Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

  • Viestiketjun aloittaja mamax
  • Ensimmäinen viesti
Hei vaan kaikille!

Ensimmäinen virallinen tulos oli 71,9kg. Siitä on sitten matkaa tavoitteeseen joitakin kiloja... Taidan mennä tekemään itselleni iltapuuron ja lisäksi tomaatteja ja porkkanoita. Kyllä niillä nälkä lähtee =)
 
Toivottavasti en vaan unohda itse että olen mukana :LOL:
Mistä tuo alkupaino mitataan? vai onko se siis tämän päivän paino kun liityn mukaan? no paino nyt 64.6 ja pituutta sellaset 163 cm.Saas nähdä kuinka tän äidin käy.Tyttöjä siis kaksi vm03 ja 05.Sellaset 10 kiloa pitäs pois saada.
 
eilen oli tiistai eli punnituspäivä. edelleen puuttuu tuloksia!! Mami-86, piiperoinen ym. missä luuraatte??
Tervetuloa Siiri-Jenska mukaan! Alkupaino on se, josta aloitit laihduttamisen. Eli siis jos olet jo laihduttanut ennen kuin liityit tähän ketjuun, niin ilmoita se kilomäärä josta aloitit.
Kertokaahan väliaikatunnelmia tässä viikon varrella :) Tehdään nyt tästä aktiivisempi ketju!
 
Hei vaan kaikille!

Mulla on sellainen paha tapa käydä joka päivä punnitsemassa itseni. Se vaan sopii mulle, kun heti tulee palautetta syömisistä. Tänään oli 600g vähemmän kuin eilen mutta tämä ilta menikin ihan pilalle, kun tuli vieraita ja "piti" tehdä suklaakakkua =) Ja siis sitä tuli myös syötyä :whistle: Mutta huomenna taas tiukka linja, niin eiköhän se ole sillä kuitattu. Tällainen mä just olen, yks päivä tso tiukka, sit menee syöminen överiks :kieh: Kertokaa te muut myös väliaikatietoja ja tunnelmia yms. Tervetuloa munkin puolesta Siiri-Jenska =)
 
Ensin tulee tsempattuu ja sit taas vedettyy jotain herkkuja, plääh. Tosi turhauttavaa.Pitäs kyl liikkuu paljon enemmän.Olis kyl hyvä ku ois vähän enemmän motivaatiota tai vaikka joku joka pakottais liikkumaan.Talven varsinki.
 
...koitin päästä mukaan tuonne tiistaitiimiin mut siel on vissii kaikki lopettaneet joten kokeillaanpa tätä sitten. Eli olen 171 cm pitkä ja aloituspaino oli 84,4 ja nyt ollaan lukemassa 77,3 joten 7 kg on jo pudonnut. Tavoitteena mulla olisi aluksi 66 kg, joka olin ennen esikoisen odotusta (mulla 3 lasta) ja siitä vielä sitten kokeilen pääsenkö vielä 62. (toiveajattelua) . Meillä on rakennusaika, joten en kovin usein pääse pitkille lenkeille tai harrastamaan mitään, joten koitan syömisillä ja jumpalla saada jotain aikaan. Olen asettanut semmosen tavoitteen että jouluna olisin 66 kilossa. Katsotaan!
 
Onpa kivasti nyt uusia tullut mukaan =) Toivottavasti kirjoittelette usein.
Mulla on ihan kamala flunssa. Ainut hyvä puoli tässä on, että ruokahalukin on poissa. Saas nähdä miten paino putoaa. Huomenna kyllä mennään kaverin kanssa Makuunista ostaan hillittömät säkit irtokarkkeja :p Olen niitä himoinnut jo 3 kk ja nyt ajattelin viimein palkita itseäni kun olen niin hyvin jaksanut laihduttaa ja tämän viikon olen vielä sairaana yksin lasten kans kun mies reissussa. Ja kuopuskin kuumeessa :( Pientä selitystä :snotty:
-Pähkinä- Meillähän on sama tavoite :) Minäkin olen 171 cm pitkä ja ennen lapsia painoin 63-65 kg. Sinne ois nyt tavoite. 68 kg ois mulla semmonen välitavoite, joka ois upeaa. Tuskinpa ihan tuonne kuuskolmoseen jaksan mennäkään, nimittäin muistan että ei siinä pysyäkseen saanut syödä juuri mitään ja herkkusuu kun olen... kuuttaviittä tässä nyt odotellaan sitten puntarin lukemiksi. Mitään aikatavoitetta ei nyt ole, kunhan koko ajan ois suunta alaspäin.
 
