Uusi pino.Esikoista yrittäviä

mä kanssa kattelin että eikös näiden pitänyt olla sinisiä. Mammaksin sivulta katsoin niin ovis testit on vihreitä mutta niissä on teksti LH ja noissa ei ole. Tiedä sitten mitä ihmeen jämäpaloja ne on lähettänyt :LOL: Paketti kyllä vakuuttaa niiden olevan raskaustestejä :)

Kiitos kaikille onnittelijoille, toivottavasti vaan ei ole liian aikasta. Aikas ihanaa olis jos meille tulis tälläinen hääpäivä lahja :heart: voi että!

Ootkos miina aatellut testata? Sullahan se roskis haamu eiliseltä.

Niin siis en nyt jaksa penkoa tietoja niin koiramammukka oliko teillä esikko toiveissa? ja yk1? =) Vähänkö ihanaa.. oliko teillä ne pillerit ehkäsynä?? ..Nii siis se laatikkohaamu oli toissapäivänä..! Huomenna varmaanki haen testin..Jos kehtaan..tai sitte vasta tiistaina! Kyllä jänskättää..Toisaalta aattelen kokoajan et en kuitenkaa oo raskaana. Mut toisaalta joku sisäinen ääni sanoo et kyl sä oot, kyl sä oot... :LOL:
Nännit on niiiiin pirun kipeet! Mitä oireita sulla koiramamma nyt on??

juu iteki kadena tääl puhkun mut siltikin iloisena toiste puolesta :) et jospa itellekin joskus se onni sit suodaan.. vasta eka luomukierto kokonaan ni siks en elättele turhia toiveita mut välil tuntuis et vaa ois raskaana mut sit ain negaa ni ei voi olla :p

Katos kun vasta nyt taakse päin selaillessa huomasin, että sullakin haavekuva on yk1 menossa. Oliko sulla mikä ehkäsy ennen? Hormonaalinen? Kammottaa lukee ku toisilla menny tosi pitkään ennen ku pillereitten jälkeen kroppa normalisoitunu. Toisilla onnellissilla taas kroppa käy ylikierroksilla pilsujen jälkeen ja saattaa onnistaa heti ekasta.

Oon miettiny et onko noilla omilla perintötekijöillä mitään tekoa raskaaks tulon kanssa. Mulla vanhempi sisko tulee raskaaks ku suurinpiirtein pesee alushousunsa miehensä boxereitten kanssa samassa koneessa!! :kieh: Nuorempi taas on nyt jo reilun vuoden yrittäny. Oon hienovarasesti yrittänyt vihjailla sille, josko kannattais tutkimuksiin mennä.. Saas nähä mihin keskiarvoon mä niiden välillä asetun!

Mä pidän sulle haavekuva peukkuja pystyssä ja toivottavasti tuun perässä! Hiukka aikasta mulla tosin vielä toivoa.

Plussatuulia kaikille!!!

Nauruprinsessa, :LOL: juu jotkut o kovia lisääntyyn :D mut must tuntuu et ne jotka yrittää lasta ja haluaa ni ne ei saa helpolla mut sit jos et halua ja ois suunnillee katastrofi tulla raskaaks ni ne kyl sit varppina tulee!! Juu mul oli viitisen vuotta pillerit käytös.. oli 9kk tauko välis ja toisen kerran 2kk tauko.. eli ei sentää viittä vuotta putkeen.. Ja noilla kerroilla mun mielest kierrot pysy iha ok:na, tosin en niin hirmusti kiinnittäny huomiota ko sillo ei ollu miestäkään et ei ois voina tulla raskaaks.. tosin sen 9kk pelattii kunnon venäläistä rulettia. Eli sillo mul oli mies mut keskeytetyllä yhdynnällä mentii eteenpäi ja joskus kortsuilla.. et kaiketi se sit vain menee niin et se kiertokin menee helpommi sekasin jos niit menkkoja oikeen oottaa tai jotain...

