jätskiauton jätskit,saako syödä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tollo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tollo

Vieras
Raskaana ollessa syöttekö jäätelöauton jätskiä?? esim. niitä veneitä?? mitä ihmettä on kurrimaito?sitä aitoa terniä vai??? onkoha nuo pastöroituja ollenkaan...kiva nyt sitten.oon aiemmis raskauksissa kyl syönyt,mut aina kans pitää miettiä. ootteko syöny??????
 
Kurrimaito on ainaki täällä pohjanmaalla rasvaton maito. No en mä kyl oo ees kattonu jätskeistä mitään maitohommia, mut jos mulla nyt sattuis olemaan vaikka jätskiveneitä, niin kyl mä niitä söisin.
 

Yhteistyössä