Saako teillä syödä olohuoneessa? Tai muualla kuin keittiössä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keittiössä syödään, ei muualla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Saa syödä mutta lapset 1v11kk ja 3v9kk kysyvät AINA ensin luvan. Jos sanon että pöydässä syödään nyt, ei tule marmatusta.
Ja kuten aloittamassani ketjussa sanoin, minä syötän, ei niin että lapset omien lautasten kanssa itse sösivät. Siitä vasta sotkua tulisi. =)

Ja kylässä tietenkin lapset pysyvät pöydässä tai jos lähtevät keksit jää pöytään ja suu ensin tyhjäksi pöydässä.

saa syödä, ylleensä jäpikkä syö kuitenki pöydän ääressä, mut jos tulee vaik esim. lastenohjelmia ni kyl saa syödä telkun ääressä esim. leipää yms. tavan ruoka pyritään syömään pöydässä mut esim. tää äiti syö kyl ruuanki olkkarissa jos tulee emmerdale

Ihan käsittämätöntä minusta kyllä. Meillä syödään aina pöydässä. Poikkeuksena karkit mitä saavat syödä joskus muuallakin (ei tuu niin sotkua). Sen ymmärrän että jos se ruoka pöytä on olohuoneessa niin siellä syödään.
Vaikka eipä näköjään tarvi ihmetellä miks lasten kaverit ei sit osaa istua pöydässä. Pöytään kun käskee istumaan niin jotain vähän maistetaan ja lähdetään pois. Mutta kohta ollaan sit hakemassa lisää syötävää ja kävellään pitkin taloa. Jotenki nolottaa sanoa n kymmen vuotiaille et hei voisitko syödä pöydässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ihan käsittämätöntä minusta kyllä. Meillä syödään aina pöydässä. Poikkeuksena karkit mitä saavat syödä joskus muuallakin (ei tuu niin sotkua). Sen ymmärrän että jos se ruoka pöytä on olohuoneessa niin siellä syödään.
Vaikka eipä näköjään tarvi ihmetellä miks lasten kaverit ei sit osaa istua pöydässä. Pöytään kun käskee istumaan niin jotain vähän maistetaan ja lähdetään pois. Mutta kohta ollaan sit hakemassa lisää syötävää ja kävellään pitkin taloa. Jotenki nolottaa sanoa n kymmen vuotiaille et hei voisitko syödä pöydässä.

Kirjoitit ihan mun ajatuksia. Meillä ihan samoin.

Saa syödä. Paitsi ihan ruokaruoka syödään keittiössä.
Kylässä syövät pöydän ääressä tai sitten eivät syö ollenkaan. Reilu 2vee oppinut kyllä hyvin, että pöydän ääressä syödään, kun jos on joskus lähtenyt keksin kanssa juoksentelemaan, olen hakenut keksin pois.

Yhteistyössä