Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mahtava toi Kärtsä - Joost collab! Tulee varmasti uppoamaan molempien faneille, toi on enemmän tuota happy-hardcore-räppi genreä joka on Joostin päägenre. Tulee varmaan pihalle aika pian viisujen jälkeen. :D
 
vierailija
Tykkään! Mutta tämänkin kuultuani, niin vieläkin heikommalta tuntuu se JO/K yhteisbiisi ajatus. Ne on niin erilaiset tyyliltään ja ehkä aika meni jo ohitse. Shippari olen kyllä mutta näin sjattelen musiikillisesti. Ei haittaa yhtään jos olen väärässä.
En ole koskaan ymmärtänyt ajatusta, että Kärtsän ja Joksujen musiikki on liian erityylistä yhteisbiisiin. Maailma on pullollaan räppäreiden ja täysin erityylisten musiikoiden ja bändien yhteisbiisejä, niin minulle tuossa argumentissa ei ole mitään järkeä. :)
 
vierailija
Mahtava toi Kärtsä - Joost collab! Tulee varmasti uppoamaan molempien faneille, toi on enemmän tuota happy-hardcore-räppi genreä joka on Joostin päägenre. Tulee varmaan pihalle aika pian viisujen jälkeen.
Jos se tulis ulos jo nyt perjantaina se ei näyttäis hyvältä Joostin kannalta.
Varmasti tulis syytöksiä että ennen viisufinaalia Joost vielä yrittää saada huomiota viisusensaation kanssa.
 
vierailija
En ole koskaan ymmärtänyt ajatusta, että Kärtsän ja Joksujen musiikki on liian erityylistä yhteisbiisiin. Maailma on pullollaan räppäreiden ja täysin erityylisten musiikoiden ja bändien yhteisbiisejä, niin minulle tuossa argumentissa ei ole mitään järkeä.
Oon just samaa mieltä. Mitä poikkeavammat genret sen parempi. Jos haetaan vain tylsästi samantyylisiä collabbeja, tuloksesta ei välttämättä tule mielenkiintoinen ja raikas. Esim metallimusiikki ja ooppera eivät olisi tuolla ajatusmallilla ikinä kohdanneet. Onneksi ennakkoluulottomuutta tuntuu musiikkimaailmassa löytyvän ja toivottavasti myös kuuntelijoiden keskuudesta, ettei tyydyttäisi siihen kädenlämpöiseen tuttuun ja turvalliseen vaan etsittäisiin jotain uutta ja rajoja rikkovaa.
 
vierailija
Ei tuossa väitteessä tyylien erilaisuudesta siinä määrin ettei collab onnistu ole mitään järkeä. Kun samaan aikaan on sujuvasti yhdistetty oopperaa, metallinusiikkia, räppiä ja vaikka mitä muuta.

Jos collabia ei tule se riippuu ihan muista kuin tyylien erilaisuudesta
 
vierailija
Kaikkien. Helpoin tyyli tehdä collab olisi yhdistää Bojann lauluosuudet ja Kärden räppääminen. Ei mitään ongelmaa. Tämän tyylisiä on tehty vaikka miten paljon muutenkin yleisestiottaen
 
vierailija
Tänne turvaan Vauvalta jo kertaalleen poistettu minificci 🥰 Ei ole siis minun tekemäni.
-----

B: Why did you have my picture in the setlist?

K: What?

B: You hear me, tell me.

K: The guys put it there. They thought it would be funny and also made me look at it so I would sing the right song...but...

B: But what?

K: It made me think of you, like you are on the stage with me.

B: Relly? You miss me!

K: No!

B: Yes, I miss you too.

K: You're right.

B: Yes!
 
vierailija
Minkälaiselle yleisölle ja minkä maan markkinoille K:n ja JO:n yhteinen biisi olisi teistä suunnattu? Millä tavoin kumpikin osapuoli hyötyisi siitä?
Riippuu mitä genreä se edustaisi ja mitä kieliä siinä olisi mukana ja miten paljon sitä olisi mahdollista esittää yhdessä livenä. Kärtsä hyötyisi kyllä buustista mm. Balkanilla, ja esim. Puola olisi mainio maa yhteisesitykselle, kun molemmilla on siellä on paljon faneja.
 
vierailija
Minkälaiselle yleisölle ja minkä maan markkinoille K:n ja JO:n yhteinen biisi olisi teistä suunnattu? Millä tavoin kumpikin osapuoli hyötyisi siitä?
Kärtsällä lienee ongelmana se, että jos on ulkkari, joka tykkäsi CCC:stä viisuissa mutta ei ole jaksanut seurata hommaa, niin moni voi ajatella, ettei hänellä muita biisejä olekaan. Siinä mielessä kaikki yhteisbiisit, jotka soivat ulkomailla ovat hänellekin hyvää promoa. (Voi tietysti olla, että Trafficista tulee iso hitti Suomen ulkopuolella ja silloin tälläisella ei ole samanlaista arvoa, mutta jos ei tule.)
 
vierailija
Ficciä kirjoittaesa huomasin, että löytyy muuten tosi paljon erilaista kiinnostavaa yhteiskuntatieteiden tutkimusta aiheesta OnlyFans, yllättävän paljon myös miehistä. Harmi että monet näistä papruista ovat niin paljon oman alani ulkopuolelta, etten ihan ymmärrä. :)

"This chapter will focus on the tension between the psychoanalytic concept of jouissance and the politics of masculine sexual self-representation on the website OnlyFans.com. To do so it will focus on the rise of both the production and consumption of sexual content on OnlyFans.com during the 2020 pandemic and how this specific platform and its ‘vernacular’ (Gibbs et al, 2015) has worked to disrupt the fields of gay male por nography and self-representation from the standpoint of neoliberalism and late capitalism (Hennessey, 2000, Fisher, 2009, Hakim, 2018)"

- Joymuffin
 

Yhteistyössä