Uusi pino.Esikoista yrittäviä

HanLai.................kp 103/24-32..........yk 4
Fairytale84...........kp 99/30...............yk 4
Santtuli...............kp 98/28................yk 1
futuremami...........kp 97/27-28...........yk 3
Zande.................kp 97/24................yk 2
heiDu..................kp 91/23................yk 4
rina82.................kp 84/?..................yk 29
Nanuuk-85..........kp 66/29.................yk 4
piksu..................kp 46/29.................yk 5
Elppu..................kp 38/30................yk 6
Emppa.................kp 34/28-32...........yk 2
Sirpula................kp 31/34-71...........yk 7
Diodium............... kp 30/30..............yk 3
Vieras007.............kp 28/29-32..............yk 4
minttulii86............kp 25/34-40..........alk.04/05
Linna..................kp 21/35...............yk 2
Jouskari-82..........kp 18/26-30............yk 4
Haavekuva...........kp 17/15-29............yk 2
Sarah85..............kp 16/28-36.............yk 17
Peppi1981............kp 15/28-30............yk 30
Veena.................kp 12/24-28............yk 6
Nibbler................kp 9/30.................yk 4
Novelle78.............kp 8/27-28............yk 13
rapu83................kp 8/39?................yk 4
memmy...............kp ?/ ??.................yk 1
MemmuLiina.........kp ?/ ??.................yk 1
Kaa......................kp ?/ ??.................yk 1
narcisscus............kp ?/??...................yk 1

Nauruprinsessa..........hetken päästä
Juli05......................hetken päästä

plussanneet :

Marimint81........yk 1
mouku80..........yk 4
Jonsku83..........yk 1
Sunshine..........yk 6
Siniapila............yk 1
Puliina...............yk 5
Sydänkäpynen...yk 3
ronja78.............yk 3
JJ-t...................yk 3
EAK .................yk 2
salamanteri85 ...yk 1
syksyinen haave ...yk 3
henni82 ................yk ?

Kesk. 2,75

niin muuten ku tuolla tuo narcissus oli tehnyt aloituksen oviksesta, niin ajattelimpa jakaa tämän teidänkin kesken.

jos olette mahdollisimman mukavuuden haluisia, niin älkää juoko greippimehua :D nimittäin mulla on kauheet ovislimat :LOL: kiertopäivä näyttäis olevan 9/30.

Mulle voisi päivittää kp 2 ja yk 8! *huokaus* Täti sitten tuli, hitaasti mutta varmasti. Toisaalta nyt jo pikkusen paremmat fiilikset kuin eilen, mutta silti vetää mieltä matalaksi.. :/ Ei kai se auta kuin yrittää valmistautua nyt tähän uuteen kiertoon ja toivoa, että se ikioma pikkuinen meillekin vielä jonain päivänä suodaan! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Sirpula:
Mulle voisi päivittää kp 2 ja yk 8! *huokaus* Täti sitten tuli, hitaasti mutta varmasti. Toisaalta nyt jo pikkusen paremmat fiilikset kuin eilen, mutta silti vetää mieltä matalaksi.. :/ Ei kai se auta kuin yrittää valmistautua nyt tähän uuteen kiertoon ja toivoa, että se ikioma pikkuinen meillekin vielä jonain päivänä suodaan! :heart:
No voihan piru! On se kyllä sellainen pirun narttu koko täti! Mutta koitat vaan asennoitua positiivisesti, kyllä se siitä taas pikku hiljaa lähtee kun kiertopäivät etenee. Voimia ja iso :hug: Kyllä tässä vielä onnistutaan!!

tää palsta muute käy aika hyvänä päiväkirjanaki ko täält voi sit kahtoo omia juttujaan et millo o ollu mitäki oiretta ja sit miettii et oisko sillo ja sillo ollu esim ovis ku on ollu semmost ja semmost oiretta :D Mul sattuu koko aja alavattaan vaa.. sillai pistelemällä. Ni josko ne menkat sieltä tulis jossai vaiheessa ni pääsis taas kunnol yrittää :)

