"Uskomaton näytelmä: Yle-toimittaja Renaz Ebrahimi hyökyi absurdilla tavalla avaruustähtitieteen professori Esko Valtaojan kimppuun"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"renaz Kevät oli taas vitun rankka. Oli hetkiä kun mietin selviänkö kesään asti.

Mutta. Terapia auttaa. Lääkkeet helpottaa. Aurinko piristää. Työt pitää liikkeessä. Ihmiset tuovat lohtua.

Iso kiitos myös te ystävät täällä. Teidän viestit ja läsnäolo ruudun toisella puolella on ollut äärimmäisen arvokasta mulle. Ootte tärkeitä ja monesti pelastaneet mun päiviä.. kiitos "
:eek:
 
vierailija
"Woke on vaarallinen ajatusten sairaus – sitä vastaan pitää taistella ja lujaa, kirjoittaa Iltalehden kolumnisti Sanna Ukkola."

"Suomessakin hallitus on ottanut intersektionaalisuuden tasa-arvo-ohjelmansa kantavaksi näkökulmaksi. Termi on jatkossa myös esimerkiksi elämänkatsomustiedon lukio-opintojen opetussuunnitelmassa.

Oikeusministeriö on käyttänyt koulutusmateriaalissaan niin sanottua etuoikeuskehää, joka on intersektionaalisen feminismin piirissä merkittävä toimintaa ohjaava väline. Siinä ihmisten ominaisuuksia on jaettu eri sektoreille sen perusteella, kuinka lähellä valtaa ne ovat."
 
  • Vihainen
Reactions: Lispetti
vierailija
"renaz Kevät oli taas vitun rankka. Oli hetkiä kun mietin selviänkö kesään asti.

Mutta. Terapia auttaa. Lääkkeet helpottaa. Aurinko piristää. Työt pitää liikkeessä. Ihmiset tuovat lohtua.

Iso kiitos myös te ystävät täällä. Teidän viestit ja läsnäolo ruudun toisella puolella on ollut äärimmäisen arvokasta mulle. Ootte tärkeitä ja monesti pelastaneet mun päiviä.. kiitos "
No toivottovasti ei rena tee ittelleen mitään. Mäkin jotenkin olin eilen raivona tän naisen käytöksestä. Ja syyttelin vähän kaikkia sinne tänne. Mut suurin osa suomalaisista on ihan maltillista porukkaa ja meilläkin orja menneisyys ja ollaan oltu alistettui siis menneisyydessä. Ja lähidässä on ollut paljonkin orjia ihan lähimenneisyydessäkin. Mut toivottovasti rena ei nyt täysin murskaannu tästä paineesta. Mitä nyt saa niskaansa. Eihän se helppoo oo kun on herkkä ja sydämmessä tuntuu se pahaolokin voimakkaana. Ku tunne koulutusta on kouluissa nykyään ni sit sinne voisi myös et saa sen sydämmen vahvemmaksi ja hallitsee niitä. Ettei ihan joka asia tuo suurta järkytystä elämään. Vaan sydän alkaa kestään niitä paremmin ja tulee rohkeemmaksi. Mut ei sekään ole oikee tie että järkytytään vaikka jostain romeo ja julia kirjasta. Ettei enään kestä mitään se tekee sydämmestä heikon ja pelokkaan. Ja se tekee agressiivisen muiden mielipiteille kun ei enään näe muutakuin omat tunteensa ja unohtaa muiden tunteet jotka voi olla erilaiset ja ne muidenkin tunteet olisi hyvä kohdata. Ei maahanmuuttajan tunne ole sen arvokkaampi kuin suomalaisen. Koska jos toisen tunne ylennetään ni se on kait sydämmen rasismia ku pakotetaan tunteen niinkuin itte tuntee ja jos ei tunne samoin ni alistetaan sitä toista tätä alennusta tapahtuu kaikilla ryhmillä ihonväristä riippumatta on kyllä pitkä tie kaikilla mitä tulee tunne maailmassa elämiseen. Ku jokaisen tunnemaailma on uniikki kaiken aivojen luoman ideologian alla eli paljon harha tunteita ilmassa. Ku puhtaat sydämmet haluaa tehdä yhteistyötä kaikkien kanssa eikä vetäytyä vain omaan porukkaan ja syyttelemällä vain muita se aiheuttaa vaan riitaa ja suuttumusta kaikkien kaa. Noh ite koitan muistaa etten vihan vallassa ja raivon vallassa kommentoi. Harmittaa kun lyttäsin siinä korona ketjussa sen mieskeskustelian ku koin ylemmyyden tunetta. Kellään maailmassa ei varmaankaa oikeesti oo varaa olla hirveen ylimielinen ketään kohtaan. Koska se minä olen parempi kuin muut sydämmeltäni oikeesti saastuttaa sydäntä. Ja nyt vois kaikki rauhottua ettei kukaan tee vainoomisen takia itsaria.
 
