Rapu; totta kyllä on, että puolikin vuotta saattaa mennä ennen kuin kierto tasaantuu, kun pillerit sekoittaa kierron niin pahasti. Itsellä on sen verran hyvä tilanne, että en ole pilsuja syönyt moneen vuoteen, kun ne eivät sopineet mulle. Avokki sanoi sitten, ettei haluu, että syön mitään ylimääräistä elimistööni , mikä ei sinne kuulu. Joten jouduttiin käyttään sitten sitä ikävämpää ehkäsyä, mutta kyllä siihenkin tottui. Kaikki kunnia kyllä avomiehelle, moni ei tollaseen suostuis ja vielä omasta aloitteesta :heart:
Mutta ei se näköjään sitä katso, että silloin tärppis heti, mutta sillä asenteella tässä kyllä ollaankin, tulee sitten kun tulee, kunhan joskus tulis :saint: Gyne on varattu, mutta menee ensivoden puolelle, saas nähdä mitä sillä on sanottavana, varsinkin kun siitä on jo useampi vuosi, kun siellä olen käynyt :headwall:
Ootteko jo kovasti lahjoja ostaneet? Mä en vielä yhtään
Pari lahjaa on jo tiedossa onneksi, ettei sitten paniikissa tarvii niitä etsii. Ukolle ostan Tarantinon leffa boxin, vaikka sovittiin ettei toisillemme lahjoja osta, että hankitaan sitten ale myynnistä taulutöllö.
Palaamisiin taas ja olis ihanaa jos kohta joku jo ilmoittelis plussasta :xmas: