Uusi kansalliskonservatiivinen tv-kanava Posi TV sai toimiluvan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä on posi-jengillä kovat ajat. Salaliittoilu, hörhöily ja trumpetinsoitto ovat painuneet takaisin marginaaliin.

- Koronasta ei jaksa enää kukaan jauhaa. Sinällään tilanne taitaa olla pahempi kuin koskaan, mutta hyökyaalto torjuttiin aikanaan.

- Putinin ihailulta mennyt pohja. Suurin osa joutuu tunnustamaan, että kaverin touhuissa ei ole mitään ihailtavaa. Toki jotkut vieläkään väittää, että oli melkeinpä pakotettu sotaan.

- Le Pen hävisi vaalit. Voitto melkeinpä jokaiselle EU-kansalaiselle

- Trump on marginaalissa, mutta toki sopii odotella hänen paluutaan seuraaviin vaaleihin.

- Mamuöyhötys vähentynyt. Johtuisko siitä, että Venäjän trolleilla ei ole niin paljon resursseja kaataa vettä myllyyn.

Salaliittohörhöilyllä on USA:ssa pitkät perinteet. Se, että se Trumpin ansiosta nousi mainstreamiin oli melkoinen takaisku demokraattiselle lännelle. Vaara ei ole ohi vieläkään. Jos kyseistä narsistia joudutaan vielä 4 vuotta pressana katsomaan, niin täytyy toivoa että hallinto on valmis minimoimaan tappiot.

Ikävää, että salaliittohörhöily on levinnyt myös Suomeen. Kaikki alan harrastajat eivät ole täysin seonneita ja syvään päähän sukeltaneita. Osa noudattaa vain ko. jengille ominaista peruskaavaa:

Ajattelen itse, siis olen --> Ajattelen eri tavalla kuin muut eli siis valtamedian vastaisesti --> Kun löydän vastakkaisia argumentteja, lähden niihin innolla mukaan.
 
vierailija
Ikävää, että salaliittohörhöily on levinnyt myös Suomeen. Kaikki alan harrastajat eivät ole täysin seonneita ja syvään päähän sukeltaneita. Osa noudattaa vain ko. jengille ominaista peruskaavaa:

Ajattelen itse, siis olen --> Ajattelen eri tavalla kuin muut eli siis valtamedian vastaisesti --> Kun löydän vastakkaisia argumentteja, lähden niihin innolla mukaan.
Salaliittoilu on oma taiteenlajinsa. Itsekin olen vähän tutustunut, ystäväni on ollut ihan innoissaan. Nyt, kun nämä omilla aivoilla ajattelevat hyppäsivät laukkaan, ystäväni on ollut hyvin hiljaa. Se on harmillista, juttelimme usein viinilasin ääressä vapaamuurareista, sun muista.
Oikeat teoreetikot eivät sanoneet muiden olevan lampaita, vedettävissä, tai että valtauutisointi olisi jotenkin väärää. Jotkut varmasti ylimielisiä, koska tiesivät enemmän, kuin muut. Mutta hekään eivät tienneet vääriä asioita, kuten nämä nykyiset totuuden vääristelijät, eli valehtelijat.
Kyllä tämä aikakausi jää historiaan. Samoin kuin natsi-Saksan propagandakoneisto. Ja edelleen tuleva sukupolvi tulee ihmettelemään, kuinka ihmiset saattoivat olla niin tyhmiä ja yksinkertaisia, että uskoivat.
 
vierailija
En usko, että monikaan kyseenalaistaa väärää tapaa jolla mv-lehti toi esiin näitä ulkomailta tulleiden rikoksia.

Tilastot ovat kuitenkin surullista luettavaa ja valtamedia keksi liikaa epäpäteviä syitä näille rikoksille. Eli, ei valtamediaakaan voi kritisoimatta jättää. Osa oli ihan julkeaa settiä mikä ällötti! Suomalaisia syyllistettiin, jopa raiskattuja syyllistettiin!
Rasismia oli yllättäen kaikkialla ja koko ajan.
Valtamedia lietsoi kansaa pitämään kriittistä ajattelua/keskustelua rasismina.


Tosiasia on se, että Suomen turvallisuusaste on laskenut tulokkaiden johdosta, kyllä tästä pitää ja saa olla huolissaan, eikä se ole mitään rasismia.
Sä selittelet myötämielisesti venäläisten suorittamaa massamurhaa Ukrainassa. Kuvitteletko olevasi jotenkin parempi?
 
vierailija
Posi (pösilö) tv:n ensimmäisessä lähetyksessä oli sitten uitu ihan syvinpään päätyyn, Yazka Love oli ruudussa mm kertomassa että Biden on kloonattu ja Ukrainassa on labroja, jossa tehdään kemikaalivanoja.
Nää on nykyään ihan sekaisin.
 
vierailija
Olen konservatiivi, joten konservatiiviset tiedonvälittäjät kuulostavat hyvältä. Jään mielenkiinnolla odottamaan kanavan ohjelmistoa. Minä voin kannattaa konservatiivista kanavaa, vaikka sen päätoimittajalla olisi eri Nato-kanta. Aivan kuten sinä voit kannattaa hallitusta, vaikka sen puolueella olisi eri Nato-kanta. Lopulta sisältö ratkaisee.
Oletko ollut tyytyväinen tähän kanavaan?
 
vierailija
En ole seurannut.
Ok, mutta pidit sitä lähtökohtaisesti hyvänä. No ei se mitään. Minäpä valaisen, minkälaista "kansalliskonservatiivista" lähetystä sieltä tulee:

"Posi Tv:n muun muassa kyseenalaistaneen lähetyksessään Butshan verilöylystä todeksi vahvistettujen kuvien aitouden.