vierailija

Seli seli Sannikka.

Molemmat olette Ylen porukkaa ja kutsuit kollegasi ohjelmaan. Kiusaamaan tahallaan Valtaojaa? Kollegasi oli oikein etukäteen lukenut proffan tekstejä ja järkyttynyt. Oliko suunniteltu ansa?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Ylen95v juhlissa samainen ruskea naistoimittaja bilettää ja käyttää n- sanaa ja muutenkin rivoa kieltä toistuvasti biisissä . . Saa nähdä koska Yle sensuroi ne esitykset.....

Sannikka mokasi nyt toden teolla ja jälkipuintikin on kuvottavaa. Arvostin ennen, nyt laski osakkeet täysin.
 
Kiinnitin samaan asiaan huomiota. Jos joku tässä keskustelussa oli suvaitsematon ja rasistinen, niin se oli kyllä Renaz.
ja eikös hän siinä videollakin huutanut, että ihmiset pitää nimenomaan luokitella ihonvärin mukaan...sen takia monet suvaitsevaisetkin järkyttyivät...ensimmäinen kerta kun kuulin kurdin kannattavan rotuoppia :unsure:
 
Suvaitsevaisen käsityksen mukaan ovat.
Mikä on sinällään huvittavaa, koska yhdenkään somalialaisen mielestä minä ja lapseni emme olisi somaleita, enkä usko, että itsekkään kokisimme itseämme somalilaisiksi. Voisimme olla kansalaisia, mutta tietynlainen kultuuri- identiteetti kyllä säilyisi.
Minun on vaikea ymmärtää, miksi näinkin yksinkertainen asia nähdään rasistisena tai syrjivänä.
 
vierailija
Minulla on kyllä kovin turvaton olo että verovaroin ohjelmia tuottava Yle ei tarkemmin rajaa millaisia keskustelijoita suoraan lähetykseen voi kutsua.

Turvattomuuttani lisää se että woke- kulttuuri on mukana nykyisessä politiikanteossa. Erityisesti erästä väriä edustavan puolueen sisällä se vaikuttaa vahvasti. Pelottavaa.
 
Minulla on kyllä kovin turvaton olo että verovaroin ohjelmia tuottava Yle ei tarkemmin rajaa millaisia keskustelijoita suoraan lähetykseen voi kutsua.

Turvattomuuttani lisää se että woke- kulttuuri on mukana nykyisessä politiikanteossa. Erityisesti erästä väriä edustavan puolueen sisällä se vaikuttaa vahvasti. Pelottavaa.
Itse koen että oli loistavaa kun tämä nigga-hoeta toisteleva woke-nainen tuli rysäyttämään pommin kertaheitolla.
Nyt ei kenelläkään ole enää mitään epäselvää siitä, että millaisesta sairaudesta puhutaan kun puhutaan wokesta.
Nuo kaksoisstandardit sekä tässä wokessa, että koko viherpunavassareiden klaanilla on erittäin vastenmielinen piirre. Tämä on fenomeeni joka on tiedostettava, siitä olisi keskusteltava paljon ja se tulisi olla tuomittavaa, jotta ihmiset kokevat edes jonkinlaista painetta jäädä kiinni sen harrastamisesta. Ihan kuin kaksoisstandardit olisi nykyään uusi normaali.

Esko Valtaojalle toivoo pelkkää hyvää, hän on arvostettu mies.
En usko, että tästä shitshowsta koitui Valtaojalle muuta kuin krediittiä järkeviltä ihmisiltä.
 

Yhteistyössä