Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

miracle, itse Victoria's Secretilla kotikaupungissani USAssa mittautin ja ihan paikkansa pitää. Mulla kyllä ison oloiset, varmaan siks luonnostaan melkein kynä pysyy tissien välissä kun ne on niin pystyssä. Mut kiva kuulla kohtalontoverista, 65E on tosin varmaan painajainen :) Jos musta jo tää 70D on tuskaa...

Mie luulen et meidän vauva perii luonnetta (toivottavasti):
isän rauhallisuus (ei suutu mistään tai ees hermostu)
äidin älykkyys (siis kouluasioissa, aina 10 opiskelija ja nyt yliopistolla sen 5sen)
isän periaatteellisuus
äidin luovuus
isän sosiaaliset taidot & empatia
molempien hoivavietin, jota nyt kun ei vielä lasta ole puretaan kasveihin, joita on se tusina meidän kaksiossa :D
 
ite asias tää ei oo olleskaan tuskaista :D Mun mielest meinaa noi todellakin on ERITTÄIN pienet ja suht terhakat kyllä mutta ei mitenkää kummoset. Eli pienet on.. mut sekin niin suhteellista, 100E ois sit ihan valtava, ja jo 80E ois kans varmaan.. mut toi 65 tekee sen et ainaski mun mielest nää on tosi pienet ja just sopivat.. ärsytyksen tuo vain se et oikeen kokosia liivejä ei kyl tavan kaupasta löydy.
 
Täällä taas :wave:
Täällä kuppikoko 75F, ja on isot :eek: Jos joku on kadehtinut isoja rintoja, voin kertoa, et ei oo kivat. Just se, et millään ei meinaa löytyä oikeen kokosia rintsikoita, ei baaripaitoja; rintojen kohdalta pieni, mut muuten sopiva. Sit ku löytyy sellanen mihin mahtuu rintavarustus, sit paita on ku teltta :kieh: Et ei oo helppoo :/ Mies tietty tykkää :D
Täs yx ilta naurettiin kaverin kanssa, joka on myös isorintainen; oli sovitellu rintsikoita, ja tykästyny niihin. Sit ihmetelly, et mitkä ihmeet ylimääräset "reiät" niissä oli sisällä: Noh, ne oli IMETYSLIIVIT! :LOL: :LOL: :LOL:
Ei siin, mulla on kerran käynyt samalla tavalla :LOL:
 
Täällähän on tiukat opintokeskustelut. Itse kävin yliopiston eli tein gradun. Pituutta en kyllä muista jossain sadan ja kahden välillä. Ihan kivasti se meni, vaikka en todellakaan ollut mikään pingottaja koulun suhteen. Gradukin meni melko rennosti. Silti laitoksen johtaja ehdotti tohtoriopintohin. No mieluummin tekisin nyt vauvoja! :heart:

Aloitin tänään Primolut-kuurin. Jospa ton kierron sais pysymään ainakin alle 80. :LOL:
 
Mulla alko nyt loma! :D Otin lasillisen punaviiniä sen kunniaks! ;) Menen siis Ljublijanaan, Sloveniaan... to-su. =) Shoppailumatka! :D :D

Töihin vasta ens viikon keskiviikkona uudestaan... ihan mahtavaa! :wave: (sit ku tuun takas nii olis se viikko kun täti olis tulossa kylään... ehkä... :heart: ) Siihen asti pitää ootella ennen ku ees ajattelee testaavansa! :eek:
 
