Uusi pino.Esikoista yrittäviä

Tervehdys vaan kaikille!
Ja hirmuisesti onnea plussanneille!! :hug:

Saapa nähdä saanko kohta itsekin liittyä plussanneisiin *toivoo NIIN kovasti*, sillä menkkojen olis pitänyt alkaa pe tai viim. la, mutta ei ole alkanut!! Nyt siis vielä tässä kierrossa oli terot käytössä, joten tosi tarkkaan osasin määrittää tuon oletetun alkamisajankohdan. Keskiviikkona tein testin ja se näytti negaa, mutta se ei ollu edes mistään herkimmästä päästä, joten jospa kävisin huomenissa ostamassa apteekista jonkun oikein herkän ja sitten uudestaan testaamaan. Toivon niin valtavasti että tämä nyt olisi "sitä" !! :heart:

haamuviivahan mun ymmärtääkseni ei tuu jos ei oo raskaana (väärä nega voi tulla mutta ei väärä plussa )
mutta haamuissa on se että se voi indikoida hyvin varhaisessa vaiheessa olevan raskauden, elikkä raskaus saattaa vielä mennä kesken. tai sitten joku lääke tai muu systeemi tuottaa raskaushormonia sen verran että se näkyy testissä...mikä on aika epätodennäköistä.

peukkuja sirpula!! kerrohan miten meni :) :flower:

Näkyy olevan tosi ranttu tuo testi, nyt pissa ei ollu rakossa ku kolme tuntia niin eipä näkyny sen vertaakaan haamua kuin viimeks ku oli koko yön pissa josta testasin... eipä tässä auta ku oottaa et päivät kuluu =) =)

Kaa
... aloittaa taas uuden yrityksen.

Eli kaavinnasta on nyt kaksi viikkoa ja kaikki näyttää ihan hyvältä. Hormonitasot ovat vielä korkeat, joten tärppi ei ole mahdollinen ainakaan pariin viikkoon vielä. Mutta aloitellaan jo tuota "treenausta". Kierrosta minulla ei ole hajuakaan, ilmoittelen sitten kun jotain tiedän (=ekojen luomumenkkojen jälkeen). Mutta nyt virallisen epävirallisesti voin sanoa aloittavamme uudelleen.

Mites tuo yk lasketaan tässä tapauksessa? Eka plussa saatiin yk 2:lla, ja nyt alkaa uusi yritys. Aloitetaanko ykkösestä vai kolmosesta? :|

tervetuloa takaisin "ruotuun" kaa. Kyllä kai se on yk1 kun kumminkin se plussa sieltä tuli, vaikka ei ihan suunnitelmien mukaan mennyt.
mutta positiivisesti ajateltuna ainakin saitte tietää että sä VOIT raskautua.

huoh... pitäs kait tuota listaaki laittaa tälle päivää...

HanLai.................kp 101/24-32..........yk 4
Fairytale84...........kp 97/30...............yk 4
Santtuli...............kp 96/28................yk 1
futuremami...........kp 95/27-28...........yk 3
Zande.................kp 95/24................yk 2
heiDu..................kp 89/23................yk 4
rina82.................kp 82/?..................yk 29
Nanuuk-85..........kp 64/29.................yk 4
piksu..................kp 44/29.................yk 5
Elppu..................kp 36/30................yk 6
Emppa.................kp 32/28-32...........yk 2
Sirpula................kp 29/34-71...........yk 7
Diodium............... kp 28/30..............yk 3
Vieras007.............kp 26/29-32..............yk 4
minttulii86............kp 23/34-40..........alk.04/05
Linna..................kp 19/35...............yk 2
Jouskari-82..........kp 16/26-30............yk 4
Haavekuva...........kp 15/15-29............yk 2
Sarah85..............kp 14/28-36.............yk 17
Peppi1981............kp 13/28-30............yk 30
Veena.................kp 10/24-28............yk 6
Nibbler................kp 7/30.................yk 4
Novelle78.............kp 6/27-28............yk 13
rapu83................kp 6/39?................yk 4
memmy...............kp ?/ ??.................yk 1
MemmuLiina.........kp ?/ ??.................yk 1
Kaa......................kp ?/ ??.................yk 1