Osallistuisin tuohon pillerikeskusteluun sen verran, että minua lohdutti suunnattomasti netistä löytämäni käyrä (taisi olla perhesuunnittelun sivut), jossa on tilastotietoa siitä, kuinka kauan menee raskautumiseen hormonaalisen pilleriehkäisyn lopettamisen jälkeen.

Pillereitten lopetuksesta kahden kuukauden aikana melkein kukaan ei onnistu tulemaan raskaaksi. Kyllähän näitäkin on, mutta tilastollisesti niin vähän, etteivät edes näy käyrällä. Käyrän löytää osoitteesta http://pesu.come.to/ ja linkki on "raskauden alkaminen"

Jos olisin tuon käyrän nähnyt aikaisemmin, olisin jo paljon aiemmin lopettanut hormonaalisen ehkäisyn. Nimittäin kaikkein myöhimpään yrityksen aloittamisesta raskautuvat e-pilleriehkäisyllä olleet, jotka eivät ole synnyttäneet aiemmin.

Mulla on ollut nyt neljä päivää haaleita viivoja ovistikuissa. En tiedä, onko ollut ovulaatio vai tuloillaan. Tai sitten piikki on jo ohitettu, enkä ole oikeaan aikaan tikuttanut. Pitääkö paikkansa, että hormonipiikki voi olla niin nopea, ettei vahvaa viivaa saa, ellei juuri oikeaan aikaan tikuta?? Tällaista olen kuullut, mutta onko kokemuksia?

Narcissus: Pitää paikkansa, se hormonipiikki voi olla tosi nopea. Minä en ole onnistunut saamaan edes haaleaa haamua ovistestiin. :( :'( Ihan lohduttavaa tavallaan tuo tieto, ettei muutkaan tule heti ehkäisyn jättämisen jälkeen raskaaksi. Minäkin toivon, että olisin jättänyt jo silloin kesällä ehkäisyn pois.

Onnittelin koiramammaa jo tuolla muualla, mutta onnittelut vielä täälläkin! :heart: Täytyy myöntää, että olen kyllä vähän kade. :D :saint:

ON: Tänään on ollut kauhea kiukkupäivä. Sössin ruuan ihan täysin, mies on ärsyttänyt koko päivän ja ovistesti edelleen nega. :kieh: Onneksi kohta on jumppa, menen sinne riehumaan itseni väsyksiin. |O

Miina kyseli oirista niin sellaisia pahanolon aaltoja tullut noin 3 päivän ajan ja kiukkunen olen ollut kuin ampiainen (lähinnä kun aamukahvi maistunut kuralle) loput oireet ovat olleet hyvin samanlaisia kuin menkkaoireetkin joten niitä en tähän listaile. Meidän molempien pää on ihan sekaisin tällä hetkellä ja jotenkin tuntuu ettei voi vielä myöntää että on raskaana, puhutaan että jos näin on niin sitten sitä ja tätä.... Tämähän siis oli ensimmäinen yrityskerta :p mulla oli kapseli käytössä mutta poistin sen pari kuukautta sitten, tämä oli toinen luomu kierto.

Huomen aamuna testaan uudestaan, toivon mukaan siinä se viiva vahvistuu tai edes on olemassa :heart: on tuota tikkua katteltukkin tämän päivän aikana aikas ahkerasti.

Suuri halaus kaikille kuumeilijoille :hug:

Koiruus kuumilla hiilillä

hei kaikki ja koiramammalle ISOT ONNITTELUT!! :flower: :flower: :heart:

meillähän käy keskustelu ihan kuumana, kävin tässä aamusella katomassa täällä silleen piaksesti että mitkä ne mun päivät nyt onkaan,( 27/30 ) niin oltiin sivulla 41. mutta pelkästään mukavaahan se on että keskustelua syntyy. vielä pitäs kahlata ne läpi mitä nyt äsken selasin vähän.

mun napaan kuuluu semmosta että menkkoja ei ole tullut ja toivottavasti pysyvät poissa. minkäänlaista oireen poikasta suuntaan eikä toiseen oo.
tissit on kipeet, mut siihen se jääki. nii joo oon nukahtanu kahesti sohvalle tänään, mut taitaa ihan johtua eilisestä vaan.

uutenavuotena en oo ajatellu tehä yhtään mitään. istun kotona joko kutimet kädessä tai joku hyvä kirja ja vaan olen.
en siivoo, en tee ruokaa, en nosta sormeeni... vain minä minä minä.
1.1.2008 sattuu olemaan aamuvuoro. :)

Kaa
koiramammalle iiisot onnittelut!

