'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 - HEINÄKUUSSA'

AHDISTAA!!! |O

Lihoin viikonlopun aikana 2kg! :headwall: Meillä oli vieraita ja syötävää oli paljon ja laatukaan ei ollut laihdutusruokaa. Kaikki herkut vielä päälle. Nyt taitaa vielä kaiken lisäksi menkkaturvotus pukkailla päälle. Maha näyttää siltä kuin olisin raskaana ja muutenkin olo todella surkea. Tekee vain mieli lohduttautua herkuilla... :'(

Itsekuri hävisi viikonlopun aikana... Kertokaa, jos näette sitä, että haluan sen takaisin! :attn:
 
NN tiedän tunteen! Itse en halua edes mennä puntarille, kun olin viikonlopun mökillä ja mässäilin kuin pikku possu. Sama tahti jatkui vielä tänään. Voin sanoa, että näytän ihan oikeasti siltä, kuin olisin viidennellä kuulla raskaana.. Enpä taida enää koskaan päästä sen näköiseksi, mitä ennen raskautta olin, alamaha on tuollanen pallo vissiin aina tästä eteen päin :( Mutta tästä vain nyt eteenpäin uudella kiukulla, kyllä me se pari kiloa saadaan vielä pois, tsemppiä!! :flower:
 

Aloituspaino: 128,8 kg
Paino nyt: 118,2 kg
Muutos/Viikko: -300g kg
BMI (edellinen lukema): 37,7 (37,8)


****

Onneksi näin, eikä niin, että olisi ollut plussaa;
menkkavuoto alkoi taas eilen ja on tullut sitten syötyä vähän kaikkea..
Onneksi olen suklaasta kuitenkin pystynyt pitämään näppini erossa..
 

Alotuspaino:69,4kg
Paino nyt:66,2kg
Muutos/viikko:-500g
BMI:26,5(26,7)


=) JEEE!Kerrankin voin olla tyytyväinen tähän viikkoon...on siitä kyllä aikaa!!! :eek: Meillä kylppäri-ja saunaremontti täälä meneillään joten ilman stressiä siitäkään ei oo selvitty,niin voipi sekin vaikuttaa nyt tuohon pudotus tulokseeni.Mutta hyvä siis kerranki näin :D
Tästä on sitten taas mukava jatkaa ja koittaa pitää tuo suunta.Hyvää viikonloppua kaikille :wave: :flower:
 
Arcatha & epätoivoinen myös: Hienot pudotukset! :flower: :hug:

Omat:
Paino nyt: 68 kg
Muutos/Viikko: +600 g
BMI (edellinen lukema): 25,6 (25,4)

Eli plussaa on, mutta ei harmita hirveästi. Viime viikon lauantaista on kuitenkin -900 g.. Perjantaina, kun oli ukolla & mulla kunnon syöpöttelypäivä :whistle: .

Menkat alkoi tiistaina & voi juma mikä turvotus on silloin! Maha kuin olisin raskaana (samat oireet kuin emiliinallakin :D). Pikku hiljaa alkaa helpottaa, mutta silti on hirveä turvotus. Osittainen plussa johtuu kyllä menkoista, koska tämä viikko on mennyt normaalisti syödessä. Ensi viikko on taas ihan jotain muutta, kun ma-ke on lapsivapaata. En edes muista, että milloin on viimeksi kaikki lapset ollut poissa. Ja enemmän kuin vain yhden yön.

13.8. lähden tekee oppisopimusta loppuun, joten silloin viimeistään alkaa normalisoitumaan herkuttelu. Jos vaikka painokin lähtisi nopiaa tippumaan.. Riippuu tietenkin miten iltaisin tulee sit mässäiltyä :whistle: .

Tällä viikolla en oo kerennyt salillekaan.. Menkoissa ei kiinnosta edes mennä. Kun saadaan maalausurakka loppuun, niin sitten rupean salillakin käymään. Enää olisi tyttöjen huoneen maalaus+listat. Keittiön listat maalaan tänään & huomenna saadaan ne paikoilleen, ni on keittiökin valmis.