Nauruprinsessa..........hetken päästä
Juli05......................hetken päästä

plussanneet :

Marimint81........yk 1
mouku80..........yk 4
Jonsku83..........yk 1
Sunshine..........yk 6
Siniapila............yk 1
Puliina...............yk 5
Sydänkäpynen...yk 3
ronja78.............yk 3
JJ-t...................yk 3
EAK .................yk 2
salamanteri85 ...yk 1
syksyinen haave ...yk 3
henni82 ................yk ?

Kesk. 2,75

jaa mitähän muuta....
avomies käyttäytyy oudosti... ihan niinku se juonis jotakin mun vasemman nimettömän pään menoks ;)
se on pitkän aikaa jo vihjaillu että sillä on joku yllätys, ja että pitäs "muidenki tietää kuka kuuluu ja kelle"... jotakin se vihjas tuonne kaksvuotispäiväänkin joka on kohta että pitää vähän säästellä varoja....

kääh.. ei sais paljoo miettii tollasta... mulla just oli hirvee hääkuume ja nyt kun sen sai tukahettua vähäsen niin ei sallis sen alkaa nyt taas.... mut ois se kiva... sellaset 1920-luvun holywood glamour pippalot... *huokaus*

mites tuota onko kuinka moni täällä naimisissa? kihloissa? avoliitossa?
utelias? minäkö? en vaan kiinnostunut :saint:

kuinkas moni yliaikasista on vielä puikoissa mukana?
ajattelin että onko uus kierto alkanu ja siitä vaan unohettu ilmoittaa tänne, vai onko raskauduttu vai mitä on käyny....ilmoitelkaahan ittestänne!

tänneki laittelen viel kuulumisia, elikkäs lämmöt on ny koholla, tosin vast vähä aika sit mittailemaa alotin..

Itse luulen et ovulaatio kai on ollunna ja ny hörpin välil sitä greippimehua sit :) näin viime yönä unta et tein posit. r-testin!! :D :D se ol hauska uni, loppui vaan melki het ko sain sen plussan :p mut jospa ois ees enneuni :)

Ja sit semmone et auttakaas sen suhteen et mul on 3 testiliuskaa jois ois herkkyys toi 25, ni uskaltasinko millo testata? Ko mullaha ollu viimeks kierto 15 ja ny on KP15 MUTTA mä myöski viimeks siis jätin vast pillerit pois ni se takia varmaa menkat tul melki het.. pillereide kans väli oli 29. Et pitäskö odottaa vaa loppukuuhun vai uskaltasko jo piankin? Ovulaation arvelin olevan joko vähä aika sit tai sit se oli jo viime vkon alus.. ollu nippailua siis kumpanaki kertana, et tänään ja sit viime vko alussa.. et en ny tiiä sit.. mut tänneki halusin kuulumiset päivitellä :)

voithan sä haavekuva vaikka aikas kuluks testata. hyvä vaan jos joku meistä uskaltaa.
mulla siis oireet jatkuu vaan, mutta tuntuu niin tyhmältä ajatukselta testata nyt kun ne menkatki oli...
oksettaa aika ajoin ja mahassa kummallinen tunne... niinku...en mä osaa selittää..niinku puhelin sois tai että joku ruumiin osa vatsan sisällä ois puutunu..siis kihelmöis..siis...se voi olla ihan normaali ilmaakin, mutta kait sen nyt joskus pitää poiski!?

äh...ja öisin hikoiluttaa vaikka meillä ei VOI olla kotona kuuma... tai ei ookkaan mut silti mä hikoilen... jos mä nyt kiltisti odotan sinne menkkojen alkamispäivään.. enään siis 23 päivää...

