Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

Tinii kiitos plussa tuulista ja kun tulit kuulumisia kertomaan. Tosi söötti kuva naperosta. Toivotaan että raskaus menee loppuun asti mallikkaasti :heart:

Pantalaimon hauskaa reissua sulle sinne Lontooseen, mäkin haluaisin lähtee käymään siellä :D Otakko mut matkalaukkuun? :whistle:
 
Mitenkäs Pantalaimon me juhlistetaan meirän synttäreitä? :D Sitä plussaa tietty odotellaan lahjaksi, muuta en kyl tarvis, se ois niiiin ihana juttu =) Mukavaa reissua! Kyl se tekee hyvää välillä vaihtaa maisemaa :D

Kiitos Tinii plussatuulista, niitä tarvitaan, vaikka plussataankin ens viikolla :D
Toivotaan, et jatkossakin teillä menee kaikki hyvin =)
 
Onnea vielä kaikille plussanneille... :flower: vaikka kyynel silmässä tällä hetkellä näitä luenkin niin mahtavaa että jollain on hyviä uutisia... itsellä tänään niin kyynelpäivä, että ei tosikaan. :'( tuli vaan niin ikävä sitä raskaana olemista, että ihan fyysinen tuska tuntuu... |O |O

Miten voi aika mennä näin kamalan hitaasti?! Kun ees tulis jo täti kylään että pääsis eteenpäin.... *huokaus*

Anteeksi omanapaisuus ja tällainen masentava viesti. :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Toivon kaikille kuitenkin helmikuisia plussatuulia! +++++ :whistle:
 
Hei!

Olen enemmän kirjoitellut tuonne keskenmenon jälkeisiin kuumeilijoihin, mutta piti tulla pitkästä aikaa tännekin kurkkimaan kuulumisia.

Pantalaimon, tervetuloa vain Lontooseen! Itse olen täällä jo parisen vuotta asunut ja edelleen viihdyn erittäin hyvin! Ihana kaupunki, valtavasti kulttuuritarjontaa ja shoppailumahdollisuuksia! Nauti matkastasi!Meillä on muuten samaa alkuperää nää nicit, mun niccini on Pullmannin Kultainen kompassi leffasivuilta tehdystä Mikä sinun daimonisi on? -testistä..Lapsellista juu, mutta His Masters Trilogy oli niin sairaan hyvä!Leffakin ihan okei mun mielestä.


Paljon onnea Siniapilalle!Tarriksia mukaan pikkuiselle paljon!

Omaa napaa: ovista yritän bongailla, tänään vihlonut siihen malliin ja tuntuis limojakin tulevan (sorry!). Yritin olla tikuttamatta, mutta kun niitä testejä oli, niin pakkohan se oli. Ainakaan vielä ei näytä testin mukaan ovis olevan, vaikka siltä tuntuukin. Taidan kuitenkin miehen kellistää petipuuhiin tänään ja sit jatkaa ahkerasti peittojen pöllyttämistä joka päivä...Nyt kyllä se plussa sais tulla! 2 mun kaveria on just ilmoittanut raskaudestaan ja haluan olla samassa jengissä! :)

Kävin just kauneushoitolassa kulmakarvojen vahauksessa. Vein lapsipuolet (3 tyttöä, iältään 6-12) äidilleen takaisin, olivat talviloman vietossa meillä 6 päivää ja ajattelin että olen hieman hemmottelua ansainnut. Tänään mennään miehen kanssa teatteriin ja sen jälkeen jonnekin syömään ehkä. Jää tuo romantiikka aina vähän vähemmälle kun lapset ovat, menee kaikki energia niihin. Nyt talo on ihanan hiljainen ja siisti jälleen. Ihanaa.

Plussatuulosia kaikille ja iso :hug: sitä tarvitseville!

 
Moikka! Hienoa, kun on kuulunut plussauutisia! Onnea kaikille onnesta soikeina oleville!! :) Täällä siis uus kierros, mulle vois päivittää kp 5/29 . Nyt on haettu Greippimehua ja tästä kierrosta tulee meille plussa!! =) =)
 
Täällä kans tätiä odotellaan. Koko ajan on sellainen tunne, että kohta ne alkaa, mut silti ei.
Huomenna ajattelin vielä testailla, jos tulee nega niin sit pitää vaan odotella. En kuitenkaan ihan joka päivä aio testailla. B)

Jännittää ihan kauheasti ja toiveet on kyllä aika korkealla, mut silti taustalla pieni pelko, että jos nyt täti tulee niin pettymys on SUURI!

