Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

heips kaikki!

Täällä meneillään jo kp 3. Viime kierto oli aivan älyttömän lyhyt, jos oikein laskin niin vain 23 tai 24 päivää. Joten ei varmaan edes mahdolllisuuksia raskaudelle:-(
Vähän ihmettelin kun testasin babyplussan liuskoilla viime kiertoon ja sain päivää paria ennen ovisplussa kuin tavallisesti, niin kyllä tosiaan oli sitten kiertokin lyhyempi. Blääh...

Käytättekö muut ovistestejä? Ja millaisia? Itse olen käyttänyt babyplussalta tilattuja jo useamman kuukauden ja tykännyt kovasti.
 
hanni: Tännekin lohdutukset tädistä, toiset laitoin tuohon meidän toiseen pinoon! :hug: En ole tässä kierrossa tikuttanut ovista, kun ei sitä lääkärin mukaan tapahdu. :| Viime kierrossa yritin, mutten saanut plussaa, nyt tunnetusta syystä tietenkin. Ensi kierrossa ajattelin kyllä tikutella, vaikka ovulaatio varmistetaan myös ultrassa. Saanpahan nähdä, että toimivatko ne oikeasti. :) Mulla on jäljellä kolme mammaksin tikkua, sieltä ajattelin tilata lisää.

ON: Ei mitään ihmeellistä. Kolmas terolut-päivä meneillään. Vielä viikko kuuria jäljellä ja sitten voikin alkaa odottaa tätiä. Hassua, kun nämä kolme viimeistä kiertoa olen odottanut enemmän ja hartaammin tätiä kuin plussaa. :D Ihan kieroutunutta! No, jospa ensi kierrossa sitten... Kyllä alkaa odotukset kohota, ehkäpä miehen synttäreinä mulla on sille maailman paras synttärilahja! :heart:
 
heippa kaikille! en oo nyt käyny pariin päivään täällä lainkaan mut ihan hyvä vaan ni ei ajattele asiaa koko ajan...

Nyt menos kp46 eikä tätiä näy eikä kuulu... perjantaina viimeks testattu nega... oireetkin on melkee kokonaa hävinnyt... outoa.. toivottavast tää kierto ei veny niin pitkäks ku syksyllä et kp huiteli jo 120... kyllähän koko ajan on pieni toivo myöhäisestä plussasta mutta yritän olla ajattelematta sitä ku muute testailen koko ajan ja sit saa taas pettyy..

Perjantaina olis työhaastattelu uuteen työpaikkaan... toivottavast saisin oman alan töitä kun palkkauskin on paljon parempi...

Plussatuulia kaikille++++ :$
 
heippa kaikille!

En ole täällä käynyt pinoilemassa, vaan tuolla km:n jälkeen kuumeilevissa, mutta tänään tein haamujen haamun raskaustestin ja ajattelin kertoa oman kokemukseni ovistesteistä koko kuun testaillut milloin minkäkin merkkisellä ov.testillä eikä ne ole minulle näyttäneet ovista! Ja viimeks kun raskauduin niin eipä näyttäny silloinkaan. Joten tämä toinen kokemus vAHVISTAA USKOANI SIIHEN ETTEI AINA KANNATA OVISTESTEIHIN LUOTTAA vaan voi se ovulaatio todella tapahtua vaikka testi näyttäis mitä!!
Tämä omakohtainen kokemus, ja kaikilla tietysti omansa, mutta liikaa ei kannata niihin panostaa..mun mielestä.
plussatuulia tänne!! :flower:
 
Tein tänään testin, joka tietysti näytti MIINUSTA!!! :headwall: Mulla alkaa kans mennä toivo tähän.. tätiä tosin ei oo vielä kuulunut, mut luultavasti huomenna se saapuu paikalle.

Eihän mulla kyllä ole montaa yrityskertaa vielä takana, mut siitä huolimatta masentaa ja ottaa päähän |O
 
tiger75
Huomenta!

täällä omaa napaa näin aamusta: elämäni ensimmäinen raskaustesti (clearin varhainen)näytti negaa, tätiä odotellaan saapuvaksi myöhemmin tänään :( eli mitä todennäköisemmin tänään taas kp 1/28 ja yk 8...

Lumilauta kainaloon ja junaan, ihmettelemään josko siellä keski-Suomessa ois lunta. Täällä etelässä on jo ihan kevät...

