'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 - HEINÄKUUSSA'

[color=#FF7F00 ]Tervetuloa Kaikki halukkaat tähän pinoon pudottamaan painoa ja keskustelemaan niitä näitä! Varsinkin tuolta odotuspuolelta, josta tämä idea lähti liikenteeseen ;)

Tässä pinossa mennään eteenpäin niin kauan kuin on osallistujia.

Punnituspäivä on perjantai.

Ilmoita lähtöpaino ja oma tavoite, johon pyrit.

Tässä pinossa ei pipo päätä purista ja rennolla meiningillä mennään eteenpäin :D! [/color]






Mukana:

Angel Eyes
Aloituspaino: 93 kg
Tavoitteena: 73 kg


Arcatha
Aloituspaino: 128,8 kg
BMI: 40,9


Emiliina
Aloituspaino: 59,8 kg
Tavoitteena: 58 kg


epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Tavoitteena: 60 kg
BMI:26


hammyy
Aloituspaino: 72 kg
Tavoitteena: 60 kg


NinniNuppunen
Aloituspaino: 82 kg
Tavoitteena: 60 kg
BMI: 28,3


Pamu k
Aloituspaino: 58 kg
Tavoitteena: 56 kg
BMI: 20,5


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Tavoitteena: 65 kg
BMI: 25,9


Selis
Aloituspaino: 76,2 kg
Tavoitteena: 70-72 kg
BMI: 25,8


äiti88
Aloituspaino: 68,2 kg
Tavoitteena: 60 kg
Aloitus BMI: 23,6
Tavoite BMI: 21


äiti eteläsuomesta
Aloituspaino: 76,8 kg
Tavoitteena: 70 kg






HEINÄKUU 2009

Viikko 27

Arcatha
Aloituspaino: 128,8 kg
Paino nyt: 120 kg
Muutos/Viikko: -1,1 kg
BMI (edellinen lukema): 38,3 (38,7)


hammyy
Aloituspaino: 72 kg
Paino nyt: 65,8 kg


NinniNuppunen
Aloituspaino: 82 kg
Paino nyt: 74,1 kg
Muutos/Viikko: -1 kg
BMI (edellinen lukema): 25,6 (25,9)

Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 69,1 kg
Muutos/Viikko: -800 g
BMI (edellinen lukema): 26 (26,3)





Viikko 28

Arcatha
Aloituspaino: 128,8 kg
Paino nyt: 118 kg
Muutos/Viikko: -2 kg
BMI (edellinen lukema): 37,7 (38,3)


hammyy
Aloituspaino: 72 kg
Paino nyt: 65,4 kg
Muutos/Viikko: -400 g


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 70,2 kg
Muutos/Viikko: +900 g
BMI (edellinen lukema): 26,4 (26)


Selis
Aloituspaino: 76,2 kg
Paino nyt: 77 kg
Muutos/Viikko: -800 g
BMI (edellinen lukema): 26 (25,8)


äiti eteläsuomesta
Aloituspaino: 76,8 kg
Paino nyt: 76,8 kg
Muutos/Viikko: +-0 kg



Viikko 29

Angel Eyes
Aloituspaino: 93 kg
Paino nyt: 88,6 kg
Muutos/Viikko: -1,7 kg
BMI (edellinen lukema): 31,4 (32,1)


Arcatha
Aloituspaino: 128,8 kg
Paino nyt: 117,3 kg
Muutos/Viikko: -700 g
BMI (edellinen lukema): 37,4 (37,7)


Emiliina
Aloituspaino: 128,8 kg
Paino nyt: 59,8 kg
Muutos/Viikko: -100 g
BMI (edellinen lukema): 21,9


NinniNuppunen
Aloituspaino: 82 kg
Paino nyt: 73,1 kg
Muutos/Viikko: -500 g
BMI (edellinen lukema): 25,2 (25,4)


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 67,3 kg
Muutos/Viikko: -2,9 kg
BMI (edellinen lukema): 25,3 (26,4)


Selis
Aloituspaino: 76,2 kg
Paino nyt: 75,9 kg
Muutos/Viikko: -1,1 kg
BMI (edellinen lukema): 25,7 (26)


äiti eteläsuomesta
Aloituspaino: 76,8 kg
Paino nyt: 76,8 kg
Muutos/Viikko: +-0 kg


Viikko 30

Angel Eyes
Aloituspaino: 93 kg
Paino nyt: 87,4 kg
Muutos/Viikko: -1,2 kg
BMI (edellinen lukema): 31 (31,4)


