Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

Terkkuja odotuspuolelta... Huomenna viikko 9 starttaa ja alkukömmellysten jälkeen olo on auvoinen. Paljon plussia tähän pinoon, josta kuukausi sitten poistuin :heart: :heart: :heart:
Odotuspuolella on teille kaikille rutkasti tilaa!
 
Heido!
Onnea Sannille plussasta!! :flower: :flower: =)
Toi on kyllä rasittavaa miettiä onko se vuoto menkkavuotoo vai jotakin muuta. Kaveri just kertoi, että sille tuli ekat menkat ihan normaalit ja olikin raskaana. Noh..siihen ajatukseen ei toki kannata tuudittautua, mutta siis eikö mihinkään voi enää luottaa?! :) Mulla alkaa ens viikolla ihan tajuton yritys :whistle: sitä iloisesti odotellessa..hyvää viikonloppua!
 
sanni juu täällä on peukut pystyssä! b :) d

mies sano eilen että se oli aamulla jo huomannu että mulla on isommat tissit ku ennen :D mä luulin huomanneeni samaa eilen, mutta en uskaltanu täysin uskoa, muta nyt kun mieskin sano ( ja miehet ei oo koskaan väärässä mitä tisseihin tullee, se on aika tarkkaa hommaa :)) niin alkaa toivo jo nousta.

bonussiskoni on opiskelijana ja etäsuhteessa huomannut että kortongit tulee halvemmaks ku e-pillerit ja tottakai se oli menny kämmimään niitten kanssa ja nyt menkat on myöhässä.
en tiiä pitäskö itke vai nauraa jos se plussaa. nauraa koska se ensinnäkin ois niin tyypillistä koska se on aina saanu kaikkee kivaa ennen mua ( tää ei oo kateellista panettelua vaan ihan totta, sen isä on rikas ja muutenkin elämä kohdellu silkkihansikkain siks se aina pärjää )
itkee koska se ei tosiaankaan nyt tartte elämäänsä lasta. just aloitti opiskelut että pääsee erityisopettajaks ja sen piti lähtee uuteen seelantiin asumaan ja opiskelemaan puoleks vuodeks. että lapsi ei nyt passaa kuvioihin. ja muutenkaan....

mutta tukena aijon olla kävi miten kävi! se on mun tehtävä sen bonusisosiskona!
 
Onnea Juli. Siinä pakkauksessahan sanotaan, että viivan vahvuudella ei ole mitään väliä, vaikka noi testit on kyllä sanonko mistä... Tänään tein toisen testin, aamuvarmistuksen. Ku eilen apteekin omalla tuli keskellä päivää selkeä viiva, niin nyt Predictorilla heikompi viiva. Plussa kuitenkin!

Sivistin sitten itseäni vanhoista keskusteluista ja sain tietää, että Predictor ei olekaan niin herkkä kuin apteekin oma. Samperi, ja ostin herkkänä ja varmana kun maksoikin kaksi kertaa niin paljon kuin apteekin oma. Olisin katsokaas halunnut miehelle näyttää komean ja vahvan plussa :LOL:

Mies on ihan kivasti ottanut tämän. En usko, että monenkaan mies alkaa herkistelemään plussan kuultuaan. Varmaan sellaisiakin on! Meillä vaan on tuollainen käytännön ihminen. Useampi rakkauden tunnustus eilen illalla kyllä tuli! Ymmärrän vaan järkytyksen, olen itsekin aika hämmästynyt vaikka tätä suunniteltu ja odotettukin. En suoraan sanottuna leiju pilvissä... Makasin yöllä toista tuntia hereillä ja mietin, että nyt sitä mennään. Tätä ei voi enää perua. Suoraan sanottuna hirvittää ja jännittää miten minä selviän pikkuisen kanssa. Mutta täytyy vaan uskoa, että selvitään :)
 
Sanni tottakai te selviätte! :flower:
Olen varma, että teistä tulee ihanat vanhemmat. :heart:

Ja kyllä sen sisäistämiseen menee hetki aikaa... mutta se tunne siitä äitiydestä vahvistuu päivä päivältä. Ja sitä tunnetta ei halua antaa pois! (mulla siis raskauden keskeytys puolessavälissä raskautta.) ONNEA!!!!