Heippa, vieläkö mahtuis yks uus matkaan? Mä loikkaan tuolta toisesta ketjusta mikä on kovasti hyytymään päin... Elikkäs mä oon kahden lapsen 4v ja 2v kotiäiti. Ennen lapsia painoin vaivaset 54 kiloo ja olin ihan tikku, mutta nyt painoo on 70kg ja pituutta 170cm, noin 6 viikkoo oon nyt ollu laihiksella ja tulosta on tuottanu sen verran että 7 kiloo oon hoikistunu. Tavote mulla on näin alkuun 65kiloo ja siitä sitten vielä vähän alas noin 6kymppiin. Mutta liikun aika ahkerasti tai ainakin yritän, joogaan, lenkkeilen tai stepperillä huhkin, yritän aina liikkua noin 5-6päivänä viikossa. Jep, siinä tausta tietoa hieman =)

pituus 170cm
paino alussa 77kg
paino nyt 70kg
pudotusta 7kg
 
Alkuperäinen kirjoittaja lypy:
Sullahan on hyvin paino jo tippunut, onnittelut :flower:
Kiitos, kiitos tervetuliaisista =) Joo, ihan kohtuullisestihan se paino tullu alas, mutta mä kun kärsimätön oon luonteeltani niin kaiken pitäis tapahtua heti..., mutta suunta on oikee kuitenkin! Ja varmaan on vaikutusta kans Tonalinin popsimisella ja niitä tuloksia tulee, nyt oon syöny reilun kaks purkkia enkä meinaa lopettaa ennen kun joskus sitten. Niistähän on kans apua lihaksillekin urheilusta palautumiseen, lämpimästi kaikille suosittelen kyllä!

 
:x Söin tänään ihan liikaa karkkia. Monta päivää jo himottanut karkki, kun flunssassa ei ruoka ole maistunut. Tänään sitten pidettiin lasten kanssa herkkupäivä. Piti palkita itteään kun oon sairaana jaksanut yksin lasten kans koko viikon ja vielä viikonloppu pitää kestää. No eipäs laihis tähän kaadu. Pitää vaan olla la ja su 1200 kcal. Ens viikko menee mitä luultavammin plussan puolelle, kun ollaan reissussa...
Mulla on tuo urheileminen ongelma. Kovasti tykkään lenkkeillä, mutta mulla ei ihan oikeasti ole siihen aikaa. Oon niin paljon yksin lasten kanssa. No käyn kyllä lenkillä aina kun mahdollista. Eiköhän sekin päivä tule, että lapset voi jättää keskenään kotiin ja äiti pääsee lenkille :whistle:
Melody: Mitä se Tonalin oikein lupaa? Siis miten sen pitäisi vaikuttaa?

Mistäpäin Suomea te muut olette? Minä vaikutan Oulun seudulla B)
 
ja paino vaan tippuu, tänään vaaka näytti jo 76,5! Olen siis lähtenyt 84,4 kg! Pudotusta vajaa 8 kg! Odotankin, että milloin tulee ensimmäinen jummi! Mua nyt vaan alko huolettamaan, että putooko mun paino liian kovaa vauhtia? Oisihan se tieytysti mukava et lähtis äkkii kaikki pois mut se kostautuu sitten laihiksen jälkeen ja kaikki on taas takasin. Kesäkuun 4.päivä oli paino 82 ja siitä on siis aikaa nyt reilu kuukausi....
 
Mulla sujuu mahtavasti tämä laihdutus, tänäänkin oon syönyt 200g suklaata :D
Meillä tehdään remonttia ja hermo menee sotkusta ja sit vielä tosi yllättäen alkoi menkatkin, vaikka on täysimetys meneillään :eek: aikaisemmin on alkanut kun vauva noin 10kk ja nyt tämä ei ole edes viittä kuukautta vielä :| Mä en varmaan koskaan saa näitä kiloja pois :(
 
Voi Puppis :hug: Älä huoli, sulla on vielä niin pieni vauva että ei kannata kauheesti stressata kiloista. Minä aloitin laihiksen vasta sinä päivänä kun lopetin kuopuksen imettämisen ja poika oli silloin jo 13 kk... Koitat nyt vaan syödä terveellisesti ja sallit välillä vaikka vähän retkahtaakin ja jatkat taas syömällä hyvin, mutta kevyesti :)
Pähkinä Aluksihan paino lähtee nopeammin, kun on enempi mitä lähteä. Varmasti tahti hidastuu ku 70 rikkoontuu. Uskonpa että ne viimeiset kilot ne on tiukassa. Nautihan nyt tästä hetkestä, kun painoa tippuu =) Toivottavasti et nyt kuitenkaan vedä itteäs liian tiukille. Välillä voi hyvällä omalla tunnolla vähän maistellakin herkkuja. Mulla ainakaan ei toimi mikään totaalikieltäytyminen...
Siiri-Jenska: Nyt vaan taas kevyelle ruualle. Ei retkahtamiset maata kaada B) Sattuuhan niitä paremmissakin piireissä ;)
Me lähtään huomenna viikoksi reissuun, joten jää tiistain punnitus väliin. Väliviikko taitaa ihan tulla nyt, kun ei laihduttamisesta mitään lomalla tuu... No kunhan nyt ei lihomistakaan tapahtuis... Nettiin pääsen vissiin lomaltakin, mutta puntaria en kyllä mukaan raahaa :D
Kevyttä oloa kaikille!
 