Palailen päivittämään tuntoja&kiertopäiviä reissun jälkeen, tsemppiä kaikille meille :heart:
 
Olen jo aika monessakin ketjussa mukana, mutta pitihän mun tännekin tulla! :wave:

Eli olen vm. -83 ja kärsin vauvakuumeesta. Ensimmäinen raskauteni eteni raskausviikolle 20 saakka, kun se jouduttiin keskeyttämään vakavan sikiön rakennepoikkeaman vuoksi. (RK 1/08) Eli esikoiseni oli enkelilapsi. :heart: :'(

Sen jälkeen olen vain odottanut, että kierto palautuu ja pääsemme yrittämään uutta. On niin kova hinku äidiksi ettei tosikaan!! :eek: Pientä pakkomiellettäkin on havaittavissa...
 
Hellurei, mukavaa arkea taas kaikille ja tervetuloa mukaan ElinaMaria :wave:
Tätsykkä saapui lauantaina ja nyt siis on 3/28 yk7. Ei juurikaan ole tuosta pahamieli, ihan hyvillä mielillä ollaan :)

Jee tänään pitkästä aikaa jumpalle, viikko meni sairastaessa ja toinen siihen perään lusmuillessa, mutta nyt taas niskasta kiinni ja kuntoa parantamaan :D
 
Plussatuulia!!! +++++++++++++++++++++++++++++++++++++:whistle: :whistle:
(tos tul plussapuhuri jokkaiselle :D)

Linna.......................kp 55/35................................yk 3
Tiwii.........................kp 52/28-30...........................yk 2
rapu83....................kp 49/29.................................yk 5
Zande.....................kp 47/30.................................yk 2
JJ-t..........................kp 40/??..................................yk 1
memmy...................kp 32/30?................................yk 3
xAnnax....................kp 32/29.................................yk 2
vauvahaaveissa......kp 32/28.................................yk 1
minttulii86 ..............kp 32/34................................alk. 04/05
PikkuMyy-82............kp 31/27-29............................yk 3
haidi84.....................kp 30/28-29.............................yk4
tiger75.....................kp 29/28.................................-yk 7
toiveilija82...............kp 29/34-42.............................yk 7
Siniapila...................kp 26/25..................................yk 3
LEP...........................kp 26/27-30(31).....................yk 2
Peppi1981...............kp 25/28-30............................yk.32
Sanni30...................kp 25/29..................................yk 4
Kaa..........................kp 25/31.................................yk 2
Pantalaimon............kp 23/34 .................................yk4
nibbler.....................kp 22/28-30.............................yk 7
Emili.........................kp 18/31-32..............................yk 5
miracle.....................kp 18/31...................................yk 3
arabel......................kp 17/26...................................yk 9
Sirpula.....................kp 17/34-71..............................yk 9
Kuumeilija87............kp 15/n.30................................yk2
Piglet........................kp15/27....................................yk?
kiharapää................kp 12/32-35..............................yk 7
auri77.....................kp 12/28-29...............................yk 1
Tinttara84...............kp 11/25...................................yk 62
miina-......................kp 9/31.................................yk 3
Diodium...................kp 8/29...................................yk 6
Veena......................kp 6/24-28.............................yk 9
miisa84...................kp 5/31...................................yk 2
hanni......................kp 4/24...................................yk?
Jouskari-82..............kp 3/28.................................yk 7
della........................kp ?/??....................................yk 6
HK86.......................kp?/??.......................................yk1
ElinaMaria...............kp?/??.......................................?

Alisa84....................kuumeilee, yritys alkaa piakkoin

Emppa.................... odotamme pikaista paluuta
Juli05.......................odotamme pikaista paluuta
Santtulii..................odotamme pikaista paluuta

Plussanneet: :heart: :heart:

Marimint81...................yk 1
mouku80.....................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine.....................yk 6
Puliina.........................yk 5
Sydänkäpynen............yk 3
ronja78.......................yk 3
EAK ............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave ........yk 3
henni82 .....................yk ?
Fairytale84.................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1
Nauruprinsessa.........yk 1
Mayah........................yk 1
Cora85.......................yk 2
Cristiina.....................yk 7
Novelle78..................yk 14

kesk. 3,94 kiertoa


 
Helou yrittäjät. Meikäläinen liittyy mukaan kerhoon. Tänään alkaa yrittäminen ja on kiertopäivä 12/28-29. Yleensä toimin kuin kello elikkäs ovulaation pitäisi olla nyt/huomenna. Tunnen aina ovulaatiokipuja ja takana on monta vuotta "varmoilla päivillä" ehkäisyä. Saa nähdä miten helposti tärppää... vai tärppääkö ollenkaan.
 
