Ultramariini

Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Ihme kyllä esikoiseni ei ole vielä tajunnut lööppien maailmaa, hyvä niin.

Hyvä niin todellakin... meidän tyttö on kyllä jo bongannut niistäkin kuvia..samoin kuin lehtihyllystä jotain jallun kansikuvia, kun joku pölö oli semmosen jättäny johonki alahyllylle...

:|

Ne lööpit osaavat olla niin karmeita, ja vaikka asia on paljon ollut julkisuudessa

esillä ja ihan osana polittiista keskusteluakin, oletan että sama mässäily jatkuu.

Murheet, tragediat ja seksi myy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Ihme kyllä esikoiseni ei ole vielä tajunnut lööppien maailmaa, hyvä niin.
Todella hyvä. Meillä tuo alämäntuskaa poteva 8v tahtoo välillä saada päänsä sekaisin lööpeistä. Noin niinkuin kärjistettynä. Palottaa ja silti kiinnostaa.

sitä olen joskus miettinyt, etä mikä niissä oikeasti niin kiinnostaa... siis jos nyt ihan aikusistakin puhutaan. Kyllä mäkin huomaan välillä pyshtyväni niitä lukemaan. Kai se on vaan sitten se ihmisen perusluonne se uteliaisuus...

Mutta monta semmosta asiaa on kyllä, jolta toivois pystyvänsä lasta suojelemaan.. voisivat musta siirtää nuo lööpit ees pois siitä kassojen vierestä!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja annika:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
No mulla ei ole korttia lainkaan.. onneksi.. B)

Ei varmaan mene kauaa juu... Se siinä just on, että e lukutaito avaa lapselle niin paljon lisää... niin hyvässä kuin pahassa.. :/

Meillä tuttavapiirissä ei ole ketään 3-vuotiaana lukemaan oppinutta ja jotenkin meidän äiti koko ajan kauhistelee asiaa ja on ihan ihmeissään... mä oln koittanut liikaa olla tytölle höösäämättä... toki kehun häntä, mutta en mitenkään ylistä... oppii lukemaan sit ku oppii... :)

aivan, kaikki aikanaan B) Minä en edes tiedä mikä musta tulee "isona". kaikki aikanaan :D

Juuri näin.. en minäkään... B) sopiiko muuten kysyä mitä opiskelet?

taidehistoriaa ja sellasta. nyt tosin haluaisi vaihtaa opiskelemaan steineropettajaksi. ehkä :D tai sitten suuntaudun jonnekin kulttuurialalle. on se niin vaikeeta B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Ihme kyllä esikoiseni ei ole vielä tajunnut lööppien maailmaa, hyvä niin.

Hyvä niin todellakin... meidän tyttö on kyllä jo bongannut niistäkin kuvia..samoin kuin lehtihyllystä jotain jallun kansikuvia, kun joku pölö oli semmosen jättäny johonki alahyllylle...

:|

Ne lööpit osaavat olla niin karmeita, ja vaikka asia on paljon ollut julkisuudessa

esillä ja ihan osana polittiista keskusteluakin, oletan että sama mässäily jatkuu.

Murheet, tragediat ja seksi myy.

Niinpä... ja tää on musta hiukan huolestuttavaa. Oikeasti kun miettii, niin onko se ihan tervettä olla niin kiinnostunut tuollaisista asioista ja vielä siitä miten iltapäivälehdet asian esittävät... :/
 


[/quote]

sitä olen joskus miettinyt, etä mikä niissä oikeasti niin kiinnostaa... siis jos nyt ihan aikusistakin puhutaan. Kyllä mäkin huomaan välillä pyshtyväni niitä lukemaan. Kai se on vaan sitten se ihmisen perusluonne se uteliaisuus...

Mutta monta semmosta asiaa on kyllä, jolta toivois pystyvänsä lasta suojelemaan.. voisivat musta siirtää nuo lööpit ees pois siitä kassojen vierestä!! [/quote]

niinpä! kun ne nimenomaan on siinä lapsen naaman edessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja annika:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja annika:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
No mulla ei ole korttia lainkaan.. onneksi.. B)

Ei varmaan mene kauaa juu... Se siinä just on, että e lukutaito avaa lapselle niin paljon lisää... niin hyvässä kuin pahassa.. :/