Yhdessä uusimmista jaksoistaan (4.10.) Posi Tv taas käsittelee Itä-Ukrainassa Venäjän osittain valtaamilla alueilla syyskuussa järjestettyjä ”kansanäänestyksiä”.


Venäjän masinoimissa ”äänestyksissä” Luhanskin, Donetskin, Zaporizzjan ja Hersonin alueet liitettiin laittomasti osaksi Venäjää.


Kansainvälisessä yhteisössä valekansanäänestykset ja alueliitokset on tuomittu laajalti.


Posi Tv:n lähetyksessä juontaja Ilkka Tiainen toteaa selkeänumeroisten äänestystuloksen tarkoittavan sitä, että Itä-Ukrainan venäläisväestö pääsee viimein ”nationalistien kaappaamasta Ukrainasta takaisin äitimaa Venäjään”.



 
vierailija
Ok, mutta pidit sitä lähtökohtaisesti hyvänä. No ei se mitään. Minäpä valaisen, minkälaista "kansalliskonservatiivista" lähetystä sieltä tulee:

"Posi Tv:n muun muassa kyseenalaistaneen lähetyksessään Butshan verilöylystä todeksi vahvistettujen kuvien aitouden.


Yhdessä uusimmista jaksoistaan (4.10.) Posi Tv taas käsittelee Itä-Ukrainassa Venäjän osittain valtaamilla alueilla syyskuussa järjestettyjä ”kansanäänestyksiä”.


Venäjän masinoimissa ”äänestyksissä” Luhanskin, Donetskin, Zaporizzjan ja Hersonin alueet liitettiin laittomasti osaksi Venäjää.


Kansainvälisessä yhteisössä valekansanäänestykset ja alueliitokset on tuomittu laajalti.


Posi Tv:n lähetyksessä juontaja Ilkka Tiainen toteaa selkeänumeroisten äänestystuloksen tarkoittavan sitä, että Itä-Ukrainan venäläisväestö pääsee viimein ”nationalistien kaappaamasta Ukrainasta takaisin äitimaa Venäjään”.



Venäjällä harjoitetaan vapaan tiedonvälityksen rajoittamista. Onko se susta hyvä asia?
 
Ok, mutta pidit sitä lähtökohtaisesti hyvänä. No ei se mitään. Minäpä valaisen, minkälaista "kansalliskonservatiivista" lähetystä sieltä tulee:

"Posi Tv:n muun muassa kyseenalaistaneen lähetyksessään Butshan verilöylystä todeksi vahvistettujen kuvien aitouden.


Yhdessä uusimmista jaksoistaan (4.10.) Posi Tv taas käsittelee Itä-Ukrainassa Venäjän osittain valtaamilla alueilla syyskuussa järjestettyjä ”kansanäänestyksiä”.


Venäjän masinoimissa ”äänestyksissä” Luhanskin, Donetskin, Zaporizzjan ja Hersonin alueet liitettiin laittomasti osaksi Venäjää.


Kansainvälisessä yhteisössä valekansanäänestykset ja alueliitokset on tuomittu laajalti.


Posi Tv:n lähetyksessä juontaja Ilkka Tiainen toteaa selkeänumeroisten äänestystuloksen tarkoittavan sitä, että Itä-Ukrainan venäläisväestö pääsee viimein ”nationalistien kaappaamasta Ukrainasta takaisin äitimaa Venäjään”.



En ole pitänyt kanavaa lähtökohtaisesti hyvänä, vaan hyväksyn sen, että erilaisia näkemyksiä on olemassa. En tarvitse mitään valaisemista, kiitos vain.
 
vierailija
En ole pitänyt kanavaa lähtökohtaisesti hyvänä, vaan hyväksyn sen, että erilaisia näkemyksiä on olemassa. En tarvitse mitään valaisemista, kiitos vain.
Kommenttejasi:

"Kuulostaa hyvältä". "Olen konservatiivi, joten konservatiiviset tiedonvälittäjät kuulostavat hyvältä. Jään mielenkiinnolla odottamaan kanavan ohjelmistoa."

Kyllä sä tarvitset vähän valaistusta, varsinkin nyt, kun huomaat, ettei tuo kanava ollutkaan niin hyvä, koska olen ymmärtänyt, että vastustat näitä venäjämielisiä. Lispetti varmaan pitäisi tuollaisista ohjelmista. Mutta ei tästä sen enempää.
 
Kommenttejasi:

"Kuulostaa hyvältä". "Olen konservatiivi, joten konservatiiviset tiedonvälittäjät kuulostavat hyvältä. Jään mielenkiinnolla odottamaan kanavan ohjelmistoa."

Kyllä sä tarvitset vähän valaistusta, varsinkin nyt, kun huomaat, ettei tuo kanava ollutkaan niin hyvä, koska olen ymmärtänyt, että vastustat näitä venäjämielisiä. Lispetti varmaan pitäisi tuollaisista ohjelmista. Mutta ei tästä sen enempää.
Jospa lukisit kaikki kommenttini. Sinä varmaan tunnet nyt olosi tosi nokkelaksi, mutta kun luet viestini, niin sitten nolottaa.
 

Yhteistyössä