Kun ei käynnisty, niin ei käynnisty...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
Tälläinen harmaa ja sateinen sää saa mun tehokkuuden nollaan. Ruoka pitäis suunnitella, ja sängytkin edelleen petaamatta, mutta ei voi mitään. Ei huvita nyt pingottaa, teen pikasiivouksen just ennen kuin puolisko tulee töistä, niin näyttää siltä, että olisin ollut ahkera :D

Jos vaikka huomiselle sais aurongonpaistetta :)
 

Yhteistyössä