Meillä tuttavapiirissä ei ole ketään 3-vuotiaana lukemaan oppinutta ja jotenkin meidän äiti koko ajan kauhistelee asiaa ja on ihan ihmeissään... mä oln koittanut liikaa olla tytölle höösäämättä... toki kehun häntä, mutta en mitenkään ylistä... oppii lukemaan sit ku oppii... :)

aivan, kaikki aikanaan B) Minä en edes tiedä mikä musta tulee "isona". kaikki aikanaan :D

Juuri näin.. en minäkään... B) sopiiko muuten kysyä mitä opiskelet?

taidehistoriaa ja sellasta. nyt tosin haluaisi vaihtaa opiskelemaan steineropettajaksi. ehkä :D tai sitten suuntaudun jonnekin kulttuurialalle. on se niin vaikeeta B)


Mä oonkin aina aatellu, että oot semmonen taiteellinen ja kultturelli tyyppi!! =)
Missä voi opiskella steineropettajaksi? Ootko ite käyny steinerkoulua vai kiinnostaako muuten vaan? Mua kiinnostaa kanssa kovasti nuo vaihtoehtokoulut... ei kylläkään ehkä steiner etunenässä... mutta paljon oon niistä joskus lueskellut ja käyny monissa koulun kautta tutustumassakin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Mua väsyttää. :kieh:

minua ärsyttää. Tuolla jo sanoinkin, että lapseni ovat PMS-hirviön uhreja.

Ainoa, joka nautti tästä päivästä oli imuri, joka sai paljon ruokaa.

Vaikken lipaston tauksia imuroinutkaan :p
Mun hormoonit toistaiseksi kurissa, mut huom, vain toistaiseksi. B) Huomenna asia voi olla toisin. :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Mua väsyttää. :kieh:

minua ärsyttää. Tuolla jo sanoinkin, että lapseni ovat PMS-hirviön uhreja.

Ainoa, joka nautti tästä päivästä oli imuri, joka sai paljon ruokaa.

Vaikken lipaston tauksia imuroinutkaan :p

mulleki kyllä kelpais tommoset PMS-oireet jotka sais mut imuroimaan.. B)

no ei...oikeesti ei varman oo kivaa sulla!

Mä en kyllä koskaan oo oikeastaan mitenkään erityisen huonotuulinen, mutta sitäkin pahoinvoivempi.. ekana päivänä saatan oksentaakki useemman kerran... :x
 
Te voisitte lähettää väsymyksenne mulle, et voisin mennä nukkuun.. Huomenna olis taas aamuvuoro |O
Joku ei tuolla toisessa ketjussa uskonut että oon laittanu sen sukkiskuvan pojasta joulukortteihin :xmas:
 
Hmm...miks kohta 10kk ikäistä lasta ei nukuta vaikka on päikkäreiltä herännyt kolmelta :kieh:
Tuolla seisoo sängyssää ja karjuu:ANNAAANAANNAAANAAANNAA
Pitäs herätyskello saada sängynpäätystä... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Te voisitte lähettää väsymyksenne mulle, et voisin mennä nukkuun.. Huomenna olis taas aamuvuoro |O
Joku ei tuolla toisessa ketjussa uskonut että oon laittanu sen sukkiskuvan pojasta joulukortteihin :xmas:

täältä tulee... *heittää unihiekkaa* :D

mitä mitä.. sehä oli just ihana.. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Te voisitte lähettää väsymyksenne mulle, et voisin mennä nukkuun.. Huomenna olis taas aamuvuoro |O
Joku ei tuolla toisessa ketjussa uskonut että oon laittanu sen sukkiskuvan pojasta joulukortteihin :xmas:
Ai ei uskonut vai? :o Pitääpä käydä tsekkaan jos löydän ketjun. :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Te voisitte lähettää väsymyksenne mulle, et voisin mennä nukkuun.. Huomenna olis taas aamuvuoro |O
Joku ei tuolla toisessa ketjussa uskonut että oon laittanu sen sukkiskuvan pojasta joulukortteihin :xmas:


Miks?Sehän oli niin mainio kuva :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Te voisitte lähettää väsymyksenne mulle, et voisin mennä nukkuun.. Huomenna olis taas aamuvuoro |O
Joku ei tuolla toisessa ketjussa uskonut että oon laittanu sen sukkiskuvan pojasta joulukortteihin :xmas:
Ai ei uskonut vai? :o Pitääpä käydä tsekkaan jos löydän ketjun. :whistle:

Noo, ei se väittelemään alkanu. Mut meinas et oli mun kuvani tsoukki :'(
 

Yhteistyössä