Uusi pino.Esikoista yrittäviä

salamanteri85.......kp 99/35-60.........yk 1
HanLai.................kp 95/24-32..........yk 4
Fairytale84...........kp 91/30...............yk 4
Santtuli...............kp 90/28................yk 1
futuremami...........kp 89/27-28...........yk 3
Zande.................kp 89/24................yk 2
heiDu..................kp 83/23................yk 4
rina82.................kp 75/?..................yk 29
Nanuuk-85..........kp 57/29.................yk 4
piksu..................kp 38/29.................yk 5
rapu83................kp 37/?..................yk 3
Henni82..............kp 31/31-36............yk
Elppu..................kp 30/30................yk 6
Nibbler................kp 29/30................yk 3
Emppa.................kp 26/28-32...........yk 2
Juli05..................kp 25/26-32...........yk 6
Sirpula................kp 23/34-71...........yk 7
Syksyinen haave...kp 23/30...............yk3
Diodium............... kp 22/30..............yk 3
Vieras007.............kp 20/29..............yk 4
minttulii86............kp 17/34-40..........alk.04/05
Linna..................kp 13/35...............yk 2
Jouskari-82..........kp 10/26-30............yk 4
Haavekuva...........kp 9/15-29............yk 2
Sarah85..............kp 8/28-36.............yk 17
Peppi1981............kp 7/28-30............yk 30
Veena.................kp 4/24-28............yk 6
memmy...............kp ?/ ??.................yk 1
MemmuLiina.........kp ?/ ??.................yk 1

Nauruprinsessa..........hetken päästä
Kaa.............................2008

plussanneet :

Marimint81......yk 1
mouku80.........yk 4
Jonsku83.........yk 1
Sunshine..........yk 6
Siniapila...........yk 1
Puliina..............yk 5
Sydänkäpynen...yk 3
ronja78............yk 3
JJ-t.................yk 3
EAK ..............yk 2

Tervetuloa jännäilemaan salamanteri :wave:
Peppi toivotaan, että syy löytyy ja tärppi tulisi ensi vuonna :hug:
Mun avomies tulee vihdoin ja viimein kotiin pitkältä työrupeamalta ja sillehän täytyy heti antaa lempee ja lämpöö, ettei ovis vain vilahda ohi... Ei vaiskaan, ehkä on vähän sitä ikäväkin, että senkin takia mielelläni sille lempeä annan ;) Tosin ovis tuntemuksia on hieman ollut, pientä nippailua ja vuotoja... voi jospa tässä kierrossa se tapahtuisi... :heart:

Minäkin liityn mukaan joukkoon. Tässä olen pari viikkoa jo näitä keskusteluja käynyt sillon tällön lukemassa, ja tänään sain aikaseksi rekisteröityä. Jos täältä taas saisi vähän positiivista virettä itsellekin. Taustat lyhyesti niin, että yk 12 menossa (taitaa olla loppusuoralla, kun lämmöt on selkeästi laskussa ja testasin aamulla negan) ja tänään kp28/27-28. Ehkä tämä sitten taas jääkin kp 28:ksi ja huomenna taas uusi yk alkaa..saas nähdä. Vaihteeksi kuvittelin jo kaikenlaisia lieviä oireita tässä kierrossa, mutta taisivat tosiaan olla vain kuviteltuja. Tsemppiä kaikille yritykseen :)

jaha, kaksi viivaa noin puol tuntia sitten, mies hyppii katoissa manaillen kahdella kielellä (jenkki) ja äitiysneuvolasta soittavat kohta! tuli kaikesta huolimatta aika yllätyksenä kun viimeviikolla oli se nega. toivottavasti se jäykkis ei nyt vaan oo ollu huonoksi!

kiitos kovasti, ajattelin vielä aamulla testata uudestaan kun kaksi tuli noita testejä ostettua. äitiysneuvolasta sanoivat että pitää varata yksityiselle aika, ollaan nimittäin lähdössä jenkkilään jouluksi ja lähtö on 18. pvä joten eihän niitten ultralla vielä mitään ennen sitä näe. joten siis yksityiselle 17. pvä ultrailemaan niin saa selville et mikäs niistä lempeilykerroista se sitten mahtoi olla:D onneksi oon fiksuna tyttönä laittanu kalenteriin ylös joka kerta ku ollaan vaakamamboa harrastettu, luulisi helpottavan hiukan! tsemppiä kaikille!!