auri77 tervetuloa kerhoon! :wave:
Meikä lähtee kohta jumppaan, mut on niin vi**uuntunut olo. Töissä sai pelkkää paskaa niskaan asiakkailta ja nyt yritän selvittää miks mun pitää maksaa tupla veroja, ensin prkl:sti perintöveroa ja nyt sit parin vuoden jälkeen siihen vielä päälle lahjaveroa, vi**u täs maailmas ei kannata omistaa mitään! :headwall:

Sorry vuodatus, mutta ottaa vaan päähän, ehkä jumppa saa mun adrenaliini ryöppäyksen tasaantuu.... :/
 
Yritin torstaina tänne lähettää viestiä, mutta koneeni oli eri mieltä, nyt uusi yritys. Eli täti tuli ystävänpäivänä kylään :'( eli nyt kp 4/27-28...

Pakko kertoa tämän päivän olotilaa, mikä on vähän kummallinen. Varmaankin teen huomen aamulla varmuudenvuoksi raskaustestin... Nimittäin alavatsa on ollut tänään todella ihmeellisesti kipeä, mikä on erilaista normaaleihin menkkakipuihin verrattuna... eli kun jännitän vatsalihaksia tai käännyn istualtani sivulle, niin mulla sattuu alavatsaan (munasarjojen kohtaan)kummallekkin puolelle??? Ihan outo fiilis... Muutenkin menkat on ollut TAAS hieman erilaiset kun yleensä. Tällä kertaa oudon tekee se, että minulla oli punaista vuotoa ehkä puolitoista päivää ja sen jälkeen on tullut vain rusehtavaa, eikä ne ole ollut kovin runsaatkaan... :eek: :eek: Joka kerta tulee jotain uusia ihme juttuja :eek: Lisäksi mulla on niskat jumissa + että kauan rauhassa ollut viisauden hammas tuli kipeäksi => yrittää puskea itseään mun ikenen läpi :kieh: :kieh: Oon siis ihan sairas :p
 
auri-77 & ElinaMaria: Tervetuloa joukkoon! =) :wave:

Ja :hug: pudonneille, parempaa onnea tähän kiertoon!

Nyt täällä mies parantunut ja minä mahataudissa!! :x Mulla oli viikonlopun kurkku tosi kipeä ja sellainen viluinen olo, ni olin varautunu kuumeeseen...mutta mitäs vielä; eilen illalla aloin oksentaan ja sama tahti vieläkin, yök. Koko päivä menny kylppärin lattian ja sängyn väliä ravaten, nyt jo pysyn vähän tolpillani enkä ole pariin tuntiin oksentanu. :saint:
Nyt täällä siis niistelen nenää aina oksentelun välissä ja mietin, että mitähän seuraavaks.. :snotty: :x |O

muoks*: Niin ja Zandelle paljon tsemppiä työpaikkahaastatteluun, toivottavasti paikka irtoais! :D
 
Maanantai 18.2.2008
Plussatuulia!!! +++++++++++++++++++++++++++++++++++++
(tos tul plussapuhuri jokkaiselle )

Linna.......................kp 55/35................................yk 3
Tiwii.........................kp 52/28-30...........................yk 2
rapu83....................kp 49/29.................................yk 5
Zande.....................kp 47/30.................................yk 2
JJ-t..........................kp 40/??..................................yk 1
memmy...................kp 32/30?................................yk 3
xAnnax....................kp 32/29.................................yk 2
vauvahaaveissa......kp 32/28.................................yk 1
minttulii86 ..............kp 32/34................................alk. 04/05
PikkuMyy-82............kp 4/27-28............................yk 4
haidi84.....................kp 30/28-29.............................yk4
tiger75.....................kp 29/28.................................-yk 7
toiveilija82...............kp 29/34-42.............................yk 7
Siniapila...................kp 26/25..................................yk 3
LEP...........................kp 26/27-30(31).....................yk 2
Peppi1981...............kp 25/28-30............................yk.32
Sanni30...................kp 25/29..................................yk 4
Kaa..........................kp 25/31.................................yk 2
Pantalaimon............kp 23/34 .................................yk4
nibbler.....................kp 22/28-30.............................yk 7
Emili.........................kp 18/31-32..............................yk 5
miracle.....................kp 18/31...................................yk 3
arabel......................kp 17/26...................................yk 9
Sirpula.....................kp 17/34-71..............................yk 9
Kuumeilija87............kp 15/n.30................................yk2
Piglet........................kp15/27....................................yk ?
kiharapää................kp 12/32-35..............................yk 7
auri77.....................kp 12/28-29...............................yk 1
Tinttara84...............kp 11/25...................................yk 62
miina-......................kp 9/31.................................yk 3
Diodium...................kp 8/29...................................yk 6
Veena......................kp 6/24-28.............................yk 9
miisa84...................kp 5/31...................................yk 2
hanni......................kp 4/24...................................yk?
Jouskari-82..............kp 3/28.................................yk 7
della........................kp ?/??....................................yk 6
HK86.......................kp?/??.......................................yk1
ElinaMaria...............kp?/??.......................................?

