'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 - HEINÄKUUSSA'

Aloituspaino: 82kg
Paino nyt: 73,6kg
Muutos/vko: -500g
BMI: 25,4 (25,6)


Onneksi tulikin miinusta vaikka olin ihan varma plussan puolesta. =)

Arcatha: Siulla on pudonnut aivan mielettömän hyvin paino! Isot onnittelut! :hug: :D Miten kauan olet nyt pudottanut painoasi?

 
RD: Äsken unohdin kirjottaa, että kyllä meilläkin mies osaa nalkuttamisen. Hänkään ei tosin sitä myönnä vaan menee aina minun piikkiin. :LOL: Minä nalkutan vaikka oikeasti se onkin hän. :kieh: :LOL: Sekavaa, mutta miehen logiikka on sitä kaikessa kauneudessaan. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja NinniNuppunen:
Arcatha: Siulla on pudonnut aivan mielettömän hyvin paino! Isot onnittelut! :hug: :D Miten kauan olet nyt pudottanut painoasi?

Joulukuussa tuli lapsettomuuspolilla "pakkolaihdutuspäätös"..
Eli silloin kaiketi aloitin painon pudotuksen ihan tosissaan, mutta se on monta kertaa hiipunut sen jälkeen.. Mutta ehkä noin 3-4kk:n aikana tuo kymppi lähtenyt painosta pois :)
 
Aloituspaino: 76,2 kg
Paino nyt: 77kg
Muutos/vko: +800g
Tavoitteena: 70-72 kg
BMI: 26 (25,8)

Juuh, ei ttullu yllärinä tää paino0nnousu kun on menkat päällänsä. Mä en silloin kertakaikkiaan onnistu laihtumaan, mutta ens viikolla varmaan on sit taas reilummin tippunut niinkuin yleesä käy menkkojen jälkeen.

Arcathalla on hienosti tippunut :flower: . On vissiin siitä lääkkeestä jotain hyötyä, tosi hienoa, onnea vielä :flower: .

Niin ja olihan täällä muitakin keltä painoa tippunut, o0nnittelut :flower: :flower: :flower: .

Mulla on ollu lomaa ja hirveesti kaikkee ohjelmaa kokoajan, liikuntaa en oo kerenny juurikaan harrastaa. Eilen illallla kävin sitten pitkästä aikaa koiran kanssa lenkillä. Nähtiinpä sillä tavanomaisella lenkillä kaks peuraa ja yks hirvi :LOL: .
Sit vielä vedin parikymment minsaa crossarilla reippaasti ja lopuks pihasaunaan.
 
Laitampa tässä nyt nää tiedot ja ajattelin että aloitan näillä sit homman kokonaisuudessaan uudestaan alusta....

Eli

Aloituspaini 76,8
Paino nyt 76,8
Muutos/vko +/-0
Bmi
Tavoite 70

Vähän tai oikestaan aikasta paljon masentaa kun kuitenkin keväällä pääsin jo käymään siinä 71... No on tää kuitenkin parempi kuin vuosi sitten jolloin paino oli 82.

Josko sit viimeistään syksyllä sais kunnolla itseään niskasta kiinni....

Nykyöön tuntuu että jos yhdenkin makkaran syö niin paino nousee vähintään kilon ja jos lihaplan niin sit kaks.... Porkkanakuurille tarttis varmaan siirtyä.....

Mutta hvyin on teillä mennyt ja halit ei niin hyivn menneille...
 
Selis: Noin se on mullakin menkkojen aikaan. Ihme turvotusta :whistle:

äiti eteläsuomesta: Nyt vain tsempit syksyyn ellei jo nytten :hug: .

--

Itse eilen päivän laskin kalorilaskurin avulla kalorinkulutukseni & olen tyytyväinen itseeni. Ei ollut ollenkaan nälkä koko päivänä. Kyllähän ateriakoot oli aika pieniä, mutta hyvä niin.

Illalla lähdin koiran kanssa lenkille ja sain telottua jotenkin jalkani. Aluksi ihan lämmittelin kävellen, jonka jälkeen hölkkäilin mukavan matkan.. Kunnes koiruliini halusi päästä tarpeilleen.. Siirryin kävelemään, jonka jälkeen vasen polvi teki oudon tempun. Ihan mieletön tuska.