Mutta nyt laittaa nuorimmainen nukkumaan! :wave:
 
Aloituspaino: 82kg
Paino nyt: 74kg
Muutos/vko: +1,8kg
BMI: 25,6 (25)


Enpä tähän voi sanoa muuta kuin, että V****TAA!!! :headwall: Oon kyllä mässäilläilly koko viikon viime perjantaista asti. :ashamed: Toivotaan, että ensi viikon punnitus näyttäisi jo vähän miellyttävämpiä lukemia. :whistle: |O
 
Tässä viikon teidot:

Aloitus paino 76,8kg
paino nyt 76,6kr
muutos7vko -200g
BMI en ole kerinnyt tai siis muistanut laskea...

Jes kiva kun vähän ees mennyt alas...

En nyt muista kenen kanssa männä viikolla oli puhetta plussasta ja en siis uskaltanut pe vaaalle... Lauantaina kävin ja siis hurja menkkaturvotus tosiaan oli.... +3kg... Tissit oli kuin kaksi meloonia ja vatsa kuin 9kk raskaana olevalla....
Ma alkoi sit niagara päivät ja siitä sit alkoi turvotus helpottamaan.....

Halit kaikille joilla plussaa

ja :flower: kaikille kenellä mennyt hyvin..
 
Aloituspaino: 93 kg
Paino nyt: 87,2 kg
Muutos/Viikko: -200 g
BMI (edellinen lukema): 30,9 (31,0)

Huh, onneks oli sentään edes pieni pudotus, on nimittäin tullut herkkuja vedettyä ja kuntoilua ei oo ehtiny harrastaa kun ollaan oltu lietsussa taas tiistaina ja keskiviikkona. Mutta ens viikolla taas sitten isompaa pudotusta ois kiikarissa. :)

Oon yrittänyt nyt lenkeillä juosta vähäsen, mutta ei oikein polvi sitä kestänytkään. :( Täytyy siist tyytyä vaan kävelyyn.

Kiva että monella oli pudotusta ja tsemppiä niille joilla plussaa, kyllä se siitä taas alkaa tippua.
 
Aloituspaino: 76,2 kg
Paino nyt: 75.6 kg
Muutos/Viikko: -400 g
BMI (edellinen lukema): 25.6 (25.7)

Täytyy olla nyt tyytyväinen tuohon tulokseen kun oltiin työporukan kanssa juhlimassa torstaina ja tuli syötykkin ihan kunnolla. Miinusta kuiteskin tuli. Munsta tuntuu että nää viimiset kilot alkaa olemaan niin saakelin tiukassa ettei millään meinaa saada miinusta aikaseks :(

Mä oon nyt kyllä monesta suunnasta saanut kommenttia että oon laihtunut hirmuisesti, vaikka todellisuudessa kuukaudessa on tippunut ehkä juur ja juur -500g :LOL: . Tosin oon taas kuntoillut aika reilusti, että ehkäpä sitten oon kuitenkin kiinteytynyt jonkun verran. Kymmenen kilsaa oli mun tavote jaksaa juosta ja sen oon jo juossut että täytyy kyllä olla tosi tyytyväinen!! Ja kuitenkin kroppa on kestänyt tuon juoksemisen, olin silloin kuitenkin reilusti enempi ylipainoinen kuin aloitin juoksun. Toinen nilkka välillä on rutissut, mutta ei oo ollu muita "vaivoja".

En olis vuosi sitten osannut unelmoidakkaan että tänä kesänä paino olisi tälläisissä lukemissa. Oma jaksaminen on ihan erilaista kun painoa on pudonnut, helppoa se ei ole kyllä ollut. Välillä iskee todella masennus, mutta kun vaan on jaksanut pinnistellä eteenpäin niin kyllä se on aina palkittu. Tsemppiä nyt kaikille :flower: .
 
Selis: On varmasti mahtava tunne kuulla, että on laihtunut, kun tullaan sanomaan. :D Ja tuosta juoksuharrastuksesta oon kateellinen! Mie en pysty juoksee, polvi ei tykkää.. Jäi kerran sellaiseen lukkoon, että oli pakko lopettaa..
 

Yhteistyössä