Alisa84....................kuumeilee, yritys alkaa piakkoin

Emppa.................... odotamme pikaista paluuta
Juli05.......................odotamme pikaista paluuta
Santtulii..................odotamme pikaista paluuta

Plussanneet:

Marimint81...................yk 1
mouku80.....................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine.....................yk 6
Puliina.........................yk 5
Sydänkäpynen............yk 3
ronja78.......................yk 3
EAK ............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave ........yk 3
henni82 .....................yk ?
Fairytale84.................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1
Nauruprinsessa.........yk 1
Mayah........................yk 1
Cora85.......................yk 2
Cristiina.....................yk 7
Novelle78..................yk 14

kesk. 3,94 kiertoa
 
ei oo täti tullut vielä käymään, mutta kovasti kyllä sellaisia tuntemuksia on että kohta se varmasti tulee.
Mä oon eilisestä asti vaan kiukutellut miehelle, kun on niin paljon suututtanut se eilinen nega :ashamed:
Ei kai se muu auta kun vaan ootella tätiä ja sit vaan uuteen kiertoon positiivisin mielin |O

Tervetuloa uusille =)
 
Heipparallaa :wave: Täällä on kotiuduttu rentouttavalta ja mieleenjäävältä reissulta :D
Nimittäin, arvon naiset, minua kosittiin! Sormuksen kera. Nyt vasemmassa nimettömässä kimaltelee 2 sormusta ja tunne on mitä mahtavin :D

Kauheasti on tullut tekstiä, pitää huomenna ajan kanssa lukea. Mutta, teretulemast uusille immeisille :flower: , ja kovasti haleja tädin yllättämille/ neganneille :hug:
 
Tossa listassa mitä täällä ihanaiset päivittelee, niin onkos tuo plussanneitten jälkeen lukeva "kesk. 3,94 kiertoa"oikeasti keskiarvo? Sehän on ihan hyvä keskiarvo! :eek:
Eli jos on tílastoihin luottamista, neljän kierron aikana pitäis tärpätä! ;) Sehän tarkoittaa että viimeistään kesäkuussa!!! :D

Täällä vielä ruskeaa tuhrua... keskeytyksestä nyt 18 päivää. Mutta ei onneksi enää kunnon vuotoa! =) Mä oon kuullu kaikenlaisia neuvoja, et kuinka kauan pitää oottaa ennen kuin voi alkaa yrittämään uutta. Niin kysynpäs täältäkin: jos jollain on kokemuksia keskenmenoista tai keskeytetyistä raskauksista, niin mitä teille on sanottu? Tällä hetkellä vahvimpana on se, että yhdet kuukautiset pitäis odottaa välissä... Oikeestaan se on pakkokin, kun mulla ei oo mun kiertopäivistä mitään hajua! Olin pillereillä 5 vuotta, sit meni kolmet niin ja näin -kuukautiset ja olin raskaana... Ja mitä oli ennen pillereitä? ei mitään muistikuvaa!! :whistle: Eli tässä odotellaan milloin tulisi... veikkaan että maaliskuun alussa saattais täti tulla kylään.

Toiveilija :flower: ONNEA! IHAN MAHTAVIA UUTISIA! :heart:
 
ja eikös lääkäreidenkin sanomiset oo iha ristiriidas.. toiset sanoo et het voi yrittää ja toiset et sit vast ku on eka kuukautiset välis.. riippuu varmaa siitä mikä raskauden kestokin ollu, et jos iha varhainen km ni voi het yrittää.. mut jotkut sit pelkää et het tulis uus km jos het uudellee raskautuis.. itse en mittää kunnollist toho osaa sannoo :|
 

Yhteistyössä