Edelleen on kipeä, mutta ei enää niin paljoa. Tuntuu, etten saa jalkaa suoraksi, vaan joku estää & sen jälkeen on mieletön kipu, kun yrittää suoristaa.

En taida päästä huomenna salille =(, vaikka toisaalta tässä mietin, että lähtisinkö kokeilemaan, miten jaksaa.

--

Paino tänä aamuna oli 69 kg eli miinusta eiliseen -1,2 kg :heart:

--

Mutta nyt pakkaamaan uimakamppeet. Käydään uimassa, matkan varrella ennen kuin mennään mökille :D.

- -
 
Minä kävin eilen Pumpissa :)
Oli mukavaa ja uskalsin selkäbiisiin laittaa kilon painot lisää;
hyvin jaksoin :)

Minulla pudotusta eiliseen 700g vaikka vielä myöhään illalla otin iltapalaksi leipää ym.
Jospa tuo ilma viilenis niin pääsisi tänään käymään vielä kävelyllä..
 
Arcatha: Viimeistään jouluna sulla on viiden kilon painot molemmissa päissä. Ellei jopa enemmänkin!

Eilen oltii mökillä.. Ja tänään paino näytti eiliseen +500g. :ashamed: En hirveästi kyllä ylittänyt päivän kalorimäärää, mutta silti potuttaa tuokin vähäinen :whistle: . Luultavasti on viel mahassakin eilisiä sapuskoja.

Kävin uimassakin ja pelattiin sulkapalloa. Tosin jalkapuolena ei ollut kiva pelata.

Tänään lähden kokeilemaan blast-tunnin, katsotaan miten muijan käy :whistle: Tällä hetkellä ei ole kipeä.. Mutta katsotaan..
 
Tänään päätin pitää pyykkipäivän, joten katsotaan kerkiänkö salille. Vielä on onneksi aikaa.

Minä olen ruvennut punnitsemaan ruoka-annokset ja merkitsemään ylös kalorilaskuriin. Hirveän pienet annokset on 100g :eek: . 100g makkarakastiketta ja 100 g perunoita. Ei ole hirveästi.. Joten jälkeenpäin ajatellen: Olen syönyt ihan mahdottomia annoksia!

Nyt kyllä on ihan erilainen fiilis painonpudotuksen suhteen, joten toivon tämän jatkuvan pitkään, läpi elämän. Kun saan painon siihen, mihin haluan, niin jospa se siellä pysyisi jonkin aikaa.

- RD -
 
Vieläkös miut huolitaan mukaan? On vaan ihan jäänyt tää nettikirjottelu niin vähille että en ees muistanu tätä pinoakaan. :ashamed:

Mie oon nyt siis oikeesti vihdoin saanut aloitettua tän pudotusurakan, välillä jo päästiin alle 90 mutta jotenkin se taas repsahti tuossa keväällä.

Joten tässä nää miun uudet aloitustiedot:

Aloituspaino: 93 kg
Tavoite: 73 kg

Mie oon nyt tuota HipHop Abs-kunto-ohjelmaa tehnyt pari viikkoa, karsinut annoskokoja ja herkut on pannassa paitsi jäätelö. :D
Ainakin peilikuvasta huomaa että on vähän hoikentumista tapahtunut, mikä on aina plussaa. Paino pyörii tällä hetkellä 90 kilon hujakoilla että kolmisen kiloa on nyt hävinnyt tässä parissa viikossa. Hyvä siis tästä jatkaa. :)
 
:wave:

Täällä käyty eilen jälleen Body Pumpissa ja voitettu itsensä mennen tullen ;)
Lisäsin painoja nyt lähes joka biisiin.