Emppa, Nibbler + muut: Tänään iltamassa tein apteekin herkällä testillä selkeän negan. :'( Mutta huomenna teen aamupissasta vielä toisen testin, sillä olo on todella jännä ja oireita on niin mukavasti. Kuulin tänään/luin toisesta ketjusta ;) , että flunssakin voi olla yksi "oire" raskauden alkuvaiheessa - minä kun en sitä tiennyt/muistanut! :eek: -. Ja mulla kun oli reilut 2 vkoa kestävä flunssa (ihan ilman kuumeita sun muita), joten sainkohan yhden uuden oireen tuonne raskausoirelistaani..? :heart: =)

Niin ja nibbler: Me ollaan kihloissa oltu kohta vuosi...ja häät on suunnitteilla pidettäviksi vuoden-kahden päästä talvella - riippuen tietysti vähän että miten nyt lähtee etenemään nämä muut asiat... :heart:

Mä oon testannu ihan normi kaupan raskaustestillä ja sen yhen haamuviivan jälkeen ja sitä ennen ollu nega... oiskohan apteekissa herkemmät testit? minkä nimiset? testaan taas tällä viikolla joku päivä... en nyt oikein huolehdi ku ei kerta menkkojakaan näy :)

Ollaan oltu yhdessä puoli vuotta mutta tunnettu jo ylä-asteelta alkaen...:)

Me ollaan oltu kohta 3 vuotta yhdessä, josta 2,5v kihloissa.. mentiin puoli vuotispäivänä, vaikka se ei ollut suunniteltu.. tajusin sen vasta sormuksia ostettaessa, ku piti sanoa mikä päivä sormuksiin laitetaan..

mutta muuten olemme kovasti yrittäneet puuhailla tuolla makkarin puolella, vaikka mitään testejä en tässä kierrossa tee, enkä muutenkaan yritä tunnistaa mitään ovulaatio-oireita.. eli tuurilla menemme taas.. onneksi tammikuussa on se aika lääkärille, joten voimme päässä niihin tutkimuksiin..

Me ollaan oltu naimisissa toukokuusta asti, eli reilu puoli vuotta vasta. Mutta muuten kyllä yhdessä jo useampia vuosia. 20-luvun glamour häät kuulostaa ihanalta idealta ;)

Oma napa: ovulaatiota aloin tikuttaan tänään tod. näk. viiva tulee keskiviikkona, mutta varmuuden vuoksi. Se tässä vähän mietityttää kun olen tokasta kierrosta alkaen tikuttanut ja aina bongannut ovulaation niin miksi ei tärppää :/ Mulla alkaa ongelmaksi muodostumaan oma pääni, en nimittäin pysty edes keskittymään töihin kunnolla kun mietin vaan vauvaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja haavekuva:
eihä se ole ku parinkymmenen prosentin luokkaa se onnistuminen per kierto ni josko ei vain siks onnistus .. ?
Näinpä olen itsellenikin hokenut :) Olen vaan erittäin hyvä pirujen maalamisessa seinille.. Mutta ehkäpä tämä kierto onkin juuri se kierto milloin tärppää!

haavekuva: Jos sun testin herkkyys on se 25, niin kaksi viikkoa ovulaatiosta pitäis tulos näkyä.. Kaikilla ei tosin vielä silloin näy, että saattaa olla, että plussa tärähtää ruutuun myöhemminkin.

Oma ovis on ihan hukassa ja mies kipeänä. Kierron perusteella se ois nyt.. Eipä taida tässä kuussa tärpätä.