lypy: Eli se Tonalin polttaa rasvaa, auttaa hoikistumaan ja kiinteytymään. Sen idea siis perustuu siihen, että kun ihminen rupee laihtuun yleensä se rasva lähtee irtoon ekana lihaksista ja lihakset tavallaan "veltostuu", lihaksista siis irtoo rasva helpommin kun siitä läskistä. Ja siis Tonalin auttaa sitä rasvaa poistuun oikeista paikoista, eikä lihaksista ja se laihtuminen tai ainakin kiinteytyminen nopeutuu. Moni sanonu, että Tonalinia käyttäessä kannattaa enimmäkseen tuijottaa mittanauhaa kuin vaakaa, sen kiinteytymisen takia siis. Tonalinin käyttöä siis suositellaan yhdessä ruokavalion ja liikunnan kanssa, ilman liikuntaa ei kait niin hirmusta hyötyä ole. Mä oon vähän huono selittään tätä, mut toivottavasti jotain selkoo saa mun sepustuksestani. Joku on kans sanonu, että vähän vapaammin on voinu syödä kun Tonalinia käyttää, en siitä sit tiedä. Ja ekan purkin jälkeen ei vielä välttämätta tuloksia näy ja suosituksena onkin, että ainakin kaks purkkia syötäs. Tuollahan on Tonalin ym. ketjukin jos siellä olis jotain infoo kans, mitään linkkiä mulla ei oo, tietty googlettamallakin vois löytyä tietoa.

Ihan jänskättää mitä se vaaka näyttää huomenna kun oon liikkunu aikas vähän ja käyny Mäkkärissäkin syömässä ja syöny vähän karkkiakin ja join lauantaina siideriä... Oivoi... :/
Ainiin, mä vaikutan Tampereella

Tsemit kaikille ja huomiseen!! =)
 
Minäpäs aloitan tämän päivän punnituksen...
aloituspaino 84,4 kg
Nyt: 77,0 kg
Pudotusta 7,4kg


Siis heti näkyi tuloksessa ku eilen söin kaverilla mansikkakakkua ja viinerin! En syö yleensä herkkuja ja sitte ku syö ni heti vaaka ilmoittaa!!
:| Se kävi tässä viikolla jo muutamana päivänä 76,5! No, se tietää sitten sitä et viikko mennään melko vähällä, vaikka nyt jo on niin tiukkaa.

Tuli muuten mieleen, et ku tuolla muissa ketjuissa monessakin oli et, et moni oli sanonu et ku laihdutus pääsee alkuun ni se vie mennessään! näin se vain on, en vois kuvitellakaan luovuttavani, enkä ikinä ole päässyt näin pitkälle et retkahdus on tullut. Enää ei ole niin tarkkaa et jos syönki jonain päivänä herkkuja et nyt se laihdutus loppuu vaan sitä oppii sit vain vähentämään sen muualta ja homma jatkuu. Tuntuu vaan niin tyhmältä et mä sanon noin ku lukuisat kerrat oon luovuttanu mut nyt en!!

Mites teillä muilla tiistaipunnitukset?! Tsemiä meille kaikille! :)
 
Mahtuisiko mukaan?
Mietin ensin tuota kolminumeroisten sulatusryhmää, mutta siellä taitaa olla toiminta hiljentynyt (=immeiset kesälomilla?).
169 cm varressa oli painoa tänä aamuna huikeasti tasan 115 kg! :eek:

Sanovat, että koskaan ei ole liian myöhäistä, joten tästä sen pitäisi nyt sitten alkaa.
 
pituus 170cm
paino alussa 77kg
paino nyt 69kg
pudotusta 8kg

Eli paino oli tippunu kilon sitten viime punnitusen, viikossa siis lähteny kilo pois. Jos nyt joka viikko pysyis ees sen kilon pudotuksessa, niin olisin tavotepainossani 4viikon päästä ja sopivasti just ennen etelän reissuakin olis ne kilot karisseet, toki siitä sitten vielä olis tavotteessa päästä noin 6kymppiin, mutta se on vielä piiitkällä...ja töitä sen eteen on tehtävä!

Kuinkas on muilla sujunu? Mitäs te teette, että ne kilot karisee, kuinka syötte, liikutte tms.? Jos sais jotain hyviä lisävinkkejä teidän toiminnasta. =)
Tsemppiä kaikille!!!
 
Olen ollu matkoilla ja en ole sen takia täällä ollu :(
Kävin tossa vaa'alla ja pahalta näytti...olen lihonnu melkein 2kg ja tässä sitä ollaan taas melkein lähtö-ruudulla :headwall:
No eikait tässä muu auta kun ottaa uus alku!!!!
hienosti olette muut tiputtanu painoa :flower:
 

Yhteistyössä