Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

Sirpulalle voimia! Toivotaan että ne clomit auttavat ja saatte plussan. Mutta joka tapauksessa hyvä että asia alkaa selviämään ja että tarjolla on apuja.

Täällä on eilen bongattu ovis ja se on myös hyödynnetty. On tää kyllä aina sama rumba kun alku kierrosta on ihan maassa ja sitten sen jälkeen virkoilee mutta on sitä mieltä että ei kiinnosta hössöttää että tulee jos on tullakseen ja sitten kun alkaa ovis oleen hollilla niin jokos sitä ollaan vähän väliä palstailemassa.. :D
 
Täällä taas, jonku aikaa :wave: Sisko vietiin leikkaussaliin ja minä tulin kotiin. Nälkä! |O
Noita kiertoja ku mietin taakse päin, niin kerran on ollu 47 päivää pitkä kierto. Onnex vain sen kerran :eek: No, aika lähelle sitä menee toiki 42 päivää :kieh:
Ärsyttävän pitkiä!!!
 
Jep :) toivotaan parasta :) miks me tääl jouvutaan miltei ainoastaa dialogia harjottaan? mis kaikki muut on :wave: ? :p tosin meneehän se näinkin :D Mut niin, tuntuu must et täs kierros en ois ovuloinu mut selvät limat ainaskin oli kyl ja pienen pientä kipuilua..ovistestiin miltei plussa mut toinen reuna siittä vähä hailakampi mut muutoin väriä aika tummasti.. Ja ja... kai ne lämmötki sit nous silti ni kaiketi mä ovuloin.. eeen mie tiiä :p jaksa miettiikää :D
 
Juu tuttua juttua :D Ja ouska lisätty listoille! :wave:

Mullaki koulu jo miltei loppu, pitäs enää viimene vääntö opparin kans painaa ja sit ois redi.. ens kuun alus vast saadaa ne haastattelut tehtyy ni sit saa sitä eteenpäin.. saa nähä mitä tuleman pitää :)
 
Juu no must tuntuu et se on ihan iisiä biisiä :D ko muuteskin, lukiokin oli mun mielest ylihelppo, tosin en jaksanu ees panostaa lukemiseen yhtään (no okei, luin saksaa puol tuntia kirjoituksiin ku se ei meinannu men päähän millään) enkä jaksa oikein ikinä ressata ja olla sillai et pitäs mitää huippunroit saadakaa, B,C,C,M,M kirjoitin ja realiin jätin pois, lyhyt matikka sen tilalla..

Ja nyttekki tää koulu menny kolmosen tasolla ja mittää en oo juurkaa lukena (paitti yks kurssi jos oli matemaattisii juttuja, eli ravintelialaa opiskellu, ja se kurssi män hylätyks eka ku en lukena ja toisel kertaa tein itelleni ite ne selväks ne jutut ni sain 5 :) ) ja oppariki tuntuna suht helpolta:) tosin kaverin kans tehään se. Ja ny opparis siis 50s. (toimintaohjekansio, liitteenä ) ja itse sivuja 16 (tein ite kokonaan, enempää ei voi ku ei haastiksii oo saatu tehtyy).. ja sit vaa haastikset ja lopputulemat ni se ois siinä..

En oo koskaan semmonen ressaaja ollutkaan :D elämä kantaa ressaamattaki :D tosin se jää nähtäväks kuin huono nro sit tulis :D
 
mulla oli silloin kunlähihoitajaksi luin itseni ihan tavallista käydä tekee kaikki uusinnassa kun en viitsinyt edes yrittää.. pahimmat uusin kolmeen kertaan.. nyt olen ollut yhdessä vai kahdessa uusinnassa kun olen kokeen aikaan ollut kipeä tai vastaavaa

mut muuten olen tän koulun vetänyt kunnialla läpi, keskiarvo tällä hetkel jotai hitusen päälle 4,7. yksi kolmonen ja suurin osa vitosii... kerrankin jotain kunnolla...

mun työssä on tällä hetkellä 13 sivua.. on rajattu et sais tullakin vaan noin 20 sivuu.. eli ei mitään ongelmia, mutta huomenna ja to taas töihin.. menee illat siel ja päivät koulussa...
 
siis onks se olevinnaan korkeekoulutasonen päättäri jos sivumäärätki määritellään? Meil toi 20 o ehdoton minimi ammattikorkees ja tosin aina jos kahtoo jotai 20sivusii ni kaikki pyörittelee silmiään et ompas lyhyt.. eli joku 40s tost pitäs vähintää tulla mut ku meit on 2 ni ois hyvä olla joku 60sivunen se oppari.. mut se liite on jo niin suur et voi olla et ite oppari jää lyhyemmäks ku toi 60 koska siin kummiskin keskityttään niihi haastiksien tuloksiin :)
 

Yhteistyössä