Uusi pino.Esikoista yrittäviä

Meillä kanssa koira, 1,5 vuotias, hirveän utelias lapsia kohtaan, joten en usko että mitään ongelmia sen suhteen tulee. Ainoa vaan että lelut saattaa olla vaarassa, koiralla kun menee kaikki mahdollinen suuhun mitä lattialta löytyy. :)

Itse en kanssa ole suunnitellut tipatonta mitenkään, niin vähän nykyään tulee muutenkin juotua, muutama aina silloin tällöin. Ehkä siitä ei vielä tässä vaiheessa vaaraa ole.

Yritin eilen kirjotella, mutta ei näköjään oikein onnistunut.. Näköjään oli muillakin ongelmia?!
Ensiksikin, pahoittelut niille, jotka täti on yllättänyt..
ON: Vihdoin ja viimein loppui (n. 3 pv sitten) menkat, ne kesti viikon, yleensä kestää vaan 3 päivää. :eek: Tosi ärsyttävää oli.
Hei nyt tulee sit tosi idioottimaisia kysymyksiä.. Onko ovis siis yleensä n. 2 vk menkkojen alusta? Ja oireitahan oli limaisuus ja alavatsakivut?
Ja sit vielä, onko ketään muuta, jolla kierto ei vaikuta rintojen kokoon tms. mitenkään? Mulla ei kierto kyllä vaikuta mitenkään..
Ja sit vielä yksi ihanan nolo kysymys: missä asennossa kannatta harrastaa seksiä, jos haluaa hedelmöittyä?
Heh,heh.. Voi vitsi, miten tyhmiä kysymyksiä..

Btw, mulla on huomenna kampaaja... Tosi ihanaa saada vihdoinkin tähän kuontaloon, jotain muutosta..

Täällä taas töissä yövuorossa. Lapsoset rauhottu huoneisiinsa ja jos ne kohtpuoliin nukahtaiskin niin vois meikäläinen vetästä vaakatasoon *haukotus* väsyttää niin perhanasti! Klo lyö yli 11 ja 14 tuntia töitä takana, vielä 10 edessä auts.... Mä en tajuu miten aikasemmin pystyin valvoo nää 24:n tunnin vuorot putkeen! Nyt hyvä jos meinaa ennen hijasuutta ite nukahtaa. Heh.

Tuntuu ikuisuudelta nyt venata noi muutamat päivät et alkaako ne menkat vai ei... Onko kierto kuinka monta päivää... Olispa sen normi 28 pvää niinku pillereittenkin kanssa. jotenkin on hyvin vahva tunne siitä et tästä ekasta kierrosta ei napannu. Haluis vaan päästä laittaa uutta yritystä. *huoh* Turhauttaa näin yön pimeinä tunteina! Ja tottakai kun nyt kerrankin ootan et ne menkat alkais ni ei tod.näk. sitte ala ennen ku lakkaa niitä miettimästä. Näinhän se menee.

Koirakeskusteluun osallistuisin myös. Mulla on kaks pienirotusta koiraa ja ne tulee vallan loistavasti lasten kanssa toimeen. On ollu lasten (0-15v) kanssa tekemisissä pennuista asti. On se jännä et ne jotenki vaistoo et lapsi on pieni kun ne on nii varovaisia lasten kanssa. Varovat ettei vaan leikin tiimellyksessä lapsi kaadu tai ettei hampaat ota kiinni. Ei sitä niille oo kyllä erikseen opetettu. Haistaakohan ne sen lapsista samalla tavalla kun pentukoirista? Jaa, mene ja tiedä sitten. Mua vähän jännää vaan se et tuleeko jotain mustasukkasuusjuttuja. Ne kun on "äitin pienet pallerot" ollu tähän asti. Toiset kyllä sanoo ettei koirat osaa ollu mustasukkasia.

Tipattomalla olen ihan varmuuden varmuuden varmuuden vuoks ja ei oikein ees innosta ottaa kuppia. Onhan tähänki ikään jo ehtiny sen verran monet kännit ottaa, et ei tee yhtään tiukkaa olla ilman. Jos en nyt ihan absolutistiks ala, ni vois pitää vaikka tipattoman vuoden 2008! Vaikka vauvaa ei nyt tuliskaan. Kokeilla et miten onnistuis. Olisko vaikeeta.

Mut joo, kp 25 ja tätiä toivotaan kylään!

moro!
mä en oikeen tosta alkoholista enää välitä. eli mulla on aina tipaton päällänsä. ai niin , paitsi uutena vuotena mä join 2 lonkkua :LOL:

meillä asustaa aivan ihana 4 vuotias nöffi uros. tulee lasten kanssa hyvin toimeen et sen puoleen en pelkää. taitaa tulla vaan ylpeä ja tarkkaavainen vaunujen vahti :)

muuten on tylsät alkupäivät menny hurinalla. huomenna taas töihin ja kaikkee muuta schaissea. otan taasen ystävämme greippimehun ja ovistikut käyttöön tässä kierrossa. :wave:

En usko, että asennolla on väliä. Luin 1900-luvun vaihteen lääketieteestä kertovan kirjan ja siinä oli ohjeena tyynyn pitäminen pyllyn alla hommaillessa ja rauhassa makoilu samaisen tyynyn päällä sitten, kun tavara on sisässä ;) Eli kai sperma sitten valuisi paremmin perille asti, mutta eiköhän nuo jutut ole jo kumottu nykylääketieteessä. Toisaalta jos lähtee heti kävelemään, niin osahan valuu pois.. Että rauhallisin mielin kannattaa köllötellä..

Tyhmä kysymys:

Onko ovulaation jotain oireita? Kun mulla on parin päivän ajan koskenut/nipistellyt alavatsaan (melkein kun menkkakivut) Mietin vaan että johtuuko noi nyt ovulaatiosta, vai jostain muusta!?!

Toinen kysymys: Kuinka kauan ovulaatio kestää?
:ashamed:

Yhteistyössä