uskaltaako kotijäätelöauton jätskiä syödä raskaana??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 12:46 Helmi-Kana kirjoitti:
Ei kai noi ruotsalaiset niiiin erilaisia olla ku me... :whistle: Anna anteeksi valmiiks jo tää: mut en tajua moista ylihysteriaa raskauden aikaisista syömisistä! :/

Peesaan tätä
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 12:45 vieras kirjoitti:
onko pastöroidusta maidosta/kermasta tehtyä??tietääkö joku??? niitten kotisivuilla lukee vain tuoreesta maiosta ja kermasta valmistettuja,mut onkoha pastöroituja?????? syöttekö??? :o
Älä syö raskaana mitään niin ei tartte ihmetellä..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 12:46 Helmi-Kana kirjoitti:
Ei kai noi ruotsalaiset niiiin erilaisia olla ku me... :whistle: Anna anteeksi valmiiks jo tää: mut en tajua moista ylihysteriaa raskauden aikaisista syömisistä! :/

Peesi :D

Kaikkea kohtuudella paitsi lääkkeitä ja alkoholia niinkuin kaikki tietää :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 12:46 Helmi-Kana kirjoitti:
Ei kai noi ruotsalaiset niiiin erilaisia olla ku me... :whistle: Anna anteeksi valmiiks jo tää: mut en tajua moista ylihysteriaa raskauden aikaisista syömisistä! :/
Lieneekö se ylihysteriaa jos välttää jotain ruokia? Esim listeria. Ite et välttämättä huomaa jos sen saat mut vauva se voi vaik kuolla. Kyl must kannattaa nähdä pieni vaiva et saa terveen tenavan. Tietty maalaisjärjellä :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 12:46 Helmi-Kana kirjoitti:
Ei kai noi ruotsalaiset niiiin erilaisia olla ku me... :whistle: Anna anteeksi valmiiks jo tää: mut en tajua moista ylihysteriaa raskauden aikaisista syömisistä! :/

mut en tajua moista ylihysteriaa raskauden aikaisista syömisistä!
Näin sanoo varmaan äiti jolle ei ole sattunut mitään erityistä raskauden aikana. Itse olen joutunut olemaan jälki viisas ja nyt todella neuvon ja kehoitan muita raskaina olevia olemaan tarkkana syömisistä yms...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 12:50 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 12:46 Helmi-Kana kirjoitti:
Ei kai noi ruotsalaiset niiiin erilaisia olla ku me... :whistle: Anna anteeksi valmiiks jo tää: mut en tajua moista ylihysteriaa raskauden aikaisista syömisistä! :/

mut en tajua moista ylihysteriaa raskauden aikaisista syömisistä!
Näin sanoo varmaan äiti jolle ei ole sattunut mitään erityistä raskauden aikana. Itse olen joutunut olemaan jälki viisas ja nyt todella neuvon ja kehoitan muita raskaina olevia olemaan tarkkana syömisistä yms...
No ei ole sattunut ei, kahden raskauden aikana olen ollut ulkomaillakin (viimeks Thaimaassa) ja pärjännyt ihan maalaisjärjen kanssa... ;)
 

Yhteistyössä