Arcatha
Aloituspaino: 128,8 kg
Paino nyt: 118,5 kg
Muutos/Viikko: +1,2 kg
BMI (edellinen lukema): 37,8 (37,4)


epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Paino nyt:: 66,7 kg
Muutos/Viikko: +1,2 kg
BMI:26,7


NinniNuppunen
Aloituspaino: 82 kg
Paino nyt: 72,4 kg
Muutos/Viikko: -700 g
BMI (edellinen lukema): 25 (25,2)


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 67,4 kg
Muutos/Viikko: +100 g
BMI (edellinen lukema): 25,4 (25,3)


Selis
Aloituspaino: 76,2 kg
Paino nyt: 76 kg
Muutos/Viikko: +100 g
BMI (edellinen lukema): 25,7 (25,7)


Viikko 31

Arcatha
Aloituspaino: 128,8 kg
Paino nyt: 118,2 kg
Muutos/Viikko: -300 g
BMI (edellinen lukema): 37,7 (37,8)


epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Paino nyt:: 66,2 kg
Muutos/Viikko: -500 g
BMI (edellinen lukema): 26,5 (26,7)


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 68 kg
Muutos/Viikko: +600 g
BMI (edellinen lukema): 25,6 (25,4)

 
Aloitetaanpas tämä pino ns. puhtaalta pöydältä.

Odottelen seuraani edellisen pinon jäseniä! Älkää jättäkö minua tänne yksin :wave:

Itsellä tällä kertaa pitkästä aikaa - viikko. Mutta en tiedä voiko tuohon luottaa ollenkaan, koska vaa'asta katkesi jalas. Neidit, kun siirtää vaakaa lattiaa pitkin, eivätkä nosta sitä..

Mutta tuosta on hyvä lähteä.. Enemmän on kuin mitä aloituspaino :ashamed:.. Mutta tää on tätä minua ihteäni. Mutta jospa tää tästä taas pikku hiljaa. Tämä viikko on mennyt ihan hyvin. Enää ei ole edes koko ajan nälkä.

Viime viikolla alkoi menkat, joten heti lähti turvotus pois & parempi olo.

Mutta nyt käymään kaupassa kahtelee vaakoja. :wave:
 
minä myös ilmottaudun mukaan tiputtelemaan painoa teiän kans! synnytyksen jälkeen paino oli 80kg (ennen raskautta,72kg)ennen ekaa raskautta,65kg) ja nyt 7 kuukaudessa on tippunut 11,8kg!!!

eli paino tänään 68,2 ja tunnun jotenkin jämähtäneen tähän.. että motivaatio kannustuksia kaivataan :|
ja tavoitteena mull olis 60kg... bmi nyt 23,6 ja tavoite bmi 21!

kiitos jos sovin mukaan =)
 
Eilen lähdettiin ex-temporeena mökille. Olihan meillä suunnitelmis, että käydään siellä ehkä..
Käytiin eka lenkillä koko perhe + mun sisko, joka on meil ollut jo toisen yön kylässä.
Sitten lähdin miehen kanssa käymään kaupassa ja klo olikin jo niin paljon, että mietin, viitsiikö enää mennä.. Ja tyttöjen nukkumaanmenoaika lähellä.

Eikä mitään, vaan minä päätin, että mehän mennään. Mitä sitä aina olemaan klon tarkka. Siellä oltiin ilta ja tultiin kotiin vasta klo 00.00 aikoihin. Pitkästä aikaa oli ihana olla, rentoutua. Ja tosiaan tuo, että lähdettiin vain. Sitten nähtiin pitkästä aikaa miehen veli avokkinsa kanssa ja anoppi. Mukava ilta oli.

Huomenna on esikoisen kummit Helsingistä tulossa käymään päiväseltään. Tänään pitäisi siivota.. Tuo keittiö nimittäin :D.

Eli eikun siivoamaan :wave:
 
Olen edelleen mukana täälä ja mun tiedothan oli...:

Alotuspaino:69,4kg
Paino nyt:65,5
BMI:26


Mä ilmottelen mun uusimmat painotietoni ens pe.... :ashamed: Tuntuu et'taas on tuo grillimakkara maistunu niin etten oo viittiny vaa'alle kiivetä... :/ Mut ens pe.tuun kertoon mitä vaaka näytti,ylöspäin tai alaspäin-ihan sama! :eek:
Mutta mukana siis oon edelleen :wave:

Niin ja mun tavoitteena olis AINAKIN 60kg :)
 
Aloituspaino: 82kg
Paino nyt: 74,1kg
Muutos/vko: -1kg
BMI: 25,6 (25,9)


Aloituspaino oli siis tuo 82kg, BMI silloin oli 28,3 ja tavoite on 60kg. Eli paljon on matkaa jäljellä...

