"Uskomaton näytelmä: Yle-toimittaja Renaz Ebrahimi hyökyi absurdilla tavalla avaruustähtitieteen professori Esko Valtaojan kimppuun"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"sekä ohjelman tuottaja että Sannikka itse pyysivät häneltä anteeksi ja pahoittelivat tilannetta.
Ebrahimin mukaan Sannikka tarjosi myös pariin otteeseen apuaan ja neuvoi, kehen kannattaa olla yhteydessä Yleltä, jos hän tarvitsee keskusteluapua."


Voisiko joku selittää, miksi lähi-itäläiseltä pitää pyydellä anteeksi ja tarjota terapiaa, jos on käytetty n-sanaa? Eihän n ja lähi-itä lliity mitenkään toisiinsa.
Ebrahim sanoi sen kyl artikkelissa. Jotain sellaista, et ei voi antaa toisen määrittää, mitä sanoja itsestä saa käyttää rodullisessa mielessä.
 
Aloin just katsoa ohjelmaa.

Tässä niille jotka eivät ole vielä katsoneet:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Nojoo ihmeelliseksi on mennyt. Nytkun enempi lukenut wokesta. Eilen vähän kyllä osui hermoon ja käyttäydyin huonosti. Mut miten tää homma on mennyt niin pitkälle et ei enään uskalleta puhua erimielisten kaa vaan siitä koetaan pelkoa?. Joo mulle kävi samanlailla vuosia sitten et vastapuolen kommentit pelotti ja "järkytti" mielen rauhaa kun olin siinä harhassa et vain minun mielipide on oikea ja hyveellinen. Nyt tähän samaan vääristyneeseen harhaan on monet menneet ja ei uskalleta enään puhua asioista niinkuin ne todellisuudessa ovat tai ovat historiassa olleet. Pitäiskö alkaa totuttaan taas mieltä erilaisille mielipiteille ja ei jatkuvasti antaa tunteelle valtaa kun se tunnekkin voi vääristää ihmismieltä. Miksi tuntee pelkoa kun joku on erimieltä ja siitä raivostutaan ja lynkataan joukolla se toinen kun pelottaa erilainen näkemys. Tuonkin ohjelmassa syyllisti sitä sainikkaa et se on etuoikeutettu nainen. Esim täällä suomessa saa kyllä kaikki ihan hyvän mahdollisuuden edetä elämässä ja joo on täällä peräkylän einareita jotka on täys rasistei. Mut suomalaiset suurin osa on ihan normaalei jotka pitää kaiken värisiä ihan samanlaisina ihmisinä ei jaottele ihmisiä värin mukaan huonommaksi tai muuten ja tulee kaikkien kaa toimeen. Tuli mieleen et onko se henkistä alistamista että jatkuvasti pitää olla menneisyyden takia anteeksipyytelemässä ja sit kuitenkin jatkuvasti vaatimukset lisääntyy ja mikään ei koskaan riitä. Esim merkiks gleniä kohdeltiin huonosti ulkomailla ni mitä tekivät suomalaiset fudis fanit tukivat häntä julistein ja muuten. Et jos suomi olisi hirveen rasistinen näin ei olisi käynnyt? Mut miten nää wokeiliat puolustaa suomalaista ku lynkkaavat ihmisen jos tekee heidän mielestään yhdenkin virheen. Mullakin on pitkä tie taas siihen et kaikesta voi keskustella ja se ei ole pelottavaa vaan voi antaa paljonkin uutta. Tää maailma on mennyt liian herkäksi näköjään ja kaikesta loukkaannutaan. Kyl muakin koulussa haukuttiin vaikka miksi. Mut emmä niille korvaani lotkauttanut ja oon mäkin sanonut takas. Mennyt vaan jotenkin ihan överiksi koko touhu. Eskolle pointsit et pysyi keskustelussa rauhallisena. Avlta luin et tää nainen oli uhannut lyödä eskoa. Ja sit tältä naiselta piti pyytää anteeksi.
 

Yhteistyössä