Lämmittely: 2,5kg/pää
Kyykyt: 3,5kg/pää
Rinta: 2,5kg/pää
Selkä:3,5kg/pää
Kolmipäinen olkalihas: 1kg/puoli/käsi (ensin toinen ja sitten toinen puoli) Tangossa 2,5/pää
Hauis: 2,5kg/pää (kun tekee muuten tuollakin jo tiukkaa :LOL: )
Hartiat: Vaihdellen 2,5kg/käsi ja 1kg/käsi
Vatsa: 2,5kg

ja venyttelyt päälle :)

Kaloreita paloi reilu 800kcal ja tuosta rasvan osuus 17% :)
 
Heippa,

voisin liittyä joukkoon kirjavaan, jos minut vain huolitaan! :) osan teistä tunnenkin jo entuudestaan tuolta odotuspuolelta. Meillä on tulossa ensi kesänä häät, joten tarkoituksena olisi painaa silloin sama mitä ennen raskautta. Eli tämän hetkinen tilanne:

Paino nyt: 59.8 kg (olen aivan ihmeissäni tästä, olen nimittäin painanut vielä jokin aika sitten 62+ kg :eek: Kävin äsken puntarilla ja meinasin tipahtaa.. No jos joka tapauksessa saan liittyä seuraanne, koska pari kiloa on vielä pudotettavana)
Tavoite: Väh. 58 kg

Kiva päästä tänne taas juttelemaan niitä näitä vanhojen tuttujen kanssa :)

Emiliina :wave:
 
äiti88En tiiä on tästä siulle hyötyä, mutta miulle ainakin suuri motivaattori on vaatekaappi. :D
Kun tuntuu että ei tästä hommasta mitään tuu niin oon suunnannut vaatekauppaan sovittelemaan ihania vaatteita, jotka sitten joskus näyttää hyvälle miun päällä. :) Ja kaivelen omasta kaapista sellaisia vaatteita jotka ei vielä mahdu päälle ja jotenkin saan aina sellasta tsemppiä siitä että kyllä mie vielä noihin mahdun.
 
Angel Eyes & Emiliina: Oikein paljon Tervetuloa! :hug: Kyllähän tänne mahtuu!

äiti88: Itselle kannustimena on myös nuo uudet vaatteet. Ja tieto siitä, miten olo piristyy, voimistuu & jaksaa itse paljon paremmin. Itsellä on pieni kannustin, minkä saan sitten, kun painan 60 kg. :whistle:

--

Itsellä on mennyt hyvin tuon kalorilaskurin kanssa. Mies ei kuulema sitä jaksaisi.
Eilen kävin 1,5 h salilla. Uuteen saliohjelmaan tuli pallolla vatsa- ja selkälihakset ja kyllä tänään on vatsalihakset ollut kipeenä :D

--

Tänään kävin Arcathan kanssa spinning:issä. Sen jälkeen menin vielä ladyjam:iin. Ja lämmittelin crossarilla 15 min ennen tunnille menoa. Mutta ei mun vasen polvi jaksa spinningiä, seuraava tunti ei ollut mitenkään kiva.

Mutta nyt jatkamaan. :wave:
 
Kiitokset vain seurasta RD :)

Minä kävelin tänään salille, aikaa meni vartti. Matkaa ei ole paljoa, mutta en osaa yhtään arvioida kuitenkaan :D Puolet matkasta loivaa ylämäkeä. Oiko kilometri vähän toista??

Puolituntia "lämmittelin" matolla ennen spinningiä ja spinningissä vierähti puolituntinen myös :)

Halppiksen kautta kävelin kotia. Nyt pitäisi jaksaa venytellä, huom pitäisi.. :LOL:
 
Hirveesti täällä uusi kirjotuksia kun en oo kerennyt käydä täällä kun pyörähtääs. Mulla on nyt paino taas lasku suunnassa kun menkat on ohi.

Tuosta motivaatiosta sen verran että mulle parhaiten motivaationa toimii se että oon saanut ostaa uusia vaatteita ittelleni. En oo ollu koskaan aikuisen näin hoikassa kunnossa. Olo on mahtava ja todella pirtee, jaksan touhuillakkin ihan erilailla nykyään.
Mulla on mennyt jo lähes koko vaatekerta uusiks, rahaa on tietty palanut siihen jonkun verran, mutta täytyy olla kuiteskin vaatteet mitkä sopii.

Nyt on taas liikunta päällä kunnolla. Heti kun helteet hiukan hellitti niin oon jaksanut liikkuakkin eri tavalla, todellakin. Olin tänään pitkästä aika juoksemassakin ja vedin sen jälkeen crossitreenitkin!

Jännittää jo valmiiks perjantain tulokset, toiveet on korkeella ainakin!
 
