Uusi kansalliskonservatiivinen tv-kanava Posi TV sai toimiluvan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
  • Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
Niin vastustaa myös Vasemmistoliitto. Mikä siinä on mielestäsi hyvää? Kannatatko yhä hallitusta?
Et vastannut sinulle esitettyyn kysymykseen. Hyvää hyvyyttäni vastaan sinulle kysymyksiisi.

Kysyt minulta Vasemmistoliiton kannoista, sitä en ymmärrä. Oletat ilmeisesti minun äänestäväni heitä. En äänestä.

Mutta tässä tiedoksesi ja tämä on minusta ehdototoman hyvä asia, Ja kyllä, kannatan yhä hallitusta.

"Vasemmistokin tukee

Vasemmistoliitto päätti lauantaina, ettei Suomen hyvin todennäköinen Nato-jäsenyys ole puolueelle enää kynnyskysymys. Puolueen puheenjohtaja Li Andersson sanoi viikonlopun tiedotustilaisuudessa, että Natosta on tullut puoluetta jakava asia
Tuore kannatusmittaus tukee tätä.
– Myös vasemmistoliitossa on tapahtunut merkittävä muutos, kun selkeä enemmistö vasemmistoliiton kannattajista on nyt Nato-jäsenyyden kannalla, Taloustutkimuksen toimitusjohtaja Jari Pajunen sanoo Ylelle."

 
Et vastannut sinulle esitettyyn kysymykseen. Hyvää hyvyyttäni vastaan sinulle kysymyksiisi.

Kysyt minulta Vasemmistoliiton kannoista, sitä en ymmärrä. Oletat ilmeisesti minun äänestäväni heitä. En äänestä.

Mutta tässä tiedoksesi ja tämä on minusta ehdototoman hyvä asia, Ja kyllä, kannatan yhä hallitusta.

"Vasemmistokin tukee

Vasemmistoliitto päätti lauantaina, ettei Suomen hyvin todennäköinen Nato-jäsenyys ole puolueelle enää kynnyskysymys. Puolueen puheenjohtaja Li Andersson sanoi viikonlopun tiedotustilaisuudessa, että Natosta on tullut puoluetta jakava asia
Tuore kannatusmittaus tukee tätä.
– Myös vasemmistoliitossa on tapahtunut merkittävä muutos, kun selkeä enemmistö vasemmistoliiton kannattajista on nyt Nato-jäsenyyden kannalla, Taloustutkimuksen toimitusjohtaja Jari Pajunen sanoo Ylelle."

Sinä oletat minun kannattavan päätoimittajan kantaa? Millä perusteella? Kysyin kylläkin, että kannatatko vielä hallitusta, en kannatatko Vasemmistoliittoa.
 
vierailija
Sinä oletat minun kannattavan päätoimittajan kantaa? Millä perusteella?
Otsikko:

Uusi kansalliskonservatiivinen tv-kanava Posi TV sai toimiluvan

Sinä: "Kuulostaa hyvältä".

Ihan vain tuon takia. Päätoimittajalla on kuitenkin melkoinen rooli tuossa, ainakin luulisi. Nämä ovat selvästi jotakin VKK:n kannattajia.

Mutta suo anteeksi, jos ymmärsin väärin. Minä kurkkasin tuota linkkiä ja totesin, että joo ei. Ei vastaa minun maailmankuvaani.

Olisi vain ollut mielenkiintoista kuulla, mikä sinusta tässä on hyvää. Ei muuta :)
 
Otsikko:

Uusi kansalliskonservatiivinen tv-kanava Posi TV sai toimiluvan

Sinä: "Kuulostaa hyvältä".

Ihan vain tuon takia. Päätoimittajalla on kuitenkin melkoinen rooli tuossa, ainakin luulisi. Nämä ovat selvästi jotakin VKK:n kannattajia.

Mutta suo anteeksi, jos ymmärsin väärin. Minä kurkkasin tuota linkkiä ja totesin, että joo ei. Ei vastaa minun maailmankuvaani.