Osaisiko täällä joku neuvoa.. Mulla on nyt reilu viikon ajan jatkunut kauheen huono-olo melkeinpä koko päivän ajan. Välissä oli se mahatauti, mut en nyt usko että tää sitä enää on..
Välillä pitää aina käydä kakomassa kun tuntuu että oksennus tulee.
Tein sitten äsken testin, kun ajattelin että jospa nämä olisivat NIITÄ oireita! ...mutta negaa näytti :ashamed:

En tiedä pitäisikö tässä mennä lääkäriin vai vaan odotella...jotain... :headwall:

pitkästä aikaa. on tälleen joulun alla kiirusta etten ees tänne oo kerenny, tosin ei mulla näin alku kierrosta oo juuri ollu mitään asiaakaan :LOL:

me ollaan oltu yhessä nelisen vuotta ja kovasti yritän tolle äijälle puhua et ois kiva saada uus sormus vaikka tosin vasempaan nimettömään :kieh:
en kuulemma tartte mut mä oon sitä mieltä et tarttenpahan.

jouluun mennessä pitäs olla ovis ohi ja odotus alkanu.
palaillaan taas :wave:

Tervetuloa narcisscus! :wave: Ja :hug: Sirpulalle!
Mä täällä oon yrittänyt olla täällä mahd. rauhallinen ja herättelemättä toiveita itselleni, mut nyt tuli uus oire lisää menkka oireitten päälle. Mua närästää ja turvottaa mahassa.
Memmy joillakin ovis oireet tuottaa huonoa ola, itselläkin välillä on etova olo, mutta voihan se olla raskausoirekin ja kenties näkyä myöhemmin testissä? Jos pitkään jatkuu, niin käy ihmeessä lekurilla varsinkin kun oot siinä inhottavassa oksutaudissa ollut!

niin mä aloitin sen greippimehukuurin just, ja voin sanoa täydellä rehellisyydellä, että ainakin limaa se tuotta :LOL: ihanaa :D
parastahan kait olis syödä vaikka puoli greippiä päivässä.
ite juon tuota graninin verigreippimehua ja se maistuu ihan ok:lta.
ja se taitaa olla sitä ihan halvintakin. siinä on päälle 50% sitä itteensä.

tänään tein netissä raskaustestin :D näytti 58% mahdollisuutta että oon raskaana ja pitäs ottaa lääkäriin yhteyttä. mähän soitan ja sanon "noku netissä mä tein tämmösen testin ja se näytti että mä voin olla raskaana"
spekuloitiin haavekuvan kaa että mahdollisesti vois ihan toisen laiset valkotakkiset miehet sekaantua asiaan jos mä noin meen sanomaan :D

Kaa
Greippimehuista; helpoimmin meikäläisellä meni alas Valion mehu. Ja se kun on kaikenlisäksi täysmehua, ei mitään mehujuomaa. Mausta en pitänyt lainkaan, joten juominen jäi pariin purkilliseen. Ovis kun on muutenkin hyvin selvä... :p

Heippa kaikki!
Listan päivittäjä saattaa ihmetellä että miten minut merkataan siihen...edelleen yk2 menossa ja olisko se kp 36. Eli menkkoja ei oo vieläkään kuulunu =) neuvolaan soitin ja sanoivat että ens viikon puoliväliin ootetaan ja sit meen sinne testaamaan...

Greippimehu on kokeilussa täälläkin, sitä valion mehua olen juonut, ja siihen makuun on tottunut nopeasti. Mies vaan meinaa aina tyhjentää mun purkin! Piti jo sanoa, että se on mulle lääkinnällisiin tarkotuksiin ja että ostaa sit heti uutta tilalle, jos juo loppuun!! :LOL: Mutta en ole kyllä huomannut, että limoja olis sen enempää tullu kuin ennekään. Mulla kun tuntuu muutenkin nimenomaan olevan sitä ovislimaa vaikea havaita ollenkaan, niin siksi kokeilen tuota mehua. Voi kun tulis nyt ensi viikolla hyvät limat greippimehun voimalla :'(

voi emppa sullahan on jännät paikat sitten :) toivotaan että sinne ois joku pikkunen nyt kiinnittynyt matkaan,j a että mukana on tosi hyvät jarrusukat.

