Alkuperäinen kirjoittaja Sirpula:
nibbler Juu mietiskelinkin, että jotain viikon päivät odottelen ennen seuraavan testin tekoa (mikäli siis menkat ei ala ennen sitä!). on niin mielettömän epätodellinen olo, kun toisaalta uskon niin vankasti raskaana olemiseeni, mutta kun testit näyttää negaa!
Ei jotenkin tahdo tietää että mitä tekisi ajatusten kanssa... Mutta sen päätin, että nyt yritän olla ajattelematta esim. töissä ollessa noita oireita jne, niin ei niin paljoa pyörisi mielessä nämä asiat. Vaikka toisaalta;
koko ajanhan se pyörii kun se on juuri se mitä elämältä eniten haluaa!!!! :heart:
näimpä juuri! luin kirjaa jossa sanottiin jotain "eipä sinustakaan ole tuutulaulujen laulajaksi" niin heti tuli mieleen niin raskaana ja synkkänä se että plussaa ei oo ja ei tuu ( näin tuntu silloin ainakin ).
oli pakko keksiä jotakin niin yritin pakottaa avomiestä laulamaan mulle ruotsalaisia tuutulauluja
ei suostunu hörhö.
mutta jotenkin.. pelkää katkeroituvansa muille ihmisille joilla se oma lapsi on, tai on tulossa.se olis ehkä pahinta mitä tässä tilanteessa voi tehdä.
mullakin on just sellanen olo että "nyt on tärpännyt", oksettaa jatkuvasti, nippaa mahaa ja turvottaa.on armotonta yöhikoiua jne. jne. mutta menkat tuli.
erona vaan se että oireet yleensä loppuvat just menkkojen aikaan ja tulee jos on tullakseen vasta oviksen jälkeen.
nyt ne vaan jatkuu....
ja ne menkatki oli ihmeellisset...
testata en uskalla negan pelossa.ensinnä se pettymys mikä tulee kun katsoo testiliuskaa. ja sitten se ittensä sättiminen että miten tyhmä olikaan kun teki testin vaikka menkat oli ja meni... mutta silti...mahan pohjassa semmonen tunne että siellä on jotain.
ja viimeksän siellä oli, mutta ei aivan sitä mitä halusi... sekin ajatus pelottaa... :'(
se on joskus vaikeeta pitää lippu korkealla. sen olen äättänyt että ennen YK6 olen raskaana, halus se vauva sitä tai ei