'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 - HEINÄKUUSSA'

Jaahas se oli sit taas punnitus aamu..... Mulla näyttää olevan harvinaisen ykstoikkoista tämä laihdutus...... Jos paino ei nouse niin pysyy sit samassa....

Eli viikon saldo on +/-0

no onhan tää tietysti parempi kuin nousu, mutta kuitenkin.......

Likunta on ihan hyötyliikuntaa mitä joudan eli kerkiän tekemään.....

Tsemppiä kaikille!
 
Arcatha
Aloituspaino: 128,8 kg
Paino nyt: 117,3 kg
Muutos/Viikko: -700 g
BMI (edellinen lukema): 37,4 (37,7)

******

Parempi kuin ei mitään..
Nyt lähden selvittelemään huimausta ja matalia verenpainearvoja lekurille..
Sanoiskohan tuo, että mitä sinä olet noin nopeasti mennyt laihduttamaan niin nyt on kaikki pielessä :p
 
Punnituksen tulos

Paino nyt: 58,8 kg
Muutos: -100 g
BMI: 21,9

Tästä on hyvä jatkaa :) Älkää masentuko, jos painoa ei ole lähtenyt. Parempi sekin on kuin se, että sitä olisi tullut lisää. Ja kyllä sellaisiakin viikkoja saattaa tulla, että pärähtää plussaa vaa'alle, sitten vain sinnikkäästi jatketaan. Itse lähden tänään vaunulenkille päivällä, jos näin ihana päivä jatkuu, ainakin näyttää lupaavalta :)
 
Lekurissa käyty.. Sydän tykyttelee ihan omia konserttejaan ja niinpä napsahti lähete sisätautilääkärille..

Painonpudotukseen lekuri vain kommentoi, että hieno homma, enkä ole liian nopeaan tahtiin pudotellut.. Nyt vaan jään odottelemaan kutsua..
 
Aloituspaino: 93 kg
Paino nyt: 88,6 kg
Muutos/Viikko: -1700 g
BMI (edellinen lukema): 31,4 (32,1)

Tänä aamuna päästiin siis uudelle kiloluvulle taas. :) Oon kyllä tosi tyytyväinen tuohon. Muutaman päivän oli tuo paino jumissa ja ajattelinkin että tähänkö tää nyt sitten tyssäs, mutta nyt tultiinkin sitten alaspäin ihan kivasti. Parin viikon päästä olis tarkoitus olla tuossa 85 kilon tavoitteessa, katsotaas kuin käypi.

Tuo on ollu ihan tosi tehokas tuo Hip Hop Abs, vaikka aina parjataan noita ostos-tv juttuja. Tosin voi olla että jollain muullakin ohjelmalla saisi tuloksia, jos samaan tahtiin tekisi. No kun tykkään tanssia niin mukavampaa tuo on kun ihan tavallinen kotijumppa. :)

NN Kotona miekin kuntoilua harrastan, ei myöskään itsellä oo rahaa eikä aikaa mihinkään tunneille lähtee, kuulosti siis tosi tutulta tuo siun tilanne. Kyllä nää lapset vaan oman aikansa viepi. :) Miulla on onneks vähän vanhempia nuo isommat lapset että pystyyvät hoitamaan pikkusiskojaan sen aikaa kun äiti jumppaa. :D Tosin yleensä oon yrittäny päikkäreiden aikana jumppaillakin.

Arcatha Toivottavasti ei oo mistään vakavammasta kyse kuitenkaan. Mukava pudotus siullakin. :)

Tsemppiä vaan muillekin pudottajille, pysykää vaan tiukkana niin kyllä se siitä.

 
Ihan pikaisesti kommentoimaan: Aivan mahtavia pudotuksia kaikilla! :flower:

äiti eteläsuomesta: Onhan se hyvä, ettei oo paino noussut! Voimia! Tiedän kyllä miltä tuntuu, jos paino ei oo tippunut yhtään.

Itsellä paino näytti tänään 67,3 kg, tiputusta -2,9 kg.

