Heippa vaan! Asiat tosiaan alkoivat edistyä kun eilen marssin päivystykseen ja valitin vihlovaa alavatsakipua ja vuotoakin tullu [hävetti vähän koska eihän mulla oikeesti mitään ollu, mutta hätä keinot keksii]
Onneksi lääkärinä oli nuori nainen joka otti tosi vakavissaan, meinasi lähettää ambulanssilla naistenklinikalle jyväskylään

sain kumminkin puhuttua että miehen kyydissä mukavampi.
Siellä ne sitten sisäkautta ultrasivat ja kohdussa ihan oikeassa paikassa näkyi ruskuaispuss, muuta ei.
Epäili että viikkoja olisikin vähemmän tai sitten tuulimuna. Itse olen vain todella helpottunut että ei ollut sitten kohdunulkoinen tai muu.
Nyt vaan odotellaan ja myöhemmin uudestaan ultraa [en todellakaan halua enää sinne puistoklinikalle, mielummin varaan itse yksityisen kuin menen neuvolan kautta sinne]
Ihmettelen itsekkin hyvin suuresti miksi lähetettiin tuonne urheiluklinikalle, varsinkin kun mulla aikasemmin noita keskenmenoja yms niin luulisi että pitää tutkia tarkasti jos jotain outoa. :O En kyllä tiedä missä täällä käydään rakenneultrissa yms, täytyy kysyä äitiltä. Epäilen että keskussairaalassa jyväskylässä...