Uupumus perhe-elämään :( Kellään ollut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lindda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lindda

Vieras
Voi kun saisi olla yhden illan, yön ja edes aamun yksin kotona. Niin että voisi tehdä mitä haluaa, nukkua, olla rauhassa vaan. Ei ole ketään kuka lapsia haluaisi hoitaa joten tämä ei oikein onnistu.

Tiedän tunteen. Jos mä edes joskus saisin olla YKSIN kotona. Ja tämä todellakin tarkoittaa kotona olemista, eikä sitä että saan vapaata mennä kaupungille.

Kyllä tässä samassa taloudessa asuu tuo lapsen isäkin, mutta unikuva että hän lähtisi lapsen kanssa johonkin niin että voisin olla kotoan. Jos hän jossain käy (esim. uimassa) pitää varmasti huolen että käy sellaiseen aikaan perjantaisin että olen töissä ja palaavat kotiin juuri kun tulen töistä. Ja aiheesta on sentään keskustelu ja usein...

Tältä kotiäidiltä menisi terveys ja järki, jos en saisi olla päivän tai kaksi kotona tai mökillä muutaman kerran vuodessa. Eli ymmärrän aloittajaa täysin.

[QUOTE="minä";25633185]Tältä kotiäidiltä menisi terveys ja järki, jos en saisi olla päivän tai kaksi kotona tai mökillä muutaman kerran vuodessa. Eli ymmärrän aloittajaa täysin.[/QUOTE]

Olla siis YKSIN kotona tai mökillä. :)

Kyllä toi ihan tuttu tunne on. Meillä on lapset 4.v ja 3.v, ja on tosi ihanaa kun mies käy välillä esim.lauantaisin lasten kanssa jossain (ulkona, hoplopissa, uimassa, mäkkärissä yms,) niin saan olla muutaman tunnin YKSIN KOTONA :) Usein siivoan kodin kuntoon, ja sekin on ihan kivaa kun saa rauhassa siivota, laittaa mielimusiikkia soimaan, ja lopuksi vaikka rauhassa nauttia pullan ja kahvit.

Tiedän tunteen. meilläkään mies ei käy koskaan ikinä missään lasten kanssa..noh, okei, pikaisella ulkoilulla max. 1h, yleensä 1/2h...mutta ei siten kuten minä. Miehellä on useinkin ruhtinaallisesti aikaa olla yksin kotona, etenkin kesäisin kun ollaan lasten kanssa mökillä. Itse sain olla viimeksi yksin tammikuun alussa 3 päivää (saikulla) kun mies oli lasten kanssa äitinsä luona. Ja tätähän ei siis ollut tapahtunut viimeiseen seitsemään vuoteen....

maatalouslomitusta laajennettava lapsiperheisiin... tai pitääkö vain ystävystyä lapsiperheen kanssa... tai opettaa mies paremmin? aatelkaa jos kuolette eikä se pärjää pmien lastensa kanssa edes nyt?