Tänään käytiin ex-temporeena hakee maalit & nyt on vasta olohuone maalattu.. Listat+katto odottavat vielä maalausta. Siis ihan hullun hommaa!! Vielä ois tyttöjen makuuhuone, keittiö, vessa & eteiset odottamassa uutta väriä seiniin. Suunnitelmissa olisi ostaa tammi-helmikuussa taulutelevisio, ni saadaan olohuoneeseen uutta ilmettä :D.

Mies on koko viikon puhunut järjestyksen vaihdosta.. ja mie heitin, että haetaan maalit samalla, ni saadaan seinät paremman näköiseksi.. Mies: Hyvä idea!

Meninkin suuni avaamaan :whistle: Noh, uusi ilme jo nytten, mutta mitä se on sitten, kun kaikki on takaisin paikoillaan. Onhan tuossa hommaa, mutta on sen arvoista.

Katsotaan milloin kerkiän salille.. Tänään tuli maalauksen lomassa sit syötyä ranskalaisia nakeilla & valkosipulikermaperunat.. Vähän tuli syötyä, mutta se sallittakoon.

Arcatha: Toivottavasti ei ole mistään pahemmasta kyse. Voimia! :hug:
 
Ja eilen sain pitkään kaapissa olleet isomummon villahousut valmiiksi & ovat vielä sopivat. ja mummo tykkää niistä.

Kun Milka syntyi, niin pöksyt jäi pölyttyy kaappiin ja kk sitten päätin, että ovat valmiit viimeistään mummon synttäreillä, jotka on 18.7.

Tässä pari kuvaa niistä:



 
En kerenny viel tänäänkään päivittelee.. Vie tuo maalaus kaiken voiman & nälkä on.. Tullut syötyä ihan liikaa :(.

Huomenna jos jaksaisi lähteä kesken maalauksen käymään bodypump:issa, katsotaan, missä kunnossa vartalo on.

Mutta nyt lepäilemään. :wave:
 
äiti88: Yritän käydä vain kerran viikossa, mutta viime viikolla kävin ihan mielenkiinnosta joka aamu. Tulevana perjantaina en taidan ihan mielelläni käydä, ku la-su tuli herkuteltua.. Mökillä ei kinkku-makaronisalaatti mennyt, ku joku innostui isolle armeijalle tekemään.. Joten hirveästi lähti takas kotiinkin.. Ni pakkohan se oli pois syödä.

Tänään kävin arcatha:n kanssa bodypumpissa. Kiitos seurasta. :flower:
Kyllä huomasi, etten pumpissa oo moneen viikkoon käynyt. Ihme, että jaksoin tunnin loppuun olla.

Päivittelen listan huomenna. Tänään saatiin olohuone valmiiksi. Huomenna enää tarvitsee vitriinin tavarat laittaa paikoilleen.. Hiukan lähtee tavaraa varastoon.. Mutta onpahan tilaa olohuoneessa =)
 
Nyt sanon suoraan, että ihan yks se ja sama mitä vaaka näyttää;
Olen tänään ostanut prismasta kolme xl-kokoista paitaa (sitä prisman niukempaa merkkiä) ja ne mahtuivat päälleni täydellisesti, elleivät ole kohta jo isot.

Sekä maxista, normaali mitoitetuista vaatteista koon 46 housut ja ne sopivat myös minulle.

En ole valovuosiin tällaisia ostoksia tehnyt :heart:

Ja jos paino on noussut, se on vain lihasta ;)
 
Arcatha
Aloituspaino: 128,8 kg
Paino nyt: 118,5 kg
Muutos/Viikko: +1,2kg
BMI (edellinen lukema): 37,8 (37,4)

**

Ehdin olla jo innoissani, että eikö ole noussut kuin puolikiloa, mutta taisin katsoa viime viikoksi väärää viikkoa :ashamed:
 
Omat tiedot:
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 67,4 kg
Muutos/Viikko: +100 g
BMI (edellinen lukema): 25,4 (25,3)


Olen erittäin tyytyväinen lukemaan. Vielä klo 24.00 join viimeisen siiderin & eilen klo 21 jälkeen söin sipsipurkin :whistle: Toisaalta harmittaa, kerran noin vähän on tullut lisää.

