Uusi pino.Esikoista yrittäviä

Tervetuloa uusille!

Kiva kuulla että muillakin on noita kuviteltuja raskausoireita. Minä jo luulin että olen ainut..Tuntuu niin hassulta että saan aina kuviteltua itselleni just tyypilliset raskausoireet ja sit kerkeän siitä jo innostumaan. Pettymys onkin sitten suuri kun täti tulee kylään ja ne oireet paljastuu vaan omaksi hömpäksi.

Kyllä meilläkin on niitä testejä käyty ostamassa, vähän liiankin kanssa... :ashamed:

Kaa, se voi olla et hyvinki jäit pois ko mä otin vain kopsaukset edellisestä listasta :) mut ny lisäilin sut sinne :)

memmy, juu pitäs vaa yrittää olla miettimättä ku vaa pystyis :D mä aina ajattelen et no jos mietin sen niin et oisin muka pillereillä eli et ei voiskaan olla raskaana ni sit menis aikaki nopeemmi kuten myöskään noit oireit ei turhan päiten ehk tulis :p mut ko ei sitä osaa itteensä oikeen psyykata sillain :D

Noista kuvitelluista oireista; mä en saa kun julmetun kuvotuksen aikaan, muuta ei edes hyvällä mielikuvituksella tule. :) Noo, rinnat saa kyllä kipeäksi, jos niitä tuntikausia puristelee. :LOL: Mutta ehkä se on ihan hyvä; sitten jos/kun joskus tulee raskaaksi, niin sen ehkä sitten huomaakin... :)

mä tuskin huomaan koska liikaa ajattelemalla sain oireita aika paljonkin: mahanippailua, repimiskipuja, kn oli kova ja ylhääl (ok, onha se suurimman osan ajasta muuteski :p ), vilunväreitä ja ja.. mitäs muuta :D turhan paljon kaikkee ni oletan et sit jos ja toivot. kun raskaudun ni sit on rinnatkin arat ni siittä tietäis raskautuneensa :D koska muutoin mul ei oo sitä oireena ollu :)

Mä luulen kanssa, että kun todella olen raskaana, niin rinnat on varmaan kipeät. Nyt ne ei ole koskaan, ei edes ennen kuukautisia. Mutta pahaa oloa osaan kyllä kuvitella! Mutta eikös useimmiten oireet, varsinkin paha olo, ala vasta vähän myöhemmillä viikoilla? Sitä vaan, että kyllä se oireettomuuskin voi plussan tuoda! =)

toki voi :) ja mä ainaski uskon et jos rintojen arkuus ois mulla joskus raskausoire ni semmosta ei muutoin tulis koska vaiks kuin yritin miettii et onks mul rinnat arat ni ei ne ollu :LOL: et jospa sen sit huomais ko olis oikeesti.. jos siis se koskaan mulla raskausoireena olis edes.. yv:tä sait Emili :)!

Ihanaa kuulla etten ole ainoa "hullu" noiden raskausoireiden kanssa... :)

Tosiaan kuukausi sitten lämmöt nousi, vilunväristyksiä, repivää kipua alavatsalla, kahvi ällötti, ruokahalu kasvoi (kaikkea hyvää ja terveellistä vauvalle) ja kaiken hyvän lisäksi... nyt hävettää... aivan "tunsin" kuinka vatsa pullistui. Varmaan kävelinkin taapertavasti ja varovasti :LOL: Tädin tuomiksi vatsanväänteiksi ne sitten paljastuivat!

Haavekuva, laitoin takaisin. :)

Se on kyllä uskomatonta, että kun sitä plussaa toivoo niiin paljon, niin oireitakin löytyy...Ja sitten sitä ei millään malta odottaa, että ensin ovuloisi, kun senkin jälkeen pitää vielä odottaa kauan..! On se kuukausi pitkä aika tuolle prosessille..Jospa tämä kierto toisikin meille kaikille ne ihka oikeat oireet! =)

must tuntuu et jos alan miettii tota ovistakin liikaa ni sit se ovulaatiokin joko pitkittyy tai sit jää kokonaan pois ko oikeen ressaa tolla asialla.. pittäis olla ajattelematta mut ko ei oikein ossaa :D pitäsköhä niit ovistikkui viel hankkia.. hitsi.. ei pitäs kyl.. pitäs olla tjot meiningil ko vaa osais! :D

Huh, kun väsyttää vieläkin. Hassua, että on ollut melkein kuin krapulainen olo, vaikka join vain yhden kuohuviinilasillisen puolenyön aikaan ja muuten olin limulinjalla. Johtuu varmaan väsymyksestä, mentiin nukkumaan vasta neljältä.