Onneksi olkoon salamanteri85 :flower: :hug:
Sinä se et tosiaan kauaa viihtynyt täällä :LOL: Toivotaan et kaikki menee hyvin ja ultrassa on kaikki niin kuin pitääkin, että pääsette reissuun rauhallisin mielin!

Alkuperäinen kirjoittaja Juli05:
Kp 25 tänään.Saispa jo testata ;) Painontunnetta vatsalla edelleen,ruokahalu ei oo mitenkään hyvä vieläkään.Pakko yrittää syödä kuitenkin säännöllisesti ettei pahoinvointi yllätä.
ja nyt alko pelottamaan.Verta tuli siteeseen,ei paljon.Olin ihan varma raskaudesta etten tiiä miten kestän jos nää on tosiaan menkat. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( En haluais ees töihin mennä.Menkkakivut alko aamulla ja alko pelottaan ihan samalla hetkellä.Kp 26 vasta tänään et menkkoja en oottanu vielä ees alkavaksi.

Onnea paljon Salamanteri85!

Juli05,
voi harmi, jos ne menkat alkaa. Tiedän NIIIN hyvin tuon tunteen. Olin itsekin tässä kierrossa jotenkin tosi varma, että nyt vihdoin tulee se plussa, mutta niin vaan tuli taas menkat, ja tänään kp 1, kuten jo eilen ennustinkin. Toivo alkaa jo loppua. Olis ihan jo epätodellista, jos joku päivä sais sen plussan. Mutta kyllä ne fillikset tästä taas nousee, kun kohti uutta ovulaatiota mennään.

Päiviä!

Salamanteri, mielettömästi onnea :) toi on niin ihana tunne, ettei sanoin voi kuvailla! Saisinpa pian taas kokea sen minäkin :/ (ensimmäinen tärppi meni kesken)

Rapu, sulla on ihanan pirteä asenne. Mä olen vaihtelevasti tosi pirteä tai aivan alamaissa tän asian suhteen. Menossa nyt kp 21/29-32, vielä pitäis jaksaa yli viikko odotella testaamisen kanssa... huoh.

hei kaikki!
tervetuloa uudet ja pahoittelut menkkojen kourissa tuskaileville. täälläkin kiertopäivä 2/30 vaikka niitä raskausoireita oli ihan tuolle ekalle vuotopäivälle asti :( ei tuntunu mitään kipuja eikä mitään niin menkat alko ja kaks päivää aikasessa, ja tottakai lentokentällä just niinkuin ounastelinkin.

elikkä teneltä ollaan palattu. se oli mun kolmas visiitti siellä ja aina vaan löytyy lisää nähtävää.
paljon toivon kyllä että en olis nä'hnyt, mutta sitä en ala tässä listaamaan. kerrottakoon kuitenkin että aijon hankkia teneltä kodittoman kissa polon :heart: saa jotain muuta odoteltavaa hetkeksi.

salamanterille very paljon onnea for the plussa! let´s toivoa että the baby has tarrasukkia with h** :D

:hug: kaikille ferrari-ämmien (lainaus rapu83:lta) yllättämille!
:wave: tervetuloa takasin kotimaahan nibbler ja tänne meidän keskuuteemme! :xmas: Harmi että sullekkin ne mensut tulivat sitten ja vielä lentokentällä :headwall:
Itsellä tämä päivä alkoi heti aamusta kauheella huimauskohtauksella vasta oikeestaan nyt lounaan jälkeen alkoi helpottaa. On kuitenkin veto pois, ei kai vaan flunssa iske :snotty:
Eilen ukkeli tuli kotiin ja pöllyteltiin lakanoita ;) :heart: Vielä kun ennen perjantaita pääsisi niihin hommiin, niin ehkä ovis ajankohta olisi sitten niin hyvin käytetty, kuin vain voi ennen ku se taas lähtee duuniin ...

mul ei oo mitää oireita ollu ko oon lakannu miettimästä koko raskautumista :D parempi näin =) onnistuu sit ku on onnistuakseen ja toivottavasti pian :)

Voiko muute olla mahollist oikeesti et ovulaatio olis samaa aikaa ku menkat? vai tarkoittaaks se vain et ei sit ovulois kunnolla?