Olisi vain ollut mielenkiintoista kuulla, mikä sinusta tässä on hyvää. Ei muuta
Olen konservatiivi, joten konservatiiviset tiedonvälittäjät kuulostavat hyvältä. Jään mielenkiinnolla odottamaan kanavan ohjelmistoa. Minä voin kannattaa konservatiivista kanavaa, vaikka sen päätoimittajalla olisi eri Nato-kanta. Aivan kuten sinä voit kannattaa hallitusta, vaikka sen puolueella olisi eri Nato-kanta. Lopulta sisältö ratkaisee.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Olen konservatiivi, joten konservatiiviset tiedonvälittäjät kuulostavat hyvältä. Jään mielenkiinnolla odottamaan kanavan ohjelmistoa. Minä voin kannattaa konservatiivista kanavaa, vaikka sen päätoimittajalla olisi eri Nato-kanta. Aivan kuten sinä voit kannattaa hallitusta, vaikka sen puolueella olisi eri Nato-kanta. Lopulta sisältö ratkaisee.
Ok, kiitos vastauksesta.

Kyllä kannatan hallitusta edelleen mutta en nyt ymmärtänyt, millä puolueella on eri Nato-kanta. Kertoisitko? Kaikki edustajathan eivät ole vielä kantaansa ilmoittaneet, lopullinen tulos selviää äänestyksessä, mutta näyttää vahvasti siltä, että enemmistö kannattaa ja hyvä niin.
 
vierailija
Ok, kiitos vastauksesta.

Kyllä kannatan hallitusta edelleen mutta en nyt ymmärtänyt, millä puolueella on eri Nato-kanta. Kertoisitko? Kaikki edustajathan eivät ole vielä kantaansa ilmoittaneet, lopullinen tulos selviää äänestyksessä, mutta näyttää vahvasti siltä, että enemmistö kannattaa ja hyvä niin.
Vielä jatkan, että äkkiseltään nuo vaikuttavat tosiaan samanmielisiltä kuin VKK. Mutta ei siinä mitään, jokainen kannattaa, mitä kannattaa. Onneksi meillä on täällä Suomessa se vapaus, toisin kuin naapurimaassa, jossa omia mielipiteitään voi tuoda julki, jos ne ovat presidentin näkemysten vastaisia. Siksi on vaikea ymmärtää, miten jotkut "kansalliskonservatiivit" kallistuvat enemmän Venäjän suuntaan kuin puolustusliittoon liittymisen.
 
Ok, kiitos vastauksesta.

Kyllä kannatan hallitusta edelleen mutta en nyt ymmärtänyt, millä puolueella on eri Nato-kanta. Kertoisitko? Kaikki edustajathan eivät ole vielä kantaansa ilmoittaneet, lopullinen tulos selviää äänestyksessä, mutta näyttää vahvasti siltä, että enemmistö kannattaa ja hyvä niin.
Vasemmistoliiton Nato-kanta on kielteinen, mutta se aikoo pysyä hallituksessa. Näen outona, että kannattaa sellaista hallitusta, jossa yksi puolue vastustaa Nato-jäsenyyttä. Tästä voi olla ihan konkreettista haittaa.
 
vierailija
"Posi-TV:lle on myönnetty ohjelmistotoimiolupa 9.5.2022 alkaen harjoittaa televisio toimintaa..

Kiitos uutisten tilaajien meillä on mahdollista aloittaa tv-lähetykset."

Opettelisivat nyt ensi alkuun oikeakielisyyttä. Tuo on vielä päätoimittajan kirjoitus. Miksi näille ei ole tärkeää vaalia äidinkieltämme oikeaoppisesti?
Pakkoruåtsi huonontaa suomalaisten mahdollisuutta opetella oman äidinkielen oikeakielisyyttä.
 
vierailija
Vasemmistoliiton Nato-kanta on kielteinen, mutta se aikoo pysyä hallituksessa. Näen outona, että kannattaa sellaista hallitusta, jossa yksi puolue vastustaa Nato-jäsenyyttä. Tästä voi olla ihan konkreettista haittaa.
Kuten tuossa yllä varmaan luit, valtaosa Vasemmistoliiton jäsenistä kannattaa nyt Natoa.

Näen outona, että pidät hyvänä sellaisen median toimintaa, jonka taustalla on selkeästi Naton vastustajat. Mutta ei siinä mitään, se on sinun mielipiteesi.
 

Yhteistyössä