Tämä viikko mennyt ilman liikuntaa (hyötyliikuntaa kylläkin olen harrastanut), mutta meillä velloi alkuviikosta vatsatauti ja minäkin yhden illan oksesnsin ja ripuloin. Paino putosi taudin aikana 1.6kg, mutta mulla alkoi toiset menkat synnytyksen jälkeen ja kyllä muuten turvottaa!! :x Eli aika vilkas viikko laihiksen osalta, mutta hyvä pudotus kuitenkin. :D

Selis ja Arcatha: Hyvin pudotettu tyttöset! :D

Ja kaikki nyt vain kovasti kiloja karistamaan!

HYVÄ ME!!!
:D
 
epätoivoinen myös: Tervetuloa! :flower:

NinniNuppunen: Hieno pudotus! :flower: =) Tervetuloa sinullekin! :flower: :hug:

Mukava huomata, että porukka haluaa jatkaa kanssani samassa pinossa, vaikka päivitykseni tulee hieman myöhässä :ashamed: . Annan sille paljon arvoa! :flower:

---

Itsellä vain ei tämä elämäntaparemontti lähde edistymään. Eipä se lähde, jos mieli on vähänkin maassa..

Mutta nyt tekee jotain ruokaa.

- RD -
 
:wave:

RED, katos katos, ei siis millään ei kerkiä tänne :LOL:
juu mutta olikos meillä mikä se sun kanssa sovittu varsinainen eka VIRALLINEN tavoitepäivä?
1.7. ? vaiko 15.7. ?
en millään muista!

No joo mutta jos jaksat niin voisin roikkua mukana vielä!
mun tämän hetkinen tilanne on se että mulla on ihan voittaja fiilis, vaikka ehkä kakkossijan sainkin kun en ihan siihen tiukkaan tavoitteeseen 56kg päässytkään.
Mitat nyt siis nämä 168 cm, 58 kg, bmi 20,5. Lähtöpaino oli 63 kg eli -5kg!! jeejee!

Olen myös lisännyt ohjelmaan juoksun, (olen joskus juosut paljonkin, että sitä olen kaivannut, mutta nyt vasta imetyksen loputtua ja sektiosta riittävästi aikaa kulunut uskalsin vaihtaa juoksuksi)
koitan vähän kyttäillä syömisiäni, teen pitkiä kävelylenkkejä ja nyt niitä juoksulenkkejä.
hyötyliikunta vissiin silti on se mikä mun painon saa nopeahkosti laskemaan raskauksien jälkeen. Tuo meidän trio pitää tämän maman sykkeet korkeella !
:D alle neljässä vuodessa 3 lasta, että onhan tuossa jo ohjelmaa ihan omasta takaa!! :whistle:

jatkan tässä pinossa kun täällä on kivaa ja jos vaikka yks kilo vielä lähtis, syksyllä ehkä kerkiää enemmän kirjoittelemaan kohta alkaa miehen pitkä loma!! jipii! B)
tsemppiä kaikille!!
 
Eilen oli karmea päivä.. Iski todella paha olo. Olisko jälleen iskenyt totuus päin kasvoja, että ei tärpännyt vieläkään ja liekkö koskaan tärppää :( Olin jo valmis perumaan tämän päivän työvuoron.

Noh, töihin kuitenkin sain kammettua itseni vaikka olinkin kuin unessa koko päivän. Iltapäivällä vointi oli jo parempi. Kävin 45min pyörimässä salilla ja ohjaaja otti mitat. Kuukaudessa kadonnut lantiolta neljä senttiä :)

Välillä kävin kotosalla syömässä kun mies oli loihtinut kaikkea ihanuutta ruokapöytään. Se kun on taas kuudes päivä :heart:

Nyt illasta kävin tunnin nostelemassa rautaa Bodypumpissa. Kivaa oli vaikka hävetti nostella niin pienillä painoilla (vain 2,5kg/puoli). Mutta jospa ne voimat kasvaisivat ;)

Huomenna aamuvuoro. Torstaina seuraavan kerran salille :)

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille! :wave:
 
Mä oon taas unohtanu kokonaan tulla ilmottelee viime perjantain tuloksia. Mut en ees niit enää muista et kattellaan perjantaina uudestaan.
Liikuntaa on viime päivinä harrastettu ihan hirveen vähän, víime torstaina mökillä uitiin paljon ja tänään olin ekan kerran sen jälkeen liikkeessä, kyllä hiukan on paino noussut mutta ei onneks "kun" satoja grammoja :LOL: . Mut nyt on loma ja pääsee koirankin kanssa kunnon lenkille aamuin illoin eikä tee hellekkään kiusaa.
Huomenna ehkä lähetään puuhamaahan koko poppoo et siellä saa ainakin sitä hyötyliikuntaa kunnolla kun saa säntäillä paikasta toiseen :D .
 
