Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

dodi :D sitähää miekii et ei ny herranjesta voi olla noin lyhyviä päättötöitä :D tosin sitä mietinkin et meil se on aina oppari eli opinnäytetyö eikä päättötyö.. mut tokko sil nimityksel niin väliä. Mut no sit en ihmettele :) eli sit tuntuu ihan tavalliselt se työ :) tosin en oo amistoo käynä, vain lukion ja seki ol iha turhake.. Kuten tämäkin koulu mut jottai sitä pittää ihmisen tehhä :p tosin voi olla et oppisopimuksel meen viel johkii ko toi ravintelin palvelupuol ei oo mun ala, ellen sit mee vain kotoisasti kahvilaan töihin :)
 
meil just kahtoin kerran et yks ol tehnä 120 sivusen opparin (eli liitteineen siis ton verta) ja olin iha et apuva miten pitkä et ton on kyl oltava puolet kakkaa sisältävää ni se olkii saana vitskan siittä :eek: eli se riippuu niin aiheest meillä et minkä sivunen.. mut 20 on aika lail minimi ja jos liitteineen ois ton verta ni sit sais varmaa ykkösen.. luulisin ainaskii..
 
mä aikoinaan aattelin sosionomia tms.. ja hainkin mut en päässy ammattikorkeeseen ees niihin soveltuvuustesteihin, yhest pisteest jäi kii (se jälkee meninki enkkuun ja ois saanu neki pisteet ku sain työkokemuspisteit) ja sen jälkee en ennee halunnutkaan.. Mut voishan sitä vaiks terveydenhoitajaks lukeekin, tosin must tuntuu et ei pää kestäis..
 
miekin voisin tulla tänne :D yk 2, kp 15/28 tänään, ilmeisesti ovisplussa lauantaina.

miracle
, puhuin sairaanhoitajan kanssa tänä aamuna. hän sanoi, että selkeän viivan tummumisen voi tulkita plussana :) siis kun juteltiin noista ovistesteistä täällä vkoloppuna.
 
Enchantress, mite ihmees? Eiks ain sanota et ei oo plussa ennen kun on yht tumma kuin toinen viiva? Vai meinasko se et kunhan on jollai tapaa yht tumma mut ei tartte kokonaisuuvessaan olla eli yht levee jne? Ku miula oli just simmonen yht levee viiva, mut se toinen puoli viivasta oli yht tumma ku kontrolli mut se toinen jäi vähä omalle tielleen :p
 
Siis himmeä viivahan on nega ovistesteissä, se on totta. Mutta se, kun viiva on yhtenä päivänä jo hyvin näkyvä (näkyy siis kauas) ja seuraavana päivänä paljon tummempi, vain ihan hiukan haaleampi kuin kontrolli, kuulemma on merkki siitä että ovulaatio tapahtuu. Ettei kaikilla edes tummu ihan yhtä tummaksi kuin kontrolli :) Mie juon muutenkin aivan hirveästi vettä, kokoajan lasi/pullo kädessä enkä osannut olla juomatta kun tikutin. Tai siis, sen tasan 2h olin juomatta ennen, mutta santsasin just ennen kun piti olla juomatta, eli siks varmaan haaleampi ku kontrolli. Kuitenkin seuraavana päivänä negat, eli kai se meni!

Musta kyl kuulostais et sullakin ois ollut positiivinen se, ehket vaan ruikkinut ihan oikeaan kohtaan? Vai ootko ihan varma ettei ovista ollut? :O

Mulla siis ollut maha aivan kauhean kipeä, sellasta vihontaa ja juilintaa. Olin kuulemma miehelle sanonut et sunnuntai-aamuna ois pistänyt vasemman munasarjan kohdalta, mut ite en muista :D Tikutin siis ihan tasan kahdeksalta, en ehtinyt aiemmin. Tiedä sit tikutiks liian myohään.
 
Tervehdys,
Täällä ollaan edelleen sitkeän flunssan kourissa. :'( Edelleen silloin tällöin alamasua juimii. No nyt kait niitä voi ajatella jo tuleviksi menkkakivuiksi. Tai en tiiä. Rinnat tuntuu aristavan ihan nonstoppina. Ei yhtään kivaa. :(
Hurjasti onnea kaikille plussanneille. :flower:
Mitäs muille kuuluu?
 
Ompas ollu hauskaa seurata teidän dialogia! :LOL: Miracle ja Toiveilija: te ootte varmaan ainoot, jotka on kotosalla! Mä oon kotona tekemässä töitä kun on niin kipee olo. Onneks on mahtava työnantaja joka antaa mun tehä näinkin välillä hommia. =)

Mä kävin sellaisen ammattikorkeakoulun missä ei ollu ollenkaa numeroarvosteuita... joskus joku lehtori piirsi hymiönkin... :LOL: Mulla oli sillon toiminnallinen opinnäytetyö. Eli sellainen projekti mistä sitten kirjoitin raportin. Siitäki tuli yli 40 sivua. ja sillon pelkäsin ettei tu tarpeeks tekstiä... he. :D sain siitä muuten vitosen. No, menneen talven lumia.