HanLai.................kp 96/24-32..........yk 4
Fairytale84...........kp 92/30...............yk 4
Santtuli...............kp 91/28................yk 1
futuremami...........kp 90/27-28...........yk 3
Zande.................kp 90/24................yk 2
heiDu..................kp 84/23................yk 4
rina82.................kp 76/?..................yk 29
Nanuuk-85..........kp 58/29.................yk 4
piksu..................kp 39/29.................yk 5
Henni82..............kp 32/31-36............yk
Elppu..................kp 31/30................yk 6
Emppa.................kp 27/28-32...........yk 2
Juli05..................kp 26/26-32...........yk 6
Sirpula................kp 24/34-71...........yk 7
Syksyinen haave...kp 24/30...............yk3
Diodium............... kp 23/30..............yk 3
Vieras007.............kp 21/29-32..............yk 4
minttulii86............kp 18/34-40..........alk.04/05
Linna..................kp 14/35...............yk 2
Jouskari-82..........kp 11/26-30............yk 4
Haavekuva...........kp 10/15-29............yk 2
Sarah85..............kp 9/28-36.............yk 17
Peppi1981............kp 8/28-30............yk 30
Veena.................kp 5/24-28............yk 6
Nibbler................kp 2/30.................yk 4
Novelle78.............kp 1/27-28............yk 13
rapu83................kp 1/39?................yk 4
memmy...............kp ?/ ??.................yk 1
MemmuLiina.........kp ?/ ??.................yk 1

Nauruprinsessa..........hetken päästä
Kaa.............................2008

plussanneet :

Marimint81........yk 1
mouku80..........yk 4
Jonsku83..........yk 1
Sunshine..........yk 6
Siniapila............yk 1
Puliina...............yk 5
Sydänkäpynen...yk 3
ronja78.............yk 3
JJ-t...................yk 3
EAK .................yk 2
salamanteri85 ...yk 1

Tere tulemast mukaan Novelle78 :wave:

Varhainen km tais olla,koska raskaana olin.Muuta selitystä en keksi.Oon ihan turta.Luulen et seuraava kierros pidetään mataalaa profiilia.Ei taho jaksaa.Saikkua olisin pitäny tän pvän jos ei tarttis lääkärintodistusta hankkia. :'( :'( :'( :'( :'(

Olen tosi pahoillani Juli :heart: Kovasti voimia ja jaksamisi sinulle :hug: Laitetaan sut tuohon hetken päästä listalle, kun tuolla mainitsit, ettet nyt jaksa olla täällä palstailemassa, mikä on todella ymmärrettävää!
Tule takaisin sitten kun olet siihen valmis ja tänne toki voi kirjoitella ja purkaa ajatuksia jos siltä tuntuu... :heart:

Täällä jännätään ja kunnolla...menkkojen pitäs alkaa ihan näillä hetkillä mutta vielä ei näy...muutama pv sitten oli tuntemuksia, niinku ois ovis ollu... mut eihän se tosiaan voi nyt enää olla... tämä on niin hetkistä aikaa ettei jaksa edes miettiä, vaikka toisaalta ajatukset on kokoajan vain tässä asiassa :) olen nyt hoitanut kaverini 8kk lasta, ois se ihana ku ois oma semmonen vaippapeppu :) siemenistä ei kyllä pitäs olla pulaa että jospas se joskus vielä tärppäis! =) =)

PS: oli muuten ihana lukea salamanterin plussa uutisista..ois ihana ku itekki sais tänne kirjottaa et tärppäs...perjantai aamuna testaan mikäli mensuja ei kuulu..

Kunnon :hug: kaikille joille ferrari-ämmä on tullut aukomaan päätään! Joissain kierroissa se vaan tuntuu siltä kun tipahtaisi kymmenennen kerroksen parvekkeelta.. Ja suru, itku ja itsesääli ottaa vallan, mutta kyllä se olo taas helpottaa pikkuhiljaa..
Mutta se on varma että tästä porukasta tulee parhaimpia äitejä ikinä! Ja siis tulee (eikä meinaa). ;)

Yhteistyössä