Greippimehuakin ostin jo valmiiksi ensi kierron varalle :D
 
Täällä peittoja pöllytelty.. Nyt olen yövuorossa.. Varmaan arvaattekin, kun näin myöhään kirjoittelen.. Mutta nyt ollaan yritetty ja ajateltu yrittää vähän säännöllisemmin noita peittoja heilutella jos vaikka se täti tulisi.. Flunssa alkaa jo hieman helpottamaan..
Tänään töissä viikon jälkeen, eikä kukaan ole ottanut huomioon että olen ollut pitkään poissa, tullut ainakin kaksi uutta potilasta..

No toivottavasti pian tulisi se plussa niin pääsisi kotielämää elämään vähäksi aikaa.. Meillä on suunnitelmissa auton osto, jos vaan mahdollista pitää nykyinen auto itsellä ja mies haluaisi sitä laitella, kun saisi laitella, niin, ettei ole väliä vaikka auto ei olisi käyttökunnossa koko ajan.. Täytyy katsoa, jos saisimme ostaa mun vanhempien vanhan auton, kun he ovat tilanneet jo uuden auton, ja voisimme ottaa heidän, plussaa sekin, että tietäisi auton historian ja auto on vain 4-5 vuotta vanha.. Hyvässä kunnossa, huollettu merkkiliikkeessä tämän ajan.. Auto muutenkin kolaroimaton, ja muutenkaan mitään vikoja ollut missään vaiheessa..

Mahdollisesti myös muutto edessä tuossa huhtikuun jälkeen jos saamme asunnon mihin haimme..

KP
 
Huomenet! :D
JJ-t tuo sinun piinailu on kuin toistoa viime raskautumisesta =) Toivotaan että sieltä myöhäinen plussa tulee ja salamatkustaja on loppuun asti kyydissä! :heart:

Kävin eilen shoppaileen ja rahaa paloi, mutta nyt on kivaa kun on uusia vaatteita. Ostin myös saappaat mitkä makso paljon, mut oli silti alessa. Kauppaan jäi niin paljon vielä kaikkee kivaa... kevätkenkiä ym... mut ehkä seuraavalla kerralla sitten... :p Vaatekopissa taas näki, että jumpalla tarttis käydä ahkerasti. Se on huono homma kun kotona ei ole kunnollista koko vartalo peiliä :|
Noh, tänään jumppaamaan taas, että saa noi jenkat pois housun reunan päältä :LOL:
 
No,niin.. nyt se juiliminen vatsassa alkoi taas.. eli täti taitaa olla tulossa.. :headwall: vitsit, ku on vähän väliä kierron loppupuolella ollut alavatsassa kramppeja ja tuntunut silleen vähän oudolta, joten olen ollut vähän odottavalla mielellä.. mut pitää sit vissiin taas luopua toivosta tämän kierron suhteen ja toivoa, että ens kierto olisi se, jossa tärppäisi..
 
no ny se ovisviiva ei sit ollu ennee nii vahva ko eilen.. eilenhä se ol miltei yhtä vahva ku kontrolliviiva.. hittolainen.. nytkö sen testiplussa jäi sit vaa välistä..tosin limojakaan ei tuntuis olevan ja kn on ylhääl.. eikä testejäkkää enää oo enkä niihi ennee viihti rahoja tuhlata ku ne kummiskaa sata varmasti kerro et ees ovulois.. voihan hitsin hitsin hitsi...

enkä miekää oo saana YV:tä siit kerhosta, tokko sit haluutto mua sinne ko kerra jo huhuilin siittä..
 
tiger75
Heips kaikille! "hiihtoloma"fiiliksiä etsin tuolta keski-Suomesta ja löytyihän sieltä lunta. Ikävä kyllä se tätikin löysi perille, vaikkei sitä oltu kutsuttu laskettelemaan... :( Listaan voipi mun kohdalle päivittää kp 3/27-29, tää systeemi on ollut lähes kellontarkka, mutta nyt kun antoi itseään vähän odottaa, niin tarkistin kalenterista ja liukumaahan noissa päivissä on... ja yrityskerta on 8, tällä tjot meiningillä... ois kyllä kiva jos tulis... se plussa siis vaikka nyt seuraavalla kerralla..

Tervetuloa uudet & hurjasti onnea [/b]Siniapilalle plussasta :flower:

toiveilija onnittelut, naimisissa on hyvä olla :heart:
 

Yhteistyössä