Todellakin meillä tää remontointi vie kaiken ajan & koneella en kerkiä edes käymään. Tänään lähden miehen kanssa kaupungille pyörii. Kunhan vain ollaan :).

Arcatha: Itsehän sie sanoit, että vaikka on painoa tullut lisää, ni se on lihasta =) . Joten nyt vain rinta rottingilla eteenpäin :wave:
 
Aloituspaino: 82kg
Paino nyt: 72,4kg
Muutos/vko: -700g
BMI: 25


Oon kyllä todella tyytyväinen tähän omaan pudotukseen. Oon kohta saanu kymmenen kiloa pois! JIHUU!! :D Ja alan olla normaalipainoindeksissä. Kyllä se tuntuu mukavalle. Heinäkuun tavoitteeseen en kyllä tule pääsemään (joka oli siis 70kg), mutta olen tyytyväinen jo tähänkin pudotukseen.

Arcatha: Ei sitä vaakaa kannata pelkästään tuijottaa. Kyllä uudet vaatteet piristää vaikka vähän olisi tullutkin plussaa. ;)
 
Aloituspaino:69,4kg
Paino nyt:66,7kg
Muutos:+1200g
BMI:26,7


Eli en voi muuta todeta kuin että:KÄÄÄÄÄK! |O Mä en saa putoomaan tota nyt kesäloma aikana,en mitenkään.... :ashamed: Mua niin masentaa käydä täälä kertomassa tollasia tuloksia.Pitäis pudottaa niin mulla tulee oikeen ISO PLUSSA!!!!! :( :headwall: En tiiä mitä tekisin,en vaan tiiä.....

Toivottelen kuitenki muille parempia tuloksia ja tsemppiä :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen myös:
Aloituspaino:69,4kg
Paino nyt:66,7kg
Muutos:+1200g
BMI:26,7


Eli en voi muuta todeta kuin että:KÄÄÄÄÄK! |O Mä en saa putoomaan tota nyt kesäloma aikana,en mitenkään.... :ashamed: Mua niin masentaa käydä täälä kertomassa tollasia tuloksia.Pitäis pudottaa niin mulla tulee oikeen ISO PLUSSA!!!!! :( :headwall: En tiiä mitä tekisin,en vaan tiiä.....

Toivottelen kuitenki muille parempia tuloksia ja tsemppiä :flower:
Varmaan olisi kuule mullakin tuota luokkaa + jos uskaltaisin vaaalle näillä turvotuksilla.....
 
Kiitos lohdutuksesta äiti eteläsuomesta :hug: Mullakin varmaan jotain turvotusta tai mitä lie vielä,kun menkkoja ei oo kuulunu yli viikkoon vaik piti alkaa... :| !?Toivotaan et'ihan vaan pillereistä johtuu ettei niitä oo kuulunu... :eek: Noh,katotaan miten toi paino rupee sit"heitteleen"ku arki ja miehen työt ja isompien koulut alkaa,jos sit pääsis siihen vanhaan tuttuun-rytmiin :)
 
Pikainen päivitys vain, että tämäkään täällä ei uskalla nousta vaa'alle. Eilen taisin käydä ja voin kertoa, että joka tapauksessa + näytti. Joten nyt ei auta, kun ottaa itteensä taas ens viikolla niskasta kiinni. Katotaan kuinka naisen käy. (Tälläkin hetkellä pistelen karkkeja nassuun, että hyvä tulee tällä menolla :ashamed: ). No onneksi mulla on aikaa sinne ensi kesään :kieh: Tsemppiä naiset! NN Sulla oli hieno pudotus! :)
 
Aloituspaino: 93 kg
Paino nyt: 87,4 kg
Muutos/Viikko: -1200 g
BMI (edellinen lukema): 31,0 (31,4)

Vähän myöhässä tulee nää miun tiedot, kun ollaan kiidetty ympäri Suomea taas ahkerasti. Pudotusta tuli kivasti taas, olisi ehkä voinut tulla enemmänkin, mutta menkkaturvotukset ja reissut vähän verottivat kuntoiluaikaa.

Tsemppia kaikille pudotukseen. :)
 

Yhteistyössä