Ja keskusteluun;

pillereiden lopetuksen jälkeen ekat menkat tulivat 30 päivän kuluttua, eli ihan normaalisti. Seuraavia ei sitten ehtinyt tullakkaan. Nyt meni kaavinnan jälkeen 32 päivää kun menkat alkoivat. Joten seuraavia odottelen (en odota!) alkavaksi kuun vaihteessa.

Uusi Vuosi
; mennään siskon perheen luokse iltaa istumaan ja herkuttelemaan tex-mexiä. Nam! :p

Onpas täällä ollut vilinää! Onnea aiva kauhiasti Tiniille ja Koiramammalle!! Ihanaa kun joku pitempään yrittäneista plussaa! Se luo toivoa että kyllä se omakin plussa sieltä vielä tulee!

Voimia ja jaksamista Peppi :hug:

ON: Täällä kamppaillaan edellen masistelun kanssa, mutta uutta yritystä aletaan aloittelemaan ja tikutusta ajattelin aloitella alkuviikosta.

Onnea koiramammalle, myös minun puolestani!!

Minulla pitäisi kai ensiviikolla olla tärppipäivät :whistle: ja sen jälkeen alkaa taas ne piinaviikot kun pitää odottaa ja odottaa..

Minä uutenavuotena päivän töissä ja illalla pitäisi kai perheen kesken raketteja ammuskella, minä tosin taidan seurata vaan sivusta ja jättää ampumisen miehille B)

Oikein ihanaa ja vauvarikasta vuotta 2008 tänne pinoon!!! Olkoon herra haikara linjoilla kun kutsu käy! :heart:

Kiharapää voi hittolainen noiden testien kanssa, jospa vaan olet niitä ihmisiä joilla raskaus ei vielä näy :) Peukut pystyssä täällä pidän että se plussa tulis siihen testiin! :heart: hyvää vapaa päivää!

Memmylle onnea tärppipäiviin ja tsemppiä! plussapuhuri :whistle:

Veenalle :hug: masiksen keskelle ja lykkyä tärppipäiviin!

Nibbler voi että toivon mukaan sullekkin tulis se plussa siihen testiin :heart: kovasti jännäilen täällä sun puolesta ja pidän peukut pystyssä. Oletkos ajatellut koska testata?

Miina älä huolehdi niistä pillereistä. Mulla oli kapselit joissa on ihan sama vaikuttava aine kuin Cerazetteissä, tietenkin imeyty erilailla mutta kuitenkin. Näinkin voi käydä että kierto normalsoituu heti, se on niin yksilöllistä. Tulehan kertomaan testailu tilanne kun kerkiät! Myös sun puolesta d :D b

).( Tein tänään varmistus testin ja viiva oli aavistuksen tummempi kuin eilen. Vieläkin on aika epätodellinen olo ja hämmästynyt :LOL: Oireihin lisätään itkuisuus, tänäänkin purskahdin itkemään kun vein miestä töihin (sanoi että olemme molemmat ihania) ja tämä rouva itkee ehkä 3 kertaa vuodessa, paitsi viime aikoina :D Ukko totesi siihen että aikoo vetää kunnon kännit :whistle: raukka tulee hajoamaan tämän mamman kanssa :LOL: :kieh: Kolme viikoa tuupakoimattomuutta tulee tänään ja siitä ole hyvin hyvin ylpeä! Nyt ei tulisi mieleenkään polttaa ja aika helppoa on ollut tähänkin asti!

Lähdetään illalla kavereiden luokse juhlimaan ja nyt ollaan mietitty että mitä sanotaan kun en juo tai polta mutta ei nyt vielä tekis mieli paljastaa raskautta. Päätettiin että asia on niin selvä homma että sanotaan kaikkiin raskaus kyselyihin ehkä. En osaa valehdella ja aika ilmeistähän tämä on :D

Nyt jatkamaan unia vielä vähäksi aikaa niin jaksaa riekkua myöhempään!

