vierailija

Lyhytaikaiset television ohjelmistotoimiluvat | Traficom

Posi TV kertoo meille kansalliskonservatiiveille tärkeistä asioista positiivisessa hengessä.
Hieno homma.Posi TV kertoo meille kansalliskonservatiiveille tärkeistä asioista positiivisessa hengessä.
Kuulostaa erinomaisen hyvältä.Kuulostaa hyvältä.
Kannattaa käydä lukemassa TwitteriäKuulostaa hyvältä, nykyään tv:ssä vain yksi totuus sallitaan. Toivottavasti tuo on ihan aito toimija eikä mitään Persujen takinkääntötyylistä touhua.
"Posi-TV:lle on myönnetty ohjelmistotoimiolupa 9.5.2022 alkaen harjoittaa televisio toimintaa..Kannattaa käydä lukemassa Twitteriä
Päätoimittaja näköjään vastustaa Natoon liittymistä. Oletko muuttanut mielipidettäsi, vai mikä tuossa toiminnassa on hyvää?Kuulostaa hyvältä.
Niin vastustaa myös Vasemmistoliitto. Mikä siinä on mielestäsi hyvää? Kannatatko yhä hallitusta?Päätoimittaja näköjään vastustaa Natoon liittymistä. Oletko muuttanut mielipidettäsi, vai mikä tuossa toiminnassa on hyvää?
Et vastannut sinulle esitettyyn kysymykseen. Hyvää hyvyyttäni vastaan sinulle kysymyksiisi.Niin vastustaa myös Vasemmistoliitto. Mikä siinä on mielestäsi hyvää? Kannatatko yhä hallitusta?
Sinä oletat minun kannattavan päätoimittajan kantaa? Millä perusteella? Kysyin kylläkin, että kannatatko vielä hallitusta, en kannatatko Vasemmistoliittoa.Et vastannut sinulle esitettyyn kysymykseen. Hyvää hyvyyttäni vastaan sinulle kysymyksiisi.
Kysyt minulta Vasemmistoliiton kannoista, sitä en ymmärrä. Oletat ilmeisesti minun äänestäväni heitä. En äänestä.
Mutta tässä tiedoksesi ja tämä on minusta ehdototoman hyvä asia, Ja kyllä, kannatan yhä hallitusta.
"Vasemmistokin tukee
Vasemmistoliitto päätti lauantaina, ettei Suomen hyvin todennäköinen Nato-jäsenyys ole puolueelle enää kynnyskysymys. Puolueen puheenjohtaja Li Andersson sanoi viikonlopun tiedotustilaisuudessa, että Natosta on tullut puoluetta jakava asia
Tuore kannatusmittaus tukee tätä.
– Myös vasemmistoliitossa on tapahtunut merkittävä muutos, kun selkeä enemmistö vasemmistoliiton kannattajista on nyt Nato-jäsenyyden kannalla, Taloustutkimuksen toimitusjohtaja Jari Pajunen sanoo Ylelle."
![]()
Yle: Nato-jäsenyydellä huima kannatus – ”Selkeä enemmistö vasemmistoliiton kannattajista on nyt Nato-jäsenyyden kannalla”
Ylen Taloustutkimuksella teettämä kysely toteutettiin internetpaneelissa 4.–6.5.2022. Kyselyyn vastasi 1270 vastaajaa. Otos edustaa Suomen äänestysikäistä väestöä (18 vuotta täyttäneet). Venäjän hyökkäys käänsi suomalaiset kannattamaan Naton jäsenyyttä. Nato-jäsenyyttä kannattavien määrä on jatkanuwww.kansanuutiset.fi
Otsikko:Sinä oletat minun kannattavan päätoimittajan kantaa? Millä perusteella?
Olen konservatiivi, joten konservatiiviset tiedonvälittäjät kuulostavat hyvältä. Jään mielenkiinnolla odottamaan kanavan ohjelmistoa. Minä voin kannattaa konservatiivista kanavaa, vaikka sen päätoimittajalla olisi eri Nato-kanta. Aivan kuten sinä voit kannattaa hallitusta, vaikka sen puolueella olisi eri Nato-kanta. Lopulta sisältö ratkaisee.Otsikko:
Uusi kansalliskonservatiivinen tv-kanava Posi TV sai toimiluvan
Sinä: "Kuulostaa hyvältä".
Ihan vain tuon takia. Päätoimittajalla on kuitenkin melkoinen rooli tuossa, ainakin luulisi. Nämä ovat selvästi jotakin VKK:n kannattajia.
