P
päivi
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Vatsan päältä? En oo koskaan kuullu et alkuvaiheen ultra tehtäs noin![]()
mulle on aina tehty eka ultra vatsan päältä, 5 kertaa ja ihan hyvin on kaikki näkynyt mitä pitikin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Vatsan päältä? En oo koskaan kuullu et alkuvaiheen ultra tehtäs noin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja apua :lääkäri oli radiologi, lukee lapuissa näköjään.
Alkuperäinen kirjoittaja apua:Täällä sitä ollaan itketty koko päivä, toivo taitaa olla menny jo. :´(
Soittelin siis sinne neuvolaan, sanoivat että katsellaan koska mulla ei ole suurempia kipuja eikä vuotoja. Sanoin että haluaisin todella kovasti kunnon ultraan joka tehtäisi alakautta ja mielellään gynekogi, ihan kuin neuvolan täti olisi suuttunut? Sanoi että kyllä ne osaa asiansa siellä missä kävin. Ajan antoi ensi viikon keskiviikolle. Tosi kiva sinne asti vaan odotella ja miettiä että mitäköhän tapahtuu, vielä kun raskausoireet ovat sellaisia että ne todellakin huomaa niin tuntuu tyhmältä ajatella että en olisi raskaana, vaikka kai se on pakko uskoa. Lapuista vielä luin että kohdussa ei mitään raskauteen viittaavaa eikä kohdunulkopuolella. Anteeks vaan mutta minne se on kadonnut joka aiheuttaa plussan testiin ja nämä oireet. voi huoh.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Alkuperäinen kirjoittaja apua:Täällä sitä ollaan itketty koko päivä, toivo taitaa olla menny jo. :´(
Soittelin siis sinne neuvolaan, sanoivat että katsellaan koska mulla ei ole suurempia kipuja eikä vuotoja. Sanoin että haluaisin todella kovasti kunnon ultraan joka tehtäisi alakautta ja mielellään gynekogi, ihan kuin neuvolan täti olisi suuttunut? Sanoi että kyllä ne osaa asiansa siellä missä kävin. Ajan antoi ensi viikon keskiviikolle. Tosi kiva sinne asti vaan odotella ja miettiä että mitäköhän tapahtuu, vielä kun raskausoireet ovat sellaisia että ne todellakin huomaa niin tuntuu tyhmältä ajatella että en olisi raskaana, vaikka kai se on pakko uskoa. Lapuista vielä luin että kohdussa ei mitään raskauteen viittaavaa eikä kohdunulkopuolella. Anteeks vaan mutta minne se on kadonnut joka aiheuttaa plussan testiin ja nämä oireet. voi huoh.![]()
Ensinnäin, otan osaa! Toiseksi, en mitenkään haluaisi pelotella, mutta on olemassa myös sairauksia, jotka aiheuttavat väärän positiivisen tuloksen.
Alkuperäinen kirjoittaja apua:Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Alkuperäinen kirjoittaja apua:Täällä sitä ollaan itketty koko päivä, toivo taitaa olla menny jo. :´(
Ensinnäin, otan osaa! Toiseksi, en mitenkään haluaisi pelotella, mutta on olemassa myös sairauksia, jotka aiheuttavat väärän positiivisen tuloksen.
En ole kuullutkaan! Kerro jos tiedät lisää? En enää vähästä säikähdä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja apua:Ihmettelin itse myös kovasti. Varsinkin kun en ihan hoikka ole, normaalipainoinen kumminkin.... tää on ihan hirveetä.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja apua:Ihmettelin itse myös kovasti. Varsinkin kun en ihan hoikka ole, normaalipainoinen kumminkin.... tää on ihan hirveetä.
täällä tehdään vain vatsan päältä, ei ole muita laitteita. esikoinen näkyi ultrassa jo viikolla 8 hyvin, kuopus ei sit niinkään. olin rv 12 kun saatiin eka kuva tytöstä ja sit pitikin mennä jo la tarkastuttamaan keskussairaalaan kun ei täällä saatu mitattua. vatsanpeitteitä löytyy.
Alkuperäinen kirjoittaja Melizza:[Mulla on aina näkynyt vasta viikon 12 jälkeen jos on kuvattu vatsan päältä. Vähän mua ihmetyttää tuo neuvolatätin sanomiset....mullekkin on tämän raskauden aikana kolme lääkäriä tehnyt ultran ihan vain varmistaakseen onko tila se mikä se nyt on.
Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:Entäs tuulimuna?
Eli kaikki oireet ja testit näyttää plussaa mutta kohtu on tyhjä..
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Mä menisin kanssa valittamaan kohdunulkosen epäilyä suoraan sairaalaan. Kun on vielä oikeassa mielentilassa eli liki hysteerinen niin ei ne sieltä (täällä ainakaan) käännytä heti kotiin.
No kyllä mulla näkyi vatsanpäältä vkolla 7+2.Alkuperäinen kirjoittaja hei:Ei noilla viikoilla vatsanpäältä mitään vielä näykään.Mene asiansa osaavalle lääkärille.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Mä menisin kanssa valittamaan kohdunulkosen epäilyä suoraan sairaalaan. Kun on vielä oikeassa mielentilassa eli liki hysteerinen niin ei ne sieltä (täällä ainakaan) käännytä heti kotiin.
No eikös se ap vain alkanut pelätä sitä kohdun ulkoista raskautta vain sen takia, että raskausoireita on mutta kohdussa ei ole mitään.
Eli ei alunperin ole mitään epäillyt.
Eihän sillä ole ollut mitään kipujakaan.