Koiruus ja pentunen rv 3+5 :heart:

Narcissus: Minäkin oon käynyt katsomassa tuota tilastoa, mutta sitten kuin jostain muualta, että tilasto on vuosia vanha. Uusien pillereiden kanssa tilanne on huomattavasti muuttunut ja joka kuukausi ois se sama n. 20% mahdollisuus raskautua. Ois kyllä kiva löytää joku uudempi tilasto jostain..

Me käytiin aamupalalla kavereiden luona ja sitten porukalla ravintolaan syömään ja kaupungille illalla. Oikein hyvä uutta vuotta kaikille!!

Onnittelut minultakin plussanneille :) Vilpittömästi aivan ihana lukea noin innostuneita ja onnea puhkuvia ajatuksia!

Oikein hyvää uutta vuotta kaikille ja paljon paljon plussia alkavana vuonna. Toivottavasti jokaisella on seuraavan vuoden vaihtuessa oma nyytti joko sylissä tai tulossa!

Santtulii.........kp 116/28................yk1
Zande.............kp 116/30...................yk 1
Elppu..................kp 57/30..................yk 6
minttulii86 ............kp 16/28............alk. 04/05
Kiharapää............kp 40/32-35.............yk 5
Haavekuva...........kp 36/15-29............yk 1
Sarah85..............kp 34/28-36.............yk 17
rina82.................kp 27/30..................yk 30
Novelle78.............kp 27/27-28............yk 13
rapu83................kp 27/39?................yk 4
miina-...................kp 24/24-25?..........yk 1
Nauruprinsessa...... kp 22/?............... yk 1
Sirpula................kp 21/34-71............yk 7
MemmuLiina.........kp 19/28.................yk 2
narcisscus............kp 17/20-28..........yk 1
Diodium............... kp 17/30..............yk 4
Pantalaimon........kp 16/29?..............yk 3
memmy...............kp 12/28................yk 2
Jouskari-82..........kp 10/27...............yk 5
Cora85................kp 8/25-...............yk 2
Veena.................kp 7/24-28............yk 7
Linna..................kp 6/35..................yk 3
PikkuMyy-82........kp 6/29-40............yk 2
Kaa......................kp 6/32.................yk 1
Peppi1981............kp 3/28-30...........yk 31
JJ-t...........................kp??/??.............yk1

Juli05...................... odotamme paluuta
Emppa.................... odotamme paluuta
Nibbler................kp 27/30..........Odotamme paluuta jos ei + tule tässä kierrossa

plussanneet :
Marimint81........yk 1
mouku80..........yk 4
Jonsku83..........yk 1
Sunshine..........yk 6
Siniapila............yk 1
Puliina...............yk 5
Sydänkäpynen...yk 3
ronja78.............yk 3
EAK ...................yk 2
salamanteri85 ......yk 1
syksyinen haave ...yk 3
henni82 ...............yk ?
Fairytale84...........yk 4
Tinii....................yk n 1v.
koiramamma.........yk 1
kesk. 3,2 kiertoa

Hei tulin toivottamaan kaikille oikein Hyvää Uutta Vuotta 2008!
Onnea kovasti Tinii ja koiramamma !!! miina- sulla on jännät paikat :D
Taustalla olen ollut ja lueskellut teidän kuulumisianne ;) Tänne ei kuulu mitään, ovis ajankohta on tuloillaan parin päivän päästä, mutta yritän olla sitä ajattelematta :LOL: Nyt vain on uusi vuosi mielessä, kun meille on tulossa jonkin verran porukkaa pippaloimaan. Saunotaan, syödään ja lähetetään raketteja taivaalle :p
Ei mulla tällä kertaa muuta siis kuin tsemppiä kaikille ja uusin kujein etiäppäin 2008, sit tyttöset luodaan niitä plussia ropinalla, eix je?!! :D

Yhteistyössä