Mutta suo anteeksi, jos ymmärsin väärin. Minä kurkkasin tuota linkkiä ja totesin, että joo ei. Ei vastaa minun maailmankuvaani.
Olisi vain ollut mielenkiintoista kuulla, mikä sinusta tässä on hyvää. Ei muuta
Ok, kiitos vastauksesta.Olen konservatiivi, joten konservatiiviset tiedonvälittäjät kuulostavat hyvältä. Jään mielenkiinnolla odottamaan kanavan ohjelmistoa. Minä voin kannattaa konservatiivista kanavaa, vaikka sen päätoimittajalla olisi eri Nato-kanta. Aivan kuten sinä voit kannattaa hallitusta, vaikka sen puolueella olisi eri Nato-kanta. Lopulta sisältö ratkaisee.
Vielä jatkan, että äkkiseltään nuo vaikuttavat tosiaan samanmielisiltä kuin VKK. Mutta ei siinä mitään, jokainen kannattaa, mitä kannattaa. Onneksi meillä on täällä Suomessa se vapaus, toisin kuin naapurimaassa, jossa omia mielipiteitään voi tuoda julki, jos ne ovat presidentin näkemysten vastaisia. Siksi on vaikea ymmärtää, miten jotkut "kansalliskonservatiivit" kallistuvat enemmän Venäjän suuntaan kuin puolustusliittoon liittymisen.Ok, kiitos vastauksesta.
Kyllä kannatan hallitusta edelleen mutta en nyt ymmärtänyt, millä puolueella on eri Nato-kanta. Kertoisitko? Kaikki edustajathan eivät ole vielä kantaansa ilmoittaneet, lopullinen tulos selviää äänestyksessä, mutta näyttää vahvasti siltä, että enemmistö kannattaa ja hyvä niin.
Vasemmistoliiton Nato-kanta on kielteinen, mutta se aikoo pysyä hallituksessa. Näen outona, että kannattaa sellaista hallitusta, jossa yksi puolue vastustaa Nato-jäsenyyttä. Tästä voi olla ihan konkreettista haittaa.Ok, kiitos vastauksesta.
Kyllä kannatan hallitusta edelleen mutta en nyt ymmärtänyt, millä puolueella on eri Nato-kanta. Kertoisitko? Kaikki edustajathan eivät ole vielä kantaansa ilmoittaneet, lopullinen tulos selviää äänestyksessä, mutta näyttää vahvasti siltä, että enemmistö kannattaa ja hyvä niin.
Pikkasen taas eksyttiin aiheestaVasemmistoliiton Nato-kanta on kielteinen, mutta se aikoo pysyä hallituksessa. Näen outona, että kannattaa sellaista hallitusta, jossa yksi puolue vastustaa Nato-jäsenyyttä. Tästä voi olla ihan konkreettista haittaa.
Sellaista se keskustelu on.Pikkasen taas eksyttiin aiheesta
Pakkoruåtsi huonontaa suomalaisten mahdollisuutta opetella oman äidinkielen oikeakielisyyttä."Posi-TV:lle on myönnetty ohjelmistotoimiolupa 9.5.2022 alkaen harjoittaa televisio toimintaa..
Kiitos uutisten tilaajien meillä on mahdollista aloittaa tv-lähetykset."
Opettelisivat nyt ensi alkuun oikeakielisyyttä. Tuo on vielä päätoimittajan kirjoitus. Miksi näille ei ole tärkeää vaalia äidinkieltämme oikeaoppisesti?
Kaikki Suomen Nato-jäsenyyttä kannattavat ovat kansalliskonservatiivejä.Päätoimittaja on tavoitellut Keskustan puheenjohtajan paikkaa. Onko sittemmin muuttanut kantaansa? Vai onko Keskusta "kansalliskonservatiivinen"?
Kuten tuossa yllä varmaan luit, valtaosa Vasemmistoliiton jäsenistä kannattaa nyt Natoa.Vasemmistoliiton Nato-kanta on kielteinen, mutta se aikoo pysyä hallituksessa. Näen outona, että kannattaa sellaista hallitusta, jossa yksi puolue vastustaa Nato-jäsenyyttä. Tästä voi olla ihan konkreettista haittaa.
No tuota ei pidä paikkansa.Kaikki Suomen Nato-jäsenyyttä kannattavat ovat kansalliskonservatiivejä.
Kaupallinen yhteistyö: Libero