lypy: Eli se Tonalin polttaa rasvaa, auttaa hoikistumaan ja kiinteytymään. Sen idea siis perustuu siihen, että kun ihminen rupee laihtuun yleensä se rasva lähtee irtoon ekana lihaksista ja lihakset tavallaan "veltostuu", lihaksista siis irtoo rasva helpommin kun siitä läskistä. Ja siis Tonalin auttaa sitä rasvaa poistuun oikeista paikoista, eikä lihaksista ja se laihtuminen tai ainakin kiinteytyminen nopeutuu. Moni sanonu, että Tonalinia käyttäessä kannattaa enimmäkseen tuijottaa mittanauhaa kuin vaakaa, sen kiinteytymisen takia siis. Tonalinin käyttöä siis suositellaan yhdessä ruokavalion ja liikunnan kanssa, ilman liikuntaa ei kait niin hirmusta hyötyä ole. Mä oon vähän huono selittään tätä, mut toivottavasti jotain selkoo saa mun sepustuksestani. Joku on kans sanonu, että vähän vapaammin on voinu syödä kun Tonalinia käyttää, en siitä sit tiedä. Ja ekan purkin jälkeen ei vielä välttämätta tuloksia näy ja suosituksena onkin, että ainakin kaks purkkia syötäs. Tuollahan on Tonalin ym. ketjukin jos siellä olis jotain infoo kans, mitään linkkiä mulla ei oo, tietty googlettamallakin vois löytyä tietoa.
Ihan jänskättää mitä se vaaka näyttää huomenna kun oon liikkunu aikas vähän ja käyny Mäkkärissäkin syömässä ja syöny vähän karkkiakin ja join lauantaina siideriä... Oivoi... :/
Ainiin, mä vaikutan Tampereella
Tsemit kaikille ja huomiseen!! =)