HanLai.................kp 102/24-32..........yk 4
Fairytale84...........kp 98/30...............yk 4
Santtuli...............kp 97/28................yk 1
futuremami...........kp 96/27-28...........yk 3
Zande.................kp 96/24................yk 2
heiDu..................kp 90/23................yk 4
rina82.................kp 83/?..................yk 29
Nanuuk-85..........kp 65/29.................yk 4
piksu..................kp 45/29.................yk 5
Elppu..................kp 37/30................yk 6
Emppa.................kp 33/28-32...........yk 2
Sirpula................kp 30/34-71...........yk 7
Diodium............... kp 29/30..............yk 3
Vieras007.............kp 27/29-32..............yk 4
minttulii86............kp 24/34-40..........alk.04/05
Linna..................kp 20/35...............yk 2
Jouskari-82..........kp 17/26-30............yk 4
Haavekuva...........kp 16/15-29............yk 2
Sarah85..............kp 15/28-36.............yk 17
Peppi1981............kp 14/28-30............yk 30
Veena.................kp 11/24-28............yk 6
Nibbler................kp 8/30.................yk 4
Novelle78.............kp 7/27-28............yk 13
rapu83................kp 7/39?................yk 4
memmy...............kp ?/ ??.................yk 1
MemmuLiina.........kp ?/ ??.................yk 1
Kaa......................kp ?/ ??.................yk 1

Nauruprinsessa..........hetken päästä
Juli05......................hetken päästä

plussanneet :

Marimint81........yk 1
mouku80..........yk 4
Jonsku83..........yk 1
Sunshine..........yk 6
Siniapila............yk 1
Puliina...............yk 5
Sydänkäpynen...yk 3
ronja78.............yk 3
JJ-t...................yk 3
EAK .................yk 2
salamanteri85 ...yk 1
syksyinen haave ...yk 3
henni82 ................yk ?

Kesk. 2,75

kissalta terveisiä, että greippimehu on pahaa :D

tää on siis ihan hirveetä!
koko alavatsa on ihan hirveen kipee. kuvitelkaa että ootte pitäny nyrkkiä puristuksessa parikyt minuuttia niin sitten on se sama kipu kun mun alavatsalla :( enään ei niinkään kovasti sivuilla kun keskellä... koko ajan jotain outoja tuntemuksia.

voikohan se olla tää greippimehu? joo, kato jos se nyt jyllää niitä limoja ja kaikkee :D... en minä muutakaan selitystä keksi.

täällä on kyllä menossa joku vatsaflunssakin. eilen kun kävelin siskon luo, niin meinasin heittää ryynät, ja taas kun tulin töihin.ei oo mulla helppoo ei.

Heippa kaikille! Ja tervetuloa mukaan taas Kaa!! :wave:
Mulla oli tossa ovis oireita, sen jälkeen pari päivää ei mitään ja nyt on taas ne perus rintojen aristelut alkamassa ja näpyt naamassa, turvotusta alamahassa eli perus menkkoja edeltäviä oireita mitä tässä on ollut aijempinakin kuukausina. Huimaus loppu vkl onneksi, ne 4 pvä oli aika kauheita.
Nibbler mäkin kun alotin ton greippimehun ja kävin kävelee, tuli ihan älyttömän kipeäksi alamaha, sellasta repivää kipua jonka jälkeen tuli myöhemmin selvät ovisoireilut, et johtusko se ihan greippimehusta nuo sinun oireet?!
:LOL: avomies oli tossa viimeviikolla yksinään viihteellä ja seuraavana päivänä oli tietty kapula. Avasi jääkaapin ja huomasi, että ovessa on raikasta mehua. Otti reilusti sitä lasiin ja joi reippaasti, kunnes oli mennyt vihreäksi :x ja väkisin juonut suullisen loppuun mun greippimehua :LOL: Mulle se sitten ihmeissään kyseli että miksi meidän jääkkaappiin on tollasta ostettu :D Siitä tuli sitten vähäksi aikaa meille vitsi...
Ollaan siis tunnettu 7-vuotta josta n. 6-vuotta seurustellut ja avoparina ollaan. Naimisiin ei olla ajateltu mennä, meille se ei ole niin tärkeetä. Yhdessä voi olla ja luottaa toiseen ilman liittoa ja sormuksiakin :heart: Jos lapsi saadaan, niin ehkä tämän vuoksi olisi kaikkein "järkevin" mennä avioliittoon, mutta tiedä tuota, täytyy ottaa selvää. ;)

Yhteistyössä