ON: Ei vieläkään ovisplussaa testeissä. Se haalea haamukin on jäänyt tulematta. Kn on kuitenkin pehmentynyt ja hieman auki, joten voi olla, että ovulaatio on nyt, eikä testit vaan näytä sitä. :ashamed: Tänään tuli vähän verta puuhastelun jälkeen, joten sekin voisi tukea tätä teoriaani... *tarttuu kaikkiin oljenkorsiin* :ashamed:

"Joillakin/joskus progesteroni, joka pitää kohdun limakalvoa "koossa" ovulaatiosta seuraaviin kuukautisiin asti, ei ehdi nousta riittävän nopeasti riittävän korkealle, minkä takia limakalvo "falskaa" hieman ts. ovulaation aikaan tulee hieman veristä/rusehtavaa vuotoa. Mikäli vuoto osuu juuri ovulaation aikaan, ei ole kirkkaan veristä eikä sitä tule päivää tai paria pidempään se on täysin normaalia, ei sen takia tarvitse huolestua."

Tuon kopsasin tuolta -> http://kutri.net/iblog/C1537542522/E313981955/index.html

Enpä sitten tiedä kuinka luotettava lähde tuo on. Mutta minulla tuli ekassakin kierrossa oviksen aikoihin yhdynnän jälkeen hieman veristä vuotoa. Itse järkeilen sen niin, että kun kn on alhaalla, auki ja vähän pehmeämpi, voi seksin aikana irrota hieman limakalvoa. Tosin mulla nyt on kierto ollut sekaisin, joten voihan tuo vuoto enteillä alkavia menkkojakin. :ashamed:

Tervetuloa uusille...

Täällä tosiaan ei vieläkään tietoa menkoista...
Testata ajattelin viikonlopun nurkilla.. tai aikaisintaan pe kun to on meidän pappan 80 v synttärit.

Mutta huomenna taas töihin ja sitten saa taas lepäillä 3 päivää..
Toivotaan täällä sitä plussaa tai menkkoja, että tulis selvyys tähän tilanteeseen...

KP

Iso :hug: pudonneille ja samoin plussanneille!! Kauheasti oli tullut taas tekstiä, ootte te ahkeria ollunna! :D

ON: Tämä kierto menny vähän kuin "puihin"; en juonu greippimehua kuin parina kierron ekana päivänä, ovista en kerennyt/muistanut/pystynyt bongailla, mutta peittoja on heiluteltu aina kun ollu mahdollista ja vaan ollaan jaksettu. Jotenki ollaan oltu tässä kierrossa semmoisella "lepo"-asenteella liikenteessä, eli ei olla otettu (lue: MINÄ en ole ottanut! :attn: ) mitään stressiä vaan tjot-meinigillä. Mutta ens kierrossa lähdetään taas tositoimiin, on niin valtava tämä vauvakuume!! :heart: Mulla on parin viikon päästä gynelle aika, saanen uudet terot. Sitten pysyis ainakin kierrot kohdillaan eikä lähde venymään...nyt kun on menossa kierto ilman teroja niin saa nähdä millonka täti kurvaa - jos kurvaa.

Täällä ei vieläkään menkkoja, mutta edelleen tuli testiin nega.. Ei olisi pitänyt testata vielä.. Jos sitten vasta la tai su testataan seuraavan kerran.. Nyt ainakin täytyy mennä joku päivä käymään apteekissa ostamassa uusia ennen seuraavaa testausta..

KP

Voih, toivottavasti KP saat sen plussan tai sitten menkat tulisivat. Saisit selvyyttä tilanteeseesi! :) Toivotaan siis plussaa viikonloppuna!
Meilläkin viime kierto todella tjot-meiningillä, kuten Sirpulakin sanoi. Ja täällä myös nyt oikein tarmolla eteenpäin ja yritystä ihan täysillä! Toivotaan, että oikeasti nyt osuisi ovis ja petipuuhat samaan... :)
Ja eikun töitä jatkamaan...Puuh!

Hei vaan kaikille!

Taidan pikku hiljaa lähteä tuonne odotus puolelle. Tahdon kiittää kaikkia täällä olleita henkisestä tuesta tämän kuumeilun keskellä :hug: :flower: :heart:

Oikein miljoonasti plussatuulia kaikille, ottaisin niin mielellään täältä teidät kaikki tuonne odotuspuolelle. Tulkaahan pian perässä :D Suuri kiitos kaikille onnitteluista, toivon mukaan kaikki menisi hyvin!

