Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

On niin piinaavaa tää odottelu :headwall:

Milloinkahan sitä uskaltais testailla uudestaan vai kannattaako enää näin myöhäisessä vaiheessa edes testata enää?
Eilen viimeks testasin negan. :ashamed:

Tuolta jostain keskusteluista luin että plussa voi näkyä vasta joskus viikonkin kuluttua?!

Sorry vähä omanapaa tuli taas jauhettuu ja kauhee kysymysrumba :whistle:
 
memmy, ootko ovista millon huomannu olevan? ku sehä luultavasti on vaan myöhästyny jos kerran testit negaa. Riippuen tietty millä ees testasit. Mut sen vuoks vaa ehk kannattas aatel et kyl se testis jo näkyis ettet pettyis.. Toki jos ovis on paljonkin myöhästyny ni sit ei senkää takia näkyis jos ois raskautunukin..
 
En oo ovista huomannut, yritin kyllä niitä tavanomaisia oireita metsästellä, mut en huomannut mitää erikoista.
Testannut olen apteekin omalla ja sit aconin testillä.

Voihan se täti sit ollaan vaan myöhässä esim stressin takia tms.. se on vaan ooteltava :|
 
niin no täti ei kyl myöhästy jos ovis on ajallaan tullu.. elikkäs sit on myöhästyny vain joko ovulaatio tai sit ovulaatiota ei oo tapahtunu ollenkaan ja sen vuoks kierto pitenee tai sit se kuuluisa kolmas ja mieluisin vaihtoehto ;) mut menkat ei koskaan myöhästy, se on vain ovis joka myöhästyy jos myöhästyy :)
 
Haidi84, toivottavasti EI nähdä täällä huhtikuussa! :LOL: Siis olet tervetullut takaisin, mutta mä haluan keikkua silloin jo marraskuisten tai joulukuisten pinossa... ;)

Mulla on aika varmasti ollut nyt ovis tässä, joten sehän tarkoittaa että parin viikon päästä tulis täti... ja siitä vielä viikko, kaksi, niin pääsee tositoimiin!!! Eli viel neljä viikkoa?!?! |O
Noh, jos alkais sitten ostelemaan jotain morsianlehtiä niin menis se aika vähän nopeemmin... :whistle:

Tsemppiä Memmy! d b pidän peukkuja! Ehkä täti ei tuukkaan...
 
Kiitos elinamaria!

Lep ja peppi1981 :hug:

Mie täällä pähkäilen pitäiskö huomenna testailla vai ei... luultavasti en pysty hillitsemään itseäni, ja on pakko käydä tänään ostaa muutama testi :ashamed:
Olen ihan toivoton testien suurkuluttaja. :D
 
eiks memmy sit kannata ostaa halpistikkuja netistä ni ei menis nii paljoo rahaa ja sit jos saisit joskus haamun ni sit varmistasit viel apteekin testil :p Mie en eka kierros malttanu millää olla testaamati mut oon ny ymmärtäny jo et kyl se näkyis testis sit aina noil herkillä testeil ni en turhia testaile jos negaa tulee.. tai ainaski vähä saanu malttamattomuutta kuriin :p
 
No mut sit mun pitäis odottaa ensi viikkoon asti. Ja se on ihan liian pitkä aika mulle :D
Eikös jostain marketista saa kans jotain halpoi testei, jos niitä kokeilis?!

Mie kun en malta odottaa, vaikka jotenkin sisimmässä tiedän että nega sieltä tulee :headwall: Pitäis saada ajatukset kokonaan poikkee koko asiasta... :)

Tiedän, olen toivoton tapaus :D
 
Nyt vissiin kiertopäivä 29/29. Yritin ovista tikuttaa kierron puolivälissä babyplussan tikuilla. Ei edes haamua, minkäänlaisia raskausoireita ei ilmassa, mutta kun menkkoja ei kuulunut, hain apteekin oman ja PLUSSA!

Tai siis ainakin haamu. Ihan selkeä. Sanotaanko, että puolet heikompi kuin tarkistusviivan punaisuus. Olen ihan sekaisin. En vielä miehellekään kertonut kun en keksi miten tämän kerron.
 
no saahan tavan kaupasta yhen raskaustestin vitosella mut netistä ku saa pikkasen yli eurolla ni kannattas ehkä niihin panostaa.. ja muuteski kannattais yrittää vaa malttaa ja uskoo negaan ja ajatella et no kohta sielt se täti tulee et ei tuu pettymyksiä.. mäki viime kierrosta ku oli tosi outoo paksua valkkaria paljon ja iha pienen pientä turhua ruskeaa, ni sit aattelin et no koskaa ei oo menkat näin alkanu et josko oiskin vaa kiinnittymisvuotoo et jospa testais ni negahan sielt tuli.. ja sit seur. pvänä olin et no jos viel kerra testaan et sit oottelen vaa menkkoja ni sinä pvänä sit oli jo alkanu kunnol ni ei tarvinnu suotta testiä tuhlailla.. koittasit jottai muuta mietittävää keksiä :p
 
Kiitos kaikille onnitteluista. Pitäkää minun kanssa peukkuja, että pikkuinen jaksaa kasvaa isoksi.

Miehellekin kerroin ja kaikki mahdolliset latteudet kuulin. "Jaahas, ohhoh, vai niin, sillalailla..." Raukka oli ihan sekaisin. Huomenaamulla täytyy testata uudelleen ja varmistaa, että tämä on totta.
 

Yhteistyössä