täällä vieläkin ihmetellään oireita. eilen oltiin kaupassa ja seisoin ehkä 2m päässä tomaateista niin mä tunsin sen hajun ihan selvästi. kaikki makkarat, miesten hajuvedet ja puhdistusaineet kävi mun nenään niin että ihan meinas yrjö tulla. ja tomaattihan ei sinällänsä haise, ainakaan ennenkuin se on leikattu.
silloin ajattelin että olisin menny hakeen testin tänä aamuna, mutta sitten tuo ukko otti auton töihinsä, niin se sitten jäi... mutta nyt mun olis kyllä aika saada joku varmuus tähän. ja pian!

HanLai.................kp 105/24-32..........yk 4
Fairytale84...........kp 101/30...............yk 4
Santtuli...............kp 99/28................yk 1
futuremami...........kp 99/27-28...........yk 3
Zande.................kp 99/24................yk 2
heiDu..................kp 93/23................yk 4
rina82.................kp 86/?..................yk 29
Nanuuk-85..........kp 68/29.................yk 4
piksu..................kp 48/29.................yk 5
Elppu..................kp 40/30................yk 6
Emppa.................kp 36/28-32...........yk 2

Sirpula................kp 33/34-71...........yk 7
Diodium............... kp 32/30..............yk 3
Vieras007.............kp 30/29-32..............yk 4
minttulii86............kp 26/34-40..........alk.04/05
Linna..................kp 22/35...............yk 2
Jouskari-82..........kp 20/26-30............yk 4
Haavekuva...........kp 19/15-29............yk 1
Sarah85..............kp 17/28-36.............yk 17
Peppi1981............kp 16/28-30............yk 30
Veena.................kp 14/24-28............yk 6
Nibbler................kp 11/30.................yk 4
Novelle78.............kp 10/27-28............yk 13
rapu83................kp 10/39?................yk 4
memmy...............kp ?/ ??.................yk 1
MemmuLiina.........kp ?/ ??.................yk 1
Kaa......................kp ?/ ??.................yk 1
narcisscus............kp ?/??...................yk 1

Nauruprinsessa..........hetken päästä
Juli05......................hetken päästä

plussanneet :

Marimint81........yk 1
mouku80..........yk 4
Jonsku83..........yk 1
Sunshine..........yk 6
Siniapila............yk 1
Puliina...............yk 5
Sydänkäpynen...yk 3
ronja78.............yk 3
JJ-t...................yk 3
EAK .................yk 2
salamanteri85 ...yk 1
syksyinen haave ...yk 3
henni82 ................yk ?

Kesk. 2,75

ja mä muutes haluisin kovasti toho listaan yk1 ku eka kierto oli kuiteski ns. menkkoje odottelua ko oli ne pilleritkii siin mul mukana ni jos sais päivitettyä joku sen? =)

Ja juu nibbler muista sit et mul oli 42% ja saadaa ne kaksoset eli täältä tullaan kovaa vauhtia! :D no juu, jospa sitä joskus ois raskaana iha oikeenki testi mukaa |O

mie kokeilin kerran tota greippimehua, mutta koska en tajunnut laittaa siihen yhtään sokeria, kokeilu jäi lyhyeksi.. mut olen nyt sitten alkanut miettimään, että pitäisköhän sitä kokeilla taas ens kierrossa tai sitä seuraavassa.. jos tällä kertaa tajuais laittaa sokeria siihen.. :whistle: olemme muuten kyllä olleet aika paljon tuolla makkarin puolella, joten nyt sitten katsellaan jokos nyt tärppäis.. jotenkin on paljon rennompi olo, ku tietää että pääsee sanomaan tästä asiasta lääkärille sit tammikuussa..

plussatuulia.. +++

Yhteistyössä