Sitten vielä kuulumiset...
).( Mahassa tuntuu sellaisia nippasuja, tykytyksiä ja painetta. Ei varsinaisesti satu mutta kyllä sen kohdun olemassa olon huomaa ja muistaa koko ajan. Pieniä etomis aaltoja tulee muutama päivän mittaan muttei varsinaisesti okseta (ainakaan vielä, aivastelen ja nukun lähestulkoon koko ajan lämmöt on pysynyt 37 asteessa ja nipukka on kova ja ylhäällä. Kaiken huippu on se että janottaa ihan tolkuttomasti, ei ihme jos tarvii vessassa juosta alvariinsa suu on kuin Sahara!

Koiruus ja pentunen rv 4+1

Voi vitsi koiramamma..Haikeeta luovuttaa sut sinne.. :D Mut tsemppiä kuitenkin odotukseen ja toivotaan että me tullaan täältä perässä.. Syyskuisiinhan sä meet? :)

Kyllä tää piinailu on sitte inhottavaa.. Aivan nuhanen olo ja paleltaa.. Vatsassa on ollu jo parin päivän ajan kaikennäkösiä tuntemuksia viilloista paineeseen. Öklöttää myös ajoittain. Eipä muuta..
Millonkas tän hetken piinailijat aikoo testailla?

Yök. Päivä alkoi mukavasti viisaudenhampaan poistolla. :kieh: :x Puudutusaineesta tulee mulle aina vähän paha olo. Ja veren mausta. :x No, enää yksi jäljellä. Eipähän ainakaan poski tulehdu enää, se on tosi inhottavaa.

Taisi se ovulaatio olla eilen. Tänään kn on jo vetäytynyt, kiinni ja kova. Onneksi käytettiin eilinen erinomaisesti hyväksi. En tiedä innostuinko tuosta tikuttamisesta kummiskaan. On se aika hankalaa ja kun ei mitään varmaa tulosta tullut... Veikkaan, että mun ongelma on liian laimea pissa. Juon paljon vettä ja vaikka kuinka olen yrittänyt välttää juomista pari tuntia ennen tikuttamista, niin silti mun pissa on aika haalean keltaista.

Sori ällötysjutut! :ashamed: Ensin verta ja siten pissaa... :LOL:

Heippa vaan, koiramamma! Tsemppiä sinne odotuspuolelle! :hug:

Nää on jo varmaan miljoonat kerrat ollu täällä palstoilla, mut valaskaa nyt vielä tyhmää, elikkäs...

Kuinka kauan kierron pitää negana venyä ennen ku voi/kandee mennä lekuriin?
Mihi lekuriin?

Millai se kn on missäki vaiheessa kiertoa?
Ennen ja jälkeen ovulaation?
Mitä se meinaa? Onko positiivista jos on kova vai täh?

*punastelee* ku ei nyt ihan kaikki faktat oo viel hallussa....

ps. täällä taas myös vahvat valeraskaus oireet ottaneet vallan. On pahoinvointia, väsymystä, nännien herkkyyttä ja "törötystä", toiset ruuat etoo ja toiset himottaa jne. jne. Onpa lämmötkin noussu "huimat" 0,5 astetta! Mahdollisuus todellisesta raskautumisesta kuitenki laiskuuden vuoks ihan minimaalinen. On se jännä kapistus toi naisen mieli ja sen yhteys kroppaan... Vai olisko pilsujen jälkimaininkeja? Yritys kova olla ajattelematta ja stressaamatta koko vauva-asiaa... Jos kierto pillereitten jälkeen säilynyt ennallaan pitäis tädin tulla kylään joskus ens viikolla. Toivotaan parasta!!

Nauruprinsessa, omalt kohdalt voin sanoo et mul ainaski varmaa pillerit teki temput ja meni vaa kroppa iha sekasin.. eli mul oli kaikenmaailman oireita.. mut toisaalta taas ei ollu.. koska faktathan on että lämmöthän nousee aina jos ovuloi ja kn on suurimman osan ajasta kova ja kiinni.. ainoastaan oviksen aikaan se on auki ja pehmee, semmonen huulimainen..ja menkkoje aikaan kans varmaan niin on.. ja mä tiesin et menkat alkaa ku kn sit avautu.. eli mun oireet oli vain tavallisia kehon muutoksia mitä se käy kierrossa lävitte.. mut toki sul voi olla raskaudenki vuoksi noin, mut en osaa sanoa muuta kuin et kn siis on isoimman osan ajasta kiinni ja ilmeisesti kovakin.. :p

Mulla on aika gynelle ens viikolla.Harmi vaan etten saanut aikaa lääkärille jolle olisin halunnut.Ajat olis ollut pääasiassa keskellä pvää ja niihin on mahdoton päästä. :eek: Toivotaan et jotain selviäis ja se plussakin sitten tulis sieltä aikoinaan.

Yhteistyössä