Mulla motivoi peili ja mittanauha. :D Ja kiva on myös kokeilla vanhoja vaatteita mitkä on ollu vielä joku aika sitten pieniä. Ja suuri motivoija on myös kehut. :whistle: Jos joku, joka ei tiedä minun laihduttavan ja huomauttaa, että oletpa hoikistunut, niin sekin saa mielen kohoamaan taivaisiin. :D

Mulla ei oikein enää ole innostusta eikä aikaa liikkua... :/ Syön paljon vähemmän ja herkkuja en oikeastaan lainkaan, vain viikonloppuna sallin itselleni jotain namia. Laihtuisin varmasti nopeammin, jos vain saisin itseni edes lenkille. Mutta nyt on alkanut laiskotuttaa. Toivottavasti saisin vielä itseäni niskasta kiinni ja pääsisin loppukuun tavoitteeseen. sinne on kyllä ehkä jo liikaa matkaa. :/
 
NN Jospa kokeilisit jotain uutta liikuntamuotoa? Voisi innostus taas palailla. :)

Itsellä ainakin nyt lenkkeilykin maistuu ihan eri tavalla kun on tuota jumppaa alkanut tehdä. Tosin tietysti tuo koiruuskin vaikuttaa, kun se on pakko viedä lenkille.
 
Tänään tuli käytyä Les Mills BodyPump 60 min :)

Vaikutus

Max.suorituskyky parantumassa

Teho
[3] 00:36:04
[2] 00:14:41
[1] 00:14:02
Yht. 01:04:47

Kalorit
739 kcal
Rasvan osuus 20%

Keskisyke
157
Max syke 184
 
Kävin äsken tekemässä varmaan 6 km kävelylenkin, kyllä teki hyvää! :p nyt voisi mennä suihkun kautta nukkumaan. En ole hetkeen tehnyt noin pitkää lenkkiä, mutta onneksi yksi kaveri soitti ja pyysi kaveriksi. Hänen kanssaan saa mennä muutenkin niin lujaa, että syke kohoaa kunnolla.

Tuosta motivaatiosta, itsekin saan sitä, jos saan jonkun vaatteen mahtumaan päälleni, johon olen toivonut mahtuvani. Varsinkin synnytyksen jälkeen on ollut ihana mahtua joihinkin farkkuihin, joihin olen mahtunut alkuraskaudessa. Vieläkään en kaikkiin mahdu, joten siksi haluaisin saada nuo pari kiloa pois. Ja Peili - on se kiva katsella peilistä, jos esim. maha on vähän pienentynyt. Kovasti se antaa innostusta ja mieluummin jättää sen seuraavan pullan syömättä, jos on nähnyt tuloksia. Hiljaa hyvä tulee naiset! :)
 
angel eyes ja red dragon kiitos kannustuksesta:)
kävinkin heti viestinne luettua varastosta hakemassa 2 laatikollista vaatteita jotka ei vielä keväällä mahtuneet ja olikin tosi piristävää huomata että varastoon palasi enää 1 laatikollinen odottamaan laihtumista:)

päivitystä:

Aloitin laihdutuksen tammikuussa tuolloin paino 76kg, painoindeksi oli 26,3 (pituus 170 )
täällä aloitus paino 68,2kg(4.7.09) bmi 23,6
paino nyt 67,0kg ja bmi 23.2
viikko pudotus:noin 600g/viikko

ihan tyytyväinen oon kun paino on tippunut vaikka en oo mitään tehnyt:) kaipa sitä on sitten tullut oikein syötyä:)

ja vielä kerran kiitoksia tsemppareille:)

tänään oon käynyt pulen tunnin reippailulla ja saa nähdä kerkeenkö enää muuta kun on noit kotitöitä tossa....

tsemppiä kaikille läskin karkoitukseen :D
 
AE: Mulla on aika monta syytä miksi en voi harrastaa oikein muuta kuin lenkkeilyä. Meillä kolme lasta 4v7kk, 2v11kk ja 7kk. Eli ei ole rahaa eikä aikaa. Enkä muutenkaan pidä mistään ryhmäliikunnasta. Tykkään hikoilla omissa oloissani. Saan päivään hiljaisen hetken, muuten päivät on melkoista vilskettä ja kaaosten keskellä seikkailua. :LOL: Ja minusta liikkuminen kesähelteellä ei tunnu hyvälle.
 

Yhteistyössä