Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

Halailinkin ja onnittelin sua nibbler tuolla 9. viikon plussaajissa.
Siis, tässä :hug: negasta, ja tässä :hug: synttäripäivän johdosta, onnex olkoon :flower:
Ei varmaan tunnu kovin kivalta synttäripäivänä :( Mut äläpäs huoli, se plussa voi sieltä vielä kuiten tulla, kun tätiäkään ei oo näkyny =)
 
..täällähän on tapahtunut vaikka mitä! =)

Onnea tuhannesti kaikille plussanneille! :hug: :flower: :heart: Positiivisia uutisia on aina yhtä kiva kuulla!

Voi että nibbler.. *halii ja rutistaa* Muista että se ei oo vielä ohi, kaikki on mahdollista.. :hug:

Ja Julille voimia myös :hug:

ON: täällä on vikat päivät käsillä. En usko ollenkaan raskaana olevani, koska ajotukset oviksen aikaan ei menny ihan nappiin. Alotin vuorotyöt ja kun ukkokin on kolmessa vuorossa, niin on ihan selvää että aina menee vuorot ristiin ovisviikolla.. :( Kun mä olin kotona, ukko taas töissä ja toisinpäin.. Mutta oi sitä riemua kun viikonloppuna on molemmilla vapaata! :D Maaliskuun alussa onneksi mies pääsee tekemään pelkkää päivävuoroa! Eli mulla ei oo mitään tuntemuksia, tissit on pirun kipeet niinku aina tähän aikaan.. Olishan se plussa kiva ylläri, mutta ...

Kohta taas valmistautumaan töihin.. Plussatuulia kaikille!
 
hyvää synttäriä nibblerille :)

Must alkaa kyl tuntumaan et en mä ovuloi tästäkään kierrosta ko ei noi lämmöt nouse.. 36.6 näytti kainalosta, 37,11 pepusta.. joskus aiemmin ollu pepusta 37 ni jos noi vähä noussu ni sit se kai vaan on se tavanomainen heitto ku mä en iha samaan aikaan aina mittaile.. noh, ei voi mittää..
 
Jouskari: En tiedä mistä kyse kun en tuonne kerhoon jotenkin pääse tai osaa käyttää sitä.. Mutta oli mikä tahansa niin toivon että tulet pian takaisin!!! Katsoskun todennäköisyyksien mukaan, eikös meidän pitäisi kohta alkaa plussailemaan =)
 
Kylläpä olitte taas kirjoitellu paljon sillä välin, kun olin viikonlopun töiden parissa. Nyt vähän vapaata tiedossa.

Plussanneille jättimäinen :hug: , ja roppakaupalla pikaliimaa matkaan tulokkaalle! =)

Negojen testaajille tsemppiä, voihan se silti olla mahdollista - niinkauan kun tätiä ei näy eikä kuulu. ;) :whistle:

Ja tädin yllättämille myös suurensuuri :hug: , parempaa onnea tähän kiertoon.

).:) Vähän mieli maassa; kävin torstaina siellä labrassa ja soittelin tänään tuloksia. Progesteroniarvo oli ollu 2.7, kun sen pitäis olla näillä kp:llä yli 25 - mikäli ovulaatio olisi tapahtunut. Eli ainakaan kp 20 mennessä ovulaatiota ei ollu tapahtunut... Nyt sitten aloitan kp 30 terolutit 10 pv ja sitten uudessa kierrossa Clomifenit kehiin. Toivon niin sydämeni pohjasta, että clomifeneilla saisimme hartaasti toivotun plussan. :heart:
 
Kertokaahan, te minua viisaammat, että missä vaiheessa noissa testeissä näkyy viivoja tai edes haamuja? :| Haluisin varmistella ennen ulkomaan reissua että pitääkö vältellä niitä ihania viinejä vai voinko lipitellä mielin määrin... :ashamed: :snotty:

No joo, en usko että on uutta vielä putkessa, mut varoiks... :LOL: jos jotakin on, niin hedelmöittyminen tapahtunut muutamia päiviä sitten? eli tosi vähän aikaa sitten.
Mut ko en tiiä! :p

Ja oonkos mä nyt ihan hassu ja typerä ja vaikka mitä... :LOL:

ONNEA nibbler! :flower:
 
äääh..oireita olis kyllä, mutten tidä mitä ne meinaa :kieh: testaan aamulla ja sitten varaan kyllä lääkärin ja nr saa antaa terot käyttöön, vaikka väkisin!!!! lääkärien mielestä kp 47 on varmaan ihan normaalia, mutta ei tälläselle kuumeilijalle jolla pukkaa valeraskautta päälle suunnilleen menkkojen aikaan ja sileen :LOL: :LOL:

palelua, nännit kutiaa, kämmenet kutiaa, vv tosi runsasta, väsyttää, menkkajuilintaa, satunnaisia repäisykipuja. hiukset rasvottuu, finnejä pukkaa, mielialat heittelee ihan helvetisti...mitäköhän muuta sitä keksis :LOL: niin kp 47 :kieh: ja luulin bongaavani oviksen kp18 ja pientä vuotoa oli kp 24 niin luulin että olis ollu kiinnittyminen, mutta ei enää varmaan mahdollista näillä päivillä :saint:

...että semmosta :kieh:
 
Arvatkaa kuin ärsyttävää on ku tiedän että ois täppipäivät meneillää(ovis oli limojen perusteella eilen tai tänään) ja oltiin puuhissa sillon kp14. Ja nyt mies vaan nukkuu kokoajan ku on ollu pitkä työputki. Nytteki haluisin niiin harrastaa pikaseksit varmuuden vuoks, että jos se ovis onki tänä yönä tai huomenna! Ettei taas joudu tavallaan heittää kiertoa hukkaan vaan sen takia että ei pysty harrastaa seksiä! Ku viime kierrossa tiesin että nyt menee päivät ohi ku mies oli kuumeessa. :'( Ärsyttävää. :'( Kohta meen raiskaamaan sen tonne sänkyyn! Olo on niin turhautunu! Ja huomenna alkaa kouluki nyt viikon loman jälkee, eikä mua väsytä ollenkaa ja ois pakko mennä nukkumaan kohta!
 
ElinaMaria: Parhaimmillaan tiedon voi saada 10 päivää hedelmöityksestä, mutta yleensä siihen menee se 2 viikkoa. Tosin alkoholia voi nauttia ensimmäiset viikot (oisko rv 5-6 asti), sillä sikiöllä on vielä silloin oma verenkierto. Mukavaa lomaa!
 

Yhteistyössä