Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tykkään! Mutta tämänkin kuultuani, niin vieläkin heikommalta tuntuu se JO/K yhteisbiisi ajatus. Ne on niin erilaiset tyyliltään ja ehkä aika meni jo ohitse. Shippari olen kyllä mutta näin sjattelen musiikillisesti. Ei haittaa yhtään jos olen väärässä.
Musiikillisesti olen aina tiennyt, että voi olla kaukaa haettua. Shippaajana ja ystävyysfiilistelijänä suon itselleni sen, että vituttaa jonkin verran että K tekee yhteisbiisin jonkun toisen viisupiireihin kuuluvan kanssa eikä Joksujen kanssa.
 
vierailija
Musiikillisesti olen aina tiennyt, että voi olla kaukaa haettua. Shippaajana ja ystävyysfiilistelijänä suon itselleni sen, että vituttaa jonkin verran että K tekee yhteisbiisin jonkun toisen viisupiireihin kuuluvan kanssa eikä Joksujen kanssa.
Vähän on samat fiilikset, mutta uskon vankasti pellilateksit tiukasti naamassa kiinni myös että Joksujen kanssa on myös jotain tekeytymässä kulissien takana.
 
vierailija
Vähän on samat fiilikset, mutta uskon vankasti pellilateksit tiukasti naamassa kiinni myös että Joksujen kanssa on myös jotain tekeytymässä kulissien takana.
Mä olen luopunut toivosta. Satuttaa liikaa. Ja siksihän se kirpaisee, kun toisten kanssa yhteisbiisit näköjään onnistuu nopealla aikataulullakin. Tosin vähän itseäni helpottaa se, että ei tuo kappale kovin kummoiselta kuulosta, lähinnä ärsyttävältä äänikakofonialta. Eipä tarvitse edes siis kuunnella sitä.
 
vierailija
Mä olen kokoajan ajatellut että Joksut olisivat olleet innokkaampia tekemään sen yhteisbiisin kuin K. Tullut haastatteluista se kuva. En siis syytä ketään, K on ehkä tarkempi brändistään ja tekee noita Joost, Tommy ja Erika juttuja jotka ovat hänen tyyliään lähempänä.
 
vierailija
Minusta JO&Käärijä yhteisbiisin aika on jo mennyt. Joskus viime kesänä/alkusyksystä siitä ois voinut tulla iso hitti, mut ilmeisesti eivät sit halunneet/saaneet aikaiseksi tehdä musiikillista yhteistyötä sen enempää. Toki myös K:n levy-yhtiöllä on saattanut olla asiaan sanansa sanottavana.
 
vierailija
Tykkään! Mutta tämänkin kuultuani, niin vieläkin heikommalta tuntuu se JO/K yhteisbiisi ajatus. Ne on niin erilaiset tyyliltään ja ehkä aika meni jo ohitse. Shippari olen kyllä mutta näin sjattelen musiikillisesti. Ei haittaa yhtään jos olen väärässä.
Musta taas yhteisbiisi Joksujen tai vaikka Behmin kanssa voisi olla jotain tuoretta. Tuo traffic kuulosti aika hauskalta ja Kotkotkin on ihan jees, mutta tuntuu että ihan kuin Käärijän tiimi ilman noita yhteistöitä toistaisi vähän liikaa itseään. Biisit on yhtenäisiä ja levylle sopivia, mutta ehkä jopa vähän liiankin samantyyppisiä? Itse tykkäsin ehkä vähän enemmän vanhasta tuotannosta. Tuo Traffic sopii myös tähän uuteen linjaan, mutta näkisin että Joksujen indierock yhdistettynä Kärtsän räppiosuuteen, voisi olla tosi kiva ja toimiva juttu ja ennen kaikkea freesi. Behmin kanssa taas voisi tehdä jotain herkkää, joka poikkeaisi linjasta.
 
vierailija
Jo on on aina verran muikeina olleet kun asiasta on puhuttu etten ihan usko etteikö asiaa olisi ainakin puhuttu ja jotain tekeillä jollain aikataululla. Hyvä julkaisu olisi vaikka Ruisrockissa. Tuo Joost kuvio on voinut olla tekeillä pidempään. Ei me tiedetä.
 
vierailija
Hyvä yhteistyö kyllä K kannalta Joost jolla kuuntelijoita spottarissakin melkein 5 miljoonaa kuukaudessa. Käärijällä niitä jotain yhden pintaan ja JO parinsadan tuhannen pintaan
 
vierailija
Hauska juttu, mutta en ole uskoakseni ikinä kuullut Behmin biisejä, K:kaan uusia biisiä en ole innostunut kuuntelemaan. Ei ole vaan mun genreä. Sen sijaan kuuntelen sujuvasti päivittäin Joksuja, Siddhartaa ja muuta vastaava, mitä algoritmi mulle tarjoaa. En olisi vielä reilu vuosi sitten arvannut, mitä mun soittolistalla on.
 

Yhteistyössä