Hienoa Linna! mä en usko et yliopistos pärjäis lukematta kuten kaikis lukiossa ja tos mun koulus esim.. siks en viihtis yliopistoon lähtee :D ku oon laiska lukemaan :p enkä muutenkaa oo ollu oikein yliopisto-opiskelijan tyyppine koskaan.. tai jotenki niin kova puurtaminen ei ehk ois mun juttu.. tosin sekin riippuis vähä et sit ko ois yliopistos.. ku esim mun koulu ni olin iha et täh, miten pääsin ees sisään ja et juu sit on varmaan tosi vaikeeta et en mä kyl osaa ni sit olluki ylihelppoo.. sama lukion kans.. aattelin et juu ei tuu mitään ku en oo kovin hyvä ni iha helpolla se keskitasoisesti meni lukemattaki :)
 
miracle: Ylipoistossa ei kyllä lukematta pärjäisi millään. Toiset tosin pärjää vähemällä lukemisella kuin toiset ja tietty riippuu alastakin. Tykkäsin itse hirväesti opiskelusta. Mulle sopi hyvin se, että opiskelu on sellaista vapaata ja omaehtoista. Toisille se taas ei sovi, kun ei oo ketään tyrkkimässä eteenpäin..
 
ei kyllä, lukeminen on tosi tärkeää pärjäämisen ja menestyksen kannalta. itse käyn yliopistolla n. 10-12h vko, suoritan 17 op/periodi ja aamusta iltaan on luettavaa + laskettavaa! DI:n opinnot siis meneillään, vasta alussa tosin. En suosittele yliopistouraa jos ei se merkitse paljoa ihmiselle, muuten sitä ei jaksa :)
 
Linna, juu sitä mäkin.. eli se ei ois mun juttu :D mulle pitää olla tietyt tunnit et joutuu meneen kouluun ja sit deadlinet selvänä et mun opiskelu sujuu.. Ammattikorkeessakaan ei se ny niin pakollist aina olla tunneil mut sit saa huonoi jos ei ole ni siks oon aina ollu tunneil.. mut jos liian vapaaks menis ni sit ei tuu mittään.. et tää o parhain mulle tai sit jatkan viel oppisopimuksella vaihtaen alaa :) kahtoo nyt :)
 
Kiitos vaan toiveilija, tais siitä ekasta olla jotain hyötyä kun ihan selvästi tuntuu ettei olis ihan niin tukkonen olo! :D Mut eipä se lisäpuhurikaan haittais. Kävin äsken ostamassa sukkahousut ja hiusnauhoja... NYT PAKKAAMAAN! :wave:

Ja tänne plussaa... +++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Huhhuh... ompas tullu tekstiä =) Mulla ei vaan tätiä näy ja kp:t huitelee jo vaiks mis... viime lauantaina testattu nega ja myöhäsen plussan toiveet oon jo unohtanu ja tottunu ajatukseen et eipä se sit vieläkää oo tärpänny... 6pvä olis sit lääkäri et jos sais jotai selvyyt näihi kiertoasioihin... sain vaik terot tai jotai... plussatuulia :heart: :heart:
 
..täällä kp 26/26 ja tiedän olostani jo että tätsykkä VALITETTAVASTI kurvaa paikalle viim. huomenna. Masentavaa silti, vaikka tiedän että noi pupuilut ei ihan kohilleen sattunutkaan oviksen aikoihin. ..kele! Eli ihan normit menkkaoireet päällä. Kammottaa ajatus siitä, että alkaa jo yk.10. Alussa kun sitä oli niin varma, että muutama kuukausi ja olen jo onnellisesti raskaana! ..elämä opettaa.. No, tuun sit kertoo, että voi vaihtaa noi tiedot. :|

Parempaa onnea teille muille tähän kiertoon! :wave:
 
Arabel: Samoissa fiiliksissä mennään. Mulla siis kanssa menossa yk 9 ja tähän mennessä en ole saanut vielä kertaakaan aikaiseksi haaleinta haamuakaan. Pikku hiljaa alkaa jo pelottamaan, mutta koitan olla miettimättä asiaa. Alussa sitä oli tyyliin "voiskohan se näin pian tärpätä?", sitten tuli "no jokos se nyt tärppäis", sitten "eikö se nyt vieläkään tärppää" ja nyt on "Ei hemmetti, jos ei se vieläkään tärppää".

Mutta muista että kaikki on vielä mahdollista niin kauan kuin tätiä ei ole näkynyt!
 

Yhteistyössä