Mä tunnistin elämäni ekaa kertaa ovulaation viime viikolla. Se varmasti johtu siitä geippimehusta, et se ovislima oli niin selkeä ovislima. ei voinu erehtyä. et ainakin siinä se greippi auttaa! Mut kertokaahan mulle, et onks se niistä limapäivistä pari eteenpäin kun on se paras hetki yrittää? Niin mä oon käsittäny. Kellistinkin sitten ukkoni tuossa perjantaina... ;)

Nyt jänskättää ihan hirmusti. HUI. mitäs jos olisikin jo pieni tulossa? HUI. tai JES. :p
Nyt syömään. kamala nälkä kun istunu tässä koneen ääressä koko aamun ja päivän...
 
Ench, no mul oli kyl ovislimoja sen "plussan" jälkeen seur. pvänä ja sit tais olla jo kuivaa.. Ja pissin aina purkkiin ja pidän siin eli ei oo semmost et pissaisin tikkuun :p eli kaiketi ovis sit oli tuolloin jos oli.. meinaa eikös sitä sanota sitäkin et vaiks ovistestiin tulis plus ni siltikään se ei kerro et se ovis ois tapahtunu, ainoastaan sen et sillo tapahtuu jos tapahtuu ku hormoninousuahan se vain mittaa...
 
ElinaMaria, oon ite käsittäny ainaski et het limapvien aikaan pitäs touhuilla ko ne limat on ne parhaimmat just jotka vie siittiöit etiäpäin tai et sillo niide simppojen on helppo kulkea. Ja siis het ku limat on loppu niin oviskin oli jo.. eli kun ovislimaa tulee niin viimeinen pvä kun sitä limaa on, on ovis. Eli jos niist kahtelis ovista niin sit on jo myöhästä hommailla jos sit vast puuhailee ku on kuivaa.. :p jos tajusit :D
 
ElinaMaria, se on kyllä niin hirvittävän ihanaa ja jännää kun on melko varma oviksesta ja uskoo mahiksiin tulla raskaaks :D

miracle, noni! kyl sul oli hormonitoiminta kohillaan :) Ja totta, eihän se muuta kun hormoneja mittaa, et ei voi tietää irtosiko siellä sit lopuksi mitään. Mut jos terveitä ollaan, niin aika varmaahan se on :D
 
Ruokatauko ohi, ja hornetit oli mausteisii, mut hyvii :p Mieskin palautu takas töihin. Huikkas vaan ovelta, et tuun sit illalla, joskus. Iltapalaveri, iltapalaveri :D
Hui, tääl on tullu paljon tekstiä. Melkein tuli uudelleen nälkä, ku luki kaikki uudet kirjotukset :D
Lähihoitajan ammatti on kyl hyvä ammatti. Kätilöx oisin päässy opiskeleen, mut elämäntilanne muutti suunnitelmat.
Enchantress , teretulemast :flower:
Piglet ja ElinaMaria, pikaisia paranemisia teille. Tääl ollaan oltu terveinä toistasex.
 
Juu terveitä ku toivot. ollaan ni sielt irtoilee mut eikös ollu ain et ei nainen joka kuussa ees ovuloi.. et joka monesko se oli et jää ovuloimatta? Mut kaiketi mie ovuloin.. ny vaa menkkoi sit ootellaan alkavaks 6 pvä koska mul viimeks ol iha selvät ovismerkit ja siit 14 pvä pääst tuli tätikin... eka pari pvää onnettoman vähäisesti tuhrutellen..
 
mulla pitäis 10.päivä alkaa, viel oon niin asennoitunut ettei tärppää mut varmaan vkon päästä rupeekin jo jännittämään. peukut pystyyn, plussia sulle, miracle :)

kiitos, toiveilija82! pitäähän tännekin hiukan aktionia saada :D
 
ElinaMaria, oon ite käsittäny ainaski et het limapvien aikaan pitäs touhuilla ko ne limat on ne parhaimmat just jotka vie siittiöit etiäpäin tai et sillo niide simppojen on helppo kulkea. Ja siis het ku limat on loppu niin oviskin oli jo.. eli kun ovislimaa tulee niin viimeinen pvä kun sitä limaa on, on ovis. Eli jos niist kahtelis ovista niin sit on jo myöhästä hommailla jos sit vast puuhailee ku on kuivaa.. jos tajusit
Ai hittolainen. Sithän mä myöhästyin! :( Noh, tää olikin eka ovis km jälkeen. Et ei oo viel ees täti käyny sen jälkee. Ens kuussa sitten. :p

Piglet ja ElinaMaria, pikaisia paranemisia teille. Tääl ollaan oltu terveinä toistasex.
Kiitos toiveilija, harmittaa vähän ku huomenna pitäis matkustaa vantaalle ja sit torstaina mennään tyttökavereitten kanssa ljublijanaan... voi kun tässä vähän toipuis että jaksais nauttia reissusta!

 

Yhteistyössä