Pamu: Ehdottomasti vain mukaan, eihän sulla enää paljoa edes ole pudotettavana :D

Arcatha: Painoja ne 2,5 kg:n painot myös on! t Sinähän oot kaventunut mielettömästi! :flower: :flower:

--

Minä olen luovuttanut koko painonpudotuksen suhteen. Minulla ei ole enää haluja eikä voimia edes yrittää pudottaa painoa.

Eilen kävin viikon kestäneen tauon jälkeen salilla, LadyJam+Blast fx -tunneilla.. Kotiintulo ei ole koskaan mukavaa..

Ennen salille lähtöä miestä muistutan, että muistaa iltahommat tehdä. Varsinkin silloin, ku jumpasta tuun kotiin n. 19.30.

Eilen, kun tulin kotiin, niin huusholli oli ei-siivottu leluista.. Ei yövaatteita vaihdettu, ja kaiken huipuksi ei voinut koiraa käyttää edes takapihalla, ku koko päivä ollaan oltu liikenteessä. Ja itse luulin, että mies sen aamulla käytti takapihalla..

No eipä ollutkaan ja koiruliini teki pissat eteisen matolle, joka lähti sen seurauksena roskiin.. En jaksanut ruveta pesee..

Ja olisitte keittiön nähnyt.. Sekin pitäisi jaksaa nyt ruveta siivoamaan. Astianpesukoneen tyhjensin kotiintullessa ja rupesin muuten järjestelee huoneita..

--

Saatan kuulostaa liian tiukkapipoiselta, mutta haluaisin tulla kotiin, ettei tarvitsisi heti ruveta tekee yhtään mitään.. Ja huomata, että jos minä olen poissa, ni hommat sujuu.

Itse aloitan ens kuussa oppisopimuksen.. Ni miten sitten käy? Tietenkin hyvin, koska viimeksi kun toinen oli kotona hoitamassa, ni kyllä silloin huolehti kaikesta.. Mutta kun itse oon kotona, ni on kuin neljän tähden hotellissa. Ei siis mitään voi tehdä..

--

Eilinen päivä meni ruokailun suhteen hyvin, mutta, kun tulin kotiin ja sai mut niin pahalle päälle kommenteillaan, ni söin kyllä varmaan viikon ruoat.. Ja nyttenkin tekee mieli syödä jääkaappi tyhjäksi..

Eli eikun vain syömään! :wave:
 
Kuulostaa NIIN tutulta toi sun tilantees Red Dragon että toivottelen sulle pitkää pinnaa ja voimia :hug: Siis toi siivous juttu on niin tuttua tääläkin.Ei mitään saada aikaseks jos en mä oo pistämässä ohjeita et'mitä pitää tehdä... |O Se on niin raivostuttavaa kun iso ihminen ei älyä ite miten järkätään tai annetaan iltapalat,vaihdetaan univaatteet tms.Monet kerrat saan tääläkin hammasta purra ettei raivostuminen iske iltasella :| Mutta koitetaan jaksaa vaan...pakkohan se on =)

Mulla itellä kanssa nyt tökkii ihan kauheesti painon pudotus.Vaa'an lukemat taas vaan noussu.Menkkoja kyllä oottelen,piti oikeestaan alkaa jo pari päivää sitte,mut ei kuulu vielä ainaka :eek: Jos siis sitä turvotusta vaan toi olis...ei kai muuta?!Miehellä ku kesäloma niin jotenki ruokailut ja liikunta muuttunu niin.Autolla siis usein vaan liikutaan,vaikka pyörilläkin päästäis :attn: Mut katotaan mitä perjantai mukanaan tuo,voin jo sanoa-"varoittaa"et'noussu on... :ashamed: Mutta jaksamista kaikille ja koitetaan tsempata toisiamme =) :flower:
 
pamu: Lisäilen sinut huomenna. Kun saan siirrettyä mun muistiinpanot tänne windows7:n puolelle.

epätoivoinen myös: Onneksi en ole ainoa, joka tuon asian kanssa painii :hug: Kaikista huvittavinta on kuulla mieheltä, ettei asioisa tarvii aina sanoo, koska ne on selvillä. Mutta, kun jätät sanomatta, niin niitä ei oo kuitenkaan tehty :headwall:

--

Eilen kävin sitten salilla 2*30 min. Sillä aikaa kävin, kun jompikumpi tytöistä oli uimakoulussa. Huomaa kestävyyden kasvaneen, ku jaksaa juoksumatolla olla erittäin hyvin. Ja vasta 19 min kohdalla alkaa kunnolla hiki virrata. Ensimmäiset 10 minuuttia olen 5km/h, sitten 5minuutin jälkeen laitan isommalle: 6 km/h=>6,5 km/h=>7km/h.
Toisella käynnillä olin 15 min juoksumatolla ja 15 min crossarilla.

--

Ihan kiva päivä siis liikunnan puolesta. Ilta meni sitten herkutellessa & juodessa. Sisko tuli pitkästä aikaa meillä käymään ja pidettiin hauskaa. Varmasti on plussaa tiedossa :(, mutta meillä oli hauskaa. Mitä nyt nous hieman liiankin hyvin päähän..

Vielä tänään käyn salilla uimakoulujen aikana, mutta huomenna varmaan odotan tyttöjä hallilla. Ensi viikolla kunnolla salille sitten.

Mutta nyt valmistautuu viemään suuhygienistille nuorimmainen.

RD
 
Tämä viikko mennyt huonosti... :headwall: Illalla on tullu mussuteltua vaikka mitä iltapalaa, kun on saanu lapset sänkyihinsä. :/ Silloin vain ajattelen, että ei se nyt tämä kerta haittaa, mutta syönnin jälkeen tulee niin huono omatunto ja ihan luuseri-olo. :/ :ashamed:

RD: Meillä tuo asioista naputtaminen on aika ajoin samanlaista. Sama, että sanonko vai en, lopputulos ihan sama. Välillä menee taas paremmin, mutta viime aikoina molemmilla ollut pinna tiukemmalla, niin kinasteluksihan menee silloin sitten kaikki. :headwall: Mutta meillä on aina parempia ja huonompia aikoja. Toivottavasti tämäkin äksyily-kausi on kohta historiaa. :kieh:


Tsemmpiä huomiseen punnitukseen! Toivotaan kaikille hyviä lukuja. :wave:
 
NN: Mutta täällä osaa tuo mieskin tuon nalkutuksen taidoin, vaikka sanookin, ettei nalkuta :whistle: :LOL: Toivottavasti joskus tosiaan helpottaa äksyilykausi :saint:

Tuohon punnitukseen kyl tarvitaan kunnon tsempitykset :D. Se ei voi muuta kuin plussaa näyttää. Jos on -, niin ihmettelen kyllä.

Tänään käytin esikoisen uimakoulussa & kävin puoli tuntia juoksumatolla. Kohta taas uudestaan :D

- RD -
 
aloituspaino: 72kg
paino nyt: 65.4 kg
muutos/vko: -400g

ens vkolla lähetäänkin sitten lappiin, niin mua ei täällä pariin vko:n näy. Lähetään ens torstaina ajelemaan, niin käyn keskiviikkona laittelemassa painoa tänne :) ja reissusta, kun palataan nähään mihin suuntaan paino on menny :D

Tänään ois vielä edessä häät, mutta onneksi tarjoolla voileipäkakkujen lisäksi salaattia, niin ei tarvi niin raskaasti sitten syödä :)

Arcatha sulta on kyllä hyvin painoa lähteny :flower: :)

 
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 70,2 kg
Muutos/Viikko: +900 g
BMI (edellinen lukema): 26,4 (26)


Plussaahan sieltä tuli, että mätkähti. Mutta se oli ihan tiedossakin. Tottakai se harmittaa, mutta ei niin paljoa, koska tästä on suunta vain eteenpäin. Ehkä vyötäröltä olen vähän kaventunut, mutta sekin on ehkä. Enemmän harmittaisi, jos en ollenkaan olisi salilla käynyt tällä viikolla.

Olen tässä mielessäin suunnitellut, että syyskuussa mittautan salilla mitat ja seuraavan kerran maaliskuussa, että katsotaan, mihin suuntaan menee. Mutta mun mieli pystyy viel muuttumaan moneen kertaan :D

--

Arcatha: Sulla on tippunut paino todella hyvin! :flower: Jatka samaan malliin! :hug:

--

hammyy: Mukavaa reissua! Pudotusta sinullakin, hyvä niin :D Jospa minullakin ens viikolla.
 

Yhteistyössä