaikenmoisia..

mut kylhän rinnat varmaan tulee aika hirmu isoiks jos esim ei sit imetä. Mut jos taasen imettää ni voi olla et tulee tosi pieniks.. jollain ollu eka D sit B imetyksen jälkeen.. eli riippuu paljon onko sit vauvan kans korvikkeella vain eikä imetä, sillonha ne helposti ne rinnatki sit jää isoiks.. Tosin voiha ne jäädä sittenki jos imettää.. yksilöllist varmaa mut uskosin et kyl pienenee huimasti jos imettää..
 
ja sit luonteenpiirteistä periytyviä varmaan:
isänsä ja äitinsä jääräpäisyys sekä temperamenttisuus
isänsä päättäväisyys
äitinsä huolettomuus (eli en ressaa juur mistään, tosin saa nähä muuttuuks sit ku sais lapsen :D)
isänsä ja äitinsä luotettavuus..

Jos siis oletetaan et noi kaikki periytyis :p
 

Yhteistyössä