Miracle, toivotaan kovasti plussaonnea!!!! täältä vielä puhuri: +++++++:whistle:

Nyt pitää tännekin kertoa... juhlimme tulevan aviomieheni kanssa kihlojamme :heart: eilen skumpan merkeissä, ja kyllähän sen tietää miten siinä käy... :snotty: vällyjen väliin päädyttiin! :p

Eihän siinä muuten mitään, mutta keskeytyksestä on nyt vähän reilu kolme viikkoa. Meille neuvottiin että kannattaa odottaa ne yhdet kuukautiset siinä välissä, ennen kuin yrittää. No, "vahinko" tapahtui jo! :eek: :LOL: Ja kun mä oon aika varma että jotain oviksen tynkää tuossa oli pari päivää sitten... Voiko siis olla?!

Aika hullua! Ei me kuitenkaan voida niin onnekkaita olla että ekasta kerrasta nappais. Vai voidaanko? :eek: :saint: |O
Voi meitä! :LOL:
 
Plussatuulia!!! +++++++++++++++++++++++++++++++++++++:whistle: :whistle:
(tos tul plussapuhuri jokkaiselle :D)

Linna.......................kp 60/35................................yk 3
Tiwii.........................kp 57/28-30...........................yk 2
rapu83....................kp 54/29.................................yk 5
Zande.....................kp 52/30.................................yk 2
JJ-t..........................kp 45/??..................................yk 1
memmy...................kp 37/30?................................yk 3
vauvahaaveissa......kp 37/28.................................yk 1
minttulii86 ..............kp 37/34................................alk. 04/05
PikkuMyy-82............kp 37/27-29............................yk 3
toiveilija82...............kp 35/34-42.............................yk 7
Peppi1981...............kp 30/28-30............................yk.32
Kaa..........................kp 30/31.................................yk 2
Pantalaimon............kp 28/34 .................................yk4
nibbler.....................kp 27/28-30.............................yk 7
Emili.........................kp 22/31-32..............................yk 5
miracle.....................kp 23/36...................................yk 3
arabel......................kp 22/26...................................yk 9
Sirpula.....................kp 22/34-71..............................yk 9
Kuumeilija87............kp 20/n.30................................yk2
Piglet........................kp 20/27....................................yk?
kiharapää................kp 17/32-35..............................yk 7
auri77.....................kp 17/28-29...............................yk 1
Tinttara84...............kp 16/25...................................yk 62
miina-......................kp 14/31.................................yk 3
Diodium...................kp 12/29...................................yk 6
Veena......................kp 11/24-28.............................yk 9
miisa84...................kp 10/31...................................yk 2
hanni......................kp 9/24...................................yk?
Jouskari-82..............kp 8/28.................................yk 7
xAnnax....................kp 8/29.................................yk 3
tiger75.....................kp 5/28.................................yk 8
LEP...........................kp 2/27-30(31).....................yk 3
della........................kp ?/??....................................yk 6
HK86.......................kp ?/??.......................................yk1
ElinaMaria...............kp ?/??.......................................?

Alisa84....................kuumeilee, yritys alkaa piakkoin

Emppa.................... odotamme pikaista paluuta
Juli05.......................odotamme pikaista paluuta
Santtulii..................odotamme pikaista paluuta
Haidi84....................palailee asiaan piakkoin.

Plussanneet: :heart: :heart:

Marimint81...................yk 1
mouku80.....................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine.....................yk 6
Puliina.........................yk 5
Sydänkäpynen............yk 3
ronja78.......................yk 3
EAK ............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave ........yk 3
henni82 .....................yk ?
Fairytale84.................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1
Nauruprinsessa.........yk 1
Mayah........................yk 1
Cora85.......................yk 2
Cristiina.....................yk 7
Novelle78..................yk 14
siniapila ....................yk 3
sanni30.....................yk 4
kesk. 3,5 kiertoa


 
onnea julille, toivotaan et plussa sielt vahvistuis kunnon viivaksi!! :heart:

Mua itteeni ny vähä surettaa ko tuntuu et en ovuloi ainaskaa tästä kierrosta.. sillo tuli niit vuotoi ja aattelin et no jos ny ois sit ovisaika ko sen jälkee tuli kunnon ovislimaakin.. mut ko lämmöt ei nouse :( :( laskee vain, nytkii aamul oli 36,22 kainalosta ja pepusta se 37 mikä on iha normi peppulämpö.. tosin välil pepust normi on myös 37,1.. äh :( ei tuu mitään!! :'(
 
sanni paljon onnea!!! :flower:

elinamaria otat nyt vaan rennosti ja juopottelet jos janottaa :D taisin sulle tossa toisessa pinossa jo vastatakkin :saint:

kaa ootko testannut?? kerroppa mulle taas kerran millaset sun kierrot oli km:n jälkeen?? mulla jo kp 45..eikä menkkoja näy :headwall:

miracle se ovispiikki saattaa näyttää 12h-48h, että ei hätiä!jos täti tulee niin ainakin tiedät ovuloinees! parempi ettei tule ja saat tehdä plussatestin parin viikon päästä :D mä ainakin ymmärsin, että sun kierrot pillerien jälkeen on ollu aika tasaset, että se taitaa ainakin kertoo siitä että kroppa toimii ja ovis tapahtuu! älä masennu :hug:
 
kiitti JJ-t kannustuksesta!! No onhan ne sillain suht tasaset ollu et eka oli 36 ja sit 31 et ei ainaskaa hirmusen pitkiks oo venähtäny :) mut mitäs sit tapahtuu jos ei ovuloi, eikös sillonki jonkilaiset menkat tuu mut sit iha myöhäs? Ja toivotaan et säki pian voisit plussataki jo :) tai sit et täti tulis pian ni ei hirmu pitkiks kierrot venyis :)
 
Kaa
JJ-t; en ole testaillut. Testaan sitten ensi viikon puolella kun menkat on oikeasti myöhässä. Ekat menkat tulivat 32 päivää kaavinnasta, toiset 31 päivää edellisistä. Eli aikalailla tasaisesti. Eli maanantaina olisi sitten se etappi saavutettu, jos menkat eivät ole vielä alkaneet. Testailen luultavasti keskiviikkona... ehkä. :p
 
Hurjasti onnea plussanneille. :flower:
Omaa nyt on siis kp 20/27 oon pitkin viikkoa ollut ihmeissäni, kun on alamasua kovasti nipistellyt ja ollut menkkamaista oloa pitkään. Välillä ei ole mitään tunnetta ja yks kaks taas yllättäen alamasu muistuttaa olemassa olostaan. En ymmärrä mistä voisi johtua.
 
Onnea Sanni ja Julille, pidän peukut pystyssä että plussa vahvistuu :flower:

Mie itse kans tänään testasin haamun, mut se oli kyl tosi haalea sellainen, en luota siihen ollenkaan. Maanantaina ajattelin käydä ostaa kunnon testin ja sillä selvittää onko tuohon haamuun uskomista. Vielä en uskalla iloita ollenkaan.
 
voi memmy!! Eikös se sit ole plussa oli se sit minkälaine haamu vain jos kerran kummiskii väriä oli!! =) Ihana juttu!! Onneks olkoon!! :flower: :heart: :heart: mut osta herkkyydeltään sama oleva ettei sit tuu väärinkäsityksii, siis et se toinen ei näyttäis ku oiski ei niin herkkä.. mut etköhän sä raskaana ole, ei niit haamuja